Andere oog mop.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus nu ben je blind!
Mmmm dit lees je dan dus niet![]()
Limburgers zijn losers
Jijquote:
quote:
Ik heb 2 goede ogen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus nu ben je blind!
Mmmm dit lees je dan dus niet![]()
Limburgers zijn losers
Wat fijn dat je intake goed was, hopelijk een net zo goed vervolgquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Bamba het volgende:
Ik had trouwens een prima intakegesprek vanmiddag voor de testen. Eigenlijk duurt die afspraak maar 20 minuten, maar ik zat er ruim 50 minutenIk had nogal veel te vertellen
Nu een maand wachten voor het adviesgesprek en dan gaan we verder.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn dat je intake goed was, hopelijk een net zo goed vervolg
Ik zou het niet weten , hier in het dorp is een gemeenschapshuis en daar werd gewoon de kerstboom en ook met carnaval de versiering gecontroleerd door de brandweer of alles aan de veiligheidsvoorschriften voldeed , misschien dat dat het probleem was op Toek zijn werkquote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heerlijk, die 12 uursdiensten. en morgen weer lekker vroeg beginnen.![]()
En nog even over die lampjes, die moderne dingen geven toch totaal geen hitte meer af. waarom zouden ze dan niet mogen?
Goed gesprek dus? Dat is mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 19:44 schreef Bamba het volgende:
Ik had trouwens een prima intakegesprek vanmiddag voor de testen. Eigenlijk duurt die afspraak maar 20 minuten, maar ik zat er ruim 50 minutenIk had nogal veel te vertellen
Nu een maand wachten voor het adviesgesprek en dan gaan we verder.
Ledlampjes worden niet warm neequote:Op woensdag 18 december 2013 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Heerlijk, die 12 uursdiensten. en morgen weer lekker vroeg beginnen.![]()
En nog even over die lampjes, die moderne dingen geven toch totaal geen hitte meer af. waarom zouden ze dan niet mogen?
Dat zou kunnen, dat er gewoon ouwe meuk in zat en dat ze dat niet zo geweldig vonden.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten , hier in het dorp is een gemeenschapshuis en daar werd gewoon de kerstboom en ook met carnaval de versiering gecontroleerd door de brandweer of alles aan de veiligheidsvoorschriften voldeed , misschien dat dat het probleem was op Toek zijn werk
net als die kabels onder de grondquote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, dat er gewoon ouwe meuk in zat en dat ze dat niet zo geweldig vonden.
Hebben jullie zulke oude glasvezel?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
net als die kabels onder de grondvan voor de eerste wereldoorlog
ons wifi is van 1972, wist je dat niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hebben jullie zulke oude glasvezel?
die zijn tof!!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vandaag voor R. zo'n mooie schoenen gekochtNormaal waren ze 100 euro
Nu gelukkig afgeprijsd
Deze zijn het:
http://www.omoda.nl/kinde(...)s-0013751-41002.html De kleur groen is wel wat mooier in het echt vind ik, maar ze zijn
Stoere schoenen!quote:Op woensdag 18 december 2013 19:58 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vandaag voor R. zo'n mooie schoenen gekochtNormaal waren ze 100 euro
Nu gelukkig afgeprijsd
Deze zijn het:
http://www.omoda.nl/kinde(...)s-0013751-41002.html De kleur groen is wel wat mooier in het echt vind ik, maar ze zijn
Da's ver voor na mijn tijdquote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
ons wifi is van 1972, wist je dat niet?
Maar die kan de brandweer niet zien, dus dan is het goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
net als die kabels onder de grondvan voor de eerste wereldoorlog
Dat staat er ookquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja![]()
![]()
*kerstlichtjes in gewijei hangt*
Nee, Tombo heeft me onzeker gemaakt toen ze me laatst op een ij/ei fout betraptequote:
Dat is ook liefquote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Bamba het volgende:
Gaaf he? Ik zou ze haast zelf willen![]()
![]()
R. had vandaag trouwens een allergische reactie lijkt welHij klaagde 's middags over jeuk onder z'n oksel, maar verder had ik er nog niet naar gekeken en net bij het eten deed hij z'n hemd uit omdat het zo jeukte en hij had flink wat bulten onder z'n oksel, borst en rug
. Ze hadden vanmorgen dus kerstbrunch met zelfgemaakte dingen, dus misschien zat daar iets bij waar hij niet tegen kon
![]()
Zo lief ook, hij heeft z'n juf op facebook (hoe modern) Dus die had ik via mijn eigen account al een berichtje gestuurd met z'n allergie verhaal. Dus ze vroeg aan hem via een prive berichtje of hij nog zoveel jeuk had. Schreef hij terug: ik wil morgen naar srool
![]()
![]()
![]()
Oke, dit is dus waarschijnlijk totaal nutteloze informatie voor de meesten, maar ik vond het zo lief
Jammer dat dat zo uit elkaar ligt dan he? R. trekt eigenlijk alles wel aan wat ik hem geef. Hij vroeg ook of ik een broek en een trui uit Londen voor hem mee wilde nemenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef senesta het volgende:
Leuk!
Zo jammer dat Samara nu de leeftijd heeft dat ze niet gewoon meer wil aantrekken wat ik leuk vind. Ik hou meer van stoer en Samara wil gewoon wat iedereen heeft. En dat zijn voornamelijk nog steeds van die UGG dingen.
We liggen niet helemaal op één lijn qua smaak
Joey (bijna 16!) nog steeds hoor. Die doet niet moeilijkquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo uit elkaar ligt dan he? R. trekt eigenlijk alles wel aan wat ik hem geef. Hij vroeg ook of ik een broek en een trui uit Londen voor hem mee wilde nemenVroeg niet eens naar speelgoed
Ik weet het niet, toen ik een allergische reactie op m'n insuline had was het bij mij ook niet op heel m'n lijf. Misschien dat het galbulten zijn? Die kunnen ook flink jeuken toch? Ik kijk het morgenochtend even aan en anders even naar de huisarts maar.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook liefMaar als het allergie was voor iets van voedsel dan zou je toch denken dat het overal op zijn lichaam zou zitten?
Mijn neefje die dezelfde leeftijd als R. heeft trekt ook niet alles aan. Die weigert bijvoorbeeld blouses aan te doenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey (bijna 16!) nog steeds hoor. Die doet niet moeilijkAls hij maar iets heeft om aan te trekken
![]()
Samara is al vanaf een jaar of drie een draak als het om kleding gaat
Als ik morgen niet al teveel hoofdpijn heb, gaat ik ook effe naar de Lidl! Even varkenshaasjes en kruidenkaas halen enzoquote:Op woensdag 18 december 2013 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb truffelkaas bij de Lidl gekocht, ohhhhhhhh die is lekker![]()
Nee, daar hadden we het nog wel over namelijk. Ik vroeg of hij lekker wilde ruiken, dat wilde hij wel en vervolgens zijn we het allebei vergetenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef senesta het volgende:
Heeft hij niet iets van deo gebruikt?
Hier idem. Maar dat heeft denk ik mede te maken met het feit dat hij shoppen een complete verspilling van zijn tijd vind en gewoon hoopt dat we dan snel klaar zijn. "Ja, hoor prima, zit goed, vind ik leuk, neem maar mee. Gaan we nu naar huis dan kan ik nog naar buiten".quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Christan boeit het ook niet echt. Jongens zijn daar gewoon makkelijker in denk ikHet gebeurt maar zelden dat hij iets niet wil hebben als we kleding kopen.
Ik wilde juist nooit wat iedereen had, want dat was meestal stervensduur.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef senesta het volgende:
Leuk!
Zo jammer dat Samara nu de leeftijd heeft dat ze niet gewoon meer wil aantrekken wat ik leuk vind. Ik hou meer van stoer en Samara wil gewoon wat iedereen heeft. En dat zijn voornamelijk nog steeds van die UGG dingen.
We liggen niet helemaal op één lijn qua smaak
Meh, kan best zo beginnen. Ik heb een keer een allergische reactie op voedsel gehad, begon toen ook op mn onderarm. Pas een dag later was ik helemaal opgezwollen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook liefMaar als het allergie was voor iets van voedsel dan zou je toch denken dat het overal op zijn lichaam zou zitten?
Ik ga zo maar even bij 'm kijken danquote:Op woensdag 18 december 2013 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde juist nooit wat iedereen had, want dat was meestal stervensduur.
Mijn smaak bestond uit de restjes van de niet verkochte collectie van vorig jaar bij de v&d, t-shirts voor een gulden per stuk.
[..]
Meh, kan best zo beginnen. Ik heb een keer een allergische reactie op voedsel gehad, begon toen ook op mn onderarm. Pas een dag later was ik helemaal opgezwollen.
Ook een goeie.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
Ik had meestal eigen merk wibra/zeeman kleding. Zat prima en als het stuk ging, lomp is my middle name, boeide het niemand.
Christan heeft jarenlang kleding (vooral spijkerbroeken) van de Aldi gedragen. Prima spulquote:Op woensdag 18 december 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
Ik had meestal eigen merk wibra/zeeman kleding. Zat prima en als het stuk ging, lomp is my middle name, boeide het niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |