Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja dat bijhouden deed ik nooit. Maar ik vond het wel een bazen app omdat je je pijn kan linken aan activiteit. Ik ga hem houdenop je ziekelijke shit
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Oognip het volgende:
Dat snap ik wel ,dat ze niet alleen wil zitten met kerst
Het zou ook wel een beetje krom zijn om daar dan over te gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebben
Mijn ouders wilden het zelf de 27e vieren, Kerst, omdat mijn zus moet werken met beide Kerstdagen. Dus die zitten ook beide Kerstdagen alleen. Maar die gaan dan niet klagen dat ze beide dagen alleen zitten
Oehquote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Queller het volgende:
Wij mochten kiezen: ergens tussen de 20e en de 30e. Het is de 24e geworden, want dan komt Smit Zeevis 's middags leveren aan de deur. En langer bewaren dan strikt noodzakelijk is zonde. Evenals invriezen!
We eten natuurlijk vis
Kerstbrunch duurt 13 dagen?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:25 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen!!
Vandaag kerstbrunch op werk.
Dus kan op zowel mijn eigen afdeling als op de afdeling waar ik aan uitgeleend ben tot 31-12 eten scoren
helaas. Heb even wat ge-edit. Ik snap de verwarring.quote:
Meid, je bent briljantquote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Wat zat er in dan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Hm toch shit, was toffer geweest als de huisarts het zo op kon lossenquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Tnx!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Succes(al kan ik niet volgen
)
Groetjes en knuffels aan Hummerquote:Op woensdag 18 december 2013 09:45 schreef senesta het volgende:
Beterschap Yashaaaa, lijkt me best pijnlijk.
Hummer is lekker aan het opknappenIk wist niet dat niesziekte trouwens zo lang kon duren zeg
Het zag eruit als een soort sleuteltjequote:
Pijnlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tnx!
Heb een ontstoken navelen de huisarts denkt nu toch dat t van binnen uit komt, daarom moet ik er even een chirurg naar laten kijken.
Zij heeft een groter huis dus kan automatisch meer opvangen, maar dan nog, ik vang op naar eigen capaciteit en zij ook. Ik vind niet dat zij daarom meer verdient dan ikquote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Snap ik![]()
Kan het misschien zijn dat dat andere gastgezin meer/vaker heeft opgevangen?
Anders zou het wel "stom" zijn ja.
Dat snap ik ook, maar de toon waarop zoiets gevraagd afgedwongen wordt, maakt dat ik er niet al te blij mee benquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Oognip het volgende:
Dat snap ik wel ,dat ze niet alleen wil zitten met kerst
Das best apart iddquote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg net mijn kerstcadeautje van het asiel; cadeaubon van 10 euro voor de AH. Hartstikke leuk natuurlijk, maar een ander gastgezin dat bij mij in de straat woont heeft 20 euro gekregen. Niet om ondankbaar te zijn hoor, maar ik vind het echt een beetje debiel dat ze onderscheid maken
Nou ja, op zich is het toch ook goed om je vrijwilligers enige waardering te laten blijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Das best apart idd![]()
Sponsert AH die bonnen? Anders had ik nog liever gezien dat ze dat geld aan de beesten hadden besteed persoonlijk
Beetje afhankelijk van hoeveel gastgezinnen je hebt, vind ik 10 of 20 pp best veel.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het toch ook goed om je vrijwilligers enige waardering te laten blijken?
De meeste mensen steken er een veelvoud van dat bedrag aan tijd én moeite in...
Ja, dat vind ik dan weer niet slim van een baas, met een kerstpakket laat je toch een stuk waardering zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoeveel gastgezinnen je hebt, vind ik 10 of 20 pp best veel.
Ik heb mindere kerstpakketten gehad![]()
![]()
De Novib-kalender![]()
Dan zou je de bonnen van 10 euro apart in de (zelfde) bus krijgen toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze onderscheid maken. Zou het misschien per persoon gaan en zijn zij allebei geregistreerd als "opvanger"? Dan zou het niet onlogisch zijn.
Bonnen zijn altijd leuk vind ikquote:Op woensdag 18 december 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer niet slim van een baas, met een kerstpakket laat je toch een stuk waardering zien.
Ik heb m'n kerstpakket van het werk ook gehad. De lokale cadeaubon, againIk ga er leuke oorbellen van halen heb het kerstpakket van D ook ingepikt en ik leg zelf wat bij, maar dan heb je ook wat
Misschien is dat ook wel zoquote:Op woensdag 18 december 2013 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan zou je de bonnen van 10 euro apart in de (zelfde) bus krijgen toch?
Nee, dat is ook helemaal niet leuk als het zo gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar de toon waarop zoiets gevraagd afgedwongen wordt, maakt dat ik er niet al te blij mee ben
Ik heb geen idee maar denk het. Was voorgaande jaren ook, toen kreeg ik nog 20 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Das best apart idd![]()
Sponsort AH die bonnen? Anders had ik nog liever gezien dat ze dat geld aan de beesten hadden besteed persoonlijk
Ze woonden samen (moeder en dochter), moeder doet alles en dochter doet een beetje poesjes aaien. Als ze daar een bon voor krijgt moet D. ook een bon krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze onderscheid maken. Zou het misschien per persoon gaan en zijn zij allebei geregistreerd als "opvanger"? Dan zou het niet onlogisch zijn.
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Iets met gegeven paard ende bek, maar ik zou het niet leuk vinden idd![]()
Nee, ben wel benieuwd wat het dit jaar weer isquote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenBij betaald werk is het ook niet zo dat je maar minder krijgt omdat je minder hebt gewerkt of zo. Naja, ik weet mijn plek weer
![]()
Heb jij je kerstpakket al gehad?
Nou, ik vond dat ouderwetse pakket dat we gister kregen van die klant toch ook wel héél leukquote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bonnen zijn altijd leuk vind ik![]()
![]()
En bij de kalenderbaas heb ik destijds ook zelf ontslag genomen idd
kan t geen foutje zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenBij betaald werk is het ook niet zo dat je maar minder krijgt omdat je minder hebt gewerkt of zo. Naja, ik weet mijn plek weer
![]()
Heb jij je kerstpakket al gehad?
Die heb ik 2x gehad ooit, die Pluim.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat ouderwetse pakket dat we gister kregen van die klant toch ook wel héél leuk![]()
Maar liever een cadeaubon die je zelf in de winkel kan besteden en waar je bij kan leggen dan zo'n pluim of weet ik veel wat, dan zit je al gauw met de verzendkosten en je kan zelden iets geweldigs uitkiezen...
Spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben wel benieuwd wat het dit jaar weer is
Natuurlijk kan het een foutje zijn maar hoe kom ik daar achter? Zal ik ze opbellen om te vragen waar de rest blijft?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan t geen foutje zijn?
Ik hoorde van de week dat wij geen kerstpakket krijgen
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakketquote:Op woensdag 18 december 2013 14:54 schreef tombolafan het volgende:
En ja stom gedoe, er was "unaniem door het personeel besloten dat ze liever een buffet hadden" want t was óf buffet óf pakket ivm crisis...En lekker unaniem, onze hele afdeling heeft geen inspraak gehad
ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakket
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitquote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Geen kerstpakket![]()
En als je ze wel doet moet je geen verschil maken. Maar misschien is het idd een vergissing oognip? Heb je al geïnformeerd bij dat andere gastgezin of bij het asiel?
Ik krijg voor mijn opvangen geen pakket.Kan wel naar de feestavond maar daar heb ik dan weer niet zo'n zin in. Maar ik vind het prima, hebben ze weer meer voor de beestjes.
En met de twee pakketten die ik krijg moet ik ook niet klagen.
Pakket van baas 1 is al binnen (zelf kantoor ingesjouwd, alle 70 stuks). Wel weer een leuke, italiaans tintje. Inmiddels heb ik dat thuis en ik heb al één bord kapot laten vallen.
Pakket 2 wordt morgen op een feestavond uitgereikt maar dan kan ik niet dus die haalt collega op.![]()
Kerstkaarten klaar en op de bus en twee rozijnenbollen gehaald
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.
Als je iemand daar kent en kunt informeren hoe het kerstpakkettenbeleid in elkaar steekt hoor je of dat er een foutje is gemaakt of dat er werkelijk verschil is. En weet je of je je nu terecht gepasseerd voelt of niet.
Als men verschil maakt vind ik het echt een rare zaak, kerstpakketten zijn een extraatje, maar ik heb nog nooit gehoord voor verschillende waarde van pakketten in één organisatie, zeker niet als de betrokkenen precies hetzelfde werk doen.
Waarom? Ik vind het ondankbaar om verschillende pakketgroottes uit te delen aan vrijwilligers die exact hetzelfde werk doen!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staan
Als t je zo ontzettend hoog zit al hoe het nu overkomt hier dan moet je er naar vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Oeh leuk!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een koffertje gekregen met wat lekkere dingen erinZo'n vliegtuigtrolley, erg handig
Da's een goed pakket zeg!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb een wijnpakket gekregen en VVV bonnen twv 70¤
Niet gekquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
'Zo ontzettend hoog' is wel een klein beetje overdreven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als t je zo ontzettend hoog zit al hoe het nu overkomt hier dan moet je er naar vragen.
Wauwquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan, maar zoals je het hier brengt komt het op mij over alsof het je echt enorm hoog zitquote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
'Zo ontzettend hoog' is wel een klein beetje overdreven.
Als dat zo was had ik wel wat janksmileys gebruiktquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat kan, maar zoals je het hier brengt komt het op mij over alsof het je echt enorm hoog zit
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet. En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:59 schreef Ynske het volgende:
Weet je, en ja ik weet dat ik t risico loop dat ik nu een hele lading shit over me heen krijg, maar waarom zeur je er dan over.
Ben blij dat je wat krijgt, en wat boeit t nu of je overbuurvrouw, de kerstman, of de koningin meer of minder ontvangt.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vraag uitleg.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet.
Weet je niet, vraag uitleg. Assumption is the mother of all fuck-ups en zo.quote:En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?
Succes!quote:En nu reanimatiecursus.
Hoe kan dat, krijg je het niet op je werk ?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Toekito het volgende:
Mijn kerstpakket is zoeken dat is kut want wilde er iemand blij me maken in FHF. Gelukkig heb ik niks gezegd.
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet. En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?
En nu reanimatiecursus.
Ik zeur nooit.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond Nip er helemaal niet over zeuren of doen alsof het haar enorm hoog zat.
Ze meldde het hier even, dat mag toch? Ik zag geen hysterisch gedoe van 3,5 topic lang hoor
Je mag je iets toch afvragen of het je zelfs een beetje dwars laten zitten?
Er 'zeuren' zo vaak mensen hier (inclusief ik zelf) over voor anderen totaaaaal onbelangrijke dingen.
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baasquote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kan dat, krijg je het niet op je werk ?
Baas heeft blijkbaar geld zatquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baas
Ik snap best dat ze het er even over wilt hebben hoor. Ze is volgens mij heus wel blij dat ze wat krijgt, maar het is idd wel vreemd dat een ander meer krijgt. En ik zou het ook niet zo snel om uitleg vragen, ivm gegeven paard in de bek kijken. Waar moeten we het hier dan een hele dag over hebben? Als ik iets kwijt wil, wat ik juist niet in mijn omgeving kwijt kan, plemp ik het hier ook graag neer. Juist om andere meningen te zienquote:Op woensdag 18 december 2013 17:59 schreef Ynske het volgende:
Weet je, en ja ik weet dat ik t risico loop dat ik nu een hele lading shit over me heen krijg, maar waarom zeur je er dan over.
Ben blij dat je wat krijgt, en wat boeit t nu of je overbuurvrouw, de kerstman, of de koningin meer of minder ontvangt.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
nou.....er gaat gereorganiseerd worden half 2014. Niet op mijm afdeling. Wij krijgen juist meer werk door de bezuinigingen elders. Dus geld zat.....helaas niet.quote:
Dan kan er ook nog wel een nieuw pakket voor jou vanaf vind ikquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baas
ze gaan bellen. Want zijn zo'n 13 collega's geloof ik die hem nog niet hebben terwijl alles gisteren bezorgd zou zijn op het laatst aldus PostNL.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kan er ook nog wel een nieuw pakket voor jou vanaf vind ik
Dit dus,hier kun je fijn ergernissen kwijt en stoom afblazen waardoor je irl wat rustiger kunt zeggen dat je ergens niet mee eens bentquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze het er even over wilt hebben hoor. Ze is volgens mij heus wel blij dat ze wat krijgt, maar het is idd wel vreemd dat een ander meer krijgt. En ik zou het ook niet zo snel om uitleg vragen, ivm gegeven paard in de bek kijken. Waar moeten we het hier dan een hele dag over hebben? Als ik iets kwijt wil, wat ik juist niet in mijn omgeving kwijt kan, plemp ik het hier ook graag neer. Juist om andere meningen te zien
Ik vraag mensen zelfs vaak hun post te editten omdat ik er spijt van heb het hier neer te plempen, da's pas irritantquote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit dus,hier kun je fijn ergernissen kwijt en stoom afblazen waardoor je irl wat rustiger kunt zeggen dat je ergens niet mee eens bent
Dat vind ik lief hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:34 schreef sararaats het volgende:
Laysa, is het ok dat ik een kerstkaartje stuur of heb je het liever niet?
for the record: ik zit op het randje van moeheid
Is brandgevaarlijk. Dus in theorie zou het niet mogen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Toekito het volgende:
Oh trouwens ff een vraag: mogen bij de mensen die op een kantoor werken er lampjes in de kerstboom?
bij ons zijn ze er dit jaar dus uitgehaald door brandweer die inspectie kwamen doen.....ziet er gelijk niet meer uit. Heel die boom niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is brandgevaarlijk. Dus in theorie zou het niet mogen.
Terecht, denk ik, hoe ongezellig het ook is. Zeker in grote kantoorpanden is het gewoon gevaarlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij ons zijn ze er dit jaar dus uitgehaald door brandweer die inspectie kwamen doen.....ziet er gelijk niet meer uit. Heel die boom niet.
Bij ons moest alle onofficiële kerstmeuk wegquote:Op woensdag 18 december 2013 18:52 schreef Toekito het volgende:
Oh trouwens ff een vraag: mogen bij de mensen die op een kantoor werken er lampjes in de kerstboom?
dan hang je er toch meer ballen inquote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij ons zijn ze er dit jaar dus uitgehaald door brandweer die inspectie kwamen doen.....ziet er gelijk niet meer uit. Heel die boom niet.
ik snap het absoluut wel maar dan is voor mij de lol eraf. Snap je?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Terecht, denk ik, hoe ongezellig het ook is. Zeker in grote kantoorpanden is het gewoon gevaarlijk.
zoveel hebben we er niet na kerst paar jaar terug. Iemand, ik noem geen namen, schopte er een paar uit de boom tijdens voetballen op de zaal met kerst.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan hang je er toch meer ballen in
Ik heb ook een boom zonder lichtjes, kan heus wel gewoon gezellig zijn
Nee, niet echt. Denk maar aan potentiële collega's die je leuk vindt, maar dan dat ze zijn omgekomen door brand en verstikking omdat de lichtjes zo gezellig aan moesten.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik snap het absoluut wel maar dan is voor mij de lol eraf. Snap je?
ja he! Heb net 1,5 uur lopend kerstkaartjes rondgebracht, heerlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 18:19 schreef Laysa het volgende:
Phehe ik moest hardop lachen![]()
Wat is het lekker weer![]()
lijkt wel lente
neequote:Op woensdag 18 december 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik snap het absoluut wel maar dan is voor mij de lol eraf. Snap je?
Dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Itt oognips posts, welke ik terecht vond, vind ik dit toch wel een beetje gezeik om niks
jij neem ik aan? Aangezien wij verder niemand kennen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
zoveel hebben we er niet na kerst paar jaar terug. Iemand, ik noem geen namen, schopte er een paar uit de boom tijdens voetballen op de zaal met kerst.
tuurlijk wil ik niet dat er wat met wie ook bij ons gebeurd. Maar bij kerst horen voor mij lichtjes. Net als dat Flappie (dat liedje) en de Cola Truck erbij horen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Denk maar aan potentiële collega's die je leuk vindt, maar dan dat ze zijn omgekomen door brand en verstikking omdat de lichtjes zo gezellig aan moesten.
Is toch ineens een stuk minder gezellig en logisch dat er dus geen lichtjes aan mogen.
Niet zo miepen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik niet dat er wat met wie ook bij ons gebeurd. Maar bij kerst horen voor mij lichtjes. Net als dat Flappie (dat liedje) en de Cola Truck erbij horen.
heb ik aangeboden maar hoefde niet. Het gekke is dat er in andere panden, elders in Nederland, wel lampjes inhangen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij neem ik aan? Aangezien wij verder niemand kennen?
Dan koop wat nieuwe
En als er kennelijk gevoetbald wordt rond de kerstboom is het eruit halen van de lampjes heul zo gek nog niet
Nou ja imho ligt het toch echt aan jou dat je zonder lampjes meteen geen leuke kerst meer hebt, helemáál als het voor je eigen (en andermans) veiligheid isquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik niet dat er wat met wie ook bij ons gebeurd. Maar bij kerst horen voor mij lichtjes. Net als dat Flappie (dat liedje) en de Cola Truck erbij horen.
okquote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja imho ligt het toch echt aan jou dat je zonder lampjes meteen geen leuke kerst meer hebt, helemáál als het voor je eigen (en andermans) veiligheid is
snap ik wel hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat vind ik lief hoor![]()
Maar ik stuur zelf niets...Dan weet je dat alvast en dat is niet persoonlijk bij jou, maar ik doe al jaren niet aan kerstkaarten.
Kijk maar wat je doet
hoefde niet maar mag wel dus wie houdt je tegen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb ik aangeboden maar hoefde niet. Het gekke is dat er in andere panden, elders in Nederland, wel lampjes inhangen.
Ik ga dit ook eens opgooien bij mijn baas. Heel mijn werk staat vol met kerstbomen met lichtjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Denk maar aan potentiële collega's die je leuk vindt, maar dan dat ze zijn omgekomen door brand en verstikking omdat de lichtjes zo gezellig aan moesten.
Is toch ineens een stuk minder gezellig en logisch dat er dus geen lichtjes aan mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vreemd dat dat bij ons dus als reclame zijnde wel mag en op een kantoor niet? Waar zit het verschil?And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga dit ook eens opgooien bij mijn baas. Heel mijn werk staat vol met kerstbomen met lichtjes.misschien meer vluchtwegen/branblusmiddelen oid? Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vreemd dat dat bij ons dus als reclame zijnde wel mag en op een kantoor niet? Waar zit het verschil?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Schreef je blei?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoefde niet maar mag wel dus wie houdt je tegen.
En oh ja boehoe zij hebben wel... En zij krijgen misschien wel een boete zodat er nóg minder geld is. Wees gewoon blij dát er iets van sfeer gebracht wordt
Dan doe je dat lekker thuisquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef tombolafan het volgende:
Nohhhhh blij dat Greys dat niet zag
Beiquote:
quote:
dus nu ben je blind!quote:
Blijkbaar ben je besmettelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
Tombo kwam laatst spiesjaal in het parkietentopic even melden dat ik zij ipv zei had geschreven.
Dus mijn haviksoog houdt alles in de gaten nu
Zeg iets leuks over kaas!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus nu ben je blind!
Mmmm dit lees je dan dus niet![]()
Limburgers zijn losers
andersom, hertquote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
Tombo kwam laatst spiesjaal in het parkietentopic even melden dat ik zij ipv zei had geschreven.
Dus mijn haviksoog houdt alles in de gaten nu
alleen voor tegenoverzitters denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je besmettelijk![]()
Omg en ik heb zondag uren naast jullie gezeten.![]()
![]()
Andere oog mop.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus nu ben je blind!
Limburgers zijn losers
Jijquote:
quote:
Ik heb 2 goede ogen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus nu ben je blind!
Limburgers zijn losers
Wat fijn dat je intake goed was, hopelijk een net zo goed vervolgquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Bamba het volgende:
Ik had trouwens een prima intakegesprek vanmiddag voor de testen. Eigenlijk duurt die afspraak maar 20 minuten, maar ik zat er ruim 50 minutenIk had nogal veel te vertellen
Nu een maand wachten voor het adviesgesprek en dan gaan we verder.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn dat je intake goed was, hopelijk een net zo goed vervolg
Ik zou het niet weten , hier in het dorp is een gemeenschapshuis en daar werd gewoon de kerstboom en ook met carnaval de versiering gecontroleerd door de brandweer of alles aan de veiligheidsvoorschriften voldeed , misschien dat dat het probleem was op Toek zijn werkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heerlijk, die 12 uursdiensten. en morgen weer lekker vroeg beginnen.![]()
En nog even over die lampjes, die moderne dingen geven toch totaal geen hitte meer af. waarom zouden ze dan niet mogen?
Goed gesprek dus? Dat is mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Bamba het volgende:
Ik had trouwens een prima intakegesprek vanmiddag voor de testen. Eigenlijk duurt die afspraak maar 20 minuten, maar ik zat er ruim 50 minutenIk had nogal veel te vertellen
Nu een maand wachten voor het adviesgesprek en dan gaan we verder.
Ledlampjes worden niet warm neequote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heerlijk, die 12 uursdiensten. en morgen weer lekker vroeg beginnen.![]()
En nog even over die lampjes, die moderne dingen geven toch totaal geen hitte meer af. waarom zouden ze dan niet mogen?
Dat zou kunnen, dat er gewoon ouwe meuk in zat en dat ze dat niet zo geweldig vonden.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten , hier in het dorp is een gemeenschapshuis en daar werd gewoon de kerstboom en ook met carnaval de versiering gecontroleerd door de brandweer of alles aan de veiligheidsvoorschriften voldeed , misschien dat dat het probleem was op Toek zijn werk
net als die kabels onder de grondquote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat er gewoon ouwe meuk in zat en dat ze dat niet zo geweldig vonden.
Hebben jullie zulke oude glasvezel?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
net als die kabels onder de grondvan voor de eerste wereldoorlog
ons wifi is van 1972, wist je dat niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hebben jullie zulke oude glasvezel?
die zijn tof!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vandaag voor R. zo'n mooie schoenen gekochtNormaal waren ze 100 euro
Nu gelukkig afgeprijsd
Deze zijn het:
http://www.omoda.nl/kinde(...)s-0013751-41002.html De kleur groen is wel wat mooier in het echt vind ik, maar ze zijn
Stoere schoenen!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vandaag voor R. zo'n mooie schoenen gekochtNormaal waren ze 100 euro
Nu gelukkig afgeprijsd
Deze zijn het:
http://www.omoda.nl/kinde(...)s-0013751-41002.html De kleur groen is wel wat mooier in het echt vind ik, maar ze zijn
Da's ver voor na mijn tijdquote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
ons wifi is van 1972, wist je dat niet?
Maar die kan de brandweer niet zien, dus dan is het goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
net als die kabels onder de grondvan voor de eerste wereldoorlog
Dat staat er ookquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja![]()
![]()
*kerstlichtjes in gewijei hangt*
Nee, Tombo heeft me onzeker gemaakt toen ze me laatst op een ij/ei fout betraptequote:
Dat is ook liefquote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Bamba het volgende:
Gaaf he? Ik zou ze haast zelf willen![]()
![]()
R. had vandaag trouwens een allergische reactie lijkt welHij klaagde 's middags over jeuk onder z'n oksel, maar verder had ik er nog niet naar gekeken en net bij het eten deed hij z'n hemd uit omdat het zo jeukte en hij had flink wat bulten onder z'n oksel, borst en rug
. Ze hadden vanmorgen dus kerstbrunch met zelfgemaakte dingen, dus misschien zat daar iets bij waar hij niet tegen kon
![]()
Zo lief ook, hij heeft z'n juf op facebook (hoe modern) Dus die had ik via mijn eigen account al een berichtje gestuurd met z'n allergie verhaal. Dus ze vroeg aan hem via een prive berichtje of hij nog zoveel jeuk had. Schreef hij terug: ik wil morgen naar srool
![]()
![]()
![]()
Oke, dit is dus waarschijnlijk totaal nutteloze informatie voor de meesten, maar ik vond het zo lief
Jammer dat dat zo uit elkaar ligt dan he? R. trekt eigenlijk alles wel aan wat ik hem geef. Hij vroeg ook of ik een broek en een trui uit Londen voor hem mee wilde nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef senesta het volgende:
Leuk!
Zo jammer dat Samara nu de leeftijd heeft dat ze niet gewoon meer wil aantrekken wat ik leuk vind. Ik hou meer van stoer en Samara wil gewoon wat iedereen heeft. En dat zijn voornamelijk nog steeds van die UGG dingen.
We liggen niet helemaal op één lijn qua smaak
Joey (bijna 16!) nog steeds hoor. Die doet niet moeilijkquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo uit elkaar ligt dan he? R. trekt eigenlijk alles wel aan wat ik hem geef. Hij vroeg ook of ik een broek en een trui uit Londen voor hem mee wilde nemenVroeg niet eens naar speelgoed
Ik weet het niet, toen ik een allergische reactie op m'n insuline had was het bij mij ook niet op heel m'n lijf. Misschien dat het galbulten zijn? Die kunnen ook flink jeuken toch? Ik kijk het morgenochtend even aan en anders even naar de huisarts maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook liefMaar als het allergie was voor iets van voedsel dan zou je toch denken dat het overal op zijn lichaam zou zitten?
Mijn neefje die dezelfde leeftijd als R. heeft trekt ook niet alles aan. Die weigert bijvoorbeeld blouses aan te doenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey (bijna 16!) nog steeds hoor. Die doet niet moeilijkAls hij maar iets heeft om aan te trekken
![]()
Samara is al vanaf een jaar of drie een draak als het om kleding gaat
Als ik morgen niet al teveel hoofdpijn heb, gaat ik ook effe naar de Lidl! Even varkenshaasjes en kruidenkaas halen enzoquote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb truffelkaas bij de Lidl gekocht, ohhhhhhhh die is lekker![]()
Nee, daar hadden we het nog wel over namelijk. Ik vroeg of hij lekker wilde ruiken, dat wilde hij wel en vervolgens zijn we het allebei vergetenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef senesta het volgende:
Heeft hij niet iets van deo gebruikt?
Hier idem. Maar dat heeft denk ik mede te maken met het feit dat hij shoppen een complete verspilling van zijn tijd vind en gewoon hoopt dat we dan snel klaar zijn. "Ja, hoor prima, zit goed, vind ik leuk, neem maar mee. Gaan we nu naar huis dan kan ik nog naar buiten".quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Christan boeit het ook niet echt. Jongens zijn daar gewoon makkelijker in denk ikHet gebeurt maar zelden dat hij iets niet wil hebben als we kleding kopen.
Ik wilde juist nooit wat iedereen had, want dat was meestal stervensduur.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef senesta het volgende:
Leuk!
Zo jammer dat Samara nu de leeftijd heeft dat ze niet gewoon meer wil aantrekken wat ik leuk vind. Ik hou meer van stoer en Samara wil gewoon wat iedereen heeft. En dat zijn voornamelijk nog steeds van die UGG dingen.
We liggen niet helemaal op één lijn qua smaak
Meh, kan best zo beginnen. Ik heb een keer een allergische reactie op voedsel gehad, begon toen ook op mn onderarm. Pas een dag later was ik helemaal opgezwollen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook liefMaar als het allergie was voor iets van voedsel dan zou je toch denken dat het overal op zijn lichaam zou zitten?
Ik ga zo maar even bij 'm kijken danquote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde juist nooit wat iedereen had, want dat was meestal stervensduur.
Mijn smaak bestond uit de restjes van de niet verkochte collectie van vorig jaar bij de v&d, t-shirts voor een gulden per stuk.
[..]
Meh, kan best zo beginnen. Ik heb een keer een allergische reactie op voedsel gehad, begon toen ook op mn onderarm. Pas een dag later was ik helemaal opgezwollen.
Ook een goeie.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
Ik had meestal eigen merk wibra/zeeman kleding. Zat prima en als het stuk ging, lomp is my middle name, boeide het niemand.
Christan heeft jarenlang kleding (vooral spijkerbroeken) van de Aldi gedragen. Prima spulquote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
Ik had meestal eigen merk wibra/zeeman kleding. Zat prima en als het stuk ging, lomp is my middle name, boeide het niemand.
die neem ik opquote:
ik erger me groen en geel aan Fey. Had beter dicteetje kennen maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:18 schreef Rewimo het volgende:
Gaan jullie meedoen aan het Groot Dictee?
Na deze post vijf keer opnieuw getypt te hebben maar gewoon straight away:quote:
Straight away mag hoor.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Na deze post vijf keer opnieuw getypt te hebben maar gewoon straight away:
Mis jij een oog?
Weet niet zo goed hoe ik het moet vragen dus dan maar direct, had de link al wel half gelegd met foto's en nu ooggrapjes
Dat glazen oog heb ik wel ingehad. Omdat mijn slechte oog er wat anders uitziet dan de andere. Het is een soort van kapje wat ik op mijn eigen oog kon leggen. Maar dat vond mijn eigen oog niet zo fijn dus nu ga ik met een blauw en een bruin oog door het leven.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, dus dat glazen oog laatst was voor de lol
Ik voelde me iedere keer zo "dom" dat ik die dingen niet echt snapteVandaag was het redelijk overduidelijk maar dacht voor ik het verkeerd begrijp en daarna een domme opmerking plaatst kan ik het beter even vragen
Zoals ook iedereen van mijn gebrek weetquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Echt geen probleem dat je het vraagt, bijna iedereen in de SC weet het inmiddels dus dan wordt er hier natuurlijk ook niet echt over uitgeweid. En de onwetenden maar twijfelen....
Geen verstand?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Zoals ook iedereen van mijn gebrek weet
Ja, jouw dinges!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Zoals ook iedereen van mijn gebrek weet
Egwel!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:37 schreef Toekito het volgende:
En mijn gebreken kent men hier ook wel geloof ik.
zegt ze vol leedvermaak.quote:
Heb je het over Weird? Dat is geen durpkequote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
zegt ze vol leedvermaak.
Had vandaag btw klant uit je durpke aan de lijn. Die was heel verbaasd dat ik vrolijk meesprak over zijn dorpje
ik denk niet dat je veel punten verdiend zou hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik erger me groen en geel aan Fey. Had beter dicteetje kennen maken.
klopt, was nooit mijn beste vak.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel punten verdiend zou hebben
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toek, wij internetten al een hele avond zonder onderbrekingen
Mijn held![]()
Gelukkig kunnen we niet allemaal hetzelfde talent hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt, was nooit mijn beste vak.
says who?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we niet allemaal hetzelfde talent hebbenJij bent kampioen eten
Nouquote:
Het moest even intrekken. Of inwerken. Dus ik weet het nog niet. Als je wilt, kan ik wel een foto maken. Misschien dat jij al iets ziet...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Ja, jouw dinges!
Heeft je bezoekje aan de sjamaan daar nog bij geholpen?
je moet niet iedereen geloven. MPG en Murmeli eten meer hoor.quote:
Ik wist het eigenlijk niet maar vroeg er ook niet achter.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat glazen oog heb ik wel ingehad. Omdat mijn slechte oog er wat anders uitziet dan de andere. Het is een soort van kapje wat ik op mijn eigen oog kon leggen. Maar dat vond mijn eigen oog niet zo fijn dus nu ga ik met een blauw en een bruin oog door het leven.
Echt geen probleem dat je het vraagt, bijna iedereen in de SC weet het inmiddels dus dan wordt er hier natuurlijk ook niet echt over uitgeweid. En de onwetenden maar twijfelen....
Ik weet niet wie dat op fb zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet niet iedereen geloven. MPG en Murmeli eten meer hoor.
Succes !!!quote:Op donderdag 19 december 2013 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Laatste werkdag deze week. En een functioneringsgesprek, oh joy
Ik kan er nu toch niks meer aan doenquote:
nee das waar maar je hebt je best gedaan, willen ze je piepelen dan doen ze dat toch welquote:Op donderdag 19 december 2013 06:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan er nu toch niks meer aan doen
Maar dank je wel
Paints van jou zijn meestal duidelijker.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou
[..]
Het moest even intrekken. Of inwerken. Dus ik weet het nog niet. Als je wilt, kan ik wel een foto maken. Misschien dat jij al iets ziet...
Truste
Als ik vanmiddag even tijd heb, zal ik er aan werken!quote:Op donderdag 19 december 2013 07:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paints van jou zijn meestal duidelijker.
Dus als jij een oogje op iemand hebt ga je er meteen vol voor?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Straight away mag hoor.
Ik heb wel twee ogen maar eentje doet niet echt veel. Functioneel eenogig, is volgens mij mijn titel.
Ben ik mee geboren en helemaal aan gewend en een goed onderwerp voor borrel- en ooggrapjes.
of ze geeft hem dr glazen oogquote:Op donderdag 19 december 2013 07:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij een oogje op iemand hebt ga je er meteen vol voor?![]()
![]()
![]()
Dat is mooi balen Bamba, ik hoop dat ze een andere en betere oplossing voor je hebben dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:53 schreef Bamba het volgende:
Mogguh
Ik gs straks maar naar de gynaecoloog bellen. De eerste 3 maanden zijn voorbij en ik zou dus een nieuwe prikpil spuit moeten krijgen, maar ik merk helemaal geen verbetering, in tegenstelling juist
Snotterweer is het , ik ben vanmorgen ook al zeiknat gewordenquote:
Balen Bamba, die operatie wordt dus eigenlijk noodzakelijk nuquote:Op donderdag 19 december 2013 08:53 schreef Bamba het volgende:
Mogguh
Ik gs straks maar naar de gynaecoloog bellen. De eerste 3 maanden zijn voorbij en ik zou dus een nieuwe prikpil spuit moeten krijgen, maar ik merk helemaal geen verbetering, in tegenstelling juist
quote:
ik hoef pas om 15u30 de deur uit voor een overleg van Begeleid Wonen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Snotterweer is het , ik ben vanmorgen ook al zeiknat geworden
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:59 schreef Bamba het volgende:
8 januari heb ik een afspraak met de gyn. De secretaresse vond ook dat ik niet nog n x de prikpil moet laten zetten. Ik ben alleen bang voor de operatie
Ik kan jullie een eind meenemen hèquote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef indaha het volgende:
O even melden, mijn man gaat ook mee sushieën de 11e, het kan van mij uit ook diner worden .
Wij moeten wel rond 7 uur weer weg anders komen we met het OV niet meer in ons durp
Eens horen wat iedereen wil
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Bamba, dat is shit
Even Toek jaloers maken: wij hebben wel lichtjes
Dat is heel lief van jequote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan jullie een eind meenemen hèDan zet ik jullie dichterbij huis bij een station af.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:21 schreef Bamba het volgende:
Ik ben bang van wel Indaha. Maar zo doorlopen is ook geen optie. Ik heb nu weer paar dagen pijn, wat uitstraalt naar een bepaald stuk darm. Het lijkt er tegenaan te drukken. En ik ben op zulke dagen zo hondsmoe, ik denk van de ontstekingen
M_m wil liever lunchen, mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef indaha het volgende:
O even melden, mijn man gaat ook mee sushieën de 11e, het kan van mij uit ook diner worden .
Wij moeten wel rond 7 uur weer weg anders komen we met het OV niet meer in ons durp
Eens horen wat iedereen wil
ik moet ook rond 20 weer in 010 zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
M_m wil liever lunchen, mij maakt het niet uit.
Okee, als je er niets mee opschiet heeft dat inderdaad geen zinquote:Op donderdag 19 december 2013 12:38 schreef indaha het volgende:
Dat is heel lief van je, maar vanuit Amersfoort zijn we in 2 uur in Roermond als we over Utrecht reizen
Als we met jou meerijden is het vanuit Nijmegen nog 1,5 uur naar Roermond met de Boemeltrein en ook over Eindhoven dus we winnen er geen tijd mee.
We hebben kruidvatkaartjes, die kwamen deze week toevallig in de aanbieding dus we hebben wel een goedkope treinreis![]()
Ik hoop alleen dat er geen sneeuw ligt tegen die tijd
Je bent niet de enige, eigenlijk alle huishoudelijke taken haat ikquote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef sararaats het volgende:
de zon schijnt![]()
om heel eerlijk te zijn: ik ben een beetje bang voor het overleg. zoals ik eerder zei: strijken, slaapkamer opruimen en poetsen gaat niet zo vlotjes. ik denk dat het komt omdat het drie dingen zijn die ik haat.
er zijn dingen in huis die ik wel graag doe hoor zoals de keuken opruimen. zelfs lakens verversen vind ik niet erg maar het is altijd een gevecht met de overtrekquote:Op donderdag 19 december 2013 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, eigenlijk alle huishoudelijke taken haat ik
Tijd terug een keer zo'n stofzuigrobot gekocht (ja, echt waarx 10.000), maar als ik die 3 keer gebruikt heb is het veel. Zelf doen gaat toch handiger, omdat je met zo'n ding alles weer opzij moet zetten omdat ie overal tegenaan botst. Stofzuigen doet ie dan op zich wel goed, maar het is denk ik toch meer voor wat grotere, legere ruimtes.
Iemand stofzuigerrobot kopen?
Ik heb altijd wel als ik weer eens een schoonmaakfrenzy heb gehad dat het toch wel een lekker gevoel geeft dat alles weer schoon is enzo, dat dan weer wel. Maar ik moet me er meestal wel vriendelijk doch dringend toe zetten om de stofzuiger/doek of wat dan ook te pakkenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
er zijn dingen in huis die ik wel graag doe hoor zoals de keuken opruimen. zelfs lakens verversen vind ik niet erg maar het is altijd een gevecht met de overtrek
Zoek je nog een net zo hard falende huisman?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik faal hard als huisvrouw..... heel erg hard
Kweenie, dan wordt het helemaal zo'n troep....quote:Op donderdag 19 december 2013 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zoek je nog een net zo hard falende huisman?
Nu ik zonder werk zit heb ik eigenlijk ook geen excuses meer nu je het zegtquote:Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kweenie, dan wordt het helemaal zo'n troep....
(Niet dat mijn vriend nu zo'n heel fanatieke huisman is...verre van. Maar goed, hij werkt dan ook fulltime, dus hij heeft nog een excuus. Ik niet)
Ach ja.... als je teveel poetst wordt je misschien zoals mijn verzuurde buurvrouw.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu ik zonder werk zit heb ik eigenlijk ook geen excuses meer nu je het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opa is ook zo'n klaagbaak, altijd als je daar langs komt krijgt in ieder geval de regering er van langs, de zorgverzekeringen, de banken, noem maar op. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 15:37 schreef Candaasje het volgende:
Oh, en we houden de hal altijd netjes hoor. Ik veeg hem dan wel niet (we betalen al voor een schoonmaker..) maar als er een keer wat ligt van ons, dan ruimen we het gelijk op.
Maar buuf heeft altijd wel wat te mopperen. Is het niet over onze buren ('die buitenlander..' ) dan wel over de woningbouw ofzo.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Heremetiet, ik ben sollicitatiebrieven aan het lezen. Iemand een vork om in mijn ogen te prikken?
Ja echt. Zelfs eentje van het niveau 'ik werk al 25 jaar als bakker en solliciteer nu naar uw functie van algemeen-directeur' bij wijze van dus he, functies zijn fictiefquote:
Misschien iemand die werkloos is en aan zijn maandelijkse sollicitatieplicht moet voldoen van het UWV?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt. Zelfs eentje van het niveau 'ik werk al 25 jaar als bakker en solliciteer nu naar uw functie van algemeen-directeur' bij wijze van dus he, functies zijn fictief
En daar voldoe je aan door als MBO-er te solliciteren naar een functie waar een voltooide academische opleiding wordt gevraagd? Nee toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Misschien iemand die werkloos is en aan zijn maandelijkse sollicitatieplicht moet voldoen van het UWV?
Ja, ik denk het, je moet per maand minimaal 4 sollicitatieactiviteiten doorgeven, dus ja, als je dan als (voormalig) bakker reageert op een heel andere vacature, het is toch weer een sollicitatieactiviteit.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daar voldoe je aan door als MBO-er te solliciteren naar een functie waar een voltooide academische opleiding wordt gevraagd? Nee toch?![]()
Deze persoon is overigens sinds het midden van vorig decennium niet meer aan het werk, dus volgens mij speelt dat sowieso niet in dit geval...
Ja, maar deze persoon is al bijna tien jaar thuis. Ik kan me niet voorstellen dat het UWV dan nog op je nek zit, toch? Je zou dan al in de bijstand zitten, als je al een uitkering hebt?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:10 schreef Kper_Norci het volgende:
meer de mensen die niet aan het werk willen, die zulke dingen doen hoor, die willen er makkelijk vanaf zijn natuurlijk. En de controle bij het UWV schijnt ook niet echt je van het te zijn. Ik zou het zelf ook niet doen, maar de kans is wel groot dat ik ook op vacatures moet gaan reageren waar ik in eerste instantie niet op zou reageren.
Oh nee, dan niet meer, had ik ff overheen gelezen. Dan zit je idd in de bijstand, maar dat schijnt wel een stuk strenger te zijn. Hoe en wat precies weet ik niet, zover is het bij mij gelukkig nog lang niet, hoop ook niet dat het zover komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar deze persoon is al bijna tien jaar thuis. Ik kan me niet voorstellen dat het UWV dan nog op je nek zit, toch? Je zou dan al in de bijstand zitten, als je al een uitkering hebt?
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef Toekito het volgende:
Ja Cat ik heb wat geslooptHoef je niet voor te appen, dat snap je toch zelf wel
Ow, misschien heb ik dat dan ook welquote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef sararaats het volgende:
het overleg was goed. nu is het gebleken dat het door m'n NLD komt dat de taken niet goed verlopen
Wat heeft niet strijken of opruimen met NLD te maken?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef sararaats het volgende:
het overleg was goed. nu is het gebleken dat het door m'n NLD komt dat de taken niet goed verlopen
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:04 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Dus als cat jou iets zegt via de whatsapp, reageer jij via fok? lekker prive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |