abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134416065

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
compact en kleverig.
pi_134416431
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat je het gevoel hebt dat ze wel meer wil? Of omdat ze dit ook bewust heeft aangegeven naar jou.
Deze was toch degene die een open relatie dan wilde? Blijkbaar ben je daar niet zo enthousiast over, anders had je nu niet zo'n twijfel gehad. Mocht ze een monogame relatie willen, was het dan anders geweest voor je eigenlijk?
Ja, klopt. Ik sprak daar eerder mijn twijfels al eens over uit, omdat ik daar echt geen ervaring mee heb. Al zou het ook in zekere zin een uitkomst kunnen zijn voor me. Maar dat staat verder wel los van hetgeen wat ik voel, dus in het monogame geval zou het niet anders zijn geweest nu. Het is eerder een extra bijkomstigheid.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar wat is dan minder?
Ik bedoel, als je meteen hoteldeboteltotoverjeoren verliefd wil zijn, zul je flink moeten blijven daten ws, dat gebeurt nl niet snel. Het kan ook gewoon groeien natuurlijk :P
Dat onderwerp is hier heel vaak aangesneden, en verschilt kennelijk ontzettend per persoon. Bij de één groeit het gestaag terwijl het er bij de ander eigenlijk instant moet zijn, een bepaald gevoel. Ik heb dat laatste zelf eigenlijk ook wel, al probeer ik iets zo nu en dan wel wat meer de tijd te geven.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 18 december 2013 @ 19:57:42 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134416729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, klopt. Ik sprak daar eerder mijn twijfels al eens over uit, omdat ik daar echt geen ervaring mee heb. Al zou het ook in zekere zin een uitkomst kunnen zijn voor me. Maar dat staat verder wel los van hetgeen wat ik voel, dus in het monogame geval zou het niet anders zijn geweest nu. Het is eerder een extra bijkomstigheid.

In ieder geval goed dat er niet extra twijfels door zijn gekomen, of tenminste.. je gevoel tov haar beinvloed.
Wel jammer dat het het toch niet helemaal lijtk te zijn/worden.
pi_134417182
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In ieder geval goed dat er niet extra twijfels door zijn gekomen, of tenminste.. je gevoel tov haar beinvloed.
Wel jammer dat het het toch niet helemaal lijtk te zijn/worden.
Ik ga er komend weekend heen en ik heb er ook gewoon zin in hoor, dat is het zeker niet. Anders was ik wel weggebleven. Maar weer eens zien hoe dat loopt.

En och, nou ja. Binnenkort sowieso weer een verse date met iemand waar ik ook nieuwsgierig naar ben. :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_134417347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het verschil in benadering zit hem in de grootte van het te daten aanbod. Als je moeilijk een date kunt fixen snap ik dat je veel meer geneigd bent iets de tijd te geven, te zien of het werken kan. Maar als je een nooit aflatende stroom dates hebt of kunt krijgen ben je gewoon veel kritischer, zo werkt dat nu eenmaal. Waarom zou je dan voor minder gaan als je denkt beter te kunnen krijgen?
Dit is zeer zeker waar en voel ik ook in een groter geheel over het online daten bij de partners en mezelf. Iedereen is zelfs binnen 'relaties' vrij terug houdend en lijkt toch altijd op zoek naar iets beters of durft zich in ieder geval niet open te stellen.

@Hungry_Joe
Totdat het door haar word uitgesproken zou ik gewoon zo doorgaan en wanneer je dat wilt nieuwe mensen daten.
pi_134429569
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat onderwerp is hier heel vaak aangesneden, en verschilt kennelijk ontzettend per persoon. Bij de één groeit het gestaag terwijl het er bij de ander eigenlijk instant moet zijn, een bepaald gevoel. Ik heb dat laatste zelf eigenlijk ook wel, al probeer ik iets zo nu en dan wel wat meer de tijd te geven.
Ik denk ook dat inderdaad (wat HJ dus zegt) door het grote aanbod, tijd geven geen optie voor een dergelijke dame is. Dat komt een beetje doordat het contact via app/datingsite loopt, en ook een opzet geeft van: als ik date, moet het lukken. Hetzelfde gevoel wat ik zei bij andere vormen van electroniek: met de NS site, heb je met een klik zo je juiste trein te pakken, dus hoor je met een datingapp te daten en dan moet hij/zij meteen voldoen, zo niet *klik of swipe* de volgende. Tijd geven kan wel, maar dat is niet voor situaties via datingsite/-apps weggelegd. Dat is meer voor elke dag dat meisje in de bus spreken, die je kent via een vage kennis van je werk. Of 3x/week die ene leuke vrouw spreken bij de talencursus die je volgt. Want dan geven mensen elkaar onbewust wel tijd: het gaat nu niet om daten, dus vrouwen stellen zich niet in van: ik moet nu in de datingmodus zijn. Dus denken ze: kunnen we lekker slap ouwehoeren. Vanavond die Tinder date. Want dan denkt dat meisje in de bus: aardige jongen wel, op zich lekker koppie maar hij praat beetje apart.

En als je dan een beetje gezellig doet, en beetje flirterig zonder dat je dik bovenop legt dat je moves maakt naar haar, leert ze je beter kennen en kan ze alsnog verliefd raken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_134436879
Ach, laat die jongen. Hulde voor de naïeve romanticus.

Het grote aanbod is ook niet alles, zelfs een beetje saai als iedereen maar op een presenteerblaadje (klaar)ligt imo. Als jij het tof vindt zo, en het kost je niet al je tijd: vooral doen! :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_134437038
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 01:27 schreef Perzephone het volgende:
Ach, laat die jongen. Hulde voor de naïeve romanticus.

Het grote aanbod is ook niet alles, zelfs een beetje saai als iedereen maar op een presenteerblaadje (klaar)ligt imo. Als jij het tof vindt zo, en het kost je niet al je tijd: vooral doen! :)
Iemand die ik ken (dame) had het daar laatst ook over...

Die gaf even een demonstratie op Tinder... bijna elke kerel die ze like'te resulteerde tot een match.

Ze had ook al een lijst van 20+ matches waar ze contact mee had.

Echt wtf :')

Maar ze vond het ook wel weer vervelend dat de keus zo groot was, want het was meer kwantiteit dan kwaliteit.
pi_134444542
Hoi!
Ik ben inmiddels 3 dates rijker met de oudere man. Wat een lieverd, wat voel ik me fijn bij hem.. Ik geloof niet dat ik het ooit zo leuk heb gehad met een man. Wat mij betreft mag het zo doorgaan. Misschien heb ik zelfs wel een paar vlinders..

Maar.. Hij had zelf toch wel veel twijfels over het leeftijdsverschil, de afstand.. Hij dacht enorm ver in de toekomst. Over dat ik moest verhuizen naar hem, over dat mijn kind uit haar vertrouwde omgeving weg zou moeten, om wat mijn familie zou zeggen van zo'n leeftijdsverschil. Hij is een enorme piekeraar.
Dus nu hebben we het beeindigd :{ ;( En it sucks. Misschien is het beter, ik weet het niet. Zo voelt het niet. Hij sprak uit ook wat vlinders te hebben, ik weet ook zeker dat hij mij echt leuk vond.
Ik weet ook niet of ik dit nu maar moet laten of dat ik hem aan zn kop moet gaan zeuren.. Heb hem vanmorgen een appje gestuurd dat ik hem mis, maar hij is op zn werk en reageert dus niet.

Bah. Liefde en ik, hopeloos.
pi_134444692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:58 schreef Sannne het volgende:
Hoi!
Ik ben inmiddels 3 dates rijker met de oudere man. Wat een lieverd, wat voel ik me fijn bij hem.. Ik geloof niet dat ik het ooit zo leuk heb gehad met een man. Wat mij betreft mag het zo doorgaan. Misschien heb ik zelfs wel een paar vlinders..

Maar.. Hij had zelf toch wel veel twijfels over het leeftijdsverschil, de afstand.. Hij dacht enorm ver in de toekomst. Over dat ik moest verhuizen naar hem, over dat mijn kind uit haar vertrouwde omgeving weg zou moeten, om wat mijn familie zou zeggen van zo'n leeftijdsverschil. Hij is een enorme piekeraar.
Dus nu hebben we het beeindigd :{ ;( En it sucks. Misschien is het beter, ik weet het niet. Zo voelt het niet. Hij sprak uit ook wat vlinders te hebben, ik weet ook zeker dat hij mij echt leuk vond.
Ik weet ook niet of ik dit nu maar moet laten of dat ik hem aan zn kop moet gaan zeuren.. Heb hem vanmorgen een appje gestuurd dat ik hem mis, maar hij is op zn werk en reageert dus niet.

Bah. Liefde en ik, hopeloos.
Wat vinden jullie een groot leeftijdsverschil dan?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134444707
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef Buffell het volgende:

[..]

Wat vinden jullie een groot leeftijdsverschil dan?
22 jaar.
pi_134444725
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef Sannne het volgende:

[..]

22 jaar.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat ook wel een aanzienlijk verschil :') Moet ik dan denken dat jij ongeveer 25 bent en hij 45/50?
  donderdag 19 december 2013 @ 12:03:23 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134444733
Het is ook wel beter zo, al is dat nu super kut om te horen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_134444737
Ja, ik 28, hij 50.
pi_134444775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:03 schreef Sannne het volgende:
Ja, ik 28, hij 50.
Over het algemeen zou ik bij zulke leeftijdsverschillen 'nee, doe het niet' zeggen. Denk er maar eens over, als hij straks 65 is, en dus officieel gezien al 'oudere' is, ben jij pas 43... Dan wil jij nog zoveel meer dan hij waarschijnlijk.
pi_134444858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Buffell het volgende:

[..]

Over het algemeen zou ik bij zulke leeftijdsverschillen 'nee, doe het niet' zeggen. Denk er maar eens over, als hij straks 65 is, en dus officieel gezien al 'oudere' is, ben jij pas 43... Dan wil jij nog zoveel meer dan hij waarschijnlijk.
Dat is idd ook zijn twijfel. Als hij straks het bejaardenhuis in gaat ben ik nog zo jong..
Maar aan de andere kant, waarom zover vooruit plannen. Wie weet vergaat de wereld over 10 jaar, dan hebben we wel mooi 10 fijne jaren gehad samen. Misschien ben ik wel eerder weg dan hij. Je weet het toch gewoon niet..
Maar zo kan ik op elke twijfel wel iets bedenken.

Feit is dat ik me ook wel besef dat het niet ideaal is, maar ik heb echt zo'n fijne tijd met hem. En nu valt dat weg en ik voel me kut. Hij had gewoon alles wat ik zoek in een man.. Klinkt cliché maar het is wel zo.
pi_134444866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:04 schreef Buffell het volgende:

[..]

Dit. Het feit dat hij zo snel zo ver vooruit denkt is te verwachten, hij is immers een stuk ouder al. Het is vergelijkbaar met vrouwen van in de 30 die graag willen weten hoe je tegenover kinderen en samenwonen staat.
pi_134444880
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:07 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat is idd ook zijn twijfel. Als hij straks het bejaardenhuis in gaat ben ik nog zo jong..
Maar aan de andere kant, waarom zover vooruit plannen. Wie weet vergaat de wereld over 10 jaar, dan hebben we wel mooi 10 fijne jaren gehad samen. Misschien ben ik wel eerder weg dan hij. Je weet het toch gewoon niet..
Maar zo kan ik op elke twijfel wel iets bedenken.

Feit is dat ik me ook wel besef dat het niet ideaal is, maar ik heb echt zo'n fijne tijd met hem. En nu valt dat weg en ik voel me kut. Hij had gewoon alles wat ik zoek in een man.. Klinkt cliché maar het is wel zo.
Dat klinkt allemaal zo pessimistisch. Ik zou een man zoeken waarvan je denkt dat je sámen in het bejaardenhuis terecht komt. Daar moet je van uitgaan. Niet dat over 10 jaar de wereld vergaat ofzo.
pi_134444904
Het is niet pessimistisch bedoeld, ik leef gewoon in het 'nu', en hij in de toekomst.. Vooraf wilde ik dit ook absoluut niet hoor, maar toen wist ik nog niet hoe fijn het was met hem.
pi_134444927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
Het is niet pessimistisch bedoeld, ik leef gewoon in het 'nu', en hij in de toekomst.. Vooraf wilde ik dit ook absoluut niet hoor, maar toen wist ik nog niet hoe fijn het was met hem.
Waarom ben je dan met hem op date gegaan?
En niet ,bijvoorbeeld, het gesprek al veel eerder afkappen?
Of zeg ik nu iets heel stoms.
  donderdag 19 december 2013 @ 12:11:05 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_134444938
Ben ik nou de enige die het een beetje een slappe actie van die man vind?
pi_134444939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef Sannne het volgende:
Ik heb het idee dat je excuses aan het verzinnen bent om hem niet los te laten. Kan ik wel begrijpen, omdat je hem zo leuk vindt. Ik zeg alleen, als je kijkt naar de toekomst en dat realistisch doet, dan is het wel een lastige relatie. Er is zóveel leeftijdsverschil dat je jullie uit hele andere generaties komen. Mijn idee daarbij is dat dat bijna nooit zal werken.
pi_134444956
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:10 schreef JAOC het volgende:

[..]

Waarom ben je dan met hem op date gegaan?
En niet bijvoorbeeld, het gesprek al veel eerder afgekapt?
Of zeg ik nu iets heel stoms.
Ik kende hem al een hele tijd.. We hebben elkaar bij een vriendin ook al gezien, en hij wilde langs komen voor de gezelligheid. Ik heb nog allerlei smoesjes bedacht om het af te zeggen maar hij trapte er niet in, had overal een oplossing op. Dus ik dacht, nou dan kom maar. En toen zette hij mn wereld op zn kop :')
pi_134444982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:11 schreef Buffell het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat je excuses aan het verzinnen bent om hem niet los te laten. Kan ik wel begrijpen, omdat je hem zo leuk vindt. Ik zeg alleen, als je kijkt naar de toekomst en dat realistisch doet, dan is het wel een lastige relatie. Er is zóveel leeftijdsverschil dat je jullie uit hele andere generaties komen. Mijn idee daarbij is dat dat bijna nooit zal werken.
Heel, heel misschien heb je wel gelijk ja..
pi_134444993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:13 schreef Sannne het volgende:

[..]

Heel, heel misschien heb je wel gelijk ja..
Ik heb áltijd gelijk. (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')