Dat is mooi balen Bamba, ik hoop dat ze een andere en betere oplossing voor je hebben dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:53 schreef Bamba het volgende:
Mogguh
Ik gs straks maar naar de gynaecoloog bellen. De eerste 3 maanden zijn voorbij en ik zou dus een nieuwe prikpil spuit moeten krijgen, maar ik merk helemaal geen verbetering, in tegenstelling juist
Snotterweer is het , ik ben vanmorgen ook al zeiknat gewordenquote:
Balen Bamba, die operatie wordt dus eigenlijk noodzakelijk nuquote:Op donderdag 19 december 2013 08:53 schreef Bamba het volgende:
Mogguh
Ik gs straks maar naar de gynaecoloog bellen. De eerste 3 maanden zijn voorbij en ik zou dus een nieuwe prikpil spuit moeten krijgen, maar ik merk helemaal geen verbetering, in tegenstelling juist
quote:
ik hoef pas om 15u30 de deur uit voor een overleg van Begeleid Wonen.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Snotterweer is het , ik ben vanmorgen ook al zeiknat geworden
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:59 schreef Bamba het volgende:
8 januari heb ik een afspraak met de gyn. De secretaresse vond ook dat ik niet nog n x de prikpil moet laten zetten. Ik ben alleen bang voor de operatie
Ik kan jullie een eind meenemen hèquote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef indaha het volgende:
O even melden, mijn man gaat ook mee sushieën de 11e, het kan van mij uit ook diner worden .
Wij moeten wel rond 7 uur weer weg anders komen we met het OV niet meer in ons durp
Eens horen wat iedereen wil
quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Bamba, dat is shit
Even Toek jaloers maken: wij hebben wel lichtjes
Dat is heel lief van jequote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan jullie een eind meenemen hèDan zet ik jullie dichterbij huis bij een station af.
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:21 schreef Bamba het volgende:
Ik ben bang van wel Indaha. Maar zo doorlopen is ook geen optie. Ik heb nu weer paar dagen pijn, wat uitstraalt naar een bepaald stuk darm. Het lijkt er tegenaan te drukken. En ik ben op zulke dagen zo hondsmoe, ik denk van de ontstekingen
M_m wil liever lunchen, mij maakt het niet uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:17 schreef indaha het volgende:
O even melden, mijn man gaat ook mee sushieën de 11e, het kan van mij uit ook diner worden .
Wij moeten wel rond 7 uur weer weg anders komen we met het OV niet meer in ons durp
Eens horen wat iedereen wil
ik moet ook rond 20 weer in 010 zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
M_m wil liever lunchen, mij maakt het niet uit.
Okee, als je er niets mee opschiet heeft dat inderdaad geen zinquote:Op donderdag 19 december 2013 12:38 schreef indaha het volgende:
Dat is heel lief van je, maar vanuit Amersfoort zijn we in 2 uur in Roermond als we over Utrecht reizen
Als we met jou meerijden is het vanuit Nijmegen nog 1,5 uur naar Roermond met de Boemeltrein en ook over Eindhoven dus we winnen er geen tijd mee.
We hebben kruidvatkaartjes, die kwamen deze week toevallig in de aanbieding dus we hebben wel een goedkope treinreis![]()
Ik hoop alleen dat er geen sneeuw ligt tegen die tijd
Je bent niet de enige, eigenlijk alle huishoudelijke taken haat ikquote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef sararaats het volgende:
de zon schijnt![]()
om heel eerlijk te zijn: ik ben een beetje bang voor het overleg. zoals ik eerder zei: strijken, slaapkamer opruimen en poetsen gaat niet zo vlotjes. ik denk dat het komt omdat het drie dingen zijn die ik haat.
er zijn dingen in huis die ik wel graag doe hoor zoals de keuken opruimen. zelfs lakens verversen vind ik niet erg maar het is altijd een gevecht met de overtrekquote:Op donderdag 19 december 2013 15:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, eigenlijk alle huishoudelijke taken haat ik
Tijd terug een keer zo'n stofzuigrobot gekocht (ja, echt waarx 10.000), maar als ik die 3 keer gebruikt heb is het veel. Zelf doen gaat toch handiger, omdat je met zo'n ding alles weer opzij moet zetten omdat ie overal tegenaan botst. Stofzuigen doet ie dan op zich wel goed, maar het is denk ik toch meer voor wat grotere, legere ruimtes.
Iemand stofzuigerrobot kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |