abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134569240
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja dat vind jij, de meeste mensen niet dus blijft het normaal om dat wel te laten weten

Maar dat staat verder los van wat je net zei: dat vrouwen die voor hun eigen behoeften gaan vies zijn (en weet ik wat voor onzin je nog meer uitkraamde)

En tot slot: ik ken echt meer dan genoeg mannen die echt niet de eerste dates al zitten te polsen of ze in je broek je mogen
Blijkbaar komt wat je date en het type man wat je zoekt niet overeen, doe er wat aan zou ik zeggen
Behoeftes hebben betekent toch niet dat je maar je benen moet spreiden voor iedere op het eerste oog leuk-uitziende man? En als man zou je dat ook niet moeten willen, een vrouw op die manier behandelen. Maar zo lijkt het wel te zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 december 2013 @ 18:17:39 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134569365
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Behoeftes hebben betekent toch niet dat je maar je benen moet spreiden voor iedere op het eerste oog leuk-uitziende man? En als man zou je dat ook niet moeten willen, een vrouw op die manier behandelen. Maar zo lijkt het wel te zijn.
Dat wordt toch ook niet gezegd? Ja, als het van twee kanten komt en je wil elkaar intiem ervaren dan moet dat kunnen. En als het niet kan, dan hoeft het toch niet? Je bent een eikel van een vent als je het dan nog tegen haar wil in doet of door wil duwen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134569435
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:14 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook niet die wel een FWB hebben, of aan one night stands doen
En mannen behandelen vrouwen over het algemeen ook niet zo

Jij springt steeds van de hak op de tak, en van ver gezochte conclusie naar ver gezochte conclusie om je eigen waandenkbeelden in stand te houden
Waarom zo veel moeite doen voor zo'n negatief gevoel? Wat levert het je op? Blijkbaar wel iets
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134569462
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

*Meldt*

Maar goed, ik heb nog wat fatsoen in mijn lijf en doe niets tegen de wil van een ander in. Stemt ze ermee in om meteen op date 1 de lakens te delen? Goed. Wil ze het liever niet? Ook goed.

Heel makkelijk.
Zo ben ik en zie ik het ook :) Heb nu 2 dates gehad zonder seks en op de tweede date pas gezoend :)
pi_134569754
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook niet die wel een FWB hebben, of aan one night stands doen
En mannen behandelen vrouwen over het algemeen ook niet zo
Door de indruk te geven dat ze het wel zien zitten behandelen ze je toch zo?
pi_134569800
Jongens, zijn we vuurvliegje eindelijk kwijt en nu gaan we dit doen? Het is zo zonde van de moeite.
pi_134569890
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:26 schreef Kola het volgende:

[..]

Door de indruk te geven dat ze het wel zien zitten behandelen ze je toch zo?
Je moet dan ook alleen de indruk geven dat je het ziet zitten als je het meent

Die indruk afgeven terwijl je het niet ziet zitten laat hem alleen achter met een kloppende staaf in zijn broek en een naar gevoel en dan word het niks tussen jullie
Als je die indruk geeft en je meent het, kan het nog een leuke avond worden ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134570304
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je moet dan ook alleen de indruk geven dat je het ziet zitten als je het meent

Die indruk afgeven terwijl je het niet ziet zitten laat hem alleen achter met een kloppende staaf in zijn broek en een naar gevoel en dan word het niks tussen jullie
Als je die indruk geeft en je meent het, kan het nog een leuke avond worden ook
Ik zoen niet eens op de eerste date, dus die indruk zal ik niet geven. Maar je moet het al bijna eerst aansturen op vrienden zijn, om dingen te kunnen doen samen zonder dat er de hoop/verwachting op seks is. Want wil je bijv een paar weken wachten dan zal het iedere date zijn van; nu al? Of nog niet. En de volgende date hetzelfde. Continu grenzen moeten aangeven dus. Dat is wat ik zo storend vind, dat het niet meer vanzelfsprekend kan zijn dat je gewoon een tijd wacht.
pi_134570367
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik zoen niet eens op de eerste date, dus die indruk zal ik niet geven. Maar je moet het al bijna eerst aansturen op vrienden zijn, om dingen te kunnen doen samen zonder dat er de hoop/verwachting op seks is. Want wil je bijv een paar weken wachten dan zal het iedere date zijn van; nu al? Of nog niet. En de volgende date hetzelfde. Continu grenzen moeten aangeven dus. Dat is wat ik zo storend vind, dat het niet meer vanzelfsprekend kan zijn dat je gewoon een tijd wacht.
Dat is het ook niet
Dat jij daarin anders bent dan de gemiddelde persoon is prima
Maar dan krijg je wel dit soort dingen ja

Dat maakt de gemiddelde persoon verder niet vies, slecht of wat dan ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 18:51:16 #185
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134570653
Gewoon geen seks voor het huwelijk.
Ranzig gedoe
  zondag 22 december 2013 @ 18:52:51 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134570688
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Gewoon geen seks voor het huwelijk.
Ranzig gedoe
Definieer "seks".
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 22 december 2013 @ 18:55:21 #187
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134570778
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Definieer "seks".
3 zoenen op de wang kan nog net maar verder gewoon totaal geen lichamelijk contact.
  zondag 22 december 2013 @ 19:01:33 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134570994
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 18:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

3 zoenen op de wang kan nog net maar verder gewoon totaal geen lichamelijk contact.
Oeh, sorry. Dan doe ik niet mee.
  zondag 22 december 2013 @ 19:07:06 #189
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_134571229
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 18:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

luchtzoenen of echte zoenen :o
pi_134571569
al die posts over zoenen, echt te ranzig
pi_134573266
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:40 schreef Kola het volgende:

[..]

Dat komt naar mijn idee door de onduidelijkheid. Als jij bijvoorbeeld zou zeggen; de komende 2 maanden sowieso niet, dan wordt er ook niet elke keer naar gevraagd.
Maar als je zegt 'voorlopig niet' is dat te vaag, daar kunnen mannen vrij weinig mee. Dus natuurlijk gaan ze het dan nog een keer vragen, want voor hun hoeft dat wachten niet zo nodig. Dan doen ze voor jou. Maar dan vind ik het wel zo sympathiek om enigzins een tijdslijn te geven, dat scheelt voor beide kanten veel gedoe.
  zondag 22 december 2013 @ 20:00:31 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134573752
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat komt naar mijn idee door de onduidelijkheid. Als jij bijvoorbeeld zou zeggen; de komende 2 maanden sowieso niet, dan wordt er ook niet elke keer naar gevraagd.
Maar als je zegt 'voorlopig niet' is dat te vaag, daar kunnen mannen vrij weinig mee. Dus natuurlijk gaan ze het dan nog een keer vragen, want voor hun hoeft dat wachten niet zo nodig. Dan doen ze voor jou. Maar dan vind ik het wel zo sympathiek om enigzins een tijdslijn te geven, dat scheelt voor beide kanten veel gedoe.
Dit.
Duidelijkheid is enorm belangrijk. Zolang je duidelijk bent, komt alles goed.
pi_134573942
quote:
4s.gif Op zondag 22 december 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dit.
Duidelijkheid is enorm belangrijk. Zolang je duidelijk bent, komt alles goed.
Beide kanten op ook. Want nu klinkt het net alsof elke man sowieso meteen seks moet en dat is ook helemaal niet zo. Maar uitgaande van de situatie dat de man eerder seks wil dan de vrouw, dan vind ik dat mijn eerdere post van toepassing is.
pi_134576736
Als we het dan toch over duidelijkheid hebben, gooi ik maar eens iets in de groep, om te zien wat mijn topicgenoten ervan denken.

Ergens in september in contact gekomen met een dame op Paiq. Tussen de berichten over en weer zat toen vaak een week of zelfs meer, aangezien zij op dat moment nog aan de andere kant van de wereld zat voor een stage. Eind november kwam ze terug in Nederland en kort daarna waren we eindelijk eens een avond gelijktijdig online. Het gesprek dat we toen hadden vonden we beiden eigenlijk de leukste Paiq-conversatie die we ooit hadden, dus was het niet zo vreemd dat we diezelfde avond nog telefoonnummers uitwisselden en in de drie/vier weken tot nu is er nog geen dag voorbij gegaan zonder leuk contact. Voor zover je van een digitale klik kunt spreken was die (dus) vanaf het begin present.

Ook niet zo gek dus dat we het al vrij vlug over de mogelijkheid van een date hadden. December is een drukke maand, allerlei dingen stonden al gepland enzovoorts, dus dan zou het januari worden. Hoewel ik het aloude advies om bij een leuk contact toch vooral zo snel mogelijk te proberen elkaar te ontmoeten meestal wel in het achterhoofd hou, voelde het in dit geval, juist omdat het contact zo goed liep, helemaal niet verkeerd om die 'regel' aan mijn laars te lappen en de alarmbel dat dit er wel weer eentje kon zijn van 'heeft ze nooit tijd of máákt ze nooit tijd' ging dan ook nog niet af.

Nu heb ik afgelopen vrijdag toch maar eens gevraagd of we niet in ieder geval al iets meer concreet kunnen zijn en dus alvast een moment in januari voor de date kunnen prikken. En daar is dus nog geen reactie op gekomen. Van een radiostilte aan haar kant is echter geen sprake; het contact is er gewoon nog steeds, en is nog steeds leuk, maar het is dus enkel die vraag die een beetje in het luchtledige blijft hangen. En daarom weet ik dus niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. Wat kan de gedachtegang zijn achter het stug onbeantwoord laten van zo'n vraag? Niet weten wat je wilt, of gewoon niet willen? Waarom dan wel het contact in stand laten?

Lang verhaal voor een kort 'probleem', maar bij knagende dingen kan deze Kaapstander niet kort zijn. Terwijl dat misschien juist beter zou zijn :P
pi_134576892
Waarom vraag je het haar niet gewoon?
Zo van 'he ik vroeg laatst blabla maar je hebt geen antwoord gegeven, maar ik zou het wel fijn vinden als we toch wat afspreken. Wanneer kun je?'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 20:50:42 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134576956
Gewoon nog eens vragen.
Wil ze niet daten dan ben je gewoon een leuk praatmaatje voor der.
  zondag 22 december 2013 @ 20:54:26 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134577225
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Beide kanten op ook. Want nu klinkt het net alsof elke man sowieso meteen seks moet en dat is ook helemaal niet zo. Maar uitgaande van de situatie dat de man eerder seks wil dan de vrouw, dan vind ik dat mijn eerdere post van toepassing is.
Ach, je kent me.

Bij de mensen die ik ken zijn het over het algemeen de vrouwen die eerder seks willen. Maar zolang beide personen gewoon duidelijk zijn weet je in ieder geval waar je staat en hoever je bent qua relatie.
pi_134577472
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom vraag je het haar niet gewoon?
Zo van 'he ik vroeg laatst blabla maar je hebt geen antwoord gegeven, maar ik zou het wel fijn vinden als we toch wat afspreken. Wanneer kun je?'
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon nog eens vragen.
Wil ze niet daten dan ben je gewoon een leuk praatmaatje voor der.
Dat bedacht ik me ook, en ik heb haar er dus wel aan herinnerd dat de vraag nog open staat. De enige reactie tot nu toe is dan dat ze nu net een aantal vroege en lange diensten heeft en dat ze er wel op terugkomt als die achter de rug zijn.

Dat kan, maar er is ook wat voor te zeggen dat dat niets uit zou moeten maken. Ik vind het alleen zo stom om nu uitdrukkelijk om duidelijkheid te gaan vragen. Er is immers verder nog niks tussen haar en mij dan een verrassend leuk digitaal contact.
pi_134578071
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Dat bedacht ik me ook, en ik heb haar er dus wel aan herinnerd dat de vraag nog open staat. De enige reactie tot nu toe is dan dat ze nu net een aantal vroege en lange diensten heeft en dat ze er wel op terugkomt als die achter de rug zijn.

Dat kan, maar er is ook wat voor te zeggen dat dat niets uit zou moeten maken. Ik vind het alleen zo stom om nu uitdrukkelijk om duidelijkheid te gaan vragen. Er is immers verder nog niks tussen haar en mij dan een verrassend leuk digitaal contact.
bel haar een keer
pi_134578372
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

Mijn ervaring met dit soort zaken is, dat je aan het lijntje gehouden wordt. Als ze je echt leuk vindt en ze wilt met je afspreken, dan stelt ze het niet uit en doet ze vooral niet zo vaag. Probeer zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')