klopt, was nooit mijn beste vak.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel punten verdiend zou hebben
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Toek, wij internetten al een hele avond zonder onderbrekingen
Mijn held![]()
Gelukkig kunnen we niet allemaal hetzelfde talent hebbenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt, was nooit mijn beste vak.
says who?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we niet allemaal hetzelfde talent hebbenJij bent kampioen eten
Nouquote:
Het moest even intrekken. Of inwerken. Dus ik weet het nog niet. Als je wilt, kan ik wel een foto maken. Misschien dat jij al iets ziet...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Ja, jouw dinges!
Heeft je bezoekje aan de sjamaan daar nog bij geholpen?
je moet niet iedereen geloven. MPG en Murmeli eten meer hoor.quote:
Ik wist het eigenlijk niet maar vroeg er ook niet achter.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat glazen oog heb ik wel ingehad. Omdat mijn slechte oog er wat anders uitziet dan de andere. Het is een soort van kapje wat ik op mijn eigen oog kon leggen. Maar dat vond mijn eigen oog niet zo fijn dus nu ga ik met een blauw en een bruin oog door het leven.
Echt geen probleem dat je het vraagt, bijna iedereen in de SC weet het inmiddels dus dan wordt er hier natuurlijk ook niet echt over uitgeweid. En de onwetenden maar twijfelen....
Ik weet niet wie dat op fb zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 00:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
je moet niet iedereen geloven. MPG en Murmeli eten meer hoor.
Succes !!!quote:Op donderdag 19 december 2013 06:50 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Laatste werkdag deze week. En een functioneringsgesprek, oh joy
Ik kan er nu toch niks meer aan doenquote:
nee das waar maar je hebt je best gedaan, willen ze je piepelen dan doen ze dat toch welquote:Op donderdag 19 december 2013 06:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan er nu toch niks meer aan doen
Maar dank je wel
Paints van jou zijn meestal duidelijker.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou
[..]
Het moest even intrekken. Of inwerken. Dus ik weet het nog niet. Als je wilt, kan ik wel een foto maken. Misschien dat jij al iets ziet...
Truste
Als ik vanmiddag even tijd heb, zal ik er aan werken!quote:Op donderdag 19 december 2013 07:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paints van jou zijn meestal duidelijker.
Dus als jij een oogje op iemand hebt ga je er meteen vol voor?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Straight away mag hoor.
Ik heb wel twee ogen maar eentje doet niet echt veel. Functioneel eenogig, is volgens mij mijn titel.
Ben ik mee geboren en helemaal aan gewend en een goed onderwerp voor borrel- en ooggrapjes.
of ze geeft hem dr glazen oogquote:Op donderdag 19 december 2013 07:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als jij een oogje op iemand hebt ga je er meteen vol voor?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |