Ja precies, die mening ben ik ook toegedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als hij er iets uit had weten te slepen had ik zijn draai kunnen volgen. Nu laat hij zich met een kluitje het riet in sturen.
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
Wat laf zeg. Al zijn principes de deur uit omdat er 'toegezegd' is om eventueel als daar aanleiding voor is een deel te verlagen.
Wat niet doen?quote:
Dan nog zorg je voor een gigantische crisis in het kabinet op een zeer beroerd moment. Dat beschadigt alleen maar iedereen. Zie dus niet wat ze er mee te winnen zouden hebben?quote:
Denk het idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef quirigua het volgende:
machinatie van Ascher ; die andere vogel (Samsom) telt al niet meer mee ;
het gevloois van Ascher zal hem in de toekomst nog opbreken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij daaraait ALTIJD.. Op het laatste moment.. Maar nee hoor, ik snap het niet...
Nogmaals; dat doet hij altijd. Totaal voorspelbaar..quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.
De inhoud suckt sws, du_ke.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog zorg je voor een gigantische crisis in het kabinet op een zeer beroerd moment. Dat beschadigt alleen maar iedereen. Zie dus niet wat ze er mee te winnen zouden hebben?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij daaraait ALTIJD.. Op het laatste moment.. Maar nee hoor, ik snap het niet...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Whiskers, het mag allemaal wel iets minder hysterisch.
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals; dat doet hij altijd. Totaal voorspelbaar..
Dat ik vooraf zei dat dit ging gebeuren omdat dit het spelletje is dat Duivesteijn ALTIJD speelt.quote:
Afgelopen zondag nog, hij was verkeerd gereden.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?
Okeequote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik vooraf zei dat dit ging gebeuren omdat dit het spelletje is dat Duivesteijn ALTIJD speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |