Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:09 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja dat bijhouden deed ik nooit. Maar ik vond het wel een bazen app omdat je je pijn kan linken aan activiteit. Ik ga hem houdenop je ziekelijke shit
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Oognip het volgende:
Dat snap ik wel ,dat ze niet alleen wil zitten met kerst
Het zou ook wel een beetje krom zijn om daar dan over te gaan zeurenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze die 27e zelf verzonnen hebben
Mijn ouders wilden het zelf de 27e vieren, Kerst, omdat mijn zus moet werken met beide Kerstdagen. Dus die zitten ook beide Kerstdagen alleen. Maar die gaan dan niet klagen dat ze beide dagen alleen zitten
Oehquote:Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef Queller het volgende:
Wij mochten kiezen: ergens tussen de 20e en de 30e. Het is de 24e geworden, want dan komt Smit Zeevis 's middags leveren aan de deur. En langer bewaren dan strikt noodzakelijk is zonde. Evenals invriezen!
We eten natuurlijk vis
Kerstbrunch duurt 13 dagen?quote:Op woensdag 18 december 2013 07:25 schreef Toekito het volgende:
Goedemorgen!!
Vandaag kerstbrunch op werk.
Dus kan op zowel mijn eigen afdeling als op de afdeling waar ik aan uitgeleend ben tot 31-12 eten scoren
helaas. Heb even wat ge-edit. Ik snap de verwarring.quote:
Meid, je bent briljantquote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Wat zat er in dan ?quote:Op woensdag 18 december 2013 06:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
OehDat wil ik ook!
Ik heb net dankzij Christan uitgevonden wat ik vrijdag eigenlijk van je had gekregen in dat doosje
Hm toch shit, was toffer geweest als de huisarts het zo op kon lossenquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Succesquote:Op woensdag 18 december 2013 08:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag door naar t ziekenhuis. En krijg nu zalf mee om de tijd daar tussen te overbruggen.
Tnx!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
Succes(al kan ik niet volgen
)
Groetjes en knuffels aan Hummerquote:Op woensdag 18 december 2013 09:45 schreef senesta het volgende:
Beterschap Yashaaaa, lijkt me best pijnlijk.
Hummer is lekker aan het opknappenIk wist niet dat niesziekte trouwens zo lang kon duren zeg
Het zag eruit als een soort sleuteltjequote:
Pijnlijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tnx!
Heb een ontstoken navelen de huisarts denkt nu toch dat t van binnen uit komt, daarom moet ik er even een chirurg naar laten kijken.
Zij heeft een groter huis dus kan automatisch meer opvangen, maar dan nog, ik vang op naar eigen capaciteit en zij ook. Ik vind niet dat zij daarom meer verdient dan ikquote:Op woensdag 18 december 2013 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Snap ik![]()
Kan het misschien zijn dat dat andere gastgezin meer/vaker heeft opgevangen?
Anders zou het wel "stom" zijn ja.
Dat snap ik ook, maar de toon waarop zoiets gevraagd afgedwongen wordt, maakt dat ik er niet al te blij mee benquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Oognip het volgende:
Dat snap ik wel ,dat ze niet alleen wil zitten met kerst
Das best apart iddquote:Op woensdag 18 december 2013 13:52 schreef Oognip het volgende:
Ik kreeg net mijn kerstcadeautje van het asiel; cadeaubon van 10 euro voor de AH. Hartstikke leuk natuurlijk, maar een ander gastgezin dat bij mij in de straat woont heeft 20 euro gekregen. Niet om ondankbaar te zijn hoor, maar ik vind het echt een beetje debiel dat ze onderscheid maken
Nou ja, op zich is het toch ook goed om je vrijwilligers enige waardering te laten blijken?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Das best apart idd![]()
Sponsert AH die bonnen? Anders had ik nog liever gezien dat ze dat geld aan de beesten hadden besteed persoonlijk
Beetje afhankelijk van hoeveel gastgezinnen je hebt, vind ik 10 of 20 pp best veel.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, op zich is het toch ook goed om je vrijwilligers enige waardering te laten blijken?
De meeste mensen steken er een veelvoud van dat bedrag aan tijd én moeite in...
Ja, dat vind ik dan weer niet slim van een baas, met een kerstpakket laat je toch een stuk waardering zien.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van hoeveel gastgezinnen je hebt, vind ik 10 of 20 pp best veel.
Ik heb mindere kerstpakketten gehad![]()
![]()
De Novib-kalender![]()
Dan zou je de bonnen van 10 euro apart in de (zelfde) bus krijgen toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze onderscheid maken. Zou het misschien per persoon gaan en zijn zij allebei geregistreerd als "opvanger"? Dan zou het niet onlogisch zijn.
Bonnen zijn altijd leuk vind ikquote:Op woensdag 18 december 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dan weer niet slim van een baas, met een kerstpakket laat je toch een stuk waardering zien.
Ik heb m'n kerstpakket van het werk ook gehad. De lokale cadeaubon, againIk ga er leuke oorbellen van halen heb het kerstpakket van D ook ingepikt en ik leg zelf wat bij, maar dan heb je ook wat
Misschien is dat ook wel zoquote:Op woensdag 18 december 2013 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan zou je de bonnen van 10 euro apart in de (zelfde) bus krijgen toch?
Nee, dat is ook helemaal niet leuk als het zo gaatquote:Op woensdag 18 december 2013 14:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar de toon waarop zoiets gevraagd afgedwongen wordt, maakt dat ik er niet al te blij mee ben
Ik heb geen idee maar denk het. Was voorgaande jaren ook, toen kreeg ik nog 20 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Das best apart idd![]()
Sponsort AH die bonnen? Anders had ik nog liever gezien dat ze dat geld aan de beesten hadden besteed persoonlijk
Ze woonden samen (moeder en dochter), moeder doet alles en dochter doet een beetje poesjes aaien. Als ze daar een bon voor krijgt moet D. ook een bon krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze onderscheid maken. Zou het misschien per persoon gaan en zijn zij allebei geregistreerd als "opvanger"? Dan zou het niet onlogisch zijn.
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Iets met gegeven paard ende bek, maar ik zou het niet leuk vinden idd![]()
Nee, ben wel benieuwd wat het dit jaar weer isquote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenBij betaald werk is het ook niet zo dat je maar minder krijgt omdat je minder hebt gewerkt of zo. Naja, ik weet mijn plek weer
![]()
Heb jij je kerstpakket al gehad?
Nou, ik vond dat ouderwetse pakket dat we gister kregen van die klant toch ook wel héél leukquote:Op woensdag 18 december 2013 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bonnen zijn altijd leuk vind ik![]()
![]()
En bij de kalenderbaas heb ik destijds ook zelf ontslag genomen idd
kan t geen foutje zijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het ook een beetje lastig om er (hier) over te klagenBij betaald werk is het ook niet zo dat je maar minder krijgt omdat je minder hebt gewerkt of zo. Naja, ik weet mijn plek weer
![]()
Heb jij je kerstpakket al gehad?
Die heb ik 2x gehad ooit, die Pluim.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik vond dat ouderwetse pakket dat we gister kregen van die klant toch ook wel héél leuk![]()
Maar liever een cadeaubon die je zelf in de winkel kan besteden en waar je bij kan leggen dan zo'n pluim of weet ik veel wat, dan zit je al gauw met de verzendkosten en je kan zelden iets geweldigs uitkiezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |