abonnement Unibet Coolblue
pi_134266854

De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.

Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!
Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

De aangeboden pakketten tot nu toe:
O+ ~:) 1.Handgemaakt cosmeticapakketje vrouw (Radioslut)
>:O 2.Handgemaakt cosmeticapakketje man (Radioslut)
O+ ~:) 3 Handgemaakt cosmeticapakketje unisex (Radioslut)
O+ ~:) 4.Pakket naar wens van de ontvanger (DrParanoid)
O+ ~:) 5 Pakket voor gezin van minimaal 2 kinderen. De kinderen mogen elk voor 1 ander kind uit het gezin een cadeau uitkiezen om onder de kerstboom te leggen
O+ ~:) 6 Pakket van (Scorpie/Jaleesa)
O+ ~:) 7. Pakket op maat, liefst zonder kinderen. (Mazou)
O+ ~:) 8. Pakket van Coolguy/Cindy1988
O+ ~:) 9. Pakket, liefst zonder kinderen (MilkTea)
O+ ~:) 10. Pakket van Adnap/Rewimo
O+ ~:) 11. Pakket van LittlebosGirl
O+ ~:) 12. Pakket op maat (Tessin)
O+ ~:) 13 Pakket naar wens, ook eventueel voor sinterklaas. (SushineEva/Dekkered)
O+ ~:) Tas vlees
~:)15. Bad/douche/beautyproducten (Loontjah)
>:O 16. Maaltijd (Loontjah)
~:)17. Engels pakket (Moblo)
O+ ~:)18. Pakket van Ioco/Cathmar
O+ ~:)19. Pakket van Dolfina-chica en moeder
O+ ~:)20. Suprise pakket (anoniem)
O+ ~:)21. Ireth/Marcelpetra1 (levensmiddelen en kleine cadeautjes)
O+ ~:)22. Liesje (Gewoon een pakketje)
O+ ~:)23. Waterweg/essnhills (pakket op maat)
O+ ~:)24. Pakket van Cindy1988
O+ ~:)25. Pakket van anoniem
O+ ~:)26. Nectarientje heeft een user geadopteerd. . ;)
O+ ~:)27 Pakket van Barreltje
~:)28 Pakket van Justme13o2
O+ ~:)29 Pakket van Wolken
>:O 30 2 tickets + parkeren voor aquazoo in Friesland (Mag ook bij een ander pakket in)
~:) 31. Pakket van DJkoelkast en vriendin.
O+ ~:) 32. Pakket van Silk namens Anoniem.
O+ ~:) 33. Pakket van Anonieme collega van anonieme FOK!ker. :D
~:) 34. Bioscoopkaartjes van aadspagaat
~:) 35. Pakket van Gridjuh en Maite9
~:)36. Pakket van Toekito
~:) 37. Pakket van Joene en Ticootje
~:) 38. Pakket van Ansu en Wiccy en Maite9
~:) 39. Pakket van Ansu en Wiccy en Maite9


>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 26-12-2013 13:01:57 ]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134266944
Laatste post even opnieuw:

Hier is alles klaar nu *O* *G* *O*

Het pakket wordt waarschijnlijk maandag opgehaald en als het even kan ook komende week bezorgd :)

En hier alvast een paar foto's, geen briljante kwaliteit want telefooncamera, maargoed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 14 december 2013 @ 19:49:56 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134267742
Waar kan je je melden als je ook wel interesse hebt om eens een kerstpakket te ontvangen?
(Ik heb een Wajong-uitkering, kerstpakket zit er voor mij dus nooit in (klaag ik verder ook niet over))
pi_134268020
Lees de OP eens goed ;)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:13:38 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134268515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lees de OP eens goed ;)
Inmiddels had ik het inderdaad al gelezen, ik had er overheen gelezen.
Ik zal een PM sturen, ik ben benieuwd.

Goede actie in elk geval ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 14-12-2013 23:55:21 (typo) ]
pi_134272615
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
Laatste post even opnieuw:

Hier is alles klaar nu *O* *G* *O*

Het pakket wordt waarschijnlijk maandag opgehaald en als het even kan ook komende week bezorgd :)

En hier alvast een paar foto's, geen briljante kwaliteit want telefooncamera, maargoed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134272935
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nice :)
Ik hoop dat het in de smaak valt bij de ontvangers :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134283531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik hoop dat het in de smaak valt bij de ontvangers :)
Vast wel, het uitpakken moet haast wel een feestje zijn als het zo feestelijk ingepakt is! :Y
pi_134288297
spannend!!
pi_134295373
Gridje heeft de koekjesstempel uitgeprobeerd :D
pi_134301759
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef Cindy1988 het volgende:
Gridje heeft de koekjesstempel uitgeprobeerd :D
[ afbeelding ]
lief he :)
pi_134322245
-stay tuned- logistieke problemen :r :(

Ligt bij Cat en Lies al.

[ Bericht 25% gewijzigd door motorbloempje op 16-12-2013 13:21:08 ]
Ja doei.
  maandag 16 december 2013 @ 11:46:51 #13
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134322544
Misschien niet helemaal het juist topic maar ik ga het toch in de groep gooien. Ik heb hier een doosjes met kerstversieringen over. Alles nieuw omdat ik nog niks had en ik van plan was dit jaar eindelijk de boel te gaan versieren. Maar mijn huis is eigenlijk net mooi ingericht en af dat alle kersttoeters en bellen veel te veel worden.

Kan ik nog iemand blij maken met zilveren versiering: kerstballen, kerststerren, hartjes en candy canes?

Ik ben zelf woonachtig in de provincie Flevoland dus in die regio kan ik het zo langsbrengen. En anders moeten we even een oproepje doen in het vervoerstopic.

Ik heb een drukke week op werk dus een reactie van mij kan soms even duren. Bij interesse graag PM'en zodat ik het zeker weten zie :)
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  maandag 16 december 2013 @ 13:19:14 #14
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134325551
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Misschien niet helemaal het juist topic maar ik ga het toch in de groep gooien. Ik heb hier een doosjes met kerstversieringen over. Alles nieuw omdat ik nog niks had en ik van plan was dit jaar eindelijk de boel te gaan versieren. Maar mijn huis is eigenlijk net mooi ingericht en af dat alle kersttoeters en bellen veel te veel worden.

Kan ik nog iemand blij maken met zilveren versiering: kerstballen, kerststerren, hartjes en candy canes?

Ik ben zelf woonachtig in de provincie Flevoland dus in die regio kan ik het zo langsbrengen. En anders moeten we even een oproepje doen in het vervoerstopic.

Ik heb een drukke week op werk dus een reactie van mij kan soms even duren. Bij interesse graag PM'en zodat ik het zeker weten zie :)
Zitten er discoballetjes tussen? :@
Kaleidoscopiklimax
  maandag 16 december 2013 @ 13:30:35 #15
386633 Adnap
I love Life !
pi_134326075
Mocht een taxi nodig zijn, ik reis regelmatig van NH naar Flevoland en terug. Dus die kerstballen en zo kunnen wel in mijn Adnap
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_134329057
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]

Mazou! _O_ mijn jonge hormonen draaide door... :'( wat een verwennerij, wat een geweldig pakket!
De kerstboomhangers hangen al in de boom, en de honden+kat hebben al lekker gesnackt! manlief zit as we speak chocolademelk te drinken!

echt ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, dank je wel schiet gewoon tekort voor mijn gevoel!

[ afbeelding ] toby en dexter zeggen ook dank je wel!!
Bovenstaande even gekopieerd uit het vorige topic. Heeeel graag gedaan! Ik ben blij dat jullie er zo blij mee zijn O+
pi_134331779
Omg! Vanmiddag is ons kerstpakket bezorgd *O* *O* *O*

Het zag er van de buitenkant al zoooooooo mooi uit!


En na het openen kwam dit tevoorschijn


Ik heb er werkelijk geen woorden voor... Zo lief!!

De cadeautjes bewaren we voor de kerst.. Dan is dat voor m'n zoontje ook nog een échte superkerst!

Dankjulliewel Cathmar en ioko, namens m'n zoontje, baby to be, m'n vriend en mij O+ O+

Uiteraard volgt er dan met/na kerst nog een update!!!


*O* *O* *O* *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134331809
Oh de eerste foto is gedraaid, excuus :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134331907
Pakket hier is zojuist opgehaald door GodsSon *O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134332902
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
Pakket hier is zojuist opgehaald door GodsSon *O* *G* *O*
Afspraak zien te maken om deze week af te geven... komt helemaal goed
All management is Strategic Management.
pi_134332922
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2013 16:38 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Afspraak zien te maken om deze week af te geven... komt helemaal goed
Top! ^O^
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134333403
/lurk uit

Wauw, die pakketten zien er prachtig uit zeg! :o Echt een superactie is dit ^O^

/lurk aan
hee hallo
pi_134333625
Ik kan nog tot 19:19 vanavond de OP bijwerken, zijn er nog pakketjes uit de OP die aangekomen zijn bij de ontvangers die ik heb gemist? O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 16 december 2013 @ 19:31:58 #24
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134339044
sjjkjksdjhsdjk *; Wat leuk allemaaal :D
Kaleidoscopiklimax
pi_134340924
Ik ga morgen nog even op zoek naar een passende doos en dan gaat mijn pakket op de post.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_134341533
Het littlebospakket gaat zaterdag op reis O+

Tot die tijd kijk ik lekker.mee met de uitpakfotos van alle andere mmooie paketten _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134343136
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Het littlebospakket gaat zaterdag op reis O+

Spannunnnnt *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  One tough cookie maandag 16 december 2013 @ 22:55:04 #28
169210 liesje1979
pi_134349234
Wat weer heerlijk allemaal. O+
Volgens mij ben ik weer bij met PM en ik heb de OP ook nog even nagelopen en Nectarientje een hartje gegeven. Die ze verdient.

Verder gaat het nog steeds wel ok met de pakketten, zo fijn dat alles nu langzaamaan een beetje binnen begint te komen.
Helaas heb ik nog niet iedereen kunnen koppelen want er melden zich nog steeds mensen aan om een pakket te mogen ontvangen maar niet echt meer om te geven. Dus heb ik sinds de vorige update nog niet echt nieuwe koppelingen kunnen maken.
Maar misschien komen er nog wat pakketten vrij als mensen hun eigen pakket binnen krijgen. *O*
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:24:07 #29
85962 ioko
I Appear Missing
pi_134362343
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Omg! Vanmiddag is ons kerstpakket bezorgd *O* *O* *O*

Het zag er van de buitenkant al zoooooooo mooi uit!
[ afbeelding ]

En na het openen kwam dit tevoorschijn
[ afbeelding ]

Ik heb er werkelijk geen woorden voor... Zo lief!!

De cadeautjes bewaren we voor de kerst.. Dan is dat voor m'n zoontje ook nog een échte superkerst!

Dankjulliewel Cathmar en ioko, namens m'n zoontje, baby to be, m'n vriend en mij O+ O+

Uiteraard volgt er dan met/na kerst nog een update!!!

*O* *O* *O* *O*
Voor deze updates doen we het dan ook :). Al moet ik de credits aan Cathmar geven, zij heeft al het werk gedaan. Ik hoef alleen straks de rekening te betalen. En dat doe ik met plezier. Ik hoop dat jullie er met z'n allen een leukere kerst door krijgen. En aangezien ik zelf net vader ben geworden, denk ik dat dat wel snor zit, zo met een kleintje op komst. ~:)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_134374733
Door wat problemen zal mijn pakket pas na de kerst (op de zaterdagochtend vroeg) worden bezorgd bij mijn begunstigde ;( -O- Is overlegd met Cat en Lies en ik baal écht enorm, maar gelukkig kunnen mijn ouders het pakket aan de deur afleveren. Lichtpuntje: alles wat ik teveel had gehaald en niet in de doos paste past nu wel in de tas! *O*

Voorproefje omdat 't nog zo lang duurt:



Al paste het ook niet in de tas! :') *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 17-12-2013 22:32:03 ]
Ja doei.
pi_134378665
Vandaag de laatste spullen gekocht, en alles ingepakt. Morgen gaan we het pakket brengen.

Toch wel even getwijfeld, wat zouden ze er van vinden, is te veel, is het te weinig, is de verhouding eten/cadeau's wel goed.
pi_134378737
Het komt uit een goed hart en is met liefde gedaan, hoe kan het niet goed zijn? ;)
pi_134378761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef SunshineEva het volgende:
Vandaag de laatste spullen gekocht, en alles ingepakt. Morgen gaan we het pakket brengen.

Toch wel even getwijfeld, wat zouden ze er van vinden, is te veel, is het te weinig, is de verhouding eten/cadeau's wel goed.
het is met liefde bij elkaar gezocht, dan is het altijd perfect O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134378820
Wat vanelle zegt dus _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134378936
Helemaal mee eens O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134380287
Ik heb hetzelfde dilemma hoor! Mijn ontvanger is iets anders dan de meeste mensen, maar ik hoop dat wat ik voor hem heb gekocht goed is.

Ik heb trouwens wel by far de lelijkste doos verstuurd :@ . Ik had geen kleinere dozen op het werk en ook was mijn inpakpapier halverwege de doos op. Mijn collega's waren me al aan het uitlachen en konden niet beloven dat het papier wat er nu omheen zat er ook op blijft zitten.


Maar het pakket is onderweg *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_134381764
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Ik heb hetzelfde dilemma hoor! Mijn ontvanger is iets anders dan de meeste mensen, maar ik hoop dat wat ik voor hem heb gekocht goed is.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die dat gevoel heeft. Bij "mijn" gezin spelen wat allergieën, dat is nog best moeilijk met de boodschappen enzo.

Maar idd het is met liefde gemaakt en goed bedoeld. En ik denk dat het ook met liefde ontvangen wordt.
pi_134382238
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef SunshineEva het volgende:

[..]
Maar idd het is met liefde gemaakt en goed bedoeld.
Dat is het het allerbelangrijkste :)
pi_134382941
Het gaat nog altijd om de gedachte! Ons pakket was zo geweldig gevuld voor de feestdagen O+ en dat door iemand die ons niet kent O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:18:37 #40
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134385269
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Zitten er discoballetjes tussen? :@
Uuuh, wel 2 balletjes met wat glitter... Maar geen echte discobollen :(
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_134385663
Wie o wie? Anonieme gevert..
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...

Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz

En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.

Dank je wel. :*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134385666
Ik kan helaas de foto's niet zien! Iemand een idee hoe dat komt? Dat is nou juist het leukste van dit topic, de foto's en de blije reacties
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:31:39 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134385991
Vandaag samen met mijn dushi Jaleesa alles rond gemaakt voor onze ontvanger, ben benieuwd :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  One tough cookie dinsdag 17 december 2013 @ 22:55:06 #44
169210 liesje1979
pi_134387287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:
Wie o wie? Anonieme gevert..
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...

Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz

En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.

Dank je wel. :*
Oh tof, ben heel benieuwd naar de foto's! *O*

Mijn pakketje gaat morgen op de post.
pi_134387806
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:
Wie o wie? Anonieme gevert..
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...

Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz

En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.

Dank je wel. :*
Dat klinkt echt O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 17 december 2013 @ 23:07:24 #46
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134387961
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Adnap het volgende:
Mocht een taxi nodig zijn, ik reis regelmatig van NH naar Flevoland en terug. Dus die kerstballen en zo kunnen wel in mijn Adnap
Top, thnx voor je aanbod! ^^
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_134389704
Mocht het nog nodig zijn... mijn reisschema:
morgen Oosterhout-Nieuwegein
donderdag Oosterhout - Leidschendam
vrijdag Oosterhout - Nieuwegein

allen retour waarbij ik vrijdag al een pakket afgeef in de buurt van Oss
All management is Strategic Management.
pi_134390666
Wat een goed initatief! echt mooi om te lezen!
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen? :)
Funkmode!
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 00:12:15 #49
169210 liesje1979
pi_134390856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
Wat een goed initatief! echt mooi om te lezen!
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen? :)
Wat leuk, je mag mij een PM sturen en dan koppel ik je aan iemand van de reservelijst en krijg je de adresgegevens van iemand. *O*
  woensdag 18 december 2013 @ 00:12:35 #50
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134390869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
Wat een goed initatief! echt mooi om te lezen!
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen? :)
Leuk idee!!! O+ Stuur Liesje even een pm, die heeft nog wel wat ontvangers over als ik me niet vergis! :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134391011
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat leuk, je mag mij een PM sturen en dan koppel ik je aan iemand van de reservelijst en krijg je de adresgegevens van iemand. *O*
oke, dat doe ik morgenavond dan wel even, want heb geen idee hoe dat werkt op me mobiel. :P
Funkmode!
pi_134393521
Mooie feedback allemaal :) prachttopic weer
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_134393715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 06:58 schreef DrParanoid het volgende:
Mooie feedback allemaal :) prachttopic weer
Nou inderdaad, dit is echt zo'n feelgood topic :Y

En voor mensen die twijfelen of ze het juiste gekocht hebben.. Ik denk dat iedereen op de lijst van ontvangers het al ontzettend leuk vind om wat te krijgen, wat dan ook.. Het gebaar is alleen al ontzettend lief :)
pi_134394376
Mijn pakket is bijna klaar, ik wacht nog op 2 cadeautjes die per post moeten binnenkomen.. Zijn al sinds de 9e onderweg }:| Als ze er niet zijn als ik vanavond thuiskom gaat het pakket maar zonder die dingen op de post, dan stuur ik ze nog wel na. Zo stom :( Wil natuurlijk wel dat het pakket voor de kerst bij mijn ontvanger aankomt!
pi_134396338
Jeeeeee, ik kan nu de foto's wel ineens zien en het ziet er allemaal super mooi uit!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134396679
O+ kippenvel topic O+
...
pi_134398834
hoi ik heb deze site gekregen voor aanmelding voor kerstpakket als dat nog zou kunnen ik heb 2 kids en zit in de wsnp en wij zouden het leuk vinden maar weet niet hoe het werkt gr mariella
pi_134398994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
hoi ik heb deze site gekregen voor aanmelding voor kerstpakket als dat nog zou kunnen ik heb 2 kids en zit in de wsnp en wij zouden het leuk vinden maar weet niet hoe het werkt gr mariella
Lees anders de openingspost even...
Ja doei.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:59:23 #59
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134399028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
hoi ik heb deze site gekregen voor aanmelding voor kerstpakket als dat nog zou kunnen ik heb 2 kids en zit in de wsnp en wij zouden het leuk vinden maar weet niet hoe het werkt gr mariella
Hoi, ik wil dit bericht even toelichten/aanvullen. Ik ken Marietje dus. En zij zit in een hele penibele situatie qua financien met haar gezin. Ik had haar dus verteld over Fok! en over FHF en adviseerde haar om hier ook aan te melden en mee te gaan doen. Wie weet wat zij voor iemand kan betekenen of een ander voor haar.

Ook vertelde ik haar over het fantastische Kerstpakkettentopic en wat voor moois dat elk jaar teweeg brengt. Volgend jaar zal ze er dus zeker aan mee willen doen, maar zei al dat dat voor dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Haar eerste berichtje kan nogal hebberig overkomen, maar ze is echt niet bekend met dit fenomeen (fok ansich) dus willen jullie dat haar niet kwalijk nemen. Ze is echt een leuke meid die hier actief wil gaan meeposten :)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134399058
[quote]0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
hoi ik had vraagje zou je je nog op kunnen geven voor kerstpakket en hoe gaat dat dan gr mariella
pi_134399216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef marietje1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
hoi ik had vraagje zou je je nog op kunnen geven voor kerstpakket en hoe gaat dat dan gr mariella
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lees anders de openingspost even...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134399244
dankje julie zal ik doen gr marietje
  woensdag 18 december 2013 @ 12:06:19 #63
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134399250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

Ze wou editten, maar deed quote :P

Ik zit haar al op weg te helpen met hoe alles werkt op fok :) (ze is echt een fok!maagd wat dat betreft :D )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134399259
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoi, ik wil dit bericht even toelichten/aanvullen. Ik ken Marietje dus. En zij zit in een hele penibele situatie qua financien met haar gezin. Ik had haar dus verteld over Fok! en over FHF en adviseerde haar om hier ook aan te melden en mee te gaan doen. Wie weet wat zij voor iemand kan betekenen of een ander voor haar.

Ook vertelde ik haar over het fantastische Kerstpakkettentopic en wat voor moois dat elk jaar teweeg brengt. Volgend jaar zal ze er dus zeker aan mee willen doen, maar zei al dat dat voor dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Haar eerste berichtje kan nogal hebberig overkomen, maar ze is echt niet bekend met dit fenomeen (fok ansich) dus willen jullie dat haar niet kwalijk nemen. Ze is echt een leuke meid die hier actief wil gaan meeposten :)
Misschien kun jij haar een beetje op weg helpen ireth? Zou jammer zijn als er een verkeerde indruk ontstaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 december 2013 @ 12:07:20 #65
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134399278
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Misschien kun jij haar een beetje op weg helpen ireth? Zou jammer zijn als er een verkeerde indruk ontstaat.
Ja ben al bezig :Y Gaat niet zo snel, maar komt helemaal goed :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134399291
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef marietje1 het volgende:
dankje julie zal ik doen gr marietje
Met een beetje hulp van ireth komt het vast goed! ^O^
Ik zit nu zelf mobiel en dan is het wat lastig om je de juiste linkjes te geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134399300
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja ben al bezig :Y Gaat niet zo snel, maar komt helemaal goed :Y
GMTA! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 december 2013 @ 12:09:21 #68
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134399340
Alleen nu ff voedertijd in Huize Ireth, dus de spoedcursus "Fok!ken voor Dummies" staat op pauzestand :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134400165
dank jullie voor jullie reacties vind het heel lief van Ireth dat ze me wil helpen dankje wel
  woensdag 18 december 2013 @ 14:24:35 #70
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134403695
Daarnet kwam er een retegroot pakket binnen... had al zo'n vermoeden dat het van dit topic zou zijn, maar mijn vermoedens werden bevestigd toen ik het pakketje openmaakte. Ik weet het... het pakket is niet van mij dus eigenlijk mag ik het niet openmaken :P

Heb alles even overgeheveld naar een tas, omdat we de doos niet kwijt konden, maar wat erin zat was gewoon perfect. :D Ik ben benieuwd hoe mn broer gaat reageren als hij over een paar dagen thuiskomt! En ben ook benieuwd over hoeveel dagen de tas al leeg is :D :')

Dus bij deze, gever, dankjewel O+
Kaleidoscopiklimax
pi_134411468
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
Daarnet kwam er een retegroot pakket binnen... had al zo'n vermoeden dat het van dit topic zou zijn, maar mijn vermoedens werden bevestigd toen ik het pakketje openmaakte. Ik weet het... het pakket is niet van mij dus eigenlijk mag ik het niet openmaken :P

Heb alles even overgeheveld naar een tas, omdat we de doos niet kwijt konden, maar wat erin zat was gewoon perfect. :D Ik ben benieuwd hoe mn broer gaat reageren als hij over een paar dagen thuiskomt! En ben ook benieuwd over hoeveel dagen de tas al leeg is :D :')

Dus bij deze, gever, dankjewel O+
Foto's!! *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_134413000
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
Daarnet kwam er een retegroot pakket binnen... had al zo'n vermoeden dat het van dit topic zou zijn, maar mijn vermoedens werden bevestigd toen ik het pakketje openmaakte. Ik weet het... het pakket is niet van mij dus eigenlijk mag ik het niet openmaken :P

Heb alles even overgeheveld naar een tas, omdat we de doos niet kwijt konden, maar wat erin zat was gewoon perfect. :D Ik ben benieuwd hoe mn broer gaat reageren als hij over een paar dagen thuiskomt! En ben ook benieuwd over hoeveel dagen de tas al leeg is :D :')

Dus bij deze, gever, dankjewel O+
Awesome
Twiddel
pi_134416388
Blijkbaar is bij mij ook het pakket aangekomen, ben alleen pas morgen thuis. Ik ben zo benieuwd! :D
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 18 december 2013 @ 19:52:32 #74
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134416463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoi, ik wil dit bericht even toelichten/aanvullen. Ik ken Marietje dus. En zij zit in een hele penibele situatie qua financien met haar gezin. Ik had haar dus verteld over Fok! en over FHF en adviseerde haar om hier ook aan te melden en mee te gaan doen. Wie weet wat zij voor iemand kan betekenen of een ander voor haar.

Ook vertelde ik haar over het fantastische Kerstpakkettentopic en wat voor moois dat elk jaar teweeg brengt. Volgend jaar zal ze er dus zeker aan mee willen doen, maar zei al dat dat voor dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Haar eerste berichtje kan nogal hebberig overkomen, maar ze is echt niet bekend met dit fenomeen (fok ansich) dus willen jullie dat haar niet kwalijk nemen. Ze is echt een leuke meid die hier actief wil gaan meeposten :)
Omdat jij het bent; als er niemand zich aanmeld om een pakket te doneren wil ik wel een gedeelte sponsoren, en CoolGuy vast ook wel, die lijer kennende.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134416648
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat jij het bent; als er niemand zich aanmeld om een pakket te doneren wil ik wel een gedeelte sponsoren, en CoolGuy vast ook wel, die lijer kennende.
_O- _O- ^O^ ^O^
pi_134416650
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat jij het bent; als er niemand zich aanmeld om een pakket te doneren wil ik wel een gedeelte sponsoren, en CoolGuy vast ook wel, die lijer kennende.
Lief! O+

Maar overleg dit even met Liesje. Ik ken de lijst niet, maar het zou niet echt eerlijk zijn als Marietje een pakket krijgt omdat ze hier post terwijl anderen, die zich anoniem hebben aangemeld, ernaast grijpen, nietwaar?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 december 2013 @ 19:59:10 #77
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134416810
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat jij het bent; als er niemand zich aanmeld om een pakket te doneren wil ik wel een gedeelte sponsoren, en CoolGuy vast ook wel, die lijer kennende.
O+ O+ *; ^)

quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lief! O+

Maar overleg dit even met Liesje. Ik ken de lijst niet, maar het zou niet echt eerlijk zijn als Marietje een pakket krijgt omdat ze hier post terwijl anderen, die zich anoniem hebben aangemeld, ernaast grijpen, nietwaar?
Ja daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens :Y Het moet niet zo zijn dat er een vaste user 'overblijft' zeg maar..
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 18 december 2013 @ 20:00:40 #78
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134416901
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lief! O+

Maar overleg dit even met Liesje. Ik ken de lijst niet, maar het zou niet echt eerlijk zijn als Marietje een pakket krijgt omdat ze hier post terwijl anderen, die zich anoniem hebben aangemeld, ernaast grijpen, nietwaar?
True :) ik zal het eens overleggen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134416957
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

O+ O+ *; ^)

[..]

Ja daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens :Y Het moet niet zo zijn dat er een vaste user 'overblijft' zeg maar..
Gaat mij niet om vaste users, maar om mensen die zich eerder dan marietje hebben aangemeld. Ik heb een hoop meer PMs zien langskomen dan vragers die hier meeposten, zeg maar. En dat is prima, want het is geen verplichting om je hier te melden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134417009
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

True :) ik zal het eens overleggen.
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134417018
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.

Helden :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_134417093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef DrParanoid het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.

Helden :)
dit! _O_
Funkmode!
  woensdag 18 december 2013 @ 20:05:22 #83
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134417173
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gaat mij niet om vaste users, maar om mensen die zich eerder dan marietje hebben aangemeld. Ik heb een hoop meer PMs zien langskomen dan vragers die hier meeposten, zeg maar. En dat is prima, want het is geen verplichting om je hier te melden.
ja dat bedoel ik ook, vaste users als in de zin van 'eerder aangemelde' users :)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134417720


Is per vanavond onderweg naar zijn ontvanger! Het kadopapier was halverwege het inpakken op :(
pi_134418107
goedeavond
ik wil ook niet voor dringen echt niet en snap best dat er anderen voor mij zijn en ik mag super blij zijn als het mogelijk is ik er 1 zou krijgen dit jaar maar vind het super de mensen die jullie al geholpen hebben en super zeg en ik gun het iedereen dus nog maal ik wil niemand voor het hooft stoten en snap dat anderen eerder waren gr marietje
pi_134418425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef marietje1 het volgende:
goedeavond
ik wil ook niet voor dringen echt niet en snap best dat er anderen voor mij zijn en ik mag super blij zijn als het mogelijk is ik er 1 zou krijgen dit jaar maar vind het super de mensen die jullie al geholpen hebben en super zeg en ik gun het iedereen dus nog maal ik wil niemand voor het hooft stoten en snap dat anderen eerder waren gr marietje
Aaah! Niet schuldig voelen! :) Ligt niet aan jou hoor. Er is gewoon zoveel *; dat we soms wat te snel willen en daardoor dingetjes/mensen vergeten.

Vind je je weg al een beetje op fok?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 december 2013 @ 20:25:38 #87
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134418464
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Aaah! Niet schuldig voelen! :) Ligt niet aan jou hoor. Er is gewoon zoveel *; dat we soms wat te snel willen en daardoor dingetjes/mensen vergeten.

Vind je je weg al een beetje op fok?
Ik probeer haar nu wegwijs te krijgen in het dm-systeem, waarschijnlijk is ze zich de plu geschrokken van dat nieuwe venstertje in haar scherm ineens :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134418503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef DrParanoid het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.

Helden :)
Ja! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134418541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik probeer haar nu wegwijs te krijgen in het dm-systeem, waarschijnlijk is ze zich de plu geschrokken van dat nieuwe venstertje in haar scherm ineens :P
Hihihihi! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134418733
hihi was al aan het kijken wat het was hahah maar me zoontje word net huilend wakker
pi_134419029
ik kom zo meteen terug even met me zoontje bezig
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 21:21:22 #92
169210 liesje1979
pi_134422334
Mijn pakket is ook onderweg. Welkom Marietje.
pi_134422512
Zojuist ons pakket bij de buurvrouw op kunnen halen :) wat een super mooi pakket!! Heel veel lekkers en ook nog een mooie snijplank en wokpan (waarvan onze serieus aan vervanging toe was). Verder <3 love the mini marsmellows!!!!

Gever, super bedankt namens ons beide. Je hebt ons super blij gemaakt ermee, en de poezen met de doos.....





  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 21:48:04 #94
169210 liesje1979
pi_134424388
Whoooooopwhoop Cindy. *O*
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 21:49:03 #95
169210 liesje1979
pi_134424462
Een ontvanger wilde graag anoniem een beetje voorpret delen. Bij dezen dus:

quote:
Gever:

Hallo!

Heb je een dezer dagen je diepvries een beetje leeg? dan tuf ik even naar XXXXXXXXXXXX.

groet. XXXXXXXXXXXXX

--------------------------------
Ontvanger:

Hoi!

Dank voor je PM, ik had 'm een paar dagen geleden al gezien, maar nog geen mogelijkheid om echt inhoudelijk te reageren. Hartstikke leuk! Nu komt 't echt dichtbij!!!

Toen je me vroeg wat voor soorten vlees, heb ik zo uit m'n hoofd een aantal dingen opgenoemd die ik lekker vind en vaak/vaker eet, maar nu wordt 't wel span-nend...
Wat zit er allemaal in?!

Mijn agenda is nogal druk aankomende week, dus het is ook even kijken naar wanneer je langs kunt komen, haha Maar: ik heb vrijdag en zaterdag nog niks staan, kun jij dan ook om de Tas Vlees langs te brengen? Mogelijk dat ik nog iets afspreek met m'n vriend, maar een deel van het pakket is ook voor hem, dussss

Hoe groot/veel is het eigenlijk?

Ik moet nl. nog wel wat friet overhuizen naar m'n vriend; de frietjes die ik gekocht had waren toch 'n minder succes uit de oven. En vriend heeft wel een friteuse dus die mag ze opmaken

Oeh, spannend...

Groetjes,

Een trouwe FOK!ster, die het FHF-forum een geweldig initiatief vindt!
Maar hier toch anoniem wil blijven...

--------------------
Gever:

Van mij hoeft er niks in het forum te staan hoor. vlees onderweg of ontvangen ofzo.. ik hoef niet zo nodig publieke schouderklopjes.

Zaterdagochtend ergens? Niet al te vroeg. Ik heb het verder ook druk, maar zaterdag is prima...

Tot nu toe een pakketje of 8

even uit mijn hoofd, duitse biefstuk, tartaar, biefstuk, runderworstjes, biologisch gehakt chipolata worst en verder weet ik het zo even niet.

er komt woensdag of donderdag nog een lading, dus ik kijk even of daar nog wat leuks voor je bij zit. .

Mijn nummer is XXXXXXXXXXXXXXXXXXX. Misschien makkelijker om van de week even zo iets af te spreken over zaterdag.
pi_134424831
quote:
yeah poezelfoto :)
pi_134426262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Cindy1988 het volgende:
Zojuist ons pakket bij de buurvrouw op kunnen halen :) wat een super mooi pakket!! Heel veel lekkers en ook nog een mooie snijplank en wokpan (waarvan onze serieus aan vervanging toe was). Verder <3 love the mini marsmellows!!!!

Gever, super bedankt namens ons beide. Je hebt ons super blij gemaakt ermee, en de poezen met de doos.....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
toffe wok idd :D en een ontzettend tevreden kat _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134427935
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 22:38:33 #99
169210 liesje1979
pi_134428060
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
Is dat zo? Want dat zou wel tof zijn hoor, we kunnen nog wel wat pakketjes gebruiken. *O*
  woensdag 18 december 2013 @ 22:45:41 #100
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134428580
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Cindy1988 het volgende:
Zojuist ons pakket bij de buurvrouw op kunnen halen :) wat een super mooi pakket!! Heel veel lekkers en ook nog een mooie snijplank en wokpan (waarvan onze serieus aan vervanging toe was). Verder <3 love the mini marsmellows!!!!

Gever, super bedankt namens ons beide. Je hebt ons super blij gemaakt ermee, en de poezen met de doos.....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuk pakket! O+ en hier zaten de katten ook gelijk in de dozen :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134429009
ireth leuk de foto"s hihih en poes gelijk bezit genomen in de doos hihi
  woensdag 18 december 2013 @ 22:57:42 #102
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134429366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef marietje1 het volgende:
ireth leuk de foto"s hihih en poes gelijk bezit genomen in de doos hihi
Dat zijn niet mijn foto's skat, stukje naar boven scrollen dan zie je van wie ze zijn :)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134429625
haha oke sorry dacht die van jou was hihi
ja zie het hih van cindy leuk de poes in de doos
pi_134444194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef DrParanoid het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.

Helden :)
O+
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 19 december 2013 @ 11:49:33 #105
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_134444293
Hihi, ik had mezelf opgegeven om een kerstpakket te ontvangen. Het ging mij niet om iets van geldelijke waarde maar gewoon iets waar aandacht aan besteed was. Want zo'n oppepper kan ik wel gebruiken. :)

Dus er werd aan de deur geklopt, ik deed de deur open in badjas en handdoek op het hoofd. Een mooie doos in roze kerstpapier. Eigenlijk al zo mooi dat ik hem bijna ingepakt hadden willen laten.
Er zat een heel lief kaartje bij waar de gever (mag ik je naam noemen, jawel toch ........) het pakketje omschrijft als een klein pakketje. Idioterie. Er kwamen 13 (grappig, geboren op de 13e en mn favo getal) cadeautjes uit. Dus klein, nee! Ik heb nog veel te doen in de komende 3u voordat ik naar mijn werk ga sjeezen. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik steeds 1 cadeautje mag uitpakken als ik een taak heb afgerond..

Momenteel zeg ik dus... Wat een toffe sneeuwpop lolie.. En posten over dit op FOK! Is ook wel een taak toch... Dus dan pak ik er nu nog even 1 uit :D

*tromgeroffel*

Woooooow tof!! Thee in super toffe blikjes van de TIGER... Bizar, echt toffe printjes en op vakantie in Denemarken vorig jaar ben ik echt 4 TIGERS ingeweest :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  One tough cookie donderdag 19 december 2013 @ 12:06:57 #106
169210 liesje1979
pi_134444843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi, ik had mezelf opgegeven om een kerstpakket te ontvangen. Het ging mij niet om iets van geldelijke waarde maar gewoon iets waar aandacht aan besteed was. Want zo'n oppepper kan ik wel gebruiken. :)

Dus er werd aan de deur geklopt, ik deed de deur open in badjas en handdoek op het hoofd. Een mooie doos in roze kerstpapier. Eigenlijk al zo mooi dat ik hem bijna ingepakt hadden willen laten.
Er zat een heel lief kaartje bij waar de gever (mag ik je naam noemen, jawel toch ........) het pakketje omschrijft als een klein pakketje. Idioterie. Er kwamen 13 (grappig, geboren op de 13e en mn favo getal) cadeautjes uit. Dus klein, nee! Ik heb nog veel te doen in de komende 3u voordat ik naar mijn werk ga sjeezen. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik steeds 1 cadeautje mag uitpakken als ik een taak heb afgerond..

Momenteel zeg ik dus... Wat een toffe sneeuwpop lolie.. En posten over dit op FOK! Is ook wel een taak toch... Dus dan pak ik er nu nog even 1 uit :D

*tromgeroffel*

Woooooow tof!! Thee in super toffe blikjes van de TIGER... Bizar, echt toffe printjes en op vakantie in Denemarken vorig jaar ben ik echt 4 TIGERS ingeweest :)
*O*
  donderdag 19 december 2013 @ 12:29:54 #107
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_134445387
Wisten jullie dat FOK eigenlijk een zelfde soort iets is als de FBI, CIA etc... Ze beschikken ook over cameraatjes in je huis en volgen je ook overal want deze cadeautjes...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_134445825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wisten jullie dat FOK eigenlijk een zelfde soort iets is als de FBI, CIA etc... Ze beschikken ook over cameraatjes in je huis en volgen je ook overal want deze cadeautjes...
freaky :o
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134445983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wisten jullie dat FOK eigenlijk een zelfde soort iets is als de FBI, CIA etc... Ze beschikken ook over cameraatjes in je huis en volgen je ook overal want deze cadeautjes...
Whaha Fok is watching you! ;)
pi_134446096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi, ik had mezelf opgegeven om een kerstpakket te ontvangen. Het ging mij niet om iets van geldelijke waarde maar gewoon iets waar aandacht aan besteed was. Want zo'n oppepper kan ik wel gebruiken. :)

Dus er werd aan de deur geklopt, ik deed de deur open in badjas en handdoek op het hoofd. Een mooie doos in roze kerstpapier. Eigenlijk al zo mooi dat ik hem bijna ingepakt hadden willen laten.
Er zat een heel lief kaartje bij waar de gever (mag ik je naam noemen, jawel toch ........) het pakketje omschrijft als een klein pakketje. Idioterie. Er kwamen 13 (grappig, geboren op de 13e en mn favo getal) cadeautjes uit. Dus klein, nee! Ik heb nog veel te doen in de komende 3u voordat ik naar mijn werk ga sjeezen. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik steeds 1 cadeautje mag uitpakken als ik een taak heb afgerond..

Momenteel zeg ik dus... Wat een toffe sneeuwpop lolie.. En posten over dit op FOK! Is ook wel een taak toch... Dus dan pak ik er nu nog even 1 uit :D

*tromgeroffel*

Woooooow tof!! Thee in super toffe blikjes van de TIGER... Bizar, echt toffe printjes en op vakantie in Denemarken vorig jaar ben ik echt 4 TIGERS ingeweest :)
bij mij in de stad zit sinds kort een tiger O+ heerlijke dingetjeswinkel!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 19 december 2013 @ 12:59:46 #111
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134446173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
Naja ik zie in dit topic dat er nog mensen op de reservelijst staan, dus alle hulp is meegenomen :D
Kaleidoscopiklimax
  One tough cookie donderdag 19 december 2013 @ 13:09:06 #112
169210 liesje1979
pi_134446481
Ik kreeg net een PM. Een anonieme gever vertelde aan haar collega over deze actie en nu wil die collega ook een pakket versturen. Dat geloof je toch gewoon niet? Zo tof. *O*
pi_134446498
Leuk O+
Ja doei.
pi_134452917
Ik wil ook heel graag een pakket sturen! Mag het ook iets van bol.com zijn? Ik woon in België en dan wordt het meteen bij de ontvanger geleverd. Ik kan geen bericht sturen naar de topic opener omdat ik alleen mee lees en dus nog niets gepost heb. Ik hoor het wel!
pi_134453632
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:59 schreef maite9 het volgende:
Ik wil ook heel graag een pakket sturen! Mag het ook iets van bol.com zijn? Ik woon in België en dan wordt het meteen bij de ontvanger geleverd. Ik kan geen bericht sturen naar de topic opener omdat ik alleen mee lees en dus nog niets gepost heb. Ik hoor het wel!
Wat lief!
pi_134454097
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg net een PM. Een anonieme gever vertelde aan haar collega over deze actie en nu wil die collega ook een pakket versturen. Dat geloof je toch gewoon niet? Zo tof. *O*
O+ O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134454155
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg net een PM. Een anonieme gever vertelde aan haar collega over deze actie en nu wil die collega ook een pakket versturen. Dat geloof je toch gewoon niet? Zo tof. *O*
tof O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134454346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
ik wil graag wel een pakket maken, maar mij lukt het financieel niet. Maar als het nodig is wil ik het met hulp wel maken
pi_134457182
hè, gridjuh, dat wil ik wel doen! als ik het betaal en jij het maakt en opstuurt? of iemand anders die een donatie kan gebruiken? is leuker dan via bol.com!
pi_134459691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:04 schreef maite9 het volgende:
hè, gridjuh, dat wil ik wel doen! als ik het betaal en jij het maakt en opstuurt? of iemand anders die een donatie kan gebruiken? is leuker dan via bol.com!
ja als jij sponsort wil ik het wel maken en opsturen. Ik weet niet of er nog paketten nodig zijn ???
pi_134459763
@ gridjuh

mss kan jij een bericht sturen naar de topic opener? wie nog een pakket nodig heeft?
pi_134460117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:14 schreef maite9 het volgende:
@ gridjuh

mss kan jij een bericht sturen naar de topic opener? wie nog een pakket nodig heeft?
Heb ik gedaan
pi_134460198
fijn!
pi_134467851
Ik blijf dit het mooiste en ontroerende topic vinden van fok.
Een diepe buiging voor allie lieve mensen die een pakket doneren.
pi_134469725
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef maite9 het volgende:
fijn!
Ja ze kunnen nog pakketten gebruiken....kun je mij even een prive berichtje sturen
pi_134470186
ik heb je gemaild!
  One tough cookie donderdag 19 december 2013 @ 23:15:56 #127
169210 liesje1979
pi_134471087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 22:09 schreef diana1980 het volgende:
Ik blijf dit het mooiste en ontroerende topic vinden van fok.
Een diepe buiging voor allie lieve mensen die een pakket doneren.
Dit! _O_
En voor het geduld soms als ik het allemaal niet tegelijk kan. Heel tof. En ik heb goed nieuws. er staan nog maar 2 mensen op de reservelijst. *O* Deze mensen weten dit zelf want die heb ik net een berichtje gestuurd. Marietje heb ik nog geen lijstje van maar dat is nummer 3. Ik hoop zo dat we iedereen blij kunnen maken. *O*
pi_134471188
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 23:15 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dit! _O_
En voor het geduld soms als ik het allemaal niet tegelijk kan. Heel tof. En ik heb goed nieuws. er staan nog maar 2 mensen op de reservelijst. *O* Deze mensen weten dit zelf want die heb ik net een berichtje gestuurd. Marietje heb ik nog geen lijstje van maar dat is nummer 3. Ik hoop zo dat we iedereen blij kunnen maken. *O*
*O* O+
Ik heb het geregeld met de sponsor :)
Zodra het binnen is ga ik losssssssssss :P
pi_134471300
zo leuk dit!
pi_134478466
goedemorgen liesje1979 weet niet wat voor lijst je nodig heb maar ik kan geen privé berichtje sturen maar Ireth heeft mijn adres gegevens ik weet niet wat je nog meer nodig heb misschien kan ik het via
Ireth het door geven dat zij je even een privé berichtje kan en wil sturen gr mariella
pi_134478832
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 07:04 schreef marietje1 het volgende:
goedemorgen liesje1979 weet niet wat voor lijst je nodig heb maar ik kan geen privé berichtje sturen maar Ireth heeft mijn adres gegevens ik weet niet wat je nog meer nodig heb misschien kan ik het via
Ireth het door geven dat zij je even een privé berichtje kan en wil sturen gr mariella
Als ik me niet vergis wordt een lijstje bedoeld waarop je jouw voorkeuren neerzet, of juist dingen die je niet mag hebben (wegens geloof of gezondheid). Bovendien zou het handig kunnen zijn voor een gever om te weten aan wie die iets geeft (heb je kinderen en zo ja, in welke leeftijden, heb je een partner, wat zijn je hobbys), dit maakt het bepalen wat je koopt makkelijker.
pi_134478834
Het zou fijn zijn als we ook dit jaar iedereen wat kunnen geven *O*

Morgen mag ik eindelijk het litttlebospakje naar het station brengen *O* het brand al twee weken ingepakt en wel in mn woonkamer :D ben zo benieuwd hoe het wordt ontvangen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134479694
volgens mij heb ik het lijstje gevonden kan ik het hier plaatsen of moet ik dat prive doen want dat lukt niet kan ik het via ireth
pi_134480863


Zooo leuk! :D Echt heel erg bedankt anonieme gever, haha!
En sorry voor de wat weinig info, maar ben er heel blij mee *O*
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_134480940
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Omg! Vanmiddag is ons kerstpakket bezorgd *O* *O* *O*

Het zag er van de buitenkant al zoooooooo mooi uit!
[ afbeelding ]

En na het openen kwam dit tevoorschijn
[ afbeelding ]

Ik heb er werkelijk geen woorden voor... Zo lief!!

De cadeautjes bewaren we voor de kerst.. Dan is dat voor m'n zoontje ook nog een échte superkerst!

Dankjulliewel Cathmar en ioko, namens m'n zoontje, baby to be, m'n vriend en mij O+ O+

Uiteraard volgt er dan met/na kerst nog een update!!!

*O* *O* *O* *O*
~:) Veel uitpakplezier met kerst. Ben benieuwd...
Met een meidenkwartet
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:30:00 #136
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134481089
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:17 schreef marietje1 het volgende:
volgens mij heb ik het lijstje gevonden kan ik het hier plaatsen of moet ik dat prive doen want dat lukt niet kan ik het via ireth
Stuur het maar naar mij anders via FB, dan zorg ik dat het bij Lies komt :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134481661
doe ik ireth dankje
pi_134484599
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 08:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Het zou fijn zijn als we ook dit jaar iedereen wat kunnen geven *O*

Morgen mag ik eindelijk het litttlebospakje naar het station brengen *O* het brand al twee weken ingepakt en wel in mn woonkamer :D ben zo benieuwd hoe het wordt ontvangen O+
*O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134484802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef Bos81 het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
pi_134484838
Wat zie ik weer een leuke pakketjes langskomen! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134485750
Als het goed is wordt het pakketje van Waterweg en mij vanmiddag bezorgd *O* *G* *O* Ik ben zo benieuwd wat ze er van vinden :D
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:11:37 #142
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134486227
Ik heb nog steeds geen foto van het pakket gemaakt, maar gister is mn broer wel aangekomen... :@
Het ging zo ongeveer: (excuses voor het taalgebruik)

- "Heuj kutbus! Mag ik je slaan?"
+ 'Heuj sufkut! Nee anders krijg je geen stoofperen'
- 'Bu. ;( Ik heb trouwens een tas vol met zooi voor je. :D'
+ "Een tas met zooi? Ik moet al zoveel zooi meenemen! :')"
- 'Gggg nee niet zo letterlijk, hier wacht, je gaat het echt tof vinden.' *pakt tas* 'Heb ik van FOK! gekregen :D'
+ '*mompelt iets over Klaagbaak dat dat tof is' *...* 'Ah. Vet.' *pakt bonbons uit de tas* 'Hier ken ik wel wat mee. :+' *pakt kerststol uit de tas* 'Ja, met dit ook wel.' *pakt taartmix* 'Oh dat is ook wel lekker :D' *pakt versierseltjes voor op de taart* "Wat is dat?"
- "Versiersels voor op de taart"
+ "Ja dat vreet ik ook wel op :+ "
- 'Tof he, kutbus, tof he :D'
+ "Uhuh :Y Kan dit allemaal ook wel gebruiken voor het kerstdiner over een paar dagen. "
- 'Aight 8-) '
Kaleidoscopiklimax
pi_134486262
quote:
Is per vanavond onderweg naar zijn ontvanger! Het kadopapier was halverwege het inpakken op
Ziet er toch super gezellig uit! en laten we eerlijk zijn.............het gaat om de intentie en de inhoud!!!!! *O*
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134486308


Jaaaaa *O*
pi_134486459
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:11 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb nog steeds geen foto van het pakket gemaakt, maar gister is mn broer wel aangekomen... :@
Het ging zo ongeveer: (excuses voor het taalgebruik)

- "Heuj kutbus! Mag ik je slaan?"
+ 'Heuj sufkut! Nee anders krijg je geen stoofperen'
- 'Bu. ;( Ik heb trouwens een tas vol met zooi voor je. :D'
+ "Een tas met zooi? Ik moet al zoveel zooi meenemen! :')"
- 'Gggg nee niet zo letterlijk, hier wacht, je gaat het echt tof vinden.' *pakt tas* 'Heb ik van FOK! gekregen :D'
+ '*mompelt iets over Klaagbaak dat dat tof is' *...* 'Ah. Vet.' *pakt bonbons uit de tas* 'Hier ken ik wel wat mee. :+' *pakt kerststol uit de tas* 'Ja, met dit ook wel.' *pakt taartmix* 'Oh dat is ook wel lekker :D' *pakt versierseltjes voor op de taart* "Wat is dat?"
- "Versiersels voor op de taart"
+ "Ja dat vreet ik ook wel op :+ "
- 'Tof he, kutbus, tof he :D'
+ "Uhuh :Y Kan dit allemaal ook wel gebruiken voor het kerstdiner over een paar dagen. "
- 'Aight 8-) '
:D
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134486490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:13 schreef Tessin het volgende:
[ afbeelding ]

Jaaaaa *O*
10 kilo :o Wauw

Ik heb mijn pakketje niet gewogen (iets met geen weegschaal in huis)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134486752
quote:
Ik heb nog steeds geen foto van het pakket gemaakt, maar gister is mn broer wel aangekomen...
Het ging zo ongeveer: (excuses voor het taalgebruik)

- "Heuj kutbus! Mag ik je slaan?"
+ 'Heuj sufkut! Nee anders krijg je geen stoofperen'
- 'Bu. Ik heb trouwens een tas vol met zooi voor je. '
+ "Een tas met zooi? Ik moet al zoveel zooi meenemen! "
- 'Gggg nee niet zo letterlijk, hier wacht, je gaat het echt tof vinden.' *pakt tas* 'Heb ik van FOK! gekregen '
+ '*mompelt iets over Klaagbaak dat dat tof is' *...* 'Ah. Vet.' *pakt bonbons uit de tas* 'Hier ken ik wel wat mee. ' *pakt kerststol uit de tas* 'Ja, met dit ook wel.' *pakt taartmix* 'Oh dat is ook wel lekker ' *pakt versierseltjes voor op de taart* "Wat is dat?"
- "Versiersels voor op de taart"
+ "Ja dat vreet ik ook wel op "
- 'Tof he, kutbus, tof he '
+ "Uhuh Kan dit allemaal ook wel gebruiken voor het kerstdiner over een paar dagen. "
- 'Aight '
sorry, ligt het aan mij of is dit best een rare reactie! Een tas met zooi???????? Een gulle gever (lees held of heldin) heeft hier onwijs zijn/haar best op gedaan.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134486791
Tessin....................... je maakt het wel heul spannend met je verzend bewijs!!!!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134486805
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:11 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb nog steeds geen foto van het pakket gemaakt, maar gister is mn broer wel aangekomen... :@
Het ging zo ongeveer: (excuses voor het taalgebruik)

- "Heuj kutbus! Mag ik je slaan?"
+ 'Heuj sufkut! Nee anders krijg je geen stoofperen'
- 'Bu. ;( Ik heb trouwens een tas vol met zooi voor je. :D'
+ "Een tas met zooi? Ik moet al zoveel zooi meenemen! :')"
- 'Gggg nee niet zo letterlijk, hier wacht, je gaat het echt tof vinden.' *pakt tas* 'Heb ik van FOK! gekregen :D'
+ '*mompelt iets over Klaagbaak dat dat tof is' *...* 'Ah. Vet.' *pakt bonbons uit de tas* 'Hier ken ik wel wat mee. :+' *pakt kerststol uit de tas* 'Ja, met dit ook wel.' *pakt taartmix* 'Oh dat is ook wel lekker :D' *pakt versierseltjes voor op de taart* "Wat is dat?"
- "Versiersels voor op de taart"
+ "Ja dat vreet ik ook wel op :+ "
- 'Tof he, kutbus, tof he :D'
+ "Uhuh :Y Kan dit allemaal ook wel gebruiken voor het kerstdiner over een paar dagen. "
- 'Aight 8-) '
Je hebt hem hopelijk wel iets verteld over FHF? :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134486832
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

sorry, ligt het aan mij of is dit best een rare reactie! Een tas met zooi???????? Een gulle gever (lees held of heldin) heeft hier onwijs zijn/haar best op gedaan.
Taalgebruik tussen broers en zussen onderling? :D

Ik herken best wel wat taalgebruik tussen mij en m'n broertje :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 20-12-2013 13:27:41 (typo's: spatiebalkdoetsomsraar... :+) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_134486906
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:11 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb nog steeds geen foto van het pakket gemaakt, maar gister is mn broer wel aangekomen... :@
Het ging zo ongeveer: (excuses voor het taalgebruik)

- "Heuj kutbus! Mag ik je slaan?"
+ 'Heuj sufkut! Nee anders krijg je geen stoofperen'
- 'Bu. ;( Ik heb trouwens een tas vol met zooi voor je. :D'
+ "Een tas met zooi? Ik moet al zoveel zooi meenemen! :')"
- 'Gggg nee niet zo letterlijk, hier wacht, je gaat het echt tof vinden.' *pakt tas* 'Heb ik van FOK! gekregen :D'
+ '*mompelt iets over Klaagbaak dat dat tof is' *...* 'Ah. Vet.' *pakt bonbons uit de tas* 'Hier ken ik wel wat mee. :+' *pakt kerststol uit de tas* 'Ja, met dit ook wel.' *pakt taartmix* 'Oh dat is ook wel lekker :D' *pakt versierseltjes voor op de taart* "Wat is dat?"
- "Versiersels voor op de taart"
+ "Ja dat vreet ik ook wel op :+ "
- 'Tof he, kutbus, tof he :D'
+ "Uhuh :Y Kan dit allemaal ook wel gebruiken voor het kerstdiner over een paar dagen. "
- 'Aight 8-) '
Klinkt dankbaar :')

Ps: HIJ heeft het toch van een FOK!ker gekregen?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134486950
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Klinkt dankbaar :')
Nou, zeg dat..
Ja doei.
pi_134486969
quote:
Taalgebruik tussen broers en zussen onderling?

Ik herken best wel wat taalgebruik tussen mij en m'n broertje

Dat kan best zo zijn, maar of je dat dan hier zo moet plaatsen is voor mij een ander verhaal, ik vind het (en dat is mijn mening) nogal bot en ondankbaar over komen. Maar laten we er over op houden en vooral in de kerstsfeer blijven :7
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134487039
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

sorry, ligt het aan mij of is dit best een rare reactie! Een tas met zooi???????? Een gulle gever (lees held of heldin) heeft hier onwijs zijn/haar best op gedaan.
Mwah, als ik met mijn broer een gesprek heb kan dat ook heel raar overkomen op buitenstaanders hoor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134487083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Dat kan best zo zijn, maar of je dat dan hier zo moet plaatsen is voor mij een ander verhaal, ik vind het (en dat is mijn mening) nogal bot en ondankbaar over komen. Maar laten we er over op houden en vooral in de kerstsfeer blijven :7
:Y

>:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O ~:) >:O

Nu op SkyRadio: nummer 4 = Drivin' Home for Christmas

*swingt en zingt mee*

Nu boodschappen doen enzo, toedels :W
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  One tough cookie vrijdag 20 december 2013 @ 13:40:46 #156
169210 liesje1979
pi_134487369
We gaan niet elkaars reacties beoordelen hoor. Dus.
pi_134487770
Ik kan los voor het pakket :) nu nog een lijstje en adres :p
maar heb grotendeels een idee wat er gehaald gaat worden
pi_134487899
Ireth ik heb een lijst naar je toe gestuurd dankje wel alvast
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:35:28 #159
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134489477
Nouja, ik zat al te twijfelen of ik wel een reactie neer moest zetten, aangezien hij niet bepaald sociaal capabel is, maargoed. ;) We hebben inderdaad een apart taalgebruik, maar geloof me, het is niet zo bot bedoeld als dat het overkomt.
Kaleidoscopiklimax
  One tough cookie vrijdag 20 december 2013 @ 14:36:36 #160
169210 liesje1979
pi_134489509
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:35 schreef RadioSlut het volgende:
Nouja, ik zat al te twijfelen of ik wel een reactie neer moest zetten, aangezien hij niet bepaald sociaal capabel is, maargoed. ;) We hebben inderdaad een apart taalgebruik, maar geloof me, het is niet zo bot bedoeld als dat het overkomt.
Maar veel belangrijker, we willen graag foto's! *O*
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:38:37 #161
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134489568
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar veel belangrijker, we willen graag foto's! *O*
Heb ik gemaakt, alleen is dat aansluitding weer eens verdwenen -O- Even wachten tot mn ouders weer thuis zijn, die hebben 'm waarschijnlijk meegenomen of verstopt. :')

Maar serieus, degene die dit pakket heeft gemaakt, heeft er echt zn best voor gedaan, en ik vind het een prachtig pakket. Laat dat vooral duidelijk zijn ;)
Kaleidoscopiklimax
  Moderator vrijdag 20 december 2013 @ 14:47:54 #162
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134489838
Hier gaat vandaag het pakket de deur uit, de aanmelder is op de hoogte, zou maandag aan moeten komen, nog net optijd voor kerst. Was zelf ziek deze week, mijn liefje ook, dus het is allemaal iets later, maar optijd is optijd ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:18:11 #163
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134490737


Beetje overbelicht maar het meeste kunnen jullie zien toch? :o
Kaleidoscopiklimax
pi_134491066
quote:
18s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:35 schreef RadioSlut het volgende:
Nouja, ik zat al te twijfelen of ik wel een reactie neer moest zetten, aangezien hij niet bepaald sociaal capabel is, maargoed. ;) We hebben inderdaad een apart taalgebruik, maar geloof me, het is niet zo bot bedoeld als dat het overkomt.
Probleem is dat het op internet anders kan overkomen dan jij bedoelt.
Mooi pakket en ik ga ervan uit dat je broer er hartstikke blij mee is en, ook al spreekt hij dat niet zo uit, het gebaar van de gever waardeert. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:50:49 #165
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134491588
Ons pakket:





9980 gram :D netjes Jaleesa :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 20 december 2013 @ 15:52:06 #166
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134491636
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:

[..]

10 kilo :o Wauw

Ik heb mijn pakketje niet gewogen (iets met geen weegschaal in huis)
Tot 10 kilo is het 6 nogwat verzenden.... Hier ook geen weegschaal maar op de gok gedaan... ons pakket was dus 10 kilo... en 800 gram!!! :o Het is dat die doos al helemaal dicht geducktaped was anders hadden het netje mandarijnen er uit getrokken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134491647
Ik had niet eens op het gewicht gelet, toen ze het bij de bruna ging wegen kwam ik daar pas achter :P geluk dus! :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134491938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:52 schreef Ireth het volgende:

[..]

Tot 10 kilo is het 6 nogwat verzenden.... Hier ook geen weegschaal maar op de gok gedaan... ons pakket was dus 10 kilo... en 800 gram!!! :o Het is dat die doos al helemaal dicht geducktaped was anders hadden het netje mandarijnen er uit getrokken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur me ff een pm Ireth, pmen lukt hier niet.
pi_134494975
Vandaag bij thuiskomst een prachtig pakket mogen ontvangen namens Essnhills.

nu even kijken hoe ik de foto's van flickr er op krijg.
het lijkt er op dat het gelukt is.

Een prachtig pakket voor iedereen wat en ook nog lekkere dingen. als Erik de "boom" met pakketjes en de slee in het dorp gezet heeft volgen de foto's.

bedankt voor het pakket
pi_134495930
Nog een paar kleine dingetjes en dan is het pakket klaar :)
pi_134504891
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef mowenna het volgende:
Vandaag bij thuiskomst een prachtig pakket mogen ontvangen namens Essnhills.

nu even kijken hoe ik de foto's van flickr er op krijg.[ Flickr Photoset ]

het lijkt er op dat het gelukt is.

Een prachtig pakket voor iedereen wat en ook nog lekkere dingen. als Erik de "boom" met pakketjes en de slee in het dorp gezet heeft volgen de foto's.

bedankt voor het pakket
leuk pakket hoor ^O^
ik ga zo de bioscoopkaartjes op de post doen naar een anonieme ontvanger, hoop dat die er van kan gaan genieten :)
Funkmode!
  vrijdag 20 december 2013 @ 23:19:02 #172
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134508707
Ow Mowenna! Dat koppie van Triveth!!! O+ Heerlijk! Lekker van genieten!!

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:57 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

leuk pakket hoor ^O^
ik ga zo de bioscoopkaartjes op de post doen naar een anonieme ontvanger, hoop dat die er van kan gaan genieten :)
Leuk! Draaien hele leuke films op dit moment, dus dat moet wel goed komen lijkt mij! :Y
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134513625
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef mowenna het volgende:
Vandaag bij thuiskomst een prachtig pakket mogen ontvangen namens Essnhills.

nu even kijken hoe ik de foto's van flickr er op krijg.[ Flickr Photoset ]

het lijkt er op dat het gelukt is.

Een prachtig pakket voor iedereen wat en ook nog lekkere dingen. als Erik de "boom" met pakketjes en de slee in het dorp gezet heeft volgen de foto's.

bedankt voor het pakket
Fijn dat jullie het zo leuk vinden! Dat het zo leuk geworden is is inderdaad te danken aan Essnhills, dat het er uberhaupt is is aan mij te danken, en dat het bij jullie gebracht is is te danken aan GodsSon.
Ik zou zeggen: mooie operatie geworden!
Bedankt Essnhills en GodsSon! Volgend jaar weer?! >:O ~:) :7
pi_134514389
ik vind het echt mooi hoe er zo word samen gewerkt leuk en erg lievede vol en de mooie foto's de schenkers hebben echt hun best gedaan erg leuk en mooi om te zien
hoe de mede mens aan elkaar denken echt mooi petje af voor ieder
pi_134517519
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:00 schreef Waterweg het volgende:

[..]

Fijn dat jullie het zo leuk vinden! Dat het zo leuk geworden is is inderdaad te danken aan Essnhills, dat het er uberhaupt is is aan mij te danken, en dat het bij jullie gebracht is is te danken aan GodsSon.
Ik zou zeggen: mooie operatie geworden!
Bedankt Essnhills en GodsSon! Volgend jaar weer?! >:O ~:) :7
Geen probleem, graag gedaan! Ik had de makkelijke taak natuurlijk, kost niks buiten wat tijd.

Volgend jaar eens proberen zelf een grotere bijdrage te leveren. Taxi spelen doe ik dan ook met plezier indien nodig en mogelijk:-)
All management is Strategic Management.
pi_134517636
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 07:20 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Geen probleem, graag gedaan! Ik had de makkelijke taak natuurlijk, kost niks buiten wat tijd.

Volgend jaar eens proberen zelf een grotere bijdrage te leveren. Taxi spelen doe ik dan ook met plezier indien nodig en mogelijk:-)
hoe ging jou route ook alweer....ik heb nog een pakketje dat weggebracht zou moeten worden...
pi_134517771
Vandaag komt ons pakket aan *O* vandaag komt ons pakket aan *O*

Ik wilde uitslapen maar dat kon niet :P te enthousiast :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134517830
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 08:08 schreef gridjuh het volgende:

[..]

hoe ging jou route ook alweer....ik heb nog een pakketje dat weggebracht zou moeten worden...
Ga alleen dinsdag nog eens tukje rijden... van oosterhout naar Hillegom. Komt dus niet din de buurt van Limburg. Sorry
All management is Strategic Management.
pi_134518341
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 08:41 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Ga alleen dinsdag nog eens tukje rijden... van oosterhout naar Hillegom. Komt dus niet din de buurt van Limburg. Sorry
maakt niet uit.
pi_134519041
Ik wil alleen mijn complimenten geven aan alle gulle gevers hier! Helaas ben ik niet in staat wat te geven maar ik vind het echt geweldig van iedereen!
pi_134519567
Het pakje is on the road *O*

Ik maak er helemaal mn eigen feestje van vandaag
_O- *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134519587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef mowenna het volgende:
Vandaag bij thuiskomst een prachtig pakket mogen ontvangen namens Essnhills.

nu even kijken hoe ik de foto's van flickr er op krijg.[ Flickr Photoset ]

het lijkt er op dat het gelukt is.

Een prachtig pakket voor iedereen wat en ook nog lekkere dingen. als Erik de "boom" met pakketjes en de slee in het dorp gezet heeft volgen de foto's.

bedankt voor het pakket
Wat fijn dat het in de smaak valt *O* *G* *O* En die foto van Triveth :D O+

Geniet er lekker van :Y *;

En het is natuurlijk niet alleen namens mij ;) Waterweg was mijn gulle geldschieter en GodsSon de postbode O+

quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:00 schreef Waterweg het volgende:

[..]

Fijn dat jullie het zo leuk vinden! Dat het zo leuk geworden is is inderdaad te danken aan Essnhills, dat het er uberhaupt is is aan mij te danken, en dat het bij jullie gebracht is is te danken aan GodsSon.
Ik zou zeggen: mooie operatie geworden!
Bedankt Essnhills en GodsSon! Volgend jaar weer?! >:O ~:) :7
Wat mij betreft wel :Y ^O^
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 07:20 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Geen probleem, graag gedaan! Ik had de makkelijke taak natuurlijk, kost niks buiten wat tijd.

Volgend jaar eens proberen zelf een grotere bijdrage te leveren. Taxi spelen doe ik dan ook met plezier indien nodig en mogelijk:-)
Ook de vervoerders verdienen een bedankje natuurlijk ;) Zonder jou het pakketje hier nog heel zielig op mijn kamer gestaan ;)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134519921
Is helemaal waar ook Waterweg en GodsSon bedankt. volgende keer wel even een kopje koffie nemen hoor. is zeker verdiend met de tochtjes die je voor de mensen maakt.

Bedankt !!!!
pi_134520601
Wauw engel bestaan!
Lieve scorpie en jaleesa.
We hebben net julliie pakket gehad en naast me zit een huilende moeder.
Ik moest jullie echt heel erg bedanken vannuit het diepst van haar hard
En mij ook!
Ik was de kaart aan het voorlezen en ondertussen was m'n moeder de doos aan het openmaken.
Toen las ik dat hij eerste kerstdag pas open mag.
Dus hij zit weer dicht hihihi.
Nogmaals heeeeeeeeel erg bedankt.
Verslag 2 komt op de eerste kerstdag :-) <3
pi_134520668
Bedoel natuurlijk engelen bestaan!
Ik zie veel fouten staan maar ik kan het niet veranderen.
Maar niet minder gemeend! x
pi_134520675
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:16 schreef diana1980 het volgende:
Wauw engel bestaan!
Lieve scorpie en jaleesa.
We hebben net julliie pakket gehad en naast me zit een huilende moeder.
Ik moest jullie echt heel erg bedanken vannuit het diepst van haar hard
En mij ook!
Ik was de kaart aan het voorlezen en ondertussen was m'n moeder de doos aan het openmaken.
Toen las ik dat hij eerste kerstdag pas open mag.
Dus hij zit weer dicht hihihi.
Nogmaals heeeeeeeeel erg bedankt.
Verslag 2 komt op de eerste kerstdag :-) <3
Dat jullie er maar onwijs van mogen genieten O+ O+ O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134520691
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:50 schreef Scorpie het volgende:
Ons pakket:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

9980 gram :D netjes Jaleesa :D
:o :* :* :* :* :* :*
pi_134520703
Ps: excuus voor mn verschrikkelijke handschrift, ik hoop dat alles te lezen was :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134520917
Ik vond het geen verschrikkelijk handschrift hoor!
Het was makkelijk te lezen.
Doos staat nu netjes in de kamer en ik maak er bij het uitpakken een foto van.
Mn moeder kan er maar niet over uit dat 2 lieve vreemde mensen dit voor haar doen.
  zaterdag 21 december 2013 @ 13:13:05 #190
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134521782
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:20 schreef diana1980 het volgende:
Bedoel natuurlijk engelen bestaan!
Ik zie veel fouten staan maar ik kan het niet veranderen.
Maar niet minder gemeend! x
Graag gedaan :@ hopelijk zal de verrassing op 1e Kerstdag jullie ook blij maken :)

ze komen het al wel de 24e om 18:00 brengen :@
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134522538
O super hihi zo blij!
pi_134523442
Mijn pakket is aangekomen, en ik heb ook een berichtje van mijn ontvanger gehad *;

Met toestemming gepost:

quote:
Man man man ik heb dagen in zenuwen gezeten haha, kwam het wel? en wanneer, wat was het? Van wie?

En dan vandaag eindelijk de bel, ik zag de postbezorger en ik wist dat, dat hem was. Ik lees ook mee in het forum en ik heb jou foto al er in gezien, ik herkende het pakket gelijk! En wauw wat een groot pakket zeg.

Nou je zou er niet bij willen zijn, ik had haast een fluitje nodig, het leek net de apenheul hierzo, als een stel apen vlogen we alle drie op het pakket af. J. ons zoontje riep alleen maar Cadeautjes cadautjes! Mijn vriend viel gelijk de doos aan, en ik scheurde de doos open. Haha je kan het je misschien niet voorstellen wat voor gekkenhuis het was maar als ik er aan terug denk begin ik alweer te lachen.

Toen we eindelijk het pakket hadden open gemaakt begon ik met het lezen van jou brief, een supermooie brief!



Ik hoop dat de foto het doet, maar wauw wat een pakket! Het leek net of je ons kent, J, viel gelijk de smurfen marshmallows aan hij vond ze zo leuk!

Me vriend viel gelijk de stroopwafels aan en begon ze bijna te omhelsen, net of hij daarmee getrouwd was haha hij is namelijk gek op stroopwafels.

En je hebt me echt ontroerd, een heus pakket voor een kerstontbijt, dat zal een echte gezellige ochtend worden. En de cadeaubon voor de albert heijn! Zodat we zelf nog wat dingen er voor konden bij halen! zo leuk, en de miniverpakkingen met broodbeleg, zo leuk! Ik vind het er altijd zo feestelijk uitzien van die mini beleg dingentjes, J, vond de hagelslag erg leuk.

Er zaten zoveel lekkere dingen in, we zijn namelijk alle drie gek op een broodje knakworst, alleen we eten het bijna nooit. J, opperde gelijk om het te gaan eten, hellaas hadden we net onze lunch op dus ik heb beloofd dat we het morgen gaan eten, ik hoop dat hij nog kan slapen vanavond...

En bakken! Pannekoeken en Muffins, super lekker, en heel handig dat alleen nog maar water erbij hoeft, ik ben namelijk gek op bakken maar doe het niet erg vaak, en stroop voor de pannekoeken Yummie

Er zaten zoveel lekkere dingen bij, ook voor J, hij zag de koekjes, en de suprise eieren, de chocolaatjes, hij omhelsde ze helemaal haha.

Ik zal niet alles gaan opnoemen, want dan blijf ik wel erg lang bezig, als de foto's goed zijn gelukt staat het daarop, maar ik ben zo blij met het eten.

En toen, CADEAUTJESSS!!!

Me vriend en ik leken net kinderen, nu waren we 3 kleine kinderen haha.

Eigenlijk wouden we er een paar bewaren maar om half 4 konden we ons echt niet meer in bedwang houden en zijn we ze gaan uitpakken,

J, ging helemaal uit ze dak van de dinosaurus spullen! Hij rende er rondjes mee in het huis en wou er gelijk mee spelen, hij is super gek van dinosaurussen.

En CHOCOLA! Oh daar zijn we zo gek op, als je ons niet in bedwang houd zoudn we elke dag wel chocola kunnen eten. Ik wist niet dat er zulke grote repen van bestonden, het is super lekkere chocola! Ik heb het een keer van iemand gekregen, en wat een lekkere chocola, nogmaals het leek net of je ons al kent

Je kan het misschien al raden, maar ik was helemaal verliefd op me dvds en douchespullen, ik ga vanavond gelijk er mee douchen! Jasmijn en kokosmelk.. yunmie, alleen daarmee krijg je al zin om te gaan douchen.

En de films.. Ik hou heel erg van romantische films, the notebook! altijd al willen zien, en nog een romantische film die me erg leuk lijkt.

Voor J, zaten er ook nog kleurtjes bij, en een leuke chocolade toolset! Die vonden we alledrie erg te gek. En de snoepjes van cars, van ons mocht hij ze gelijk eten alleen we moesten hem op een geef moment wel remmen anders had hij het hele pakje opgegeten haha.

En de bioscoopbonnen! Dat is zo te gek, we gaan bijna nooit naar de bioscoop en wouden heel graag er een in de bioscoop zien maar dat kon hellaas niet, nu gaan we er zeker heen met de bioscoopbonnen, je hebt ons er echt super blij mee gemaakt!

Ik zal vast wat vergeten te zijn te noemen in me entousiamse maar ik kan je hiervoor niet genoeg bedanken, je hebt ons er zo blij mee gemaakt, het is het gesprek van de dag hierzo, 1000 maal bedankt!!!

Hier nog de fotos van het pakket als hij open is:



pi_134524193
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 14:17 schreef Tessin het volgende:
Mijn pakket is aangekomen, en ik heb ook een berichtje van mijn ontvanger gehad *;

Met toestemming gepost:

[..]

Wat een ontzettend leuk stuiterverhaal :D geniet er lekker van lieve ontvangers!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134529066
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Het pakje is on the road *O*

Ik maak er helemaal mn eigen feestje van vandaag
_O- *O*
En ik dan, Ik heb er ook aan bijgedragen ;( ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134529221
YEAH!!!!!!!!!!! Bij thuiskomst van het boodschappen doen stond ons kerstpakket voor de deur! Spannend!!!!!!! Natuurlijk de tas met boodschappen gelaten voor wat hij was en eerst ons pakket met kloppend hart geopend. En wat een liefdevol gebaar was dit pakket, alle pakjes met zorg ingepakt. Het zag er zo geweldig uit, super gezellig en kerstig (is dat een nederlands woord?) Wij hebben ons pakket mogen ontvangen van een anonieme gever, dus we kunnen hem/haar niet bij naam noemen, maar o wat zijn we dankbaar voor dit warme kerstgebaar! Omdat er verder geen uitleg bij de pakjes zat, en onze hond Bo als een echte drugshond (is hij ECHT NIET) alle pakjes afgesnuffeld heeft alsof er iets voor hem bij zou zitten, hebben we besloten om de kadootjes nu al te openen en niet te wachten tot de kerst. De uitdrukking is...... ik heb er geen woorden voor, maar ik heb er een heleboel woorden voor: Geweldig, hartverwarmend, ontroerend, niet te geloven, dat het bestaat, waanzinnig en zo kan ik nog wel even door gaan.
En zoals uit de foto's zal blijken had Bo gelijk, hahahahaha er zat een heerlijk bot voor hem bij en hij ligt nu dus lekker te kluiven.
Nogmaals onze dank aan de gulle gever. We wensen je (jullie) een fijne kerst en een gezond en gelukkig nieuwjaar. groetjes Kees en Monique

Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134529240
Stom de foto's staan natuurlijk precies in de verkeerde volgorde. Dat krijg je als computerdigibeet!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134529296
en wat ik nog vergeet, ook dank namens onze kleinzoon Deniz en onze kleindochter in wording!! Die kadootjes worden weer ingepakt en gaan onder de boom!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134530120
Mijn kerstpakket is er ook.
Leuk!
Ik kan geen foto's posten, maar ik heb allerlei verschillende zeepjes en een pot douchecreme, van die taartjes die eigenlijk badbruisdingetjes zijn.

Geweldig! Komt ook mega goed uit, ben net verhuist naar een nieuw pand, waar ze een mega bad hebben :D

Dank u, gulle gever, en dank je, bezorger.

*O* *O* *O*
Twiddel
pi_134530689
Mooie verhalen en foto's weer! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134530825
Feelgood topic *O* *G* *O*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 21 december 2013 @ 19:27:04 #201
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134531398
Vandaag bezoek gehad van Radioslut die namens team LittleBosgirl een pakket kwam brengen.

En blij dat mijn vriend er mee was. Hij zit namelijk alweer een flinke tijd thuis zonder werk en ik dacht dat hij zo'n oppepper wel goed kon gebruiken. Hij heeft met een grote smile alles uitgepakt.









De doos zelf is ook goedgekeurd.

Ontzettend bedankt dus Bos, Littledrummergirl en Radioslut (ik hoop dat je ergens wat te eten gevonden hebt, Hengelo heeft Mac in het centrum)

(ik ben niet zo van de lange verhalen)
pi_134531545
mooie pakketten en verhalen weer ^O^ _O_
Funkmode!
pi_134531653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef Bos81 het volgende:

[..]

En ik dan, Ik heb er ook aan bijgedragen ;( ;(
jij mag ook je eigen feestje houden hoor *O*

Ik wacht nu met spanning op hoe t pakje ontvangen is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134531714
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag bezoek gehad van Radioslut die namens team LittleBosgirl een pakket kwam brengen.

En blij dat mijn vriend er mee was. Hij zit namelijk alweer een flinke tijd thuis zonder werk en ik dacht dat hij zo'n oppepper wel goed kon gebruiken. Hij heeft met een grote smile alles uitgepakt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De doos zelf is ook goedgekeurd.

Ontzettend bedankt dus Bos, Littledrummergirl en Radioslut (ik hoop dat je ergens wat te eten gevonden hebt, Hengelo heeft Mac in het centrum)

(ik ben niet zo van de lange verhalen)
Oh ik riep alweer te vroeg haha :D

Fijn dat jullie er blij mee zijn O+ geniet ervan!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134531950
Prachttopic dit. Ik ben (als het financieel kan) volgend jaar hopelijk ook van de partij!
Somebody that I used to know
pi_134532074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag bezoek gehad van Radioslut die namens team LittleBosgirl een pakket kwam brengen.

En blij dat mijn vriend er mee was. Hij zit namelijk alweer een flinke tijd thuis zonder werk en ik dacht dat hij zo'n oppepper wel goed kon gebruiken. Hij heeft met een grote smile alles uitgepakt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De doos zelf is ook goedgekeurd.

Ontzettend bedankt dus Bos, Littledrummergirl en Radioslut (ik hoop dat je ergens wat te eten gevonden hebt, Hengelo heeft Mac in het centrum)

(ik ben niet zo van de lange verhalen)
Graag gedaan ^O^ ^O^ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134532222
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:42 schreef Postbus100 het volgende:
Prachttopic dit. Ik ben (als het financieel kan) volgend jaar hopelijk ook van de partij!
Ik hopelijk ook. Al moet ik natuurlijk wel rondkomen van een minimum inkomen, maar met iedere maand wat opzij zetten moet het wel weer mogelijk zijn :) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134532409
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:48 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik hopelijk ook. Al moet ik natuurlijk wel rondkomen van een minimum inkomen, maar met iedere maand wat opzij zetten moet het wel weer mogelijk zijn :) :)
jij bent een eindbaas gek! ^O^ ^O^
Funkmode!
pi_134532608
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

jij bent een eindbaas gek! ^O^ ^O^
Vorig jaar ging het een stuk minder met me, niet alleen financieel maar ook psychisch. Toen kreeg ik met kerst tot mijn eigen verrassing een enorm pakket vanuit dit topic. Ik vond gewoon dat ik iets terug moest doen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134532720
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:54 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

jij bent een eindbaas gek! ^O^ ^O^
en dit :Y
:*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134532840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:59 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Vorig jaar ging het een stuk minder met me, niet alleen financieel maar ook psychisch. Toen kreeg ik met kerst tot mijn eigen verrassing een enorm pakket vanuit dit topic. Ik vond gewoon dat ik iets terug moest doen.
O+ *;
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:59:11 #212
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134540740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
Vandaag bezoek gehad van Radioslut die namens team LittleBosgirl een pakket kwam brengen.

En blij dat mijn vriend er mee was. Hij zit namelijk alweer een flinke tijd thuis zonder werk en ik dacht dat hij zo'n oppepper wel goed kon gebruiken. Hij heeft met een grote smile alles uitgepakt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De doos zelf is ook goedgekeurd.

Ontzettend bedankt dus Bos, Littledrummergirl en Radioslut (ik hoop dat je ergens wat te eten gevonden hebt, Hengelo heeft Mac in het centrum)

(ik ben niet zo van de lange verhalen)
Jullie katten O+

Ik ben uiteindelijk naar Enschede gegaan, had van je vriend begrepen dat de mac in het centrum van Hengelo failliet was gegaan ofzo :D
Kaleidoscopiklimax
  zaterdag 21 december 2013 @ 23:01:38 #213
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134540846
Oh en ldg nog bedankt voor dat tasje met die cheesecake O+
Kaleidoscopiklimax
pi_134541394
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:01 schreef RadioSlut het volgende:
Oh en ldg nog bedankt voor dat tasje met die cheesecake O+
En jij bedankt voor het bezorgen ^O^ ^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134553619
ik heb mijn pakket donderdag weggebracht, maar ik vrees dat hij niet voor de kerst gaat aankomen, aangezien hij sinds vrijdag niet meer is verplaatst volgens track and trace.. balen :(
pi_134553704
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 11:57 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik heb mijn pakket donderdag weggebracht, maar ik vrees dat hij niet voor de kerst gaat aankomen, aangezien hij sinds vrijdag niet meer is verplaatst volgens track and trace.. balen :(
het kan morgen in eens toch bij de ontvanger aan komen ze rijden tot 9 uur s'avons
  zondag 22 december 2013 @ 12:21:47 #217
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134554187
Ik heb ooit gehad dat mijn pakket nog steeds in het distributiecentrum stond op de T&T-site... terwijl het al 3 dagen in huis was...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134554334
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ooit gehad dat mijn pakket nog steeds in het distributiecentrum stond op de T&T-site... terwijl het al 3 dagen in huis was...
hihihih ja dat kan ook
pi_134565945
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 12:21 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ooit gehad dat mijn pakket nog steeds in het distributiecentrum stond op de T&T-site... terwijl het al 3 dagen in huis was...
hmm ik hoop het, anders zou het wel jammer zijn, maarja, ik kan er ook niet zo veel meer aan doen :P
pi_134566717
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

hmm ik hoop het, anders zou het wel jammer zijn, maarja, ik kan er ook niet zo veel meer aan doen :P
anders heben zed toch een leuk oud en nieuw feest paket is ook leuk
pi_134568187
Ik hoop zo snel mogelijk contact te kunnen krijgen met mijn ontvanger...
heb adres gegevens maar moet nog iets regelen voor transport ed....
dus duim duim duim
pi_134568340
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:46 schreef gridjuh het volgende:
Ik hoop zo snel mogelijk contact te kunnen krijgen met mijn ontvanger...
heb adres gegevens maar moet nog iets regelen voor transport ed....
dus duim duim duim
transport? van waar naar waar? misschien kan ik je helpen?
Funkmode!
pi_134569487
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:50 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

transport? van waar naar waar? misschien kan ik je helpen?
oosterhout Nb naar melick in limburg
pi_134569630
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 18:20 schreef gridjuh het volgende:

[..]

oosterhout Nb naar melick in limburg
ow helaas iets te ver! woon in noord-holland, anders had ik het graag gedaan.
Funkmode!
pi_134571362
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

ow helaas iets te ver! woon in noord-holland, anders had ik het graag gedaan.
maakt niet uit..ik heb ook alleen de voornaam en adres gegevens, maar het pakket is heel zwaar, en mijn sponsor heeft ook nog iets wat ze wil brengen.
maar die Wilt zeker weten of ze dan wel thuis is, vandaar
pi_134571603
Ik wil alvast de anonieme gever van mijn pakket heel, heel, heel erg bedanken.
Al een aantal jaar hik ik er tegenaan om me aan te melden, dit jaar toch maar gedaan. Blijft moeilijk. Ik heb me altijd voorgenomen zodra ik zelf weer een inkomen heb, dat ik dan ook een pakket voor iemand anders verzorg, ik hoop dat volgens jaar waar te kunnen maken.

Het pakket dat je me hebt gestuurd is ZO enorm uitgebreid, alles is bruikbaar, mooi en lekker, de boeken komen ook al zo goed terecht, en ik ben blij met de kaarsen, verzorgingsproducten, en gewoon alles. Je hebt overal rekening mee gehouden, en zelfs nog een beetje extra door apart wat glutenvrije zaken te verpakken, zo vreselijk attent van je! ik heb gelukkig geen glutenallergie, maar ik ga iemand zoeken die dit dan wel weer goed kan gebruiken.
Ik ga proberen morgen wat foto's te maken, ik heb de halve dag in coma gelegen vandaag na een te drukke dag gisteren. Ik beloof dus op fotogebied ff niks, maar ga m'n best doen.

Nogmaals, hartelijk bedankt gever, ik weet bijna niet wat ik moet zeggen zo blij en overdonderd ben ik met het pakket.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  One tough cookie zondag 22 december 2013 @ 19:16:29 #227
169210 liesje1979
pi_134571684
Ja kippenvel. Mooi.
  zondag 22 december 2013 @ 19:54:16 #228
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134573380
Team LittleBosGirl *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_134576503
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
(ik hoop dat je ergens wat te eten gevonden hebt, Hengelo heeft Mac in het centrum)
*proest* die zit er al jaren niet meer.

Mooi gebaar al die kerstpakketten weer :)
pi_134583505
We gaan proberen morgen het pakket op te sturen...het is nu bijna 15 kg...arme bezorger
pi_134585861
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 19:09 schreef gridjuh het volgende:

[..]

maakt niet uit..ik heb ook alleen de voornaam en adres gegevens, maar het pakket is heel zwaar, en mijn sponsor heeft ook nog iets wat ze wil brengen.
maar die Wilt zeker weten of ze dan wel thuis is, vandaar
pi_134586145
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef maite9 het volgende:

[..]

ik zal het je morgen toesturen :)
pi_134588543
Vanavond bezoek gehad van Radioslut die een pakketje kwam brengen. Bij deze nogmaals mijn hartelijke dank, ik ben er erg blij mee!

Foto's volgen morgen hopelijk.
Werken is goed voor je, laat het dus aan de zieken over
pi_134609151
Pakket is verzonden....bijna 15kg
pi_134616748
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef gridjuh het volgende:
Pakket is verzonden....bijna 15kg
Omg echt!! :)
pi_134616958
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 18:59 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Omg echt!! :)
Ja en je vind het gek ;)
pi_134619299
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef marietje1 het volgende:

[..]

anders heben zed toch een leuk oud en nieuw feest paket is ook leuk
dat is zeker waar! ik vrees dat het daar wel op uit gaat draaien, want volgens de tracktrace code heeft het nog steeds niet bewogen. heb het verstuurd met dhl, heb ik normaal goede ervaring mee, maar ik geloof dat ze nu ook kerstreces hebben ofzo, want ze doen dus sinds vrijdag al niks meer, zo lijkt het .

toch jammer.
pi_134619351
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef gridjuh het volgende:
Pakket is verzonden....bijna 15kg
wow degene die die mag ontvangen zal daar erg blij mee zij top zeg zulke lieven mensen
pi_134619456
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

dat is zeker waar! ik vrees dat het daar wel op uit gaat draaien, want volgens de tracktrace code heeft het nog steeds niet bewogen. heb het verstuurd met dhl, heb ik normaal goede ervaring mee, maar ik geloof dat ze nu ook kerstreces hebben ofzo, want ze doen dus sinds vrijdag al niks meer, zo lijkt het .

toch jammer.
maar het is niet jou schuld jij kan er niks aan doen denk dat de ontvanger daar wel begrip voor heeft
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 20:00:34 #240
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134620024
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

dat is zeker waar! ik vrees dat het daar wel op uit gaat draaien, want volgens de tracktrace code heeft het nog steeds niet bewogen. heb het verstuurd met dhl, heb ik normaal goede ervaring mee, maar ik geloof dat ze nu ook kerstreces hebben ofzo, want ze doen dus sinds vrijdag al niks meer, zo lijkt het .

toch jammer.
DHL of DHL4YOU? Laatste doet er altijd 4 dagen over.
Morgen is trouwens ook nog een gewone werk/bezorgdag.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_134621215
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:00 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

DHL of DHL4YOU? Laatste doet er altijd 4 dagen over.
Morgen is trouwens ook nog een gewone werk/bezorgdag.
maar ik denk wel dat ze dan maar tot uur of 5 rijden misschien 7 want het is wel kerst avond
pi_134621952
Morgen tussen 12 en 2 :)
pi_134622002
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef gridjuh het volgende:
Morgen tussen 12 en 2 :)
komt het toch goed
  Moderator maandag 23 december 2013 @ 20:50:13 #244
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134622721
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef marietje1 het volgende:

[..]

maar ik denk wel dat ze dan maar tot uur of 5 rijden misschien 7 want het is wel kerst avond
De meeste bedrijven zullen iets sneller/vroeger rijden morgen, maar dan nog zou het goed moeten komen.

Als het goed is heeft onze ontvanger sinds vandaag het pakket binnen :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  One tough cookie maandag 23 december 2013 @ 21:38:10 #245
169210 liesje1979
pi_134625439
OP is weer up to date volgens mij. Bij elk hartje dat ik mag zetten haal ik stiekem opgelucht adem. Er zijn nog een paar dingen onderweg denk ik. Zou je als je nog geen hartje hebt me willen weten wat de status is? Dat mag via hier maar ook via PM. Of misschien heb ik het wel over het hoofd gezien dat het binnen is want af en toe zie ik door de bomen het bos niet meer.
Er heeft zich nog 1 ontvanger gemeld maar ook nog 1 gever. Dit betekent dus dat er nog 3 mensen op de reservelijst staan.
pi_134626094
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef gridjuh het volgende:
Pakket is verzonden....bijna 15kg
ik hoop zo dat ze er blij mee gaat zijn!
pi_134626301


Namens onze 2 hartendiefjes een geweldige liefdevolle kerst en een spetterend 2014!
Jullie zijn allemaal toppers :* O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:35:26 #248
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134646710
Zo gaaf, al die pakketten hier ! O+ O+ O+

Ik kwam net dit tegen op Pinterest, vond het een erg leuk/gaaf idee!
http://www.squidoo.com/youve-been-jingled

Alleen loop je dan wel het risico dat je buren niet meedoen....Da's minder :{
pi_134647791
whoehoeeeee!!!! Ons pakket is een 20 minuten geleden bezorgd!
Ben zoooooo benieuwd wat ze er van vind
pi_134648899
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:04 schreef gridjuh het volgende:
whoehoeeeee!!!! Ons pakket is een 20 minuten geleden bezorgd!
Ben zoooooo benieuwd wat ze er van vind
ooo, ik ben ook benieuwd!!!
pi_134650359
Wauw...we zijn er stil van dit is echt teveel!
Diep diep geraakt zijn we van dit mooie pakket! dit vergeten we nooit meer.
Vanuit het diepst van ons hart! dankjewel <3
http://s294.photobucket.c(...)lideshow/Kerstpakket

Hierbij een link ik kreeg het niet anders voor elkaar,
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:07:24 #252
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134652345
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef diana1980 het volgende:
Wauw...we zijn er stil van dit is echt teveel!
Diep diep geraakt zijn we van dit mooie pakket! dit vergeten we nooit meer.
Vanuit het diepst van ons hart! dankjewel <3
http://s294.photobucket.c(...)lideshow/Kerstpakket

Hierbij een link ik kreeg het niet anders voor elkaar,
Wow wat een leuk pakket!! Ziet er lekker uit allemaal! Heerlijk van genieten! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134653179
Dankjewel ireth.
We gaan een geweldige kerst hebben :-)
  One tough cookie dinsdag 24 december 2013 @ 17:07:28 #254
169210 liesje1979
pi_134656165
Wooow wat een megapakket! _O_
En er is weer iemand van de reservelijst af dus nog maar twee. *O*
pi_134656453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef diana1980 het volgende:
Wauw...we zijn er stil van dit is echt teveel!
Diep diep geraakt zijn we van dit mooie pakket! dit vergeten we nooit meer.
Vanuit het diepst van ons hart! dankjewel <3
http://s294.photobucket.c(...)lideshow/Kerstpakket

Hierbij een link ik kreeg het niet anders voor elkaar,
Oh wauw, wat een fantastisch pakket joh!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134656681
wow wat mooi zeg geniet er van iedereen fijne dagen toegewenst
pi_134659480
o nee dit meen je niet haha. de bezorgdienst is toch gaan bewegen vandaag, hebben ze geprobeerd te bezorgen, was de ontvanger niet thuis! haha heb ik me zo'n zorgen zitten maken of het wel voor kerst kwam, gebeurt er zoiets :p achja. dan vrijdag maar weer.
pi_134659763
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 20:00 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

DHL of DHL4YOU? Laatste doet er altijd 4 dagen over.
Morgen is trouwens ook nog een gewone werk/bezorgdag.
ja dhl4you. mijn ervaring is dat het altijd eerder aankomt dan die vier dagen hoor! ze hebben vandaag dus ook een bezorgpoging gedaan gelukkig, maar helaas niet met succes. Ach, het pakket blijft het zelfde , had het alleen leuk gevonden als ze het met de kerst zouden hebben, maar helaas :P
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:43:36 #259
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134664629
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef diana1980 het volgende:
Wauw...we zijn er stil van dit is echt teveel!
Diep diep geraakt zijn we van dit mooie pakket! dit vergeten we nooit meer.
Vanuit het diepst van ons hart! dankjewel <3
http://s294.photobucket.c(...)lideshow/Kerstpakket

Hierbij een link ik kreeg het niet anders voor elkaar,
Yeahhhhh :D have fun !!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:51:37 #260
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134665048
Ik schrik er een beetje van.. wat zijn die pakketten groot, hele kerstmaaltijden komen er zelfs voorbij zo te zien en wat wordt er een hoop moeite gedaan om alles te regelen en op te sturen :o
Echt een superactie en wat is het ook leuk om te zien hoe alles dankbaar ontvangen wordt.
Hulde aan de gulle gevers _O_
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:56:27 #261
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134665307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef SiGNe het volgende:
Ik schrik er een beetje van.. wat zijn die pakketten groot, hele kerstmaaltijden komen er zelfs voorbij zo te zien en wat wordt er een hoop moeite gedaan om alles te regelen en op te sturen :o
Echt een superactie en wat is het ook leuk om te zien hoe alles dankbaar ontvangen wordt.
Hulde aan de gulle gevers _O_
Grootte maakt niet uit, de 1 kan wat meer geven dan de ander, zolang het uit het hart komt is het al supermooi. Ik zie mensen hier die elke maand geld opzij leggen om wat voor een ander te doen, voor die mensen heb ik echt diep, diep respect voor.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134666801
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 20:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Grootte maakt niet uit, de 1 kan wat meer geven dan de ander, zolang het uit het hart komt is het al supermooi. Ik zie mensen hier die elke maand geld opzij leggen om wat voor een ander te doen, voor die mensen heb ik echt diep, diep respect voor.
Hierbij wil ik mij aansluiten, juist de mensen die zelf dingen moeten laten (of juist doen) om aan deze actie mee te doen heb ik respect voor. De keuze voor besteden voor jezelf is immers ook een aanwezige keuze (een keuze die misschien vaak gemaakt wordt)
Beeldend gezegd is een plak boterhamworst weggeven terwijl je als gever daarna droog brood hebt veel waardevoller dan een plak ham weggeven omdat je toch teveel hebt om op te krijgen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 22:47:14 #263
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134670714
Ja, uiteraard maakt de grootte niet uit verder maar het laat wel een beetje zien hoeveel moeite erin gestoken wordt.
Zoals altijd, wie het kleine niet eert...;)
  woensdag 25 december 2013 @ 23:43:27 #264
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134700040
Bos81, Littledrummergirl en Radioslut nogmaals bedankt. Als ik zie hoe blij mijn vriend is met dingetjes uit jullie pakket dan weet ik waarom ik ons heb opgegeven (hij kon na een aardige tijd in de WW best een oppepper gebruiken, ook al geeft hij dat niet makkelijk toe)
pi_134702654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef GimmeGore het volgende:
Bos81, Littledrummergirl en Radioslut nogmaals bedankt. Als ik zie hoe blij mijn vriend is met dingetjes uit jullie pakket dan weet ik waarom ik ons heb opgegeven (hij kon na een aardige tijd in de WW best een oppepper gebruiken, ook al geeft hij dat niet makkelijk toe)
nogmaals heel graag gedaan :Y hoop dat het jullie de kerstdagen n klein beetje opfleurt! :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134703877
Ik weet dat het inmiddels al kerst is, maar ik had dit topic nog niet eerder gevonden, excuus. Klopt het dat er nog twee mensen op de reservelijst stonden en nu helaas niet geholpen zijn? Ik heb het zelf ook absoluut niet breed maar vind het wel erg leuk om die mensen nog een kleine hart onder de riem te steken (eventueel met iemand anders nog?). Of is het daar nu echt te laat voor en/of is er geen reservelijst meer (dat zou heel mooi zijn natuurlijk O+)
  donderdag 26 december 2013 @ 01:36:15 #267
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134704328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:21 schreef Ansu het volgende:
Ik weet dat het inmiddels al kerst is, maar ik had dit topic nog niet eerder gevonden, excuus. Klopt het dat er nog twee mensen op de reservelijst stonden en nu helaas niet geholpen zijn? Ik heb het zelf ook absoluut niet breed maar vind het wel erg leuk om die mensen nog een kleine hart onder de riem te steken (eventueel met iemand anders nog?). Of is het daar nu echt te laat voor en/of is er geen reservelijst meer (dat zou heel mooi zijn natuurlijk O+)
Ik heb begrepen dat ikzelf als 2e op de reservelijst stond maar ik heb inmiddels ook al bericht gekregen dat er vrijdag een pakket bij me langsgebracht wordt.
Ik weet verder niet of er na mij nog mensen op de lijst zijn gezet, in elk geval superaardig dat jij (en alle anderen) wil helpen
pi_134704519
Lieve mede Fokkers, kerstdag 1 is inmiddels achter de rug en ik hoop dat jullie er net zo van hebben genoten als wij! Op naar dag 2! Laten we daar ook een mooie dag van maken. Ik wil nogmaals alle gulle gevers bedanken omdat ze toch maar weer eens aantonen dat compassie en empathie nog steeds bestaat. HULDE!!!!!!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134704829
Super genoten! Het was zo ontzettend lekker.
  One tough cookie donderdag 26 december 2013 @ 02:06:08 #270
169210 liesje1979
pi_134705133
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:21 schreef Ansu het volgende:
Ik weet dat het inmiddels al kerst is, maar ik had dit topic nog niet eerder gevonden, excuus. Klopt het dat er nog twee mensen op de reservelijst stonden en nu helaas niet geholpen zijn? Ik heb het zelf ook absoluut niet breed maar vind het wel erg leuk om die mensen nog een kleine hart onder de riem te steken (eventueel met iemand anders nog?). Of is het daar nu echt te laat voor en/of is er geen reservelijst meer (dat zou heel mooi zijn natuurlijk O+)
Klopt, er wachten nog 2 mensen op een pakketje.
pi_134705222
quote:
11s.gif Op donderdag 26 december 2013 02:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Klopt, er wachten nog 2 mensen op een pakketje.
Nou, mochten er mensen nog zin hebben om iets samen te doen (ik kan het helaas me niet veroorloven om voor twee mensen een pakket te maken, en voor eentje alleen is het misschien ook wat lastig (ik wil het dan wel 'goed' doen natuurlijk)) dan hoor ik het graag, het zou toch ontzettend leuk zijn als iedereen die het nodig heeft iets zou kunnen krijgen?! O+
pi_134706099
Ik heb dit altijd een geweldig topic gevonden, maar zat zelf altijd iets krap. Nu kan ik het me eindelijk veroorloven. Ik heb me hier niet eerder gemeld, omdat ik buiten dit topic om al wat andere Fokkers een pakketje heb gestuurd, maar kan het niet laten om hier toch mee te doen. :@
Ik kan anderhalf pakketje samenstellen (Ansu, ik kan dus met jou meedoen), dan is iedereen van de wachtlijst voorzien, of niet?

Morgen ben ik overdag aan het werk en kan dan niet reageren, maar ik ontvang graag een PM met lijst en adresgegevens, en ook van Ansu meer informatie over hoe ik kan helpen.
Oh, ik kan niet wachten om vrijdag op pad te gaan om een pakket te maken. :D
pi_134706112
quote:
17s.gif Op donderdag 26 december 2013 03:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dit altijd een geweldig topic gevonden, maar zat zelf altijd iets krap. Nu kan ik het me eindelijk veroorloven. Ik heb me hier niet eerder gemeld, omdat ik buiten dit topic om al wat andere Fokkers een pakketje heb gestuurd, maar kan het niet laten om hier toch mee te doen. :@
Ik kan anderhalf pakketje samenstellen (Ansu, ik kan dus met jou meedoen), dan is iedereen van de wachtlijst voorzien, of niet?

Morgen ben ik overdag aan het werk en kan dan niet reageren, maar ik ontvang graag een PM met lijst en adresgegevens, en ook van Ansu meer informatie over hoe ik kan helpen.
Oh, ik kan niet wachten om vrijdag op pad te gaan om een pakket te maken. :D
Goed plan!! Ik ben voor :) als we dan een lijstje kunnen krijgen van beide personen, dan houden wij even onderling contact?
pi_134706673
Geweldig!!! Wachtlijst straks weg!!!
pi_134707148
quote:
17s.gif Op donderdag 26 december 2013 03:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dit altijd een geweldig topic gevonden, maar zat zelf altijd iets krap. Nu kan ik het me eindelijk veroorloven. Ik heb me hier niet eerder gemeld, omdat ik buiten dit topic om al wat andere Fokkers een pakketje heb gestuurd, maar kan het niet laten om hier toch mee te doen. :@
Ik kan anderhalf pakketje samenstellen (Ansu, ik kan dus met jou meedoen), dan is iedereen van de wachtlijst voorzien, of niet?

Morgen ben ik overdag aan het werk en kan dan niet reageren, maar ik ontvang graag een PM met lijst en adresgegevens, en ook van Ansu meer informatie over hoe ik kan helpen.
Oh, ik kan niet wachten om vrijdag op pad te gaan om een pakket te maken. :D
O+ *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134707511
quote:
17s.gif Op donderdag 26 december 2013 03:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dit altijd een geweldig topic gevonden, maar zat zelf altijd iets krap. Nu kan ik het me eindelijk veroorloven. Ik heb me hier niet eerder gemeld, omdat ik buiten dit topic om al wat andere Fokkers een pakketje heb gestuurd, maar kan het niet laten om hier toch mee te doen. :@
Ik kan anderhalf pakketje samenstellen (Ansu, ik kan dus met jou meedoen), dan is iedereen van de wachtlijst voorzien, of niet?

Morgen ben ik overdag aan het werk en kan dan niet reageren, maar ik ontvang graag een PM met lijst en adresgegevens, en ook van Ansu meer informatie over hoe ik kan helpen.
Oh, ik kan niet wachten om vrijdag op pad te gaan om een pakket te maken. :D
Ik kan eventueel ook nog sponsoren, laat maar iets weten! Als de wachtlijst dan weg is, met veel plezier!
  donderdag 26 december 2013 @ 10:09:05 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134707759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 01:54 schreef diana1980 het volgende:
Super genoten! Het was zo ontzettend lekker.
_O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134709403
hallo

het is top hoe de saamhorigheid zo op speelt bij de mensen zeker rond deze dagen en
ik vind het echt top voor de mensen die het mogen ontvangen wat een mooie lieve pakketten zijn er gegeven en een hoop lieven mensen die het allemaal mogelijk maken
door een simpel gebaar en dat is echt top

ik hoop dat als ik uit de ellende ben ook kan helpen om een ander een leuke kerst of oud en nieuw te bezorgen en een kind een smil te geven omdat er toch wat onder de boom licht

bij ons is dat niet het geval maar vind het fijn dat we samen zijn dat is het belangrijkste dat telt met een spelletje een een glaasje ranja kom je ook zo kerst wel door met de kids
iedereen nog een fijne 2 de kerst dag
pi_134709629
Is en blijft een feelgoodtopic, dit. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134709873
Wij gaan vandaag de cadeautjes uitpakken van het pakket! *O* *O* *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  One tough cookie donderdag 26 december 2013 @ 12:32:00 #281
169210 liesje1979
pi_134711073
Ik ga even de dames een PM sturen. *O*
pi_134711826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 09:47 schreef maite9 het volgende:

[..]

Ik kan eventueel ook nog sponsoren, laat maar iets weten! Als de wachtlijst dan weg is, met veel plezier!
Ik stuur je straks even een PM en Liesje heb de jouwe ontvangen! Moge het voor iedereen maar leuke feestdagen worden *O*
  One tough cookie donderdag 26 december 2013 @ 12:58:40 #283
169210 liesje1979
pi_134712163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wij gaan vandaag de cadeautjes uitpakken van het pakket! *O* *O* *O*
Leuk!!
Met een meidenkwartet
pi_134712612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef diana1980 het volgende:
Wauw...we zijn er stil van dit is echt teveel!
Diep diep geraakt zijn we van dit mooie pakket! dit vergeten we nooit meer.
Vanuit het diepst van ons hart! dankjewel <3
http://s294.photobucket.c(...)lideshow/Kerstpakket

Hierbij een link ik kreeg het niet anders voor elkaar,
Wat een gaaf pakket is dat zeg!
pi_134719031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef GimmeGore het volgende:
Bos81, Littledrummergirl en Radioslut nogmaals bedankt. Als ik zie hoe blij mijn vriend is met dingetjes uit jullie pakket dan weet ik waarom ik ons heb opgegeven (hij kon na een aardige tijd in de WW best een oppepper gebruiken, ook al geeft hij dat niet makkelijk toe)
Graag gedaan, We (ik tenminste) vond het leuk om het samen te stellen en het doet me goed, dat het pakket goed is gevallen bij jullie ^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 26 december 2013 @ 17:01:51 #287
386633 Adnap
I love Life !
pi_134719635
Wauw wat een prachtige pakketten en blije mensen zie ik hier, dat is voor mij echt kerst ~:) >:O
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_134741370
Mijn pakket is zojuist met de ferrypost vertrokken en zal morgen tussen 8 en 9 ergens bezorgd worden :)
Ja doei.
pi_134741713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn pakket is zojuist met de ferrypost vertrokken en zal morgen tussen 8 en 9 ergens bezorgd worden :)
dat is cool uit het buitenland ! Gaat ook nog best snel als het morgen aankomt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_134741899
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:40 schreef komrad het volgende:

[..]

dat is cool uit het buitenland ! Gaat ook nog best snel als het morgen aankomt.
;) mijn ouders nemen het mee. Had het eigenlijk op willen sturen, maar dat kwam met dat gewicht en alles neer op 40/45 pond :@ dat was iets té gortig.
Ja doei.
pi_134741935
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

;) mijn ouders nemen het mee. Had het eigenlijk op willen sturen, maar dat kwam met dat gewicht en alles neer op 40/45 pond :@ dat was iets té gortig.
is nog steeds cool uit het buitenland en nog steeds snel :Y
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_134744239
Even posten namens een anonieme ontvanger O+

Mijn FHF-kerstpakket van dit jaar!

De Tas Vlees, bevroren en wel aangeleverd door de gulle gever zelf!
Heel, echt heel veel rundvlees!

Inhoud:
deel 1, dat naar vriendlief moest ivm ruimte:


deel 2 dat bij mij in de vriezer paste, (let niet op de theedoeken op de vloer, maar ik moest het ergens 'n beetje hygiënisch kwijt om op de foto te gaan )


en deel 3: na het invriezen bleek dat er toch nog een stuk rundvlees-met-mergpijp verstopt zat:


Mergpijp gaat na het koken van runderbouillon wel naar de hondjes van vriendlief



Dank lieve gever!

En ik hoop dat jouw kerst dit jaar ook leuk is verlopen! Je weet wel wie je bent, en je bent een SCHAT!


(overigens blijkt dat ik er NOG 1 krijg vanuit FHF, stelletje gekken!!! Die kon alleen niet afgeleverd worden dinsdag de 24e, omdat ik niet thuis was maar bij m'n vriend Aflevermoment is door mij verplaatst, en ik weet vrijwel zeker van wie 't komt, lezend in dit topic en gezien de statushistorie van het pakje )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134744311
_O_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 27 december 2013 @ 15:01:19 #294
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134746805
Ik heb zojuist mijn kerstpakker van Ticootje.. een woord: Wow! ^O^
Erg leuk kerstpakket met allemaal lekkere dingetjes erin.. m'n eerste pakket in 15 jaar :D





En Karel zit ook heerlijk van z'n eend te smullen:


Ticootje en partner, superbedankt voor het pakket, ik kan alles ook prima gebruiken _O_
pi_134746832
Prachtpakket weer O+ _O_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134754568
Het pakket van maite9 en mij is af! Zitten alleen wel wat breekbare dingen in dus moet nog even wat opvulling vinden en ik hoopte dat hij onder de tien kilo zou zijn
helaas, dik 15 kilo haha dus dat gaat hem niet meer worden!

Hopelijk is de ontvanger er blij mee! :)
pi_134754606
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:25 schreef Ansu het volgende:
Het pakket van maite9 en mij is af! Zitten alleen wel wat breekbare dingen in dus moet nog even wat opvulling vinden en ik hoopte dat hij onder de tien kilo zou zijn
helaas, dik 15 kilo haha dus dat gaat hem niet meer worden!

Hopelijk is de ontvanger er blij mee! :)
Snelle actie van jullie! _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134754911
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Snelle actie van jullie! _O_
Ja her andere pakketje werd vandaag ook verzorgd, dan hebben we hopelijk iedereen die een steuntje kon gebruiken dit jaar kunnen helpen! *O*
pi_134756245
Hier een update van het kerstpakket!

Gister hebben wij bij mijn opa en oma kerst gevierd met mn zoontje. Stiekem had ik de cadeautjes van uit het pakket in een tadje meegesmokkeld zodat m'n zoontje het niet zou zien. Toen hij even met opa aan het donderjagen was, heb ik de cadeautjes in de gang gelegd.

M'n zoontje moest naar de wc en kwam opeens glunderend naar binnen: mama! Er liggen cadeautjes in de gang, hoe kan dat nou? :?

Dus wij de cadeautjes naar binnen gehaald en aan tafel gaan zitten. Meneer wilde alles gelijk uitpakken!

Allereerst kreeg hij het spelletje Uno, dat moest direct gespeeld worden natuurlijk. Dus m'n zus, m'n vriend, m'n zoontje en ik hebben eerst een half uur Uno gespeeld. Daarna had ie opeens door dat er nog meer cadeautjes waren en werd de volgende uitgepakt. Stiften :D Hij is tegenwoordig onwijs aan het knutselen en tekenen dus de stiften waren errruuuug welkom! Toevallig had hij daarna de pennendoos uitgepakt, dus gelijk de stiften erin! Toen pakte hij cadeautjes voor z'n (aanstaande) zusje. Zo leuk O+

Na het eten zijn we verder uit gaan pakken en heeft hij als eerst stempels uitgepakt, en daarna Planes stickers! :D

Toen vond hij het tijd om te tekenen en heeft ie lekker een tijdje zitten stempelen en stickers zitten plakken O+ Ook heeft ie een boekje gekregen waarin je gezichten kon maken met stickers, dit was een grooooot succes, een lol dat ie ermee had!

Toen kwam er weer een babycadeau! Een set om je baby's handje of voetje te gipsen.. Zooooooo cute O+ En voor ons ook nog duifjes voor in de kerstboom (die zoonlief met stempels heeft versierd :P )

Door de enthousiasme ben ik een beetje vergeten tussendoor foto's te maken :@ Alleen tijdens het knutselen hadden we even rust van een hyperactieve zoon 8)7




Het was ook zoooooooveel, dat ik bang ben dat ik echt nog iets ben vergeten.

Ik wil Cathmar en ioko nogmaals bedanken voor het pakket. We zijn jullie echt zo dankbaar voor alles
O+ ik heb er de woorden niet voor *;

Ps: de ikea koekjes en kerstboompjes waren echt bijzonder lekker.. Die waren dan ook erg snel op :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134758005
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:25 schreef Ansu het volgende:
Het pakket van maite9 en mij is af! Zitten alleen wel wat breekbare dingen in dus moet nog even wat opvulling vinden en ik hoopte dat hij onder de tien kilo zou zijn
helaas, dik 15 kilo haha dus dat gaat hem niet meer worden!

Hopelijk is de ontvanger er blij mee! :)
pi_134759950
aaah spannend! mijn pakje is nog niet bezorgd, want de bezorgdag is gewijzigd ;-)
in het kaartje heb ik trouwens volgens mij 'eisen' geschreven waar ik 'wensen' bedoel, dan weet je dat vast, ontvanger :P Ik heb me hier de hele tijd al druk over zitten maken, want ik ben nooit zo handig met schrijven als ik iets spannend vind hahaha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')