In dat geval hoef je voorlopig toch ook niks te doen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ze gaat op vakantie morgen, dus het was gisteren een tot volgend jaar-afscheid
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.quote:
Als iemand een paar keer excuses verzint om niet af te spreken ben ik er ook snel klaar mee, helemaal als er geen tegenvoorstel komt. Ik ben ook niet iemand die tot in de eeuwigheid wil chatten/appen zonder af te spreken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.
Overigens bestaat het wel, zo'n baan waardoor je amper tijd hebt. Maar dan is het ook de vraag waarom je iemand zoekt of op een datingsite staat. Als je bijna nooit tijd hebt voor een date dan.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als iemand een paar keer excuses verzint om niet af te spreken ben ik er ook snel klaar mee, helemaal als er geen tegenvoorstel komt. Ik ben ook niet iemand die tot in de eeuwigheid wil chatten/appen zonder af te spreken.
Deze zin is vrij treurig vind je niet?quote:Op maandag 23 december 2013 14:59 schreef Clicks_nl het volgende:
Zit nu af te wachten of er binnenkort voorstel voor een date komt.
nee you don't get it. Lees nog maar es terug.quote:Op maandag 23 december 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
In dat geval hoef je voorlopig toch ook niks te doen?
Heerlijk om "problemen" te kunnen uitstellen naar volgend jaar in deze periode
hij is als ik hem teruglees inderdaad nogal beroerd verwoordquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Deze zin is vrij treurig vind je niet?
Als je nooit tijd hebt voor een date is dat natuurlijk een terechte vraag (maar goed, ook workaholics willen liefdequote:Op maandag 23 december 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Keihard bewijsmateriaal heb ik niet maar als ik een date uitstel of zeg dat ik weinig tijd heb twijfel ik meestal aan diegene. Vind ik iemand heel interessant dan ga ik echt geen maand wachten. Voor een relatie moet je uiteindelijk ook tijd maken, ik zoek ook niet iemand voor erbij dat is denk ik wel anders.
Overigens bestaat het wel, zo'n baan waardoor je amper tijd hebt. Maar dan is het ook de vraag waarom je iemand zoekt of op een datingsite staat. Als je bijna nooit tijd hebt voor een date dan.
Dat er een paar verplichtingen vast staan, prima, kan gebeuren. Dat hele weken volgepland zitten, dat gaat er bij mij gewoon niet in..quote:Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je nooit tijd hebt voor een date is dat natuurlijk een terechte vraag (maar goed, ook workaholics willen liefdeen er is vast iemand die bij ze past)
Maar hier word steeds gesteld dat als iemand niet binnen een week een avond vrij heeft weten te maken dat die persoon gewoon niet echt wil
Jij reageerde zelf op een voorbeeld waarbij de dame in kwestie haar agenda voor dit weekend nog leeg wist te maken
Dat is in mijn optiek vaker niet mogelijk dan wel
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik toevallig in een relatie zit of niet, sommige mensen hebben gewoon dingen die vast staan, verplichtingen, etc
Waarom gaat dat er niet inquote:Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat er een paar verplichtingen vast staan, prima, kan gebeuren. Dat hele weken volgepland zitten, dat gaat er bij mij gewoon niet in..
Zeker niet na meegemaakte situaties, en smoesjes en onzin.. En als de "nood aan de man is", dan kan het ineens wel binnen 3 a 4 dagen.. Ja doei![]()
Omdat negen van de tien mensen zogenaamd een "druk" leven hebben, terwijl dat niet eens zo is. Ik ken er meerdere van in mijn omgeving, die zeggen heel druk te zijn, ondertussen hebben ze 3 a 4 avonden vrij in de week.quote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom gaat dat er niet in
Dat vind ik dan weer raar, dat je je zo niet in een situatie/leven kunt verplaatsen dat niet het jouwe is
Ik ken genoeg mensen die het erg druk hebben en niet zomaar een avond leeg kunnen ruimen (natuurlijk niet een heel jaar lang, maar wel weken aan een stuk)
Ik zeg ook nergens dat het perse moet wijken om te daten. En ja, met vrienden, werk, studie en vrijwilligers werk loopt de week snel vol. Aan de andere kant, de persoon in kwestie is er zelf ook bij en als die vind dat hij of zij te druk is, dan kunnen ze zelf ook een stap terug doen en iets laten "vallen". Maargoed, we gaan tever offtopic, wellicht handig om terug te gaan naar ervaringen?quote:Op maandag 23 december 2013 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Tja mensen die heel hard roepen dat ze druk zijn, zijn dat vast niet
Net zo als dat mensen die heel hard roepen dat ze hip zijn, dat niet zijn etc
Dat wil niet zeggen dat het niet gewoon kan, dat je veel te doen hebt
In mijn omgeving ben ik in ieder geval echt geen uitzondering
Veel mensen werken, studeren daarnaast, hebben hobby's, vrienden en doen vaak nog iets van vrijwilligerswerk
Dan zit het snel vol hoor. Zelfs met de helft van die dingen heb je al een zware kluif
Veel van die dingen zijn ook niet echt dingen die je zomaar even opzij schuift omdat iemand van het internet je perse voor maandag wil zien
Ja! Want nu ben ik ook nieuwsgierig!quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef JohnDDD het volgende:
Godver,
vorige week bleek ik even kort een full membership op Relatieplanet te hebben. Een leuke meid aangeschreven met onderaan de mail de vraag of ze me wilde mailen, plus mailadres.
Krijg ik een bericht terug dat ze "een leuk voorstel" voor me heeft. Nou kan ik niet reageren omdat mijn account verlopen is.
Moet ik nu 22,50 gaan betalen alleen om te horen wat dat leuke voorstel is?
Waar stuurt ze je geen mail op je adres dan? Ik snap dat nooit hè, zien ze het mail adres niet staan of wat?quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef JohnDDD het volgende:
Godver,
vorige week bleek ik even kort een full membership op Relatieplanet te hebben. Een leuke meid aangeschreven met onderaan de mail de vraag of ze me wilde mailen, plus mailadres.
Krijg ik een bericht terug dat ze "een leuk voorstel" voor me heeft. Nou kan ik niet reageren omdat mijn account verlopen is.
Moet ik nu 22,50 gaan betalen alleen om te horen wat dat leuke voorstel is?
Eh..ja die heb ik ook maar tóch kan ik dan nog best een half uurtje koffie drinken met iemand tussendoor. Daar had ik het over.quote:Op maandag 23 december 2013 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je nooit tijd hebt voor een date is dat natuurlijk een terechte vraag (maar goed, ook workaholics willen liefdeen er is vast iemand die bij ze past)
Maar hier word steeds gesteld dat als iemand niet binnen een week een avond vrij heeft weten te maken dat die persoon gewoon niet echt wil
Jij reageerde zelf op een voorbeeld waarbij de dame in kwestie haar agenda voor dit weekend nog leeg wist te maken
Dat is in mijn optiek vaker niet mogelijk dan wel
En dat heeft niets te maken met het feit dat ik toevallig in een relatie zit of niet, sommige mensen hebben gewoon dingen die vast staan, verplichtingen, etc
Moet alleen wel je date een beetje in de buurt zitten...quote:Op maandag 23 december 2013 16:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..ja die heb ik ook maar tóch kan ik dan nog best een half uurtje koffie drinken met iemand tussendoor. Daar had ik het over.
Klopt, of je date moet willen rijden als jij degene bent die het zo druk heeft. Het kan allemaal. Maar ben sowieso niet op zoek naar iemand die geen dag heeft zonder verplichting en nooit thuis is dus misschien kom ik die mannen ook minder tegen. Naar het buitenland moeten voor je werk vind ik weer wat anders en zo zijn er wel meer dingen. Tijd kun je echt wel maken.quote:Op maandag 23 december 2013 16:21 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Moet alleen wel je date een beetje in de buurt zitten...
Helemaal mee eens.. Het moet van twee kanten komen, is dat niet, moet je lekker op je gemak verder zoeken tot je wel het potje op je dekseltje vindquote:Op maandag 23 december 2013 16:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, of je date moet willen rijden als jij degene bent die het zo druk heeft. Het kan allemaal. Maar ben sowieso niet op zoek naar iemand die geen dag heeft zonder verplichting en nooit thuis is dus misschien kom ik die mannen ook minder tegen. Naar het buitenland moeten voor je werk vind ik weer wat anders en zo zijn er wel meer dingen. Tijd kun je echt wel maken.
Kweet het ook niet...quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Waar stuurt ze je geen mail op je adres dan? Ik snap dat nooit hè, zien ze het mail adres niet staan of wat?.
Zou zomaar kunnen, je weet het nooitquote:Op maandag 23 december 2013 16:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kweet het ook niet...
is niet de eerste keer...soms twijfel ik of het geen fake profile is van de site om mensen tot het afsluiten van abonnementen te bewegen...
grr ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 23 december 2013 16:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, je weet het nooit.
haha typischquote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
grr ik ben wel benieuwd
straks wil die meid voorstellen om de feestdagen gezellig bij me te komen doorbrengen
neig toch wel naar een maandje betalen en dan kijken wat ervan komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |