Of gewoon geheel je eigen plannen trekken en helemaal niet bezig zijn met mannen. Die schuiven van zelf welquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:43 schreef Sannne het volgende:
Ach, ben ook even druk met mezelf. Afvallen, wat enorm goed gaat, opleiding starten.. Misschien eerst dat, en dan weer een man?
Maar ach, die feestdagen hè?![]()
En idd, iets meer begrip voor elkaar zou schelen! Ik weet het soms écht niet, wat ik nou met 'de man' aan moet. Wel berichten, niet berichten, laten gaan, aandringen, aandacht geven, hem laten komen.
Preciesquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of gewoon geheel je eigen plannen trekken en helemaal niet bezig zijn met mannen. Die schuiven van zelf wel
Ergens in je leven er bij en wie weet tot wat dat uitgroeit
quote:
quote:
Ik hoop hetquote:
Zekers!! Ogen openhouden en blanco instappen en wie weetquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
PreciesWerkt het beste is mijn ervaring
Uiteraard moet je wel open blijven staan voor andere mensen
Waar dood is, is levenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop het
Veel doden kunnen er niet meer vallen in m'n omgeving momenteel
Zelf zoeken. Die matches falen altijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Wat vinden de meeste hier prettiger; Een site die jou aan iemand matched maar waar je niet kan browsen of een site waar je zelf kan browsen en zoeken naar mensen ?
Liefst dat je zelf zoekt of kunt kiezen met welke match je contact zoekt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Wat vinden de meeste hier prettiger; Een site die jou aan iemand matched maar waar je niet kan browsen of een site waar je zelf kan browsen en zoeken naar mensen ?
Sorry, mijn broer Tinus had zijn medicijnen niet ingenomen en heeft toen in een onbewaakt ogenblik mijn laptop even ingepikt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Noe, ik had mie gister tog n lekkere scheet als deet, wie zollen nor de bijosgoop gon mor ik had van die lofziets bestelt, dus toen konnen we dor al beginnen rampetampen, was een grot suckzes.
Ik vinne t wol mooi hor, dat deeten!
Moi van Tinus
Niets doen, kijken wie jouw profiel bekijkt en dáár dan een berichtje naar sturen als hij/zij erg leuk lijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Dit lijkt mij eerlijk gezegd een sub optimale manier van online daten als man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets doen, kijken wie jouw profiel bekijkt en dáár dan een berichtje naar sturen als hij/zij erg leuk lijkt.
Niet als je lekker bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eerlijk gezegd een sub optimale manier van online daten als man.
Goed te horen man!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef PeterPastoor het volgende:
Net dame naar trein gebracht waar ik tweede date mee had
Woh dit is een toppertje hoor en dat was ook wederzijds
Dit gaat wat worden
Wil je betalen of niet betalen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:54 schreef master_X het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw in dit topic. En wil ook graag date. Ben er weer aan toe na een lange relatie. In de OP zag ik wat site's staan welke raden jullie mij aan?
PaiQ is leuk, en is gratis. Chatten tot je foto's ziet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef master_X het volgende:
Owh eigenlijk nog niet over na gedacht. Wat zijn de opties?
kijk ik ga daar even kijken. Bedankt voor jou reactie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PaiQ is leuk, en is gratis. Chatten tot je foto's ziet.
Wil je wat serieuzer, dan zou ik Lexa of RelatiePlanet aanraden, al zijn die betaald. Meestal is de vuistregel dat betalende sites serieuzer zijn, uitzonderingen daargelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |