Ik heb altijd wel als ik weer eens een schoonmaakfrenzy heb gehad dat het toch wel een lekker gevoel geeft dat alles weer schoon is enzo, dat dan weer wel. Maar ik moet me er meestal wel vriendelijk doch dringend toe zetten om de stofzuiger/doek of wat dan ook te pakkenquote:Op donderdag 19 december 2013 15:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
er zijn dingen in huis die ik wel graag doe hoor zoals de keuken opruimen. zelfs lakens verversen vind ik niet erg maar het is altijd een gevecht met de overtrek
Zoek je nog een net zo hard falende huisman?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik faal hard als huisvrouw..... heel erg hard
Kweenie, dan wordt het helemaal zo'n troep....quote:Op donderdag 19 december 2013 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zoek je nog een net zo hard falende huisman?
Nu ik zonder werk zit heb ik eigenlijk ook geen excuses meer nu je het zegtquote:Op donderdag 19 december 2013 15:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kweenie, dan wordt het helemaal zo'n troep....
(Niet dat mijn vriend nu zo'n heel fanatieke huisman is...verre van. Maar goed, hij werkt dan ook fulltime, dus hij heeft nog een excuus. Ik niet)
Ach ja.... als je teveel poetst wordt je misschien zoals mijn verzuurde buurvrouw.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nu ik zonder werk zit heb ik eigenlijk ook geen excuses meer nu je het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn opa is ook zo'n klaagbaak, altijd als je daar langs komt krijgt in ieder geval de regering er van langs, de zorgverzekeringen, de banken, noem maar op. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 15:37 schreef Candaasje het volgende:
Oh, en we houden de hal altijd netjes hoor. Ik veeg hem dan wel niet (we betalen al voor een schoonmaker..) maar als er een keer wat ligt van ons, dan ruimen we het gelijk op.
Maar buuf heeft altijd wel wat te mopperen. Is het niet over onze buren ('die buitenlander..' ) dan wel over de woningbouw ofzo.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Heremetiet, ik ben sollicitatiebrieven aan het lezen. Iemand een vork om in mijn ogen te prikken?
Ja echt. Zelfs eentje van het niveau 'ik werk al 25 jaar als bakker en solliciteer nu naar uw functie van algemeen-directeur' bij wijze van dus he, functies zijn fictiefquote:
Misschien iemand die werkloos is en aan zijn maandelijkse sollicitatieplicht moet voldoen van het UWV?quote:Op donderdag 19 december 2013 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt. Zelfs eentje van het niveau 'ik werk al 25 jaar als bakker en solliciteer nu naar uw functie van algemeen-directeur' bij wijze van dus he, functies zijn fictief
En daar voldoe je aan door als MBO-er te solliciteren naar een functie waar een voltooide academische opleiding wordt gevraagd? Nee toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Misschien iemand die werkloos is en aan zijn maandelijkse sollicitatieplicht moet voldoen van het UWV?
Ja, ik denk het, je moet per maand minimaal 4 sollicitatieactiviteiten doorgeven, dus ja, als je dan als (voormalig) bakker reageert op een heel andere vacature, het is toch weer een sollicitatieactiviteit.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daar voldoe je aan door als MBO-er te solliciteren naar een functie waar een voltooide academische opleiding wordt gevraagd? Nee toch?![]()
Deze persoon is overigens sinds het midden van vorig decennium niet meer aan het werk, dus volgens mij speelt dat sowieso niet in dit geval...
Ja, maar deze persoon is al bijna tien jaar thuis. Ik kan me niet voorstellen dat het UWV dan nog op je nek zit, toch? Je zou dan al in de bijstand zitten, als je al een uitkering hebt?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:10 schreef Kper_Norci het volgende:
meer de mensen die niet aan het werk willen, die zulke dingen doen hoor, die willen er makkelijk vanaf zijn natuurlijk. En de controle bij het UWV schijnt ook niet echt je van het te zijn. Ik zou het zelf ook niet doen, maar de kans is wel groot dat ik ook op vacatures moet gaan reageren waar ik in eerste instantie niet op zou reageren.
Oh nee, dan niet meer, had ik ff overheen gelezen. Dan zit je idd in de bijstand, maar dat schijnt wel een stuk strenger te zijn. Hoe en wat precies weet ik niet, zover is het bij mij gelukkig nog lang niet, hoop ook niet dat het zover komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar deze persoon is al bijna tien jaar thuis. Ik kan me niet voorstellen dat het UWV dan nog op je nek zit, toch? Je zou dan al in de bijstand zitten, als je al een uitkering hebt?
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef Toekito het volgende:
Ja Cat ik heb wat geslooptHoef je niet voor te appen, dat snap je toch zelf wel
Ow, misschien heb ik dat dan ook welquote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef sararaats het volgende:
het overleg was goed. nu is het gebleken dat het door m'n NLD komt dat de taken niet goed verlopen
Wat heeft niet strijken of opruimen met NLD te maken?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:02 schreef sararaats het volgende:
het overleg was goed. nu is het gebleken dat het door m'n NLD komt dat de taken niet goed verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |