Kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Wel mooi verwoord.
Kalfje, put etc. etc.
Blok kan dat doen met zijn positie, dat gebeurt wat vaker en dan stapt de minister op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat dat ook kon.
Nee, dit zal de kiezers vertrouwen gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Voor de VVD zijn verkiezingen helemaal niet zo héél erg.
Ze staan niet echt op veel verlies in de peilingen.
En toch zullen ze het er niet op willen gokken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
HRAquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Haha echt hè. Pure morele chantage dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog even op het geweten van de heer Duivesteijn inpraten.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, oververmoeid en hyper inmiddels
en ze heeft nog een aantal kinderen uitgepoept ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef betyar het volgende:
Sharon Gesthuizen is best een lekker wijf geworden.
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit loopt toch allemaal met een sisser af en Duivesteijn heeft zijn aandachtsmomentje weer gehad
Ah dankjequote:Op dinsdag 17 december 2013 23:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij.
'dat is voor mij onaanvaardbaar'
als Rutte dat zegt, is het kabinet gevallen en krijg je verkiezingen
Ga me proberen te matigen, excuses..quote:
GL.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed punt van deze mevrouw. (Van welke partij is ze)?
Het hele land heeft het ongeveer over hem. Dus ja, aandacht krijgt hij nu genoeg.quote:
GL meen ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed punt van deze mevrouw. (Van welke partij is ze)?
Heeft haar goed gedaan!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
en ze heeft nog een aantal kinderen uitgepoept ook.
Prima, maar daar was (is) het hem niet om te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het hele land heeft het ongeveer over hem. Dus ja, aandacht krijgt hij nu genoeg.
Maar hij kan pas de echte klapper maken als hij nee stemt. Anders vindt het hele land hem een lafbek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het hele land heeft het ongeveer over hem. Dus ja, aandacht krijgt hij nu genoeg.
gek was dat : ik hoorde daarna "als Jan L"l " ; ik zal naar de oorarts moeten - -quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef quirigua het volgende:
Weekers zit erbij als een boer met kiespijn ;
hoorde een spreker (Kuiper ?) zeggen (tegen Weekers) : ach de staatssecretsaris zit er ook maar de hele tijd bij - -.]
Ja, Kuiper idd
Not gonna happenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ze werken op Adri's gemoed in, hoop nu echt dat-ie zijn poot stijf houdt, begin het bijna te geloven ook...
Zoals ik al zei; het loopt toch wel met een sisser afquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hij kan pas de echte klapper maken als hij nee stemt. Anders vindt het hele land hem een lafbek.
Ah, dat verklaart het.quote:
Rob Oudkerk zegt in #penw dat Duivestein heel principieel is en gewoon zijn poot stijf zal houden...quote:
Je zeg tien minuten geleden dat je het niet gevolgd hebt en vraagt naar de kansenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het loopt toch wel met een sisser af
Dit was een GL-er hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het.
Soms word ik nog weleens positief verrast door een PvdA-er, D'66, of iemand van de SGP of ChristenUnie.
Ja, wij van WC eend....quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rob Oudkerk zegt in #penw dat Duivestein heel principieel is en gewoon zijn poot stijf zal houden...
En ik zeg van nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rob Oudkerk zegt in #penw dat Duivestein heel principieel is en gewoon zijn poot stijf zal houden...
Ja, dat weet ik. Hoezo?quote:
Niet feilloos gevolgd is niet hetzelfde als niet gevolgdquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zeg tien minuten geleden dat je het niet gevolgd hebt en vraagt naar de kansen
Niet in je opsommingquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Hoezo?
Zit wel in "mijn hoek".
Nee, want dan zijn er feitenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zullen we deze welles-nietes-discussie uitstellen tot na de stemming?
Nee, ik bedoelde te zeggen dat ik GroenLinks had kunnen verwachten.quote:
Doet hij nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Ryon het volgende:
Dit is einde Blok in de politiek als de Duif gewoon doet wat hij moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |