Iig Maart 2013. Heb ik al gepost in de reeks. En ook zo onderbouwd. Al dagenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?
Substantieel toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, een investeringsfonds van 70 miljoen toch?
Ook een wassen neus om daarmee te schermen.
Hoezo een wassen neus? Dat is een vette 4% van de opbrengst van de heffing man!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een heel kleine sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij lijkt geïrriteerd nu. Misschien dat iemand hem nog tot een mooie uitbarsting kan sarren.
Anders thuis wel wrs...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij lijkt geïrriteerd nu. Misschien dat iemand hem nog tot een mooie uitbarsting kan sarren.
Jawelquote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond wordt er niet gestemd toch?
Nee, dat was een motie van, ik meen, het CDA.quote:
Ik denk dat de rest nog een heel stuk meer geïrriteerd is, de overheersende gedachte bij iedereen zou onderhand toch wel iets in de trant van "heb je hier nou zoveel ophef over gemaakt dramaqueen?!" moeten zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee, was voorspelbaar..quote:
De VVD is in ieder geval nog zo verstandig dat ze het zichzelf niet aandoen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op andere momenten moet de VVD diep door het stof. Zo werkt het nu eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |