Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja dat bijhouden deed ik nooit. Maar ik vond het wel een bazen app omdat je je pijn kan linken aan activiteit. Ik ga hem houdenop je ziekelijke shit
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Oognip het volgende:
Dat snap ik wel ,dat ze niet alleen wil zitten met kerst
Het zou ook wel een beetje krom zijn om daar dan over te gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebben
Mijn ouders wilden het zelf de 27e vieren, Kerst, omdat mijn zus moet werken met beide Kerstdagen. Dus die zitten ook beide Kerstdagen alleen. Maar die gaan dan niet klagen dat ze beide dagen alleen zitten
Oehquote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Queller het volgende:
Wij mochten kiezen: ergens tussen de 20e en de 30e. Het is de 24e geworden, want dan komt Smit Zeevis 's middags leveren aan de deur. En langer bewaren dan strikt noodzakelijk is zonde. Evenals invriezen!
We eten natuurlijk vis
Kerstbrunch duurt 13 dagen?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:25 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen!!
Vandaag kerstbrunch op werk.
Dus kan op zowel mijn eigen afdeling als op de afdeling waar ik aan uitgeleend ben tot 31-12 eten scoren
helaas. Heb even wat ge-edit. Ik snap de verwarring.quote:
Meid, je bent briljantquote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Wat zat er in dan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Hm toch shit, was toffer geweest als de huisarts het zo op kon lossenquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Tnx!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Succes(al kan ik niet volgen
)
Groetjes en knuffels aan Hummerquote:Op woensdag 18 december 2013 09:45 schreef senesta het volgende:
Beterschap Yashaaaa, lijkt me best pijnlijk.
Hummer is lekker aan het opknappenIk wist niet dat niesziekte trouwens zo lang kon duren zeg
Het zag eruit als een soort sleuteltjequote:
Pijnlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tnx!
Heb een ontstoken navelen de huisarts denkt nu toch dat t van binnen uit komt, daarom moet ik er even een chirurg naar laten kijken.
Zij heeft een groter huis dus kan automatisch meer opvangen, maar dan nog, ik vang op naar eigen capaciteit en zij ook. Ik vind niet dat zij daarom meer verdient dan ikquote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Snap ik![]()
Kan het misschien zijn dat dat andere gastgezin meer/vaker heeft opgevangen?
Anders zou het wel "stom" zijn ja.
Dat snap ik ook, maar de toon waarop zoiets gevraagd afgedwongen wordt, maakt dat ik er niet al te blij mee benquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Oognip het volgende:
Dat snap ik wel ,dat ze niet alleen wil zitten met kerst
Das best apart iddquote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg net mijn kerstcadeautje van het asiel; cadeaubon van 10 euro voor de AH. Hartstikke leuk natuurlijk, maar een ander gastgezin dat bij mij in de straat woont heeft 20 euro gekregen. Niet om ondankbaar te zijn hoor, maar ik vind het echt een beetje debiel dat ze onderscheid maken
Nou ja, op zich is het toch ook goed om je vrijwilligers enige waardering te laten blijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Das best apart idd![]()
Sponsert AH die bonnen? Anders had ik nog liever gezien dat ze dat geld aan de beesten hadden besteed persoonlijk
Beetje afhankelijk van hoeveel gastgezinnen je hebt, vind ik 10 of 20 pp best veel.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het toch ook goed om je vrijwilligers enige waardering te laten blijken?
De meeste mensen steken er een veelvoud van dat bedrag aan tijd én moeite in...
Ja, dat vind ik dan weer niet slim van een baas, met een kerstpakket laat je toch een stuk waardering zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoeveel gastgezinnen je hebt, vind ik 10 of 20 pp best veel.
Ik heb mindere kerstpakketten gehad![]()
![]()
De Novib-kalender![]()
Dan zou je de bonnen van 10 euro apart in de (zelfde) bus krijgen toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze onderscheid maken. Zou het misschien per persoon gaan en zijn zij allebei geregistreerd als "opvanger"? Dan zou het niet onlogisch zijn.
Bonnen zijn altijd leuk vind ikquote:Op woensdag 18 december 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer niet slim van een baas, met een kerstpakket laat je toch een stuk waardering zien.
Ik heb m'n kerstpakket van het werk ook gehad. De lokale cadeaubon, againIk ga er leuke oorbellen van halen heb het kerstpakket van D ook ingepikt en ik leg zelf wat bij, maar dan heb je ook wat
Misschien is dat ook wel zoquote:Op woensdag 18 december 2013 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan zou je de bonnen van 10 euro apart in de (zelfde) bus krijgen toch?
Nee, dat is ook helemaal niet leuk als het zo gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar de toon waarop zoiets gevraagd afgedwongen wordt, maakt dat ik er niet al te blij mee ben
Ik heb geen idee maar denk het. Was voorgaande jaren ook, toen kreeg ik nog 20 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Das best apart idd![]()
Sponsort AH die bonnen? Anders had ik nog liever gezien dat ze dat geld aan de beesten hadden besteed persoonlijk
Ze woonden samen (moeder en dochter), moeder doet alles en dochter doet een beetje poesjes aaien. Als ze daar een bon voor krijgt moet D. ook een bon krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze onderscheid maken. Zou het misschien per persoon gaan en zijn zij allebei geregistreerd als "opvanger"? Dan zou het niet onlogisch zijn.
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Iets met gegeven paard ende bek, maar ik zou het niet leuk vinden idd![]()
Nee, ben wel benieuwd wat het dit jaar weer isquote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenBij betaald werk is het ook niet zo dat je maar minder krijgt omdat je minder hebt gewerkt of zo. Naja, ik weet mijn plek weer
![]()
Heb jij je kerstpakket al gehad?
Nou, ik vond dat ouderwetse pakket dat we gister kregen van die klant toch ook wel héél leukquote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bonnen zijn altijd leuk vind ik![]()
![]()
En bij de kalenderbaas heb ik destijds ook zelf ontslag genomen idd
kan t geen foutje zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenBij betaald werk is het ook niet zo dat je maar minder krijgt omdat je minder hebt gewerkt of zo. Naja, ik weet mijn plek weer
![]()
Heb jij je kerstpakket al gehad?
Die heb ik 2x gehad ooit, die Pluim.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat ouderwetse pakket dat we gister kregen van die klant toch ook wel héél leuk![]()
Maar liever een cadeaubon die je zelf in de winkel kan besteden en waar je bij kan leggen dan zo'n pluim of weet ik veel wat, dan zit je al gauw met de verzendkosten en je kan zelden iets geweldigs uitkiezen...
Spannendquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ben wel benieuwd wat het dit jaar weer is
Natuurlijk kan het een foutje zijn maar hoe kom ik daar achter? Zal ik ze opbellen om te vragen waar de rest blijft?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan t geen foutje zijn?
Ik hoorde van de week dat wij geen kerstpakket krijgen
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakketquote:Op woensdag 18 december 2013 14:54 schreef tombolafan het volgende:
En ja stom gedoe, er was "unaniem door het personeel besloten dat ze liever een buffet hadden" want t was óf buffet óf pakket ivm crisis...En lekker unaniem, onze hele afdeling heeft geen inspraak gehad
ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit, NOOIT meegemaakt dat personeel liever een buffet heeft dan een pakket
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitquote:Op woensdag 18 december 2013 15:48 schreef Cat22 het volgende:
Geen kerstpakket![]()
En als je ze wel doet moet je geen verschil maken. Maar misschien is het idd een vergissing oognip? Heb je al geïnformeerd bij dat andere gastgezin of bij het asiel?
Ik krijg voor mijn opvangen geen pakket.Kan wel naar de feestavond maar daar heb ik dan weer niet zo'n zin in. Maar ik vind het prima, hebben ze weer meer voor de beestjes.
En met de twee pakketten die ik krijg moet ik ook niet klagen.
Pakket van baas 1 is al binnen (zelf kantoor ingesjouwd, alle 70 stuks). Wel weer een leuke, italiaans tintje. Inmiddels heb ik dat thuis en ik heb al één bord kapot laten vallen.
Pakket 2 wordt morgen op een feestavond uitgereikt maar dan kan ik niet dus die haalt collega op.![]()
Kerstkaarten klaar en op de bus en twee rozijnenbollen gehaald
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staanquote:Op woensdag 18 december 2013 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet niet hoe je contacten daar zijn, maar je lijkt het wel vervelend te vinden dat er verschil is/lijkt te zijn.
Als je iemand daar kent en kunt informeren hoe het kerstpakkettenbeleid in elkaar steekt hoor je of dat er een foutje is gemaakt of dat er werkelijk verschil is. En weet je of je je nu terecht gepasseerd voelt of niet.
Als men verschil maakt vind ik het echt een rare zaak, kerstpakketten zijn een extraatje, maar ik heb nog nooit gehoord voor verschillende waarde van pakketten in één organisatie, zeker niet als de betrokkenen precies hetzelfde werk doen.
Waarom? Ik vind het ondankbaar om verschillende pakketgroottes uit te delen aan vrijwilligers die exact hetzelfde werk doen!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hm ja, je hebt op zich wel een punt en ik ben heel benieuwd of het een foutje is of dat het is omdat ik bijv. 'te weinig' gedaan heb dit jaar. Kan wel een mailtje sturen naar het asiel, vind het alleen zo ondankbaar staan
Als t je zo ontzettend hoog zit al hoe het nu overkomt hier dan moet je er naar vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten informeren bij het asiel dan? Ik ga toch niet vragen hoe het zitVind ik ook niet netjes, zeker omdat het maar een extraatje is.
Oeh leuk!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een koffertje gekregen met wat lekkere dingen erinZo'n vliegtuigtrolley, erg handig
Da's een goed pakket zeg!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb een wijnpakket gekregen en VVV bonnen twv 70¤
Niet gekquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
'Zo ontzettend hoog' is wel een klein beetje overdreven.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Als t je zo ontzettend hoog zit al hoe het nu overkomt hier dan moet je er naar vragen.
Wauwquote:Op woensdag 18 december 2013 17:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat kan, maar zoals je het hier brengt komt het op mij over alsof het je echt enorm hoog zitquote:Op woensdag 18 december 2013 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
'Zo ontzettend hoog' is wel een klein beetje overdreven.
Als dat zo was had ik wel wat janksmileys gebruiktquote:Op woensdag 18 december 2013 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat kan, maar zoals je het hier brengt komt het op mij over alsof het je echt enorm hoog zit
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet. En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:59 schreef Ynske het volgende:
Weet je, en ja ik weet dat ik t risico loop dat ik nu een hele lading shit over me heen krijg, maar waarom zeur je er dan over.
Ben blij dat je wat krijgt, en wat boeit t nu of je overbuurvrouw, de kerstman, of de koningin meer of minder ontvangt.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Vraag uitleg.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet.
Weet je niet, vraag uitleg. Assumption is the mother of all fuck-ups en zo.quote:En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?
Succes!quote:En nu reanimatiecursus.
Hoe kan dat, krijg je het niet op je werk ?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:08 schreef Toekito het volgende:
Mijn kerstpakket is zoeken dat is kut want wilde er iemand blij me maken in FHF. Gelukkig heb ik niks gezegd.
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven zeg. Als ik iets opmerk dan is het meteen zeiken? Het valt mij op dat ik minder krijg dan de ander en dat snap ik niet. En ja, ik ben blij dat ik iets krijg, maar mag ik dan niet verontwaardigd zijn dat een ander meer krijgt voor hetzelfde werk?
En nu reanimatiecursus.
Ik zeur nooit.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond Nip er helemaal niet over zeuren of doen alsof het haar enorm hoog zat.
Ze meldde het hier even, dat mag toch? Ik zag geen hysterisch gedoe van 3,5 topic lang hoor
Je mag je iets toch afvragen of het je zelfs een beetje dwars laten zitten?
Er 'zeuren' zo vaak mensen hier (inclusief ik zelf) over voor anderen totaaaaal onbelangrijke dingen.
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baasquote:Op woensdag 18 december 2013 18:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kan dat, krijg je het niet op je werk ?
Baas heeft blijkbaar geld zatquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baas
Ik snap best dat ze het er even over wilt hebben hoor. Ze is volgens mij heus wel blij dat ze wat krijgt, maar het is idd wel vreemd dat een ander meer krijgt. En ik zou het ook niet zo snel om uitleg vragen, ivm gegeven paard in de bek kijken. Waar moeten we het hier dan een hele dag over hebben? Als ik iets kwijt wil, wat ik juist niet in mijn omgeving kwijt kan, plemp ik het hier ook graag neer. Juist om andere meningen te zienquote:Op woensdag 18 december 2013 17:59 schreef Ynske het volgende:
Weet je, en ja ik weet dat ik t risico loop dat ik nu een hele lading shit over me heen krijg, maar waarom zeur je er dan over.
Ben blij dat je wat krijgt, en wat boeit t nu of je overbuurvrouw, de kerstman, of de koningin meer of minder ontvangt.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
nou.....er gaat gereorganiseerd worden half 2014. Niet op mijm afdeling. Wij krijgen juist meer werk door de bezuinigingen elders. Dus geld zat.....helaas niet.quote:
Dan kan er ook nog wel een nieuw pakket voor jou vanaf vind ikquote:Op woensdag 18 december 2013 18:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
PostNL moet ook werk hebben denkt mijn baas
ze gaan bellen. Want zijn zo'n 13 collega's geloof ik die hem nog niet hebben terwijl alles gisteren bezorgd zou zijn op het laatst aldus PostNL.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kan er ook nog wel een nieuw pakket voor jou vanaf vind ik
Dit dus,hier kun je fijn ergernissen kwijt en stoom afblazen waardoor je irl wat rustiger kunt zeggen dat je ergens niet mee eens bentquote:Op woensdag 18 december 2013 18:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik snap best dat ze het er even over wilt hebben hoor. Ze is volgens mij heus wel blij dat ze wat krijgt, maar het is idd wel vreemd dat een ander meer krijgt. En ik zou het ook niet zo snel om uitleg vragen, ivm gegeven paard in de bek kijken. Waar moeten we het hier dan een hele dag over hebben? Als ik iets kwijt wil, wat ik juist niet in mijn omgeving kwijt kan, plemp ik het hier ook graag neer. Juist om andere meningen te zien
Ik vraag mensen zelfs vaak hun post te editten omdat ik er spijt van heb het hier neer te plempen, da's pas irritantquote:Op woensdag 18 december 2013 18:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit dus,hier kun je fijn ergernissen kwijt en stoom afblazen waardoor je irl wat rustiger kunt zeggen dat je ergens niet mee eens bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |