Ik ga dit ook eens opgooien bij mijn baas. Heel mijn werk staat vol met kerstbomen met lichtjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Denk maar aan potentiële collega's die je leuk vindt, maar dan dat ze zijn omgekomen door brand en verstikking omdat de lichtjes zo gezellig aan moesten.
Is toch ineens een stuk minder gezellig en logisch dat er dus geen lichtjes aan mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vreemd dat dat bij ons dus als reclame zijnde wel mag en op een kantoor niet? Waar zit het verschil?And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ga dit ook eens opgooien bij mijn baas. Heel mijn werk staat vol met kerstbomen met lichtjes.misschien meer vluchtwegen/branblusmiddelen oid? Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vreemd dat dat bij ons dus als reclame zijnde wel mag en op een kantoor niet? Waar zit het verschil?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Schreef je blei?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoefde niet maar mag wel dus wie houdt je tegen.
En oh ja boehoe zij hebben wel... En zij krijgen misschien wel een boete zodat er nóg minder geld is. Wees gewoon blij dát er iets van sfeer gebracht wordt
Dan doe je dat lekker thuisquote:Op woensdag 18 december 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik niet dat er wat met wie ook bij ons gebeurd. Maar bij kerst horen voor mij lichtjes. Net als dat Flappie (dat liedje) en de Cola Truck erbij horen.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:19 schreef tombolafan het volgende:
Nohhhhh blij dat Greys dat niet zag
Beiquote:
quote:
dus nu ben je blind!quote:
Blijkbaar ben je besmettelijkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
Tombo kwam laatst spiesjaal in het parkietentopic even melden dat ik zij ipv zei had geschreven.
Dus mijn haviksoog houdt alles in de gaten nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |