abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134579351
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, je kent me.

Bij de mensen die ik ken zijn het over het algemeen de vrouwen die eerder seks willen. Maar zolang beide personen gewoon duidelijk zijn weet je in ieder geval waar je staat en hoever je bent qua relatie.
Precies. Maar daar gaat het ook heeel vaak fout.
pi_134579391
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:09 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Mijn ervaring met dit soort zaken is, dat je aan het lijntje gehouden wordt. Als ze je echt leuk vindt en ze wilt met je afspreken, dan stelt ze het niet uit en doet ze vooral niet zo vaag. Probeer zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen.
Of ze heeft gewoon echt een onregelmatig leven
Die mensen bestaan ook
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 22 december 2013 @ 21:25:32 #203
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_134579480
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die mensen bestaan ook
bullshit. Als je uren kunt chatten kun je ook een drankje doen
pi_134579551
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Inderdaad, in twee maanden geen tijd voor een date is onzin.
pi_134579913
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die mensen bestaan ook
En die mensen ken ik ook. En ook die maken tijd voor je als ze je leuk vinden. Vaag doen, uitstellen, iets niet zeker weten betekent gewoon geen interesse.
pi_134580059
Vanmiddag (en vanavond) leuke, spontane date gehad
Opmerking op de chat vanchtend dat ik nog even naar Zandvoort wild voor het strand beantwoordde zij met de opmerking dat ze kijkduin in gedachten had
Plannen waren dus snel aangepast naar Scheveningen samen

Leuke vrouw, eerst heerlijk over strand gelopen, daarna samen opgewarmd met warme choco (met slagroom)

Gesprek ging van hot naar her en tegen zes uur besloten samen maar hapje te gaan eten.

Geen verwachtingen vantevoren, er is dan ook niet gesekst op de eerste date en bij afscheid gewoon braaf drie zoenen op de wang....

Plus de opmerking van beide om dit eens over te oen in een stad die een van ons tweeën wel kent ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_134580830
quote:

[..]

Ik chat vaak terwijl ik aan het soggen ben
Dan kan ik echt niet van te voren aangeven dat ik dat op vrijdag tussen 8 en half 9 ga doen

Ik snap wel wat jullie zeggen hoor, maar als stelregel vind ik hem wat te kort door de bocht
Ik zou bij zo'n soort twijfel gewoon aangeven wat het mij doet denken en dat ik dat jammer vind en vragen wat ze er mee bedoeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 december 2013 @ 21:53:19 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134581232
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:33 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanmiddag (en vanavond) leuke, spontane date gehad
Opmerking op de chat vanchtend dat ik nog even naar Zandvoort wild voor het strand beantwoordde zij met de opmerking dat ze kijkduin in gedachten had
Plannen waren dus snel aangepast naar Scheveningen samen

Leuke vrouw, eerst heerlijk over strand gelopen, daarna samen opgewarmd met warme choco (met slagroom)

Gesprek ging van hot naar her en tegen zes uur besloten samen maar hapje te gaan eten.

Geen verwachtingen vantevoren, er is dan ook niet gesekst op de eerste date en bij afscheid gewoon braaf drie zoenen op de wang....

Plus de opmerking van beide om dit eens over te oen in een stad die een van ons tweeën wel kent ;)
Ook_gek en ik waren graag jullie gids geweest als komisch duo :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134581537
Capstan, de cynicus in mij zegt dat er meer kapers op de kust zijn en dat het weleens heel goed zou kunnen dat ze eerst afwacht hoe dat contact uitpakt. Alsof je achter de hand gehouden wordt. Je wilt niet maanden chatten met iemand om er uiteindelijk achter te komen dat je diegene niet ziet zitten in het echt.

Ik zou nogmaals op die date aansturen om er in ieder geval achter te komen of dat zo is (merk je snel genoeg als ze vaag blijft) en mocht ze happen; of ze in ieder geval niet tegenvalt irl. Maar dan wel op een niet te pushy manier.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134583202
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ook_gek en ik waren graag jullie gids geweest als komisch duo :P
Ik had inderdaad hier om tips kunnen vragen waar te gaan eten
Nu op de gok terecht gekomen in De Resident en dat viel ook niet tegen

Hadden gelukkig ook geen behoefte aan een komisch duo om de pijnlijke stiltes te doorbreken ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_134585086
Happy dating everyone! :)

Ik had een vraagje welke datingsites (betaald/niet betaald) zijn nu momenteel het meest actiefst?
Of welke nu een trend is zeg maar. Ik merk bijvoorbeeld dat Badoo fors is afgenomen qua nieuwe leden of actieve leden en merk dat laats Tinder erg actief is, maar volgens mij daalt de populariteit daar ook.

Lexa vind ik ongelofelijk duur en qua leden ook niet erg actief.
Relatieplanet vind ik ook hetzelfde verhaal en Pepper vind ik beroerd slecht! Wel leuk hoe het eruit ziet qua design van profielen etc, maar weinig leden en veel betaal opties.

Dus ik zoek een goeie dating site met actieve leden en die nu populair is :)
pi_134591065
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap wel wat jullie zeggen hoor, maar als stelregel vind ik hem wat te kort door de bocht
Ik zou bij zo'n soort twijfel gewoon aangeven wat het mij doet denken en dat ik dat jammer vind en vragen wat ze er mee bedoeld
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Capstan, de cynicus in mij zegt dat er meer kapers op de kust zijn en dat het weleens heel goed zou kunnen dat ze eerst afwacht hoe dat contact uitpakt. Alsof je achter de hand gehouden wordt. Je wilt niet maanden chatten met iemand om er uiteindelijk achter te komen dat je diegene niet ziet zitten in het echt.

Ik zou nogmaals op die date aansturen om er in ieder geval achter te komen of dat zo is (merk je snel genoeg als ze vaag blijft) en mocht ze happen; of ze in ieder geval niet tegenvalt irl. Maar dan wel op een niet te pushy manier.
We hebben er in ieder geval vanavond nog behoorlijk uitgebreid over gesproken. Volgens haar had ze het voornemen om Paiq tijdelijk in de ijskast te zetten, omdat haar werk nu enorm veel energie kost en het daten (hoewel ze toegaf dat dat ook gewoon leuk kan zijn) dat ook iedere keer doet. Dat voornemen uitvoeren lukte alleen niet toen de gesprekken met mij op gang kwamen. Ze wil zeker nog wel daten, maar hoopt dan dat er geen druk achter zit, en eigenlijk wil ze het ook gewoon zien als een ontmoeting. Als het dan klikt, kun je het later alsnog dates gaan noemen.

Of zoiets. Op de één of andere manier wil ik het van haar nog wel geloven, want ze komt wat dat betreft een stuk oprechter over dan veel anderen die vergelijkbare dingen zeiden, maar van de andere kant... Nee, ik weet het niet. Ik kan niet meer doen dan zien of dit binnen afzienbare tijd nog ergens heengaat en zo niet, jammer dan.
pi_134592041
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:48 schreef Capstan het volgende:

[..]

[..]

We hebben er in ieder geval vanavond nog behoorlijk uitgebreid over gesproken. Volgens haar had ze het voornemen om Paiq tijdelijk in de ijskast te zetten, omdat haar werk nu enorm veel energie kost en het daten (hoewel ze toegaf dat dat ook gewoon leuk kan zijn) dat ook iedere keer doet. Dat voornemen uitvoeren lukte alleen niet toen de gesprekken met mij op gang kwamen. Ze wil zeker nog wel daten, maar hoopt dan dat er geen druk achter zit, en eigenlijk wil ze het ook gewoon zien als een ontmoeting. Als het dan klikt, kun je het later alsnog dates gaan noemen.

Of zoiets. Op de één of andere manier wil ik het van haar nog wel geloven, want ze komt wat dat betreft een stuk oprechter over dan veel anderen die vergelijkbare dingen zeiden, maar van de andere kant... Nee, ik weet het niet. Ik kan niet meer doen dan zien of dit binnen afzienbare tijd nog ergens heengaat en zo niet, jammer dan.
Gewoon in januari nog eens vragen, en dan zien wat het gaat worden :). Zou er niet teveel achter zoeken, juist zonde van de leuke ongedwongenheid nu.

Ik vind het zelf juist heel naar als iemand gaat zitten pushen. Laat die date dan maar zitten. Zonde als je haar laat schieten omdat anderen zeggen dat je een lijntje bent. Lekker cliché, maar vooral doen wat goed voelt :+
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_134592728
Wat een bullshit. Zonde van al die tijd die je er insteekt als het geen kut blijkt te worden eerder. Tenzij je alleen chat voor de gezelligheid uiteraard. Nee, hij moet zeker niet pushen, maar ik snap wel dat hij duidelijkheid wil. Ga dan niet op een datingsite staan en maandenlang ouwehoeren met iemand als je dan toch niet de ''energie'' kunt opbrengen om een keer een wijntje/colaatje/biertje/*vul hier wat in te drinken met diegene. :')
pi_134593133
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat een bullshit. Zonde van al die tijd die je er insteekt als het geen kut blijkt te worden eerder. Tenzij je alleen chat voor de gezelligheid uiteraard. Nee, hij moet zeker niet pushen, maar ik snap wel dat hij duidelijkheid wil. Ga dan niet op een datingsite staan en maandenlang ouwehoeren met iemand als je dan toch niet de ''energie'' kunt opbrengen om een keer een wijntje/colaatje/biertje/*vul hier wat in te drinken met diegene. :')
Waarom wil je deze week niet? Nou je bent wel lastig hoor. Wil je eigenlijk wel? Volgens mij hou je mij gewoon achter de hand. Nou als je het morgen niet weet hoeft het van mij niet meer hoor. Aandachtshoer, waarom sta je dan op een datingsite. :')

Tsja, ik vind die houding juist enorme bullshit. Waarom moet alles nou meteen op dat presenteerblaadje? Dan hossel je toch iemand die wel meteen wil? Werkt duidelijk heel goed hier. Sommige mensen zijn gewoon anders met daten en willen mensen eerst online leren kennen. Zolang ze duidelijk is en hij het wel ziet zitten, laat hem dan lekker zelf die 'fout' maken.
pi_134593399
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Waarom wil je deze week niet? Nou je bent wel lastig hoor. Wil je eigenlijk wel? Volgens mij hou je mij gewoon achter de hand. Nou als je het morgen niet weet hoeft het van mij niet meer hoor. Aandachtshoer, waarom sta je dan op een datingsite. :')

Tsja, ik vind die houding juist enorme bullshit. Waarom moet alles nou meteen op dat presenteerblaadje? Dan hossel je toch iemand die wel meteen wil? Werkt duidelijk heel goed hier. Sommige mensen zijn gewoon anders met daten en willen mensen eerst online leren kennen. Zolang ze duidelijk is en hij het wel ziet zitten, laat hem dan lekker zelf die 'fout' maken.
Je leest niet goed. Je voorbeelden zijn nu juist een schoolvoorbeeld van pushy gedrag waarvan ik al een paar keer eerder zei dat hij dat juist moet voorkomen. En we hebben het hier over een tijdsbestek van enkele maanden, geen kwartiertje chatten. Weinig presenteerblaadje aan. Hij moet uiteraard doen wat hem zelf goed dunkt, maar ik snap zijn twijfel wel.
pi_134593613
Nou Capstan, hou ons op de hoogte! Hopen dat er stiekem toch een date voor het nieuwe jaar komt :)!
pi_134593866
quote:

[..]

Nee hoor.. Ik kan op mijn werk soms ook urenlang chatten, wat niet wil zeggen dat ik ook vaak irl een drankje kan gaan doen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_134593883
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:26 schreef Kola het volgende:

[..]

Inderdaad, in twee maanden geen tijd voor een date is onzin.
Beide agenda's die niet aan elkaar gelijk lopen icm mijn voorgaande post?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_134596210
Voor de gene die paiq gebruiken. Hebben jullie een select of fun profiel?
  maandag 23 december 2013 @ 09:30:13 #221
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_134597006
Pleur toch op met je geen tijd hebben voor een drankje. Maar inmiddels is de aap al uit de mouw en blijkt het dus gewoon weer zoiets wazigs te zijn, iets met energie-kostende-dates.
Mocht het ooit nog eens zover komen Capstan, bestel dan een RedBulletje voor d'r op mijn kosten.
  maandag 23 december 2013 @ 09:52:29 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134597321
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 09:30 schreef BeamofLight het volgende:
Pleur toch op met je geen tijd hebben voor een drankje. Maar inmiddels is de aap al uit de mouw en blijkt het dus gewoon weer zoiets wazigs te zijn, iets met energie-kostende-dates.
Mocht het ooit nog eens zover komen Capstan, bestel dan een RedBulletje voor d'r op mijn kosten.
_O-

Heb zelf ook een broertje dood aan dat soort miemelende wijven. Als zo'n eerste date al zoveel moeite kost wordt de rest ook standaard een drama. Ik zal nooit pushen, maar ben wel direct afgeknapt en ga door naar de volgende die het WEL leuk lijkt om af te spreken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_134597397
Ik vind het eerder klinken als iemand die het chatten blijkbaar enorm leuk is gaan vinden en een beetje bang is dat het in het echt tegen gaat vallen.
pi_134597431
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 09:58 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eerder klinken als iemand die het chatten blijkbaar enorm leuk is gaan vinden en een beetje bang is dat het in het echt tegen gaat vallen.
Aandacht krijgen bedoel je..
pi_134597435
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 01:56 schreef Perzephone het volgende:

[..]

helemaal mee eens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')