Yep.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij gaat dus gewoon mee. Hij zei het bijna letterlijk.
Ik ben een echte PvdA'er en geloof nog in het redelijke van de mens, hoef je niet meer bij de PvdA voor te zijn... maar wat nu?quote:
Dat terugdraaien is ook aan voorwaarden verbonden. Die zijn echter zo vrijblijvend opgesteld dat daar ongetwijfeld opnieuw discussie over gaat ontstaan over enkele jaren. Uiteindelijk zal er dan alsnog niets teruggedraaid worden (ondanks de wensen van de PvdA tegen die tijd wellicht).quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef Krisp het volgende:
De maatregel is slecht, maar omdat we het binnen 3 jaar kunnen terugdraaien, stemmen we toch in.
Nee, volkomen via verwachtingquote:
Kan weer terug naar de TK hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Want het hierop laten klappen zou slim zijn voor die partij?
Als hij er iets uit had weten te slepen had ik zijn draai kunnen volgen. Nu laat hij zich met een kluitje het riet in sturen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Totaal ongeloofwaardig die Duivesteijn.
Al is het inderdaad niet geheel onverwachts.
Maar des te treuriger is de politiek tegenwoordig.
Ja precies, die mening ben ik ook toegedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als hij er iets uit had weten te slepen had ik zijn draai kunnen volgen. Nu laat hij zich met een kluitje het riet in sturen.
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef Tchock het volgende:
Wat laf zeg. Al zijn principes de deur uit omdat er 'toegezegd' is om eventueel als daar aanleiding voor is een deel te verlagen.
Wat niet doen?quote:
Dan nog zorg je voor een gigantische crisis in het kabinet op een zeer beroerd moment. Dat beschadigt alleen maar iedereen. Zie dus niet wat ze er mee te winnen zouden hebben?quote:
Denk het idd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef quirigua het volgende:
machinatie van Ascher ; die andere vogel (Samsom) telt al niet meer mee ;
het gevloois van Ascher zal hem in de toekomst nog opbreken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij daaraait ALTIJD.. Op het laatste moment.. Maar nee hoor, ik snap het niet...
Nogmaals; dat doet hij altijd. Totaal voorspelbaar..quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ergste is niet eens zozeer dat hij uiteindelijk is meegegaan, maar dat hij een hele show heeft opgezet en daar werkelijk helemaal niets uit heeft gesleept.
De inhoud suckt sws, du_ke.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog zorg je voor een gigantische crisis in het kabinet op een zeer beroerd moment. Dat beschadigt alleen maar iedereen. Zie dus niet wat ze er mee te winnen zouden hebben?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij daaraait ALTIJD.. Op het laatste moment.. Maar nee hoor, ik snap het niet...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Whiskers, het mag allemaal wel iets minder hysterisch.
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals; dat doet hij altijd. Totaal voorspelbaar..
Dat ik vooraf zei dat dit ging gebeuren omdat dit het spelletje is dat Duivesteijn ALTIJD speelt.quote:
Afgelopen zondag nog, hij was verkeerd gereden.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?
Okeequote:Op woensdag 18 december 2013 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ik vooraf zei dat dit ging gebeuren omdat dit het spelletje is dat Duivesteijn ALTIJD speelt.
Iig Maart 2013. Heb ik al gepost in de reeks. En ook zo onderbouwd. Al dagenquote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat waren de vorige keren dan dat Adri Duivesteijn ging draaien?
Substantieel toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, een investeringsfonds van 70 miljoen toch?
Ook een wassen neus om daarmee te schermen.
Hoezo een wassen neus? Dat is een vette 4% van de opbrengst van de heffing man!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een heel kleine sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Graagquote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij lijkt geïrriteerd nu. Misschien dat iemand hem nog tot een mooie uitbarsting kan sarren.
Anders thuis wel wrs...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hij lijkt geïrriteerd nu. Misschien dat iemand hem nog tot een mooie uitbarsting kan sarren.
Jawelquote:Op woensdag 18 december 2013 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond wordt er niet gestemd toch?
Nee, dat was een motie van, ik meen, het CDA.quote:
Ik denk dat de rest nog een heel stuk meer geïrriteerd is, de overheersende gedachte bij iedereen zou onderhand toch wel iets in de trant van "heb je hier nou zoveel ophef over gemaakt dramaqueen?!" moeten zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee, was voorspelbaar..quote:
De VVD is in ieder geval nog zo verstandig dat ze het zichzelf niet aandoen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op andere momenten moet de VVD diep door het stof. Zo werkt het nu eenmaal.
De frustratie is begrijpelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
bedoelde meer hoe ze nu op elkaar inhakken.
Die hadden met de inkomensafhankelijke zorgpremie helemaal aan het begin van dit kabinet al hun eigen klotemoment. Die kijken wel link uit.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De VVD is in ieder geval nog zo verstandig dat ze het zichzelf niet aandoen.
Dat heeft hij niet gezegd.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zei het. Hij gaat zeggen nooit overwogen te hebben tegen te stemmen.
Vijf kwartier beraad was het. En ze hadden er nog twee nodig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens had ik na drie kwartier fractieberaad wel meer verwacht dan een simpel instemmen met dat slappe en vrijblijvende voorstel van Blok.
Nederland is en blijft een problematisch landje wat volkshuisvesting betreft... nu maar weer hopen dat de huizenprijzen omhoog gaan...quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Be-Smart het volgende:
Nouhja, we hebben onze 150 jarige volkshuisvesting met een mooie en spannende avond kunnen afsluiten. En, ach, in de sloppenwijken gebeuren soms ook mooie dingen.
Serieus?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens had ik na drie kwartier fractieberaad wel meer verwacht dan een simpel instemmen met dat slappe en vrijblijvende voorstel van Blok.
dat was anders wel effectief.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hadden met de inkomensafhankelijke zorgpremie helemaal aan het begin van dit kabinet al hun eigen klotemoment. Die kijken wel link uit.
Ach, hoe dramatisch is het nu werkelijk? De woningcorporaties kunnen ook hun bedrijfsvoering gewoon iets aanpassen.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:05 schreef Be-Smart het volgende:
Nouhja, we hebben onze 150 jarige volkshuisvesting met een mooie en spannende avond kunnen afsluiten. En, ach, in de sloppenwijken gebeuren soms ook mooie dingen.
Dat zei hij welquote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zei het. Hij gaat zeggen nooit overwogen te hebben tegen te stemmen.
Ja ik ook, eentje die al de hele tijd stil is geweest.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik wacht nog op de goede troll van een willekeurige andere PvdA'er die tegenstemt.
Dat eerste: eens. Dat tweede: hoezo?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef quirigua het volgende:
Slecht theater van Duivesteijn ; en een gigantische afgang voor de Eerste Kamer als instituut
Momentje in de spotlightquote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom had die eikel niet gewoon om 3 uur vanmiddag voorgestemd?
allemaal gezeik om niks
Daar zijn ze al jaren mee bezig.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, hoe dramatisch is het nu werkelijk? De woningcorporaties kunnen ook hun bedrijfsvoering gewoon iets aanpassen.
Nee hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef quirigua het volgende:
Slecht theater van Duivesteijn ; en een gigantische afgang voor de Eerste Kamer als instituut
Dat zou wel kwaliteits tv opleveren.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja ik ook, eentje die al de hele tijd stil is geweest.
Juist na zo lang achter de schermen praten is het vaak al behoorlijk onderling uitgesproken.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, inderdaad, daar schieten mensen die geen huurwoning kunnen vinden en huis tegen de huidige prijzen niet kan betalen, echt wat mee op.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nederland is en blijft een problematisch landje wat volkshuisvesting betreft... nu maar weer hopen dat de huizenprijzen omhoog gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |