Ah, klopt. Dat verklaart de verkopen. Maar de charts zijn wel vaker raar; zo charten er regelmatig (ook in Nederland) b-kantjes waarvan je toch zou zeggen dat ze alleen samen met de a-kant verkocht wordenquote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef Arn0 het volgende:
Die hitlijst die jij citeerde is puur gebaseerd op radioplay en heeft niets met verkopen te maken
Die is tof ja.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Z het volgende:
Dit is meestal mijn favo nummer aller tijden.
Zo moet je dat niet opvatten hoor. Ik wilde gewoon mn vermoeden bevestigen. Elke ouwe indielul zou nooit Landslide als 1 der bekendere Pumpkins-nummers noemen.quote:Op maandag 16 december 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
En ik vind het altijd zo jammer dat er dan weer naar je leeftijd gevraagd wordt'Nee, jij snapt dat niet. Jij was er niet bij.'
Dat zei ik ook niet. Voor de derde keer. Ik zei hit.quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo moet je dat niet opvatten hoor. Ik wilde gewoon mn vermoeden bevestigen. Elke ouwe indielul zou nooit Landslide als 1 der bekendere Pumpkins-nummers noemen.
Shaddap, Arn0 van Nieuwkerkquote:Op maandag 16 december 2013 22:35 schreef Arn0 het volgende:
Ja, je wordt in dit topic wel tot de orde geroepen door Don Noobie.
Hits kan ik controleren en meten. Bekendheid niet. Belangrijk verschil, vooral als je er uitspraken over doet.quote:Op maandag 16 december 2013 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow ja, de hits zijn altijd dat minder bekend, da's waar.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Net weer 's Rushmore () gekeken. Wat een heerlijke soundtrack heeft die film toch ook.
Een van mijn favoriete bandsquote:Op maandag 16 december 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is tof ja.Heerlijk ook om op de gitaar te spelen. Volume zo hard als ik durf en raggen.
Dat is gewoon zaad man.quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef DO2 het volgende:
Majical Cloudz wordt ook 2 keer genoemd door P4K... Kende ik nog niet. Klinkt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |