Ja, klopt. Ik sprak daar eerder mijn twijfels al eens over uit, omdat ik daar echt geen ervaring mee heb. Al zou het ook in zekere zin een uitkomst kunnen zijn voor me. Maar dat staat verder wel los van hetgeen wat ik voel, dus in het monogame geval zou het niet anders zijn geweest nu. Het is eerder een extra bijkomstigheid.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je het gevoel hebt dat ze wel meer wil? Of omdat ze dit ook bewust heeft aangegeven naar jou.
Deze was toch degene die een open relatie dan wilde? Blijkbaar ben je daar niet zo enthousiast over, anders had je nu niet zo'n twijfel gehad. Mocht ze een monogame relatie willen, was het dan anders geweest voor je eigenlijk?
Dat onderwerp is hier heel vaak aangesneden, en verschilt kennelijk ontzettend per persoon. Bij de één groeit het gestaag terwijl het er bij de ander eigenlijk instant moet zijn, een bepaald gevoel. Ik heb dat laatste zelf eigenlijk ook wel, al probeer ik iets zo nu en dan wel wat meer de tijd te geven.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar wat is dan minder?
Ik bedoel, als je meteen hoteldeboteltotoverjeoren verliefd wil zijn, zul je flink moeten blijven daten ws, dat gebeurt nl niet snel. Het kan ook gewoon groeien natuurlijk
In ieder geval goed dat er niet extra twijfels door zijn gekomen, of tenminste.. je gevoel tov haar beinvloed.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, klopt. Ik sprak daar eerder mijn twijfels al eens over uit, omdat ik daar echt geen ervaring mee heb. Al zou het ook in zekere zin een uitkomst kunnen zijn voor me. Maar dat staat verder wel los van hetgeen wat ik voel, dus in het monogame geval zou het niet anders zijn geweest nu. Het is eerder een extra bijkomstigheid.
Ik ga er komend weekend heen en ik heb er ook gewoon zin in hoor, dat is het zeker niet. Anders was ik wel weggebleven. Maar weer eens zien hoe dat loopt.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval goed dat er niet extra twijfels door zijn gekomen, of tenminste.. je gevoel tov haar beinvloed.
Wel jammer dat het het toch niet helemaal lijtk te zijn/worden.
Dit is zeer zeker waar en voel ik ook in een groter geheel over het online daten bij de partners en mezelf. Iedereen is zelfs binnen 'relaties' vrij terug houdend en lijkt toch altijd op zoek naar iets beters of durft zich in ieder geval niet open te stellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het verschil in benadering zit hem in de grootte van het te daten aanbod. Als je moeilijk een date kunt fixen snap ik dat je veel meer geneigd bent iets de tijd te geven, te zien of het werken kan. Maar als je een nooit aflatende stroom dates hebt of kunt krijgen ben je gewoon veel kritischer, zo werkt dat nu eenmaal. Waarom zou je dan voor minder gaan als je denkt beter te kunnen krijgen?
Ik denk ook dat inderdaad (wat HJ dus zegt) door het grote aanbod, tijd geven geen optie voor een dergelijke dame is. Dat komt een beetje doordat het contact via app/datingsite loopt, en ook een opzet geeft van: als ik date, moet het lukken. Hetzelfde gevoel wat ik zei bij andere vormen van electroniek: met de NS site, heb je met een klik zo je juiste trein te pakken, dus hoor je met een datingapp te daten en dan moet hij/zij meteen voldoen, zo niet *klik of swipe* de volgende. Tijd geven kan wel, maar dat is niet voor situaties via datingsite/-apps weggelegd. Dat is meer voor elke dag dat meisje in de bus spreken, die je kent via een vage kennis van je werk. Of 3x/week die ene leuke vrouw spreken bij de talencursus die je volgt. Want dan geven mensen elkaar onbewust wel tijd: het gaat nu niet om daten, dus vrouwen stellen zich niet in van: ik moet nu in de datingmodus zijn. Dus denken ze: kunnen we lekker slap ouwehoeren. Vanavond die Tinder date. Want dan denkt dat meisje in de bus: aardige jongen wel, op zich lekker koppie maar hij praat beetje apart.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat onderwerp is hier heel vaak aangesneden, en verschilt kennelijk ontzettend per persoon. Bij de één groeit het gestaag terwijl het er bij de ander eigenlijk instant moet zijn, een bepaald gevoel. Ik heb dat laatste zelf eigenlijk ook wel, al probeer ik iets zo nu en dan wel wat meer de tijd te geven.
Iemand die ik ken (dame) had het daar laatst ook over...quote:Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Perzephone het volgende:
Ach, laat die jongen. Hulde voor de naïeve romanticus.
Het grote aanbod is ook niet alles, zelfs een beetje saai als iedereen maar op een presenteerblaadje (klaar)ligt imo. Als jij het tof vindt zo, en het kost je niet al je tijd: vooral doen!
Wat vinden jullie een groot leeftijdsverschil dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Sannne het volgende:
Hoi!
Ik ben inmiddels 3 dates rijker met de oudere man. Wat een lieverd, wat voel ik me fijn bij hem.. Ik geloof niet dat ik het ooit zo leuk heb gehad met een man. Wat mij betreft mag het zo doorgaan. Misschien heb ik zelfs wel een paar vlinders..
Maar.. Hij had zelf toch wel veel twijfels over het leeftijdsverschil, de afstand.. Hij dacht enorm ver in de toekomst. Over dat ik moest verhuizen naar hem, over dat mijn kind uit haar vertrouwde omgeving weg zou moeten, om wat mijn familie zou zeggen van zo'n leeftijdsverschil. Hij is een enorme piekeraar.
Dus nu hebben we het beeindigd![]()
En it sucks. Misschien is het beter, ik weet het niet. Zo voelt het niet. Hij sprak uit ook wat vlinders te hebben, ik weet ook zeker dat hij mij echt leuk vond.
Ik weet ook niet of ik dit nu maar moet laten of dat ik hem aan zn kop moet gaan zeuren.. Heb hem vanmorgen een appje gestuurd dat ik hem mis, maar hij is op zn werk en reageert dus niet.
Bah. Liefde en ik, hopeloos.
22 jaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Buffell het volgende:
[..]
Wat vinden jullie een groot leeftijdsverschil dan?
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook wel een aanzienlijk verschilquote:
Over het algemeen zou ik bij zulke leeftijdsverschillen 'nee, doe het niet' zeggen. Denk er maar eens over, als hij straks 65 is, en dus officieel gezien al 'oudere' is, ben jij pas 43... Dan wil jij nog zoveel meer dan hij waarschijnlijk.quote:
Dat is idd ook zijn twijfel. Als hij straks het bejaardenhuis in gaat ben ik nog zo jong..quote:Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Over het algemeen zou ik bij zulke leeftijdsverschillen 'nee, doe het niet' zeggen. Denk er maar eens over, als hij straks 65 is, en dus officieel gezien al 'oudere' is, ben jij pas 43... Dan wil jij nog zoveel meer dan hij waarschijnlijk.
Dit. Het feit dat hij zo snel zo ver vooruit denkt is te verwachten, hij is immers een stuk ouder al. Het is vergelijkbaar met vrouwen van in de 30 die graag willen weten hoe je tegenover kinderen en samenwonen staat.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Over het algemeen zou ik bij zulke leeftijdsverschillen 'nee, doe het niet' zeggen. Denk er maar eens over, als hij straks 65 is, en dus officieel gezien al 'oudere' is, ben jij pas 43... Dan wil jij nog zoveel meer dan hij waarschijnlijk.
Dat klinkt allemaal zo pessimistisch. Ik zou een man zoeken waarvan je denkt dat je sámen in het bejaardenhuis terecht komt. Daar moet je van uitgaan. Niet dat over 10 jaar de wereld vergaat ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat is idd ook zijn twijfel. Als hij straks het bejaardenhuis in gaat ben ik nog zo jong..
Maar aan de andere kant, waarom zover vooruit plannen. Wie weet vergaat de wereld over 10 jaar, dan hebben we wel mooi 10 fijne jaren gehad samen. Misschien ben ik wel eerder weg dan hij. Je weet het toch gewoon niet..
Maar zo kan ik op elke twijfel wel iets bedenken.
Feit is dat ik me ook wel besef dat het niet ideaal is, maar ik heb echt zo'n fijne tijd met hem. En nu valt dat weg en ik voel me kut. Hij had gewoon alles wat ik zoek in een man.. Klinkt cliché maar het is wel zo.
Waarom ben je dan met hem op date gegaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
Het is niet pessimistisch bedoeld, ik leef gewoon in het 'nu', en hij in de toekomst.. Vooraf wilde ik dit ook absoluut niet hoor, maar toen wist ik nog niet hoe fijn het was met hem.
Ik heb het idee dat je excuses aan het verzinnen bent om hem niet los te laten. Kan ik wel begrijpen, omdat je hem zo leuk vindt. Ik zeg alleen, als je kijkt naar de toekomst en dat realistisch doet, dan is het wel een lastige relatie. Er is zóveel leeftijdsverschil dat je jullie uit hele andere generaties komen. Mijn idee daarbij is dat dat bijna nooit zal werken.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
Het is niet pessimistisch bedoeld, ik leef gewoon in het 'nu', en hij in de toekomst.. Vooraf wilde ik dit ook absoluut niet hoor, maar toen wist ik nog niet hoe fijn het was met hem.
Ik kende hem al een hele tijd.. We hebben elkaar bij een vriendin ook al gezien, en hij wilde langs komen voor de gezelligheid. Ik heb nog allerlei smoesjes bedacht om het af te zeggen maar hij trapte er niet in, had overal een oplossing op. Dus ik dacht, nou dan kom maar. En toen zette hij mn wereld op zn kopquote:Op donderdag 19 december 2013 12:10 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom ben je dan met hem op date gegaan?
En niet bijvoorbeeld, het gesprek al veel eerder afgekapt?
Of zeg ik nu iets heel stoms.
Heel, heel misschien heb je wel gelijk ja..quote:Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je excuses aan het verzinnen bent om hem niet los te laten. Kan ik wel begrijpen, omdat je hem zo leuk vindt. Ik zeg alleen, als je kijkt naar de toekomst en dat realistisch doet, dan is het wel een lastige relatie. Er is zóveel leeftijdsverschil dat je jullie uit hele andere generaties komen. Mijn idee daarbij is dat dat bijna nooit zal werken.
Ik heb áltijd gelijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef Sannne het volgende:
[..]
Heel, heel misschien heb je wel gelijk ja..
Hoezo slap?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef eefje801 het volgende:
Ben ik nou de enige die het een beetje een slappe actie van die man vind?
Dat bedoelde ik niet. Bedoelde meer dat je dat ook weet wanneer je eraan begint, toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Hoezo slap?
Ik heb het ook al een keer afgekapt. Niet zozeer vanwege de leeftijd (scheelde 5 jaar) maar vanwege datgene wat iemand anders hier ook al noemde, namelijk kinderwens.
Voor haar stond vast dat ze kinderen wilde, voor mij is dat een heel groot vraagteken, waarbij ik vooral naar nee neig. Ondanks dat het allemaal leuk, fijn etc was heb ik er toch een punt achter gezet.
Is dat slap? Of is gewoon doorgaan of er niks aan de hand is en dan over x maanden er een punt achter zetten omdat je er niet uitkomt qua kids slap?
Inderdaad het is altijd zuur als je er toch net iets anders over denkt dan de ander, maar je kunt er vooral vrij weinig aan doen. Dus gewoon flink op stap of met een wijntje en reep chocolade op de bank, en door maar weer!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:37 schreef Sannne het volgende:
Ik weet wel zeker dat hij me niet gebruikt heeft. We kenden elkaar al zolang.. En we zullen ook gewoon bevriend blijven. Bovendien is dat ook helemaal niet zoals hij zich gedroeg, hij is enorm lief en wilde alles voor me doen en verder ga ik me niet verdedigen![]()
Ik vind het fijn dat hij eerlijk is over zijn twijfels. Maar die twijfels kan ik voor hem niet oplossen..
En slap, nee, vind ik niet.
Jammer dat te horen meidquote:Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Sannne het volgende:
Hoi!
Ik ben inmiddels 3 dates rijker met de oudere man. Wat een lieverd, wat voel ik me fijn bij hem.. Ik geloof niet dat ik het ooit zo leuk heb gehad met een man. Wat mij betreft mag het zo doorgaan. Misschien heb ik zelfs wel een paar vlinders..
Maar.. Hij had zelf toch wel veel twijfels over het leeftijdsverschil, de afstand.. Hij dacht enorm ver in de toekomst. Over dat ik moest verhuizen naar hem, over dat mijn kind uit haar vertrouwde omgeving weg zou moeten, om wat mijn familie zou zeggen van zo'n leeftijdsverschil. Hij is een enorme piekeraar.
Dus nu hebben we het beeindigd![]()
En it sucks. Misschien is het beter, ik weet het niet. Zo voelt het niet. Hij sprak uit ook wat vlinders te hebben, ik weet ook zeker dat hij mij echt leuk vond.
Ik weet ook niet of ik dit nu maar moet laten of dat ik hem aan zn kop moet gaan zeuren.. Heb hem vanmorgen een appje gestuurd dat ik hem mis, maar hij is op zn werk en reageert dus niet.
Bah. Liefde en ik, hopeloos.
een peter jan rensje zeg maarquote:Op donderdag 19 december 2013 18:42 schreef DSVM het volgende:
[..]
Zeg maar een Onno Hoesje , maar dan de hetero versie
Sorry te horen, hoe het is gelopen voor je... maar iets zegt mij dat je niet erg lang single zal blijven hoor...quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:26 schreef Sannne het volgende:
Het is ook wel beter zo ja. Gisteravond wel lekker geskyped (zonder cam, voor jullie weer gaan etterbakken, lol) zoals we steeds deden, wat ongemakkelijker dan voorheen maar ik ben blij dat dat nog gewoon kan.
Ik heb een vriendin die met een vriend van hem omging, zij net zo oud als ik en hij net zo oud als mijn date, en ook dat liep mis, dus dat is wel even fijn om te kunnen delen!
Lief jullie reacties! 2014 dan maar?
Dear lord.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:43 schreef Sannne het volgende:
Ach, ben ook even druk met mezelf. Afvallen, wat enorm goed gaat, opleiding starten.. Misschien eerst dat, en dan weer een man?
Maar ach, die feestdagen hè?
En idd, iets meer begrip voor elkaar zou schelen! Ik weet het soms écht niet, wat ik nou met 'de man' aan moet. Wel berichten, niet berichten, laten gaan, aandringen, aandacht geven, hem laten komen.
2013 was voor mij in het algemeen al een kutjaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:26 schreef Sannne het volgende:
Het is ook wel beter zo ja. Gisteravond wel lekker geskyped (zonder cam, voor jullie weer gaan etterbakken, lol) zoals we steeds deden, wat ongemakkelijker dan voorheen maar ik ben blij dat dat nog gewoon kan.
Ik heb een vriendin die met een vriend van hem omging, zij net zo oud als ik en hij net zo oud als mijn date, en ook dat liep mis, dus dat is wel even fijn om te kunnen delen!
Lief jullie reacties! 2014 dan maar?
Voor mij ook inderdaad...quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
2013 was voor mij in het algemeen al een kutjaar
Hi-ha-hoquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Noe, ik had mie gister tog n lekkere scheet als deet, wie zollen nor de bijosgoop gon mor ik had van die lofziets bestelt, dus toen konnen we dor al beginnen rampetampen, was een grot suckzes.
Ik vinne t wol mooi hor, dat deeten!
Moi van Tinus
hahaha, ik kom niet meer bij van het lachen, you made my dayquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Noe, ik had mie gister tog n lekkere scheet als deet, wie zollen nor de bijosgoop gon mor ik had van die lofziets bestelt, dus toen konnen we dor al beginnen rampetampen, was een grot suckzes.
Moi van Tinus
Sorrie dan van je bakkie drap dat noe op je toetsnbord legquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hahaha, ik kom niet meer bij van het lachen, you made my day
Of gewoon geheel je eigen plannen trekken en helemaal niet bezig zijn met mannen. Die schuiven van zelf welquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:43 schreef Sannne het volgende:
Ach, ben ook even druk met mezelf. Afvallen, wat enorm goed gaat, opleiding starten.. Misschien eerst dat, en dan weer een man?
Maar ach, die feestdagen hè?![]()
En idd, iets meer begrip voor elkaar zou schelen! Ik weet het soms écht niet, wat ik nou met 'de man' aan moet. Wel berichten, niet berichten, laten gaan, aandringen, aandacht geven, hem laten komen.
Preciesquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of gewoon geheel je eigen plannen trekken en helemaal niet bezig zijn met mannen. Die schuiven van zelf wel
Ergens in je leven er bij en wie weet tot wat dat uitgroeit
quote:
quote:
Ik hoop hetquote:
Zekers!! Ogen openhouden en blanco instappen en wie weetquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
PreciesWerkt het beste is mijn ervaring
Uiteraard moet je wel open blijven staan voor andere mensen
Waar dood is, is levenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop het
Veel doden kunnen er niet meer vallen in m'n omgeving momenteel
Zelf zoeken. Die matches falen altijd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Wat vinden de meeste hier prettiger; Een site die jou aan iemand matched maar waar je niet kan browsen of een site waar je zelf kan browsen en zoeken naar mensen ?
Liefst dat je zelf zoekt of kunt kiezen met welke match je contact zoekt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Wat vinden de meeste hier prettiger; Een site die jou aan iemand matched maar waar je niet kan browsen of een site waar je zelf kan browsen en zoeken naar mensen ?
Sorry, mijn broer Tinus had zijn medicijnen niet ingenomen en heeft toen in een onbewaakt ogenblik mijn laptop even ingepikt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Moi van Tinus
Niets doen, kijken wie jouw profiel bekijkt en dáár dan een berichtje naar sturen als hij/zij erg leuk lijkt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Dit lijkt mij eerlijk gezegd een sub optimale manier van online daten als man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Niets doen, kijken wie jouw profiel bekijkt en dáár dan een berichtje naar sturen als hij/zij erg leuk lijkt.
Niet als je lekker bentquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eerlijk gezegd een sub optimale manier van online daten als man.
Goed te horen man!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:08 schreef PeterPastoor het volgende:
Net dame naar trein gebracht waar ik tweede date mee had
Woh dit is een toppertje hoor en dat was ook wederzijds
Dit gaat wat worden
Wil je betalen of niet betalen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:54 schreef master_X het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw in dit topic. En wil ook graag date. Ben er weer aan toe na een lange relatie. In de OP zag ik wat site's staan welke raden jullie mij aan?
PaiQ is leuk, en is gratis. Chatten tot je foto's ziet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef master_X het volgende:
Owh eigenlijk nog niet over na gedacht. Wat zijn de opties?
kijk ik ga daar even kijken. Bedankt voor jou reactie.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PaiQ is leuk, en is gratis. Chatten tot je foto's ziet.
Wil je wat serieuzer, dan zou ik Lexa of RelatiePlanet aanraden, al zijn die betaald. Meestal is de vuistregel dat betalende sites serieuzer zijn, uitzonderingen daargelaten.
Ik zou ook even op de gratis sites als OKCupid en POF.com kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:04 schreef master_X het volgende:
Owh eigenlijk nog niet over na gedacht. Wat zijn de opties?
Geen dank. En andere users hier kunnen je ongetwijfeld wel meer tips biedenquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:42 schreef master_X het volgende:
[..]
kijk ik ga daar even kijken. Bedankt voor jou reactie.
Succes.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef master_X het volgende:
Inmiddels een acount aangemaakt op paiq. Nog even alles ontdekken.
Good luck!quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mijn voornemen om ff 2 weken rustig aan te doen, niet te gaan daten en meer met andere dingen bezig te zijn heeft welgeteld 1,5 dag geduurd.Vanavond weer een afspraakje met een dame van Tinder.
Veel plezier vanavond!quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mijn voornemen om ff 2 weken rustig aan te doen, niet te gaan daten en meer met andere dingen bezig te zijn heeft welgeteld 1,5 dag geduurd.Vanavond weer een afspraakje met een dame van Tinder.
Ben jij ook al zo'n slet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef eefje801 het volgende:
Mijn voornemen om niet meer met mijn fwb af te spreken lukt ook nog niet echt.. toch de donkere dagen voor kerst die zwaarder wegen dan principes. Ach, het is leuk en ik zie het in januari wel weer
Veel plezier!quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
En jij ook!quote:Op zondag 22 december 2013 14:57 schreef PeterPastoor het volgende:
Vanavond ga ik laat richting mijn 'date'. Ze werkt tot 23.15 en dan ben ik daar ook. Morgen is ze ook vrijWoohoow
En jij ook natuurlijkquote:Op zondag 22 december 2013 16:05 schreef eefje801 het volgende:
Mijn voornemen om niet meer met mijn fwb af te spreken lukt ook nog niet echt.. toch de donkere dagen voor kerst die zwaarder wegen dan principes. Ach, het is leuk en ik zie het in januari wel weer
Dankjequote:Op zondag 22 december 2013 16:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
En jij ook!
[..]
En jij ook natuurlijk
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.quote:Op zondag 22 december 2013 16:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zand in je vagina of wil je erover praten?
Whaha een 'fatsoenlijke vrouw' zijn en casual seks gaan niet samen?quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.
Ze heeft (naar mijn weten) één FWB. Dus zo sletterig is het al helemaal niet.quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik had wel gedacht dat jij een fatsoenlijke vrouw was. Mijn goede vriendin van vroeger ben ik ook aan de slettenziekte verloren. Ze kwam terug van vakantie en had een paar jongens gepijpt. Werd helemaal wild en voortaan ging het zo; ik heb ook een leuke man ontmoet in het weekend, mijn kont doet er nogsteeds pijn van. Probeer maar ns iemand te vinden die niet rondneukt in de naam van de vrijheid. Het is zo vaal geworden.
Nou geloof ik echt niet meer dat je een vrouw bent hoor, dit kan nooit door een vrouw geschreven zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 16:33 schreef Kola het volgende:
[..]
Ach, gewoon een troll.quote:Op zondag 22 december 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha een 'fatsoenlijke vrouw' zijn en casual seks gaan niet samen?
Ik verbaas mij elke keer opnieuw als jij post...
wanneer gaan wij eens casual seksen?quote:
Iig echt een zure muts, troll of niet. Je moet er toch niet aan denken om met zo iemand op date te gaan.quote:
Die goede vriendin van ''haar'' daarentegen...quote:Op zondag 22 december 2013 16:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iig echt een zure muts, troll of niet. Je moet er toch niet aan denken om met zo iemand op date te gaan.
Nou ja, ergens in januari, he, want eerder heb je geen tijd voor me.quote:Op zondag 22 december 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wanneer gaan wij eens casual seksen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |