Vrees ook van niet.. Maar was wel ter dekking van..quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Begin weer te gapen.. Schiet op!!
twitter:paululenbelt twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 23:15:44RT @TomWGvdMeer: Ranking the nights Nacht van Schmelzer: 3.30u.Nacht van Wiegel: 1.30u.Nacht van Van Thijn: 23.00u.Duivesteijn maakt ka… reageer retweet
Die is 9e sprekerquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Kop op Duivensteijn, niet van dat benauwde.
Mij al tijden. Is echt verworden tot een spreekbuis van - met name - zorgverzekeraars. Logisch ook, gezien zijn nevenfunctie overigens. Daar stoor ik me mateloos aan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van Boxtel.. Irriteert me vandaag
Goede...14? Maar de huidige spreekt voor 2 of 3 partijen?quote:
Het kan weer teruggaan naar TK dan idd...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
Die gozer bij P&W zegt dat hierdoor niet het kabinet zou vallen. Nou dat weet je dus niet.
P&W niks (gewoon nieuwsgierig)?quote:
Wat denk je dat de VVD en de D66 daarvan vinden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het kan weer teruggaan naar TK dan idd...
Rob Oudkerk? Die heeft een soa van een heroïnehoer die is doorgeschoten naar zijn hersenen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
Die gozer bij P&W zegt dat hierdoor niet het kabinet zou vallen. Nou dat weet je dus niet.
Ik zap een beetje heen en weer. Rob Oudkerk zit er en verteld over hoe standvastig maar vatbaar voor argumenten Arie wel niet isquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
P&W niks (gewoon nieuwsgierig)?
Nee inderdaad. Dat hoeft niet inderdaad, als ze een andere invulling weten te vinden om een eventueel ontstaan gat in de begroting te dichten, dan niet inderdaad. Maar het is heel goed mogelijk dat ze die dan niet meer weten te vinden (aangezien de spanningen en irritaties dan ook oplopen binnen zo'n kabinet).quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
Frans Weisglas zei dat ook op twitter.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:28 schreef sonnyspek het volgende:
Adriquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zap een beetje heen en weer. Rob Oudkerk zit er en verteld over hoe standvastig maar vatbaar voor argumenten Arie wel niet is
Ja, Kuiper iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef quirigua het volgende:
Weekers zit erbij als een boer met kiespijn ;
hoorde een spreker (Kuiper ?) zeggen (tegen Weekers) : ach de staatssecretsaris zit er ook maar de hele tijd bij - -
Oudkerk vergat dat er bij pensioenakkoord toen nog geen akkoord met de drie partijen was. Die werd juist noodzakelijk door die actie. Die zou nu worden opgeblazen. Kan je niet nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat denk je dat de VVD en de D66 daarvan vinden?
Ik heb een heel gek en revolutionair idee. Misschien kan het kabinet eens proberen te bezuinigen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat hoeft niet inderdaad, als ze een andere invulling weten te vinden om een eventueel ontstaan gat in de begroting te dichten, dan niet inderdaad. Maar het is heel goed mogelijk dat ze die dan niet meer weten te vinden (aangezien de spanningen en irritaties dan ook oplopen binnen zo'n kabinet).
Maar zover is het nog niet. Ik denk dat het zover ook niet komt overigens. Duivesteijn en de PvdA gaan gewoon mee met dit wetsvoorstel uiteindelijk.
Machtswoord? Wat houdt dat precies in?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Frans Weisglas zei dat ook op twitter.
Het zal vannacht dan niet vallen. Maar het kabinet is vleugellam en CU SGP en D66 zijn hun akkoord kwijt. Kabinet kan niks meer. Kan mij niet voorstellen dat men daar mee door wil.
Kan ook zijn dat Rutte na 2e termijn blok komt zijn machtswoord te spreken. Dan weet je dat de shit sowieso aan is. Overigens deed Kok dat ook bij de Nacht van Wiegel. Die diende daarna ook zijn ontslag in, maar alles werd later gelijmd.
Miniemquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens niet alles feilloos gevolgd vanavond, hoe groot is de kans op een "nee"?
Weet niemand.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens niet alles feilloos gevolgd vanavond, hoe groot is de kans op een "nee"?
Dat hij naar de kamer komt en zegt dat als ze niet instemt met de wet hij dan genoodzaakt is op te stappen.quote:
Niet leuk, want dan kan het daar weer mis gaan...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat denk je dat de VVD en de D66 daarvan vinden?
Dat weet niemand. Adri leek om te zijn maar aangezien de PvdA en het kabinet allebei minder reces hadden dan ze beweerden nodig te hebben is aan te nemen dat ze er nog absoluut niet gerust op zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Machtswoord? Wat houdt dat precies in?
Hmm oké.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Adri leek om te zijn maar aangezien de PvdA en het kabinet allebei minder reces hadden dan ze beweerden nodig te hebben is aan te nemen dat ze er nog absoluut niet gerust op zijn.
Een dreiging met de val van het kabinet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat dat ook kon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat hij naar de kamer komt en zegt dat als ze niet instemt met de wet hij dan genoodzaakt is op te stappen.
Gebeurt soms.
Als een minister zegt dat een motie 'onaanvaardbaar' is, wil dat zeggen dat als die motie aangenomen wordt door de kamer, dat een motie van wantrouwen inhoudt. Een minister zal dat woord dan ook zeer zelden in de mond nemen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel mooi verwoord.
Kalfje, put etc. etc.
Blok kan dat doen met zijn positie, dat gebeurt wat vaker en dan stapt de minister op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat dat ook kon.
Nee, dit zal de kiezers vertrouwen gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Voor de VVD zijn verkiezingen helemaal niet zo héél erg.
Ze staan niet echt op veel verlies in de peilingen.
En toch zullen ze het er niet op willen gokken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
HRAquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Haha echt hè. Pure morele chantage dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog even op het geweten van de heer Duivesteijn inpraten.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, oververmoeid en hyper inmiddels
en ze heeft nog een aantal kinderen uitgepoept ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef betyar het volgende:
Sharon Gesthuizen is best een lekker wijf geworden.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit loopt toch allemaal met een sisser af en Duivesteijn heeft zijn aandachtsmomentje weer gehad
Ah dankjequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij.
'dat is voor mij onaanvaardbaar'
als Rutte dat zegt, is het kabinet gevallen en krijg je verkiezingen
Ga me proberen te matigen, excuses..quote:
GL.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed punt van deze mevrouw. (Van welke partij is ze)?
Het hele land heeft het ongeveer over hem. Dus ja, aandacht krijgt hij nu genoeg.quote:
GL meen ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed punt van deze mevrouw. (Van welke partij is ze)?
Heeft haar goed gedaan!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
en ze heeft nog een aantal kinderen uitgepoept ook.
Prima, maar daar was (is) het hem niet om te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het hele land heeft het ongeveer over hem. Dus ja, aandacht krijgt hij nu genoeg.
Maar hij kan pas de echte klapper maken als hij nee stemt. Anders vindt het hele land hem een lafbek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het hele land heeft het ongeveer over hem. Dus ja, aandacht krijgt hij nu genoeg.
gek was dat : ik hoorde daarna "als Jan L"l " ; ik zal naar de oorarts moeten - -quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef quirigua het volgende:
Weekers zit erbij als een boer met kiespijn ;
hoorde een spreker (Kuiper ?) zeggen (tegen Weekers) : ach de staatssecretsaris zit er ook maar de hele tijd bij - -.]
Ja, Kuiper idd
Not gonna happenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ze werken op Adri's gemoed in, hoop nu echt dat-ie zijn poot stijf houdt, begin het bijna te geloven ook...
Zoals ik al zei; het loopt toch wel met een sisser afquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hij kan pas de echte klapper maken als hij nee stemt. Anders vindt het hele land hem een lafbek.
Ah, dat verklaart het.quote:
Rob Oudkerk zegt in #penw dat Duivestein heel principieel is en gewoon zijn poot stijf zal houden...quote:
Je zeg tien minuten geleden dat je het niet gevolgd hebt en vraagt naar de kansenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het loopt toch wel met een sisser af
Dit was een GL-er hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het.
Soms word ik nog weleens positief verrast door een PvdA-er, D'66, of iemand van de SGP of ChristenUnie.
Ja, wij van WC eend....quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rob Oudkerk zegt in #penw dat Duivestein heel principieel is en gewoon zijn poot stijf zal houden...
En ik zeg van nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rob Oudkerk zegt in #penw dat Duivestein heel principieel is en gewoon zijn poot stijf zal houden...
Ja, dat weet ik. Hoezo?quote:
Niet feilloos gevolgd is niet hetzelfde als niet gevolgdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zeg tien minuten geleden dat je het niet gevolgd hebt en vraagt naar de kansen
Niet in je opsommingquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Hoezo?
Zit wel in "mijn hoek".
Nee, want dan zijn er feitenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zullen we deze welles-nietes-discussie uitstellen tot na de stemming?
Nee, ik bedoelde te zeggen dat ik GroenLinks had kunnen verwachten.quote:
Doet hij nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Ryon het volgende:
Dit is einde Blok in de politiek als de Duif gewoon doet wat hij moet doen.
Zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
Hij is zó nerveus. Alsof hij nog moet beslissen.
Inderdaad. Lijkt wel een verlegen mannetje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
Dat moet hij denk ik ook nog.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
Nee,, Hij uhhhhhhh;t voor de draaiquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat moet hij denk ik ook nog.
Zeker als je Barth en Hermans ziet overleggen.
Volgende termijn. (?)quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was hij de laatste van 9 sprekers, er is net nog een motie om dat te veranderen afgewezen.quote:
uhhhh.. eeehh. uhm.. Draai, draaiquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog een termijn komt.quote:
Gaat naar "handreiking" Blok werkenquote:
twitter:DominiqueHeyde twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 23:47:51"Grote zorgen, zijn nog niet weggenomen" zegt @adriduivesteijn reageer retweet
Nee, een JAquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dan word het toch gewoon een 'nee'?
Als zijn carrière in de politiek over is kan hij scenarioschrijver worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
Godsamme je kunt veel over hem zeggen maar een cliffhanger opbouwen kan 'ie wel hoor
Daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dan word het toch gewoon een 'nee'?
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nu lijkt het meer op een 'ja'!
Doet hij ALTIJDquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nu lijkt het meer op een 'ja'!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet hij ALTIJD
Wordt gewoon een JA
Daar scoort ie dan wel tig bonuspunten mee bij mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De opmerking naar Nagel was een sneer natuurlijk.
Hij loopt gewoon braaf in de pas, pecies zoals voorspeld.quote:
Surprise surprise, het onverwachte is de mooiste prijs....quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Zie je, in die slappe toezeggingen ziet hij voldoende motivatie om in te stemmen.
Pcies, zoals altijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon braaf in de pas, pecies zoals voorspeld.
Whiskers, het mag allemaal wel iets minder hysterisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je de hele tijd loopt te schreeuwen.
Yep.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij gaat dus gewoon mee. Hij zei het bijna letterlijk.
Ik ben een echte PvdA'er en geloof nog in het redelijke van de mens, hoef je niet meer bij de PvdA voor te zijn... maar wat nu?quote:
Dat terugdraaien is ook aan voorwaarden verbonden. Die zijn echter zo vrijblijvend opgesteld dat daar ongetwijfeld opnieuw discussie over gaat ontstaan over enkele jaren. Uiteindelijk zal er dan alsnog niets teruggedraaid worden (ondanks de wensen van de PvdA tegen die tijd wellicht).quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Krisp het volgende:
De maatregel is slecht, maar omdat we het binnen 3 jaar kunnen terugdraaien, stemmen we toch in.
Nee, volkomen via verwachtingquote:
Kan weer terug naar de TK hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Want het hierop laten klappen zou slim zijn voor die partij?
Als hij er iets uit had weten te slepen had ik zijn draai kunnen volgen. Nu laat hij zich met een kluitje het riet in sturen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Totaal ongeloofwaardig die Duivesteijn.
Al is het inderdaad niet geheel onverwachts.
Maar des te treuriger is de politiek tegenwoordig.
Ja precies, die mening ben ik ook toegedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als hij er iets uit had weten te slepen had ik zijn draai kunnen volgen. Nu laat hij zich met een kluitje het riet in sturen.
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
Wat laf zeg. Al zijn principes de deur uit omdat er 'toegezegd' is om eventueel als daar aanleiding voor is een deel te verlagen.
Wat niet doen?quote:
Dan nog zorg je voor een gigantische crisis in het kabinet op een zeer beroerd moment. Dat beschadigt alleen maar iedereen. Zie dus niet wat ze er mee te winnen zouden hebben?quote:
Denk het idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef quirigua het volgende:
machinatie van Ascher ; die andere vogel (Samsom) telt al niet meer mee ;
het gevloois van Ascher zal hem in de toekomst nog opbreken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij daaraait ALTIJD.. Op het laatste moment.. Maar nee hoor, ik snap het niet...
Nogmaals; dat doet hij altijd. Totaal voorspelbaar..quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.
De inhoud suckt sws, du_ke.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog zorg je voor een gigantische crisis in het kabinet op een zeer beroerd moment. Dat beschadigt alleen maar iedereen. Zie dus niet wat ze er mee te winnen zouden hebben?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij daaraait ALTIJD.. Op het laatste moment.. Maar nee hoor, ik snap het niet...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Whiskers, het mag allemaal wel iets minder hysterisch.
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals; dat doet hij altijd. Totaal voorspelbaar..
Dat ik vooraf zei dat dit ging gebeuren omdat dit het spelletje is dat Duivesteijn ALTIJD speelt.quote:
Afgelopen zondag nog, hij was verkeerd gereden.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?
Okeequote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik vooraf zei dat dit ging gebeuren omdat dit het spelletje is dat Duivesteijn ALTIJD speelt.
Iig Maart 2013. Heb ik al gepost in de reeks. En ook zo onderbouwd. Al dagenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?
Substantieel toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, een investeringsfonds van 70 miljoen toch?
Ook een wassen neus om daarmee te schermen.
Hoezo een wassen neus? Dat is een vette 4% van de opbrengst van de heffing man!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een heel kleine sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij lijkt geïrriteerd nu. Misschien dat iemand hem nog tot een mooie uitbarsting kan sarren.
Anders thuis wel wrs...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij lijkt geïrriteerd nu. Misschien dat iemand hem nog tot een mooie uitbarsting kan sarren.
Jawelquote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond wordt er niet gestemd toch?
Nee, dat was een motie van, ik meen, het CDA.quote:
Ik denk dat de rest nog een heel stuk meer geïrriteerd is, de overheersende gedachte bij iedereen zou onderhand toch wel iets in de trant van "heb je hier nou zoveel ophef over gemaakt dramaqueen?!" moeten zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee, was voorspelbaar..quote:
bedoelde meer hoe ze nu op elkaar inhakken.quote:
De VVD is in ieder geval nog zo verstandig dat ze het zichzelf niet aandoen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op andere momenten moet de VVD diep door het stof. Zo werkt het nu eenmaal.
De frustratie is begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
bedoelde meer hoe ze nu op elkaar inhakken.
Die hadden met de inkomensafhankelijke zorgpremie helemaal aan het begin van dit kabinet al hun eigen klotemoment. Die kijken wel link uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De VVD is in ieder geval nog zo verstandig dat ze het zichzelf niet aandoen.
Dat heeft hij niet gezegd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zei het. Hij gaat zeggen nooit overwogen te hebben tegen te stemmen.
Vijf kwartier beraad was het. En ze hadden er nog twee nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens had ik na drie kwartier fractieberaad wel meer verwacht dan een simpel instemmen met dat slappe en vrijblijvende voorstel van Blok.
Nederland is en blijft een problematisch landje wat volkshuisvesting betreft... nu maar weer hopen dat de huizenprijzen omhoog gaan...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Be-Smart het volgende:
Nouhja, we hebben onze 150 jarige volkshuisvesting met een mooie en spannende avond kunnen afsluiten. En, ach, in de sloppenwijken gebeuren soms ook mooie dingen.
Serieus?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens had ik na drie kwartier fractieberaad wel meer verwacht dan een simpel instemmen met dat slappe en vrijblijvende voorstel van Blok.
dat was anders wel effectief.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hadden met de inkomensafhankelijke zorgpremie helemaal aan het begin van dit kabinet al hun eigen klotemoment. Die kijken wel link uit.
Ach, hoe dramatisch is het nu werkelijk? De woningcorporaties kunnen ook hun bedrijfsvoering gewoon iets aanpassen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Be-Smart het volgende:
Nouhja, we hebben onze 150 jarige volkshuisvesting met een mooie en spannende avond kunnen afsluiten. En, ach, in de sloppenwijken gebeuren soms ook mooie dingen.
Dat zei hij welquote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zei het. Hij gaat zeggen nooit overwogen te hebben tegen te stemmen.
Ja ik ook, eentje die al de hele tijd stil is geweest.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wacht nog op de goede troll van een willekeurige andere PvdA'er die tegenstemt.
Dat eerste: eens. Dat tweede: hoezo?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef quirigua het volgende:
Slecht theater van Duivesteijn ; en een gigantische afgang voor de Eerste Kamer als instituut
Momentje in de spotlightquote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom had die eikel niet gewoon om 3 uur vanmiddag voorgestemd?
allemaal gezeik om niks
Daar zijn ze al jaren mee bezig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, hoe dramatisch is het nu werkelijk? De woningcorporaties kunnen ook hun bedrijfsvoering gewoon iets aanpassen.
Nee hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef quirigua het volgende:
Slecht theater van Duivesteijn ; en een gigantische afgang voor de Eerste Kamer als instituut
Dat zou wel kwaliteits tv opleveren.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja ik ook, eentje die al de hele tijd stil is geweest.
Juist na zo lang achter de schermen praten is het vaak al behoorlijk onderling uitgesproken.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, inderdaad, daar schieten mensen die geen huurwoning kunnen vinden en huis tegen de huidige prijzen niet kan betalen, echt wat mee op.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nederland is en blijft een problematisch landje wat volkshuisvesting betreft... nu maar weer hopen dat de huizenprijzen omhoog gaan....
Klopt idd, doek de boel maar op ook, met hun schertsvertoningen altijd...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef quirigua het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |