Spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben wel benieuwd wat het dit jaar weer is
Natuurlijk kan het een foutje zijn maar hoe kom ik daar achter? Zal ik ze opbellen om te vragen waar de rest blijft?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan t geen foutje zijn?
Ik hoorde van de week dat wij geen kerstpakket krijgen
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakketquote:Op woensdag 18 december 2013 14:54 schreef tombolafan het volgende:
En ja stom gedoe, er was "unaniem door het personeel besloten dat ze liever een buffet hadden" want t was óf buffet óf pakket ivm crisis...En lekker unaniem, onze hele afdeling heeft geen inspraak gehad
ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakket
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitquote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Geen kerstpakket![]()
En als je ze wel doet moet je geen verschil maken. Maar misschien is het idd een vergissing oognip? Heb je al geïnformeerd bij dat andere gastgezin of bij het asiel?
Ik krijg voor mijn opvangen geen pakket.Kan wel naar de feestavond maar daar heb ik dan weer niet zo'n zin in. Maar ik vind het prima, hebben ze weer meer voor de beestjes.
En met de twee pakketten die ik krijg moet ik ook niet klagen.
Pakket van baas 1 is al binnen (zelf kantoor ingesjouwd, alle 70 stuks). Wel weer een leuke, italiaans tintje. Inmiddels heb ik dat thuis en ik heb al één bord kapot laten vallen.
Pakket 2 wordt morgen op een feestavond uitgereikt maar dan kan ik niet dus die haalt collega op.![]()
Kerstkaarten klaar en op de bus en twee rozijnenbollen gehaald
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.
Als je iemand daar kent en kunt informeren hoe het kerstpakkettenbeleid in elkaar steekt hoor je of dat er een foutje is gemaakt of dat er werkelijk verschil is. En weet je of je je nu terecht gepasseerd voelt of niet.
Als men verschil maakt vind ik het echt een rare zaak, kerstpakketten zijn een extraatje, maar ik heb nog nooit gehoord voor verschillende waarde van pakketten in één organisatie, zeker niet als de betrokkenen precies hetzelfde werk doen.
Waarom? Ik vind het ondankbaar om verschillende pakketgroottes uit te delen aan vrijwilligers die exact hetzelfde werk doen!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staan
Als t je zo ontzettend hoog zit al hoe het nu overkomt hier dan moet je er naar vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Oeh leuk!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een koffertje gekregen met wat lekkere dingen erinZo'n vliegtuigtrolley, erg handig
Da's een goed pakket zeg!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb een wijnpakket gekregen en VVV bonnen twv 70¤
Niet gekquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb een wijnpakket gekregen en VVV bonnen twv 70¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |