abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134266854

De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.

Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!
Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

De aangeboden pakketten tot nu toe:
O+ ~:) 1.Handgemaakt cosmeticapakketje vrouw (Radioslut)
>:O 2.Handgemaakt cosmeticapakketje man (Radioslut)
O+ ~:) 3 Handgemaakt cosmeticapakketje unisex (Radioslut)
O+ ~:) 4.Pakket naar wens van de ontvanger (DrParanoid)
O+ ~:) 5 Pakket voor gezin van minimaal 2 kinderen. De kinderen mogen elk voor 1 ander kind uit het gezin een cadeau uitkiezen om onder de kerstboom te leggen
O+ ~:) 6 Pakket van (Scorpie/Jaleesa)
O+ ~:) 7. Pakket op maat, liefst zonder kinderen. (Mazou)
O+ ~:) 8. Pakket van Coolguy/Cindy1988
O+ ~:) 9. Pakket, liefst zonder kinderen (MilkTea)
O+ ~:) 10. Pakket van Adnap/Rewimo
O+ ~:) 11. Pakket van LittlebosGirl
O+ ~:) 12. Pakket op maat (Tessin)
O+ ~:) 13 Pakket naar wens, ook eventueel voor sinterklaas. (SushineEva/Dekkered)
O+ ~:) Tas vlees
~:)15. Bad/douche/beautyproducten (Loontjah)
>:O 16. Maaltijd (Loontjah)
~:)17. Engels pakket (Moblo)
O+ ~:)18. Pakket van Ioco/Cathmar
O+ ~:)19. Pakket van Dolfina-chica en moeder
O+ ~:)20. Suprise pakket (anoniem)
O+ ~:)21. Ireth/Marcelpetra1 (levensmiddelen en kleine cadeautjes)
O+ ~:)22. Liesje (Gewoon een pakketje)
O+ ~:)23. Waterweg/essnhills (pakket op maat)
O+ ~:)24. Pakket van Cindy1988
O+ ~:)25. Pakket van anoniem
O+ ~:)26. Nectarientje heeft een user geadopteerd. . ;)
O+ ~:)27 Pakket van Barreltje
~:)28 Pakket van Justme13o2
O+ ~:)29 Pakket van Wolken
>:O 30 2 tickets + parkeren voor aquazoo in Friesland (Mag ook bij een ander pakket in)
~:) 31. Pakket van DJkoelkast en vriendin.
O+ ~:) 32. Pakket van Silk namens Anoniem.
O+ ~:) 33. Pakket van Anonieme collega van anonieme FOK!ker. :D
~:) 34. Bioscoopkaartjes van aadspagaat
~:) 35. Pakket van Gridjuh en Maite9
~:)36. Pakket van Toekito
~:) 37. Pakket van Joene en Ticootje
~:) 38. Pakket van Ansu en Wiccy en Maite9
~:) 39. Pakket van Ansu en Wiccy en Maite9

>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 26-12-2013 13:01:57 ]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134266944
Laatste post even opnieuw:

Hier is alles klaar nu *O* *G* *O*

Het pakket wordt waarschijnlijk maandag opgehaald en als het even kan ook komende week bezorgd :)

En hier alvast een paar foto's, geen briljante kwaliteit want telefooncamera, maargoed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 14 december 2013 @ 19:49:56 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134267742
Waar kan je je melden als je ook wel interesse hebt om eens een kerstpakket te ontvangen?
(Ik heb een Wajong-uitkering, kerstpakket zit er voor mij dus nooit in (klaag ik verder ook niet over))
pi_134268020
Lees de OP eens goed ;)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:13:38 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134268515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lees de OP eens goed ;)
Inmiddels had ik het inderdaad al gelezen, ik had er overheen gelezen.
Ik zal een PM sturen, ik ben benieuwd.

Goede actie in elk geval ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 14-12-2013 23:55:21 (typo) ]
pi_134272615
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef essnhills het volgende:
Laatste post even opnieuw:

Hier is alles klaar nu *O* *G* *O*

Het pakket wordt waarschijnlijk maandag opgehaald en als het even kan ook komende week bezorgd :)

En hier alvast een paar foto's, geen briljante kwaliteit want telefooncamera, maargoed :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134272935
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nice :)
Ik hoop dat het in de smaak valt bij de ontvangers :)
pi_134283531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik hoop dat het in de smaak valt bij de ontvangers :)
Vast wel, het uitpakken moet haast wel een feestje zijn als het zo feestelijk ingepakt is! :Y
pi_134288297
spannend!!
pi_134295373
Gridje heeft de koekjesstempel uitgeprobeerd :D
pi_134301759
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef Cindy1988 het volgende:
Gridje heeft de koekjesstempel uitgeprobeerd :D
[ afbeelding ]
lief he :)
pi_134322245
-stay tuned- logistieke problemen :r :(

Ligt bij Cat en Lies al.

[ Bericht 25% gewijzigd door motorbloempje op 16-12-2013 13:21:08 ]
Ja doei.
  maandag 16 december 2013 @ 11:46:51 #13
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134322544
Misschien niet helemaal het juist topic maar ik ga het toch in de groep gooien. Ik heb hier een doosjes met kerstversieringen over. Alles nieuw omdat ik nog niks had en ik van plan was dit jaar eindelijk de boel te gaan versieren. Maar mijn huis is eigenlijk net mooi ingericht en af dat alle kersttoeters en bellen veel te veel worden.

Kan ik nog iemand blij maken met zilveren versiering: kerstballen, kerststerren, hartjes en candy canes?

Ik ben zelf woonachtig in de provincie Flevoland dus in die regio kan ik het zo langsbrengen. En anders moeten we even een oproepje doen in het vervoerstopic.

Ik heb een drukke week op werk dus een reactie van mij kan soms even duren. Bij interesse graag PM'en zodat ik het zeker weten zie :)
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  maandag 16 december 2013 @ 13:19:14 #14
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134325551
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Misschien niet helemaal het juist topic maar ik ga het toch in de groep gooien. Ik heb hier een doosjes met kerstversieringen over. Alles nieuw omdat ik nog niks had en ik van plan was dit jaar eindelijk de boel te gaan versieren. Maar mijn huis is eigenlijk net mooi ingericht en af dat alle kersttoeters en bellen veel te veel worden.

Kan ik nog iemand blij maken met zilveren versiering: kerstballen, kerststerren, hartjes en candy canes?

Ik ben zelf woonachtig in de provincie Flevoland dus in die regio kan ik het zo langsbrengen. En anders moeten we even een oproepje doen in het vervoerstopic.

Ik heb een drukke week op werk dus een reactie van mij kan soms even duren. Bij interesse graag PM'en zodat ik het zeker weten zie :)
Zitten er discoballetjes tussen? :@
Kaleidoscopiklimax
  maandag 16 december 2013 @ 13:30:35 #15
386633 Adnap
I love Life !
pi_134326075
Mocht een taxi nodig zijn, ik reis regelmatig van NH naar Flevoland en terug. Dus die kerstballen en zo kunnen wel in mijn Adnap
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_134329057
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]

Mazou! _O_ mijn jonge hormonen draaide door... :'( wat een verwennerij, wat een geweldig pakket!
De kerstboomhangers hangen al in de boom, en de honden+kat hebben al lekker gesnackt! manlief zit as we speak chocolademelk te drinken!

echt ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, dank je wel schiet gewoon tekort voor mijn gevoel!

[ afbeelding ] toby en dexter zeggen ook dank je wel!!
Bovenstaande even gekopieerd uit het vorige topic. Heeeel graag gedaan! Ik ben blij dat jullie er zo blij mee zijn O+
pi_134331779
Omg! Vanmiddag is ons kerstpakket bezorgd *O* *O* *O*

Het zag er van de buitenkant al zoooooooo mooi uit!

En na het openen kwam dit tevoorschijn

Ik heb er werkelijk geen woorden voor... Zo lief!!

De cadeautjes bewaren we voor de kerst.. Dan is dat voor m'n zoontje ook nog een échte superkerst!

Dankjulliewel Cathmar en ioko, namens m'n zoontje, baby to be, m'n vriend en mij O+ O+

Uiteraard volgt er dan met/na kerst nog een update!!!

*O* *O* *O* *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134331809
Oh de eerste foto is gedraaid, excuus :@
pi_134331907
Pakket hier is zojuist opgehaald door GodsSon *O* *G* *O*
pi_134332902
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:12 schreef essnhills het volgende:
Pakket hier is zojuist opgehaald door GodsSon *O* *G* *O*
Afspraak zien te maken om deze week af te geven... komt helemaal goed
All management is Strategic Management.
pi_134332922
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2013 16:38 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Afspraak zien te maken om deze week af te geven... komt helemaal goed
Top! ^O^
pi_134333403
/lurk uit

Wauw, die pakketten zien er prachtig uit zeg! :o Echt een superactie is dit ^O^

/lurk aan
hee hallo
pi_134333625
Ik kan nog tot 19:19 vanavond de OP bijwerken, zijn er nog pakketjes uit de OP die aangekomen zijn bij de ontvangers die ik heb gemist? O+
  maandag 16 december 2013 @ 19:31:58 #24
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134339044
sjjkjksdjhsdjk *; Wat leuk allemaaal :D
Kaleidoscopiklimax
pi_134340924
Ik ga morgen nog even op zoek naar een passende doos en dan gaat mijn pakket op de post.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_134341533
Het littlebospakket gaat zaterdag op reis O+

Tot die tijd kijk ik lekker.mee met de uitpakfotos van alle andere mmooie paketten _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134343136
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Het littlebospakket gaat zaterdag op reis O+

Spannunnnnt *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  One tough cookie maandag 16 december 2013 @ 22:55:04 #28
169210 liesje1979
pi_134349234
Wat weer heerlijk allemaal. O+
Volgens mij ben ik weer bij met PM en ik heb de OP ook nog even nagelopen en Nectarientje een hartje gegeven. Die ze verdient.

Verder gaat het nog steeds wel ok met de pakketten, zo fijn dat alles nu langzaamaan een beetje binnen begint te komen.
Helaas heb ik nog niet iedereen kunnen koppelen want er melden zich nog steeds mensen aan om een pakket te mogen ontvangen maar niet echt meer om te geven. Dus heb ik sinds de vorige update nog niet echt nieuwe koppelingen kunnen maken.
Maar misschien komen er nog wat pakketten vrij als mensen hun eigen pakket binnen krijgen. *O*
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:24:07 #29
85962 ioko
I Appear Missing
pi_134362343
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Omg! Vanmiddag is ons kerstpakket bezorgd *O* *O* *O*

Het zag er van de buitenkant al zoooooooo mooi uit!
[ afbeelding ]

En na het openen kwam dit tevoorschijn
[ afbeelding ]

Ik heb er werkelijk geen woorden voor... Zo lief!!

De cadeautjes bewaren we voor de kerst.. Dan is dat voor m'n zoontje ook nog een échte superkerst!

Dankjulliewel Cathmar en ioko, namens m'n zoontje, baby to be, m'n vriend en mij O+ O+

Uiteraard volgt er dan met/na kerst nog een update!!!

*O* *O* *O* *O*
Voor deze updates doen we het dan ook :). Al moet ik de credits aan Cathmar geven, zij heeft al het werk gedaan. Ik hoef alleen straks de rekening te betalen. En dat doe ik met plezier. Ik hoop dat jullie er met z'n allen een leukere kerst door krijgen. En aangezien ik zelf net vader ben geworden, denk ik dat dat wel snor zit, zo met een kleintje op komst. ~:)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_134374733
Door wat problemen zal mijn pakket pas na de kerst (op de zaterdagochtend vroeg) worden bezorgd bij mijn begunstigde ;( -O- Is overlegd met Cat en Lies en ik baal écht enorm, maar gelukkig kunnen mijn ouders het pakket aan de deur afleveren. Lichtpuntje: alles wat ik teveel had gehaald en niet in de doos paste past nu wel in de tas! *O*

Voorproefje omdat 't nog zo lang duurt:

Al paste het ook niet in de tas! :') *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 17-12-2013 22:32:03 ]
Ja doei.
pi_134378665
Vandaag de laatste spullen gekocht, en alles ingepakt. Morgen gaan we het pakket brengen.

Toch wel even getwijfeld, wat zouden ze er van vinden, is te veel, is het te weinig, is de verhouding eten/cadeau's wel goed.
pi_134378737
Het komt uit een goed hart en is met liefde gedaan, hoe kan het niet goed zijn? ;)
pi_134378761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef SunshineEva het volgende:
Vandaag de laatste spullen gekocht, en alles ingepakt. Morgen gaan we het pakket brengen.

Toch wel even getwijfeld, wat zouden ze er van vinden, is te veel, is het te weinig, is de verhouding eten/cadeau's wel goed.
het is met liefde bij elkaar gezocht, dan is het altijd perfect O+
pi_134378820
Wat vanelle zegt dus _O-
pi_134378936
Helemaal mee eens O+
pi_134380287
Ik heb hetzelfde dilemma hoor! Mijn ontvanger is iets anders dan de meeste mensen, maar ik hoop dat wat ik voor hem heb gekocht goed is.

Ik heb trouwens wel by far de lelijkste doos verstuurd :@ . Ik had geen kleinere dozen op het werk en ook was mijn inpakpapier halverwege de doos op. Mijn collega's waren me al aan het uitlachen en konden niet beloven dat het papier wat er nu omheen zat er ook op blijft zitten.

Maar het pakket is onderweg *O*
pi_134381764
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Ik heb hetzelfde dilemma hoor! Mijn ontvanger is iets anders dan de meeste mensen, maar ik hoop dat wat ik voor hem heb gekocht goed is.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die dat gevoel heeft. Bij "mijn" gezin spelen wat allergieën, dat is nog best moeilijk met de boodschappen enzo.

Maar idd het is met liefde gemaakt en goed bedoeld. En ik denk dat het ook met liefde ontvangen wordt.
pi_134382238
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef SunshineEva het volgende:

[..]
Maar idd het is met liefde gemaakt en goed bedoeld.
Dat is het het allerbelangrijkste :)
pi_134382941
Het gaat nog altijd om de gedachte! Ons pakket was zo geweldig gevuld voor de feestdagen O+ en dat door iemand die ons niet kent O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:18:37 #40
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134385269
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Zitten er discoballetjes tussen? :@
Uuuh, wel 2 balletjes met wat glitter... Maar geen echte discobollen :(
pi_134385663
Wie o wie? Anonieme gevert..
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...

Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz

En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.

Dank je wel. :*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134385666
Ik kan helaas de foto's niet zien! Iemand een idee hoe dat komt? Dat is nou juist het leukste van dit topic, de foto's en de blije reacties
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134385991
Vandaag samen met mijn dushi Jaleesa alles rond gemaakt voor onze ontvanger, ben benieuwd :D
  One tough cookie dinsdag 17 december 2013 @ 22:55:06 #44
169210 liesje1979
pi_134387287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...

Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz

En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.

Oh tof, ben heel benieuwd naar de foto's! *O*

Mijn pakketje gaat morgen op de post.
pi_134387806
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:

Dat klinkt echt O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 17 december 2013 @ 23:07:24 #46
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134387961
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Adnap het volgende:
Mocht een taxi nodig zijn, ik reis regelmatig van NH naar Flevoland en terug. Dus die kerstballen en zo kunnen wel in mijn Adnap
Top, thnx voor je aanbod! ^^
pi_134389704
Mocht het nog nodig zijn... mijn reisschema:
morgen Oosterhout-Nieuwegein
donderdag Oosterhout - Leidschendam
vrijdag Oosterhout - Nieuwegein

allen retour waarbij ik vrijdag al een pakket afgeef in de buurt van Oss
All management is Strategic Management.
pi_134390666
Wat een goed initatief! echt mooi om te lezen!
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen? :)
Funkmode!
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 00:12:15 #49
169210 liesje1979
pi_134390856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen? :)
Wat leuk, je mag mij een PM sturen en dan koppel ik je aan iemand van de reservelijst en krijg je de adresgegevens van iemand. *O*
  woensdag 18 december 2013 @ 00:12:35 #50
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134390869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
Leuk idee!!! O+ Stuur Liesje even een pm, die heeft nog wel wat ontvangers over als ik me niet vergis! :Y
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_134391011
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat leuk, je mag mij een PM sturen en dan koppel ik je aan iemand van de reservelijst en krijg je de adresgegevens van iemand. *O*
oke, dat doe ik morgenavond dan wel even, want heb geen idee hoe dat werkt op me mobiel. :P
Funkmode!
pi_134393521
Mooie feedback allemaal :) prachttopic weer
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_134393715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 06:58 schreef DrParanoid het volgende:
Mooie feedback allemaal :) prachttopic weer
Nou inderdaad, dit is echt zo'n feelgood topic :Y

En voor mensen die twijfelen of ze het juiste gekocht hebben.. Ik denk dat iedereen op de lijst van ontvangers het al ontzettend leuk vind om wat te krijgen, wat dan ook.. Het gebaar is alleen al ontzettend lief :)
pi_134394376
Mijn pakket is bijna klaar, ik wacht nog op 2 cadeautjes die per post moeten binnenkomen.. Zijn al sinds de 9e onderweg }:| Als ze er niet zijn als ik vanavond thuiskom gaat het pakket maar zonder die dingen op de post, dan stuur ik ze nog wel na. Zo stom :( Wil natuurlijk wel dat het pakket voor de kerst bij mijn ontvanger aankomt!
pi_134396338
Jeeeeee, ik kan nu de foto's wel ineens zien en het ziet er allemaal super mooi uit!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134396679
O+ kippenvel topic O+
...
pi_134398834
hoi ik heb deze site gekregen voor aanmelding voor kerstpakket als dat nog zou kunnen ik heb 2 kids en zit in de wsnp en wij zouden het leuk vinden maar weet niet hoe het werkt gr mariella
pi_134398994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
hoi ik heb deze site gekregen voor aanmelding voor kerstpakket als dat nog zou kunnen ik heb 2 kids en zit in de wsnp en wij zouden het leuk vinden maar weet niet hoe het werkt gr mariella
Lees anders de openingspost even...
Ja doei.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:59:23 #59
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134399028
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
Hoi, ik wil dit bericht even toelichten/aanvullen. Ik ken Marietje dus. En zij zit in een hele penibele situatie qua financien met haar gezin. Ik had haar dus verteld over Fok! en over FHF en adviseerde haar om hier ook aan te melden en mee te gaan doen. Wie weet wat zij voor iemand kan betekenen of een ander voor haar.

Ook vertelde ik haar over het fantastische Kerstpakkettentopic en wat voor moois dat elk jaar teweeg brengt. Volgend jaar zal ze er dus zeker aan mee willen doen, maar zei al dat dat voor dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Haar eerste berichtje kan nogal hebberig overkomen, maar ze is echt niet bekend met dit fenomeen (fok ansich) dus willen jullie dat haar niet kwalijk nemen. Ze is echt een leuke meid die hier actief wil gaan meeposten :)
pi_134399058
[quote]0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
hoi ik had vraagje zou je je nog op kunnen geven voor kerstpakket en hoe gaat dat dan gr mariella
pi_134399216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:00 schreef marietje1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef marietje1 het volgende:
hoi ik had vraagje zou je je nog op kunnen geven voor kerstpakket en hoe gaat dat dan gr mariella
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lees anders de openingspost even...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134399244
dankje julie zal ik doen gr marietje
  woensdag 18 december 2013 @ 12:06:19 #63
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134399250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

[..]

Ze wou editten, maar deed quote :P

Ik zit haar al op weg te helpen met hoe alles werkt op fok :) (ze is echt een fok!maagd wat dat betreft :D )
pi_134399259
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoi, ik wil dit bericht even toelichten/aanvullen. Ik ken Marietje dus. En zij zit in een hele penibele situatie qua financien met haar gezin. Ik had haar dus verteld over Fok! en over FHF en adviseerde haar om hier ook aan te melden en mee te gaan doen. Wie weet wat zij voor iemand kan betekenen of een ander voor haar.

Ook vertelde ik haar over het fantastische Kerstpakkettentopic en wat voor moois dat elk jaar teweeg brengt. Volgend jaar zal ze er dus zeker aan mee willen doen, maar zei al dat dat voor dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Haar eerste berichtje kan nogal hebberig overkomen, maar ze is echt niet bekend met dit fenomeen (fok ansich) dus willen jullie dat haar niet kwalijk nemen. Ze is echt een leuke meid die hier actief wil gaan meeposten :)
Misschien kun jij haar een beetje op weg helpen ireth? Zou jammer zijn als er een verkeerde indruk ontstaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 december 2013 @ 12:07:20 #65
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134399278
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Misschien kun jij haar een beetje op weg helpen ireth? Zou jammer zijn als er een verkeerde indruk ontstaat.
Ja ben al bezig :Y Gaat niet zo snel, maar komt helemaal goed :Y
pi_134399291
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef marietje1 het volgende:
dankje julie zal ik doen gr marietje
Met een beetje hulp van ireth komt het vast goed! ^O^
Ik zit nu zelf mobiel en dan is het wat lastig om je de juiste linkjes te geven.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134399300
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja ben al bezig :Y Gaat niet zo snel, maar komt helemaal goed :Y
GMTA! O+
  woensdag 18 december 2013 @ 12:09:21 #68
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134399340
Alleen nu ff voedertijd in Huize Ireth, dus de spoedcursus "Fok!ken voor Dummies" staat op pauzestand :P
pi_134400165
dank jullie voor jullie reacties vind het heel lief van Ireth dat ze me wil helpen dankje wel
  woensdag 18 december 2013 @ 14:24:35 #70
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134403695
Daarnet kwam er een retegroot pakket binnen... had al zo'n vermoeden dat het van dit topic zou zijn, maar mijn vermoedens werden bevestigd toen ik het pakketje openmaakte. Ik weet het... het pakket is niet van mij dus eigenlijk mag ik het niet openmaken :P

Heb alles even overgeheveld naar een tas, omdat we de doos niet kwijt konden, maar wat erin zat was gewoon perfect. :D Ik ben benieuwd hoe mn broer gaat reageren als hij over een paar dagen thuiskomt! En ben ook benieuwd over hoeveel dagen de tas al leeg is :D :')

Dus bij deze, gever, dankjewel O+
Kaleidoscopiklimax
pi_134411468
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
Daarnet kwam er een retegroot pakket binnen... had al zo'n vermoeden dat het van dit topic zou zijn, maar mijn vermoedens werden bevestigd toen ik het pakketje openmaakte. Ik weet het... het pakket is niet van mij dus eigenlijk mag ik het niet openmaken :P

Heb alles even overgeheveld naar een tas, omdat we de doos niet kwijt konden, maar wat erin zat was gewoon perfect. :D Ik ben benieuwd hoe mn broer gaat reageren als hij over een paar dagen thuiskomt! En ben ook benieuwd over hoeveel dagen de tas al leeg is :D :')

Foto's!! *O*
pi_134413000
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef RadioSlut het volgende:

Awesome
Twiddel
pi_134416388
Blijkbaar is bij mij ook het pakket aangekomen, ben alleen pas morgen thuis. Ik ben zo benieuwd! :D
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_134416463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Omdat jij het bent; als er niemand zich aanmeld om een pakket te doneren wil ik wel een gedeelte sponsoren, en CoolGuy vast ook wel, die lijer kennende.
pi_134416648
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat jij het bent; als er niemand zich aanmeld om een pakket te doneren wil ik wel een gedeelte sponsoren, en CoolGuy vast ook wel, die lijer kennende.
_O- _O- ^O^ ^O^
pi_134416650
quote:

[..]

Lief! O+

Maar overleg dit even met Liesje. Ik ken de lijst niet, maar het zou niet echt eerlijk zijn als Marietje een pakket krijgt omdat ze hier post terwijl anderen, die zich anoniem hebben aangemeld, ernaast grijpen, nietwaar?
  woensdag 18 december 2013 @ 19:59:10 #77
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134416810
quote:

[..]

O+ O+ *; ^)

quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lief! O+

Maar overleg dit even met Liesje. Ik ken de lijst niet, maar het zou niet echt eerlijk zijn als Marietje een pakket krijgt omdat ze hier post terwijl anderen, die zich anoniem hebben aangemeld, ernaast grijpen, nietwaar?
Ja daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens :Y Het moet niet zo zijn dat er een vaste user 'overblijft' zeg maar..
pi_134416901
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lief! O+

True :) ik zal het eens overleggen.
pi_134416957
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

O+ O+ *; ^)

[..]

Ja daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens :Y Het moet niet zo zijn dat er een vaste user 'overblijft' zeg maar..
Gaat mij niet om vaste users, maar om mensen die zich eerder dan marietje hebben aangemeld. Ik heb een hoop meer PMs zien langskomen dan vragers die hier meeposten, zeg maar. En dat is prima, want het is geen verplichting om je hier te melden.
pi_134417009
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

True :) ik zal het eens overleggen.
^O^
pi_134417018
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.

Helden :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_134417093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef DrParanoid het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.

dit! _O_
Funkmode!
  woensdag 18 december 2013 @ 20:05:22 #83
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134417173
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gaat mij niet om vaste users, maar om mensen die zich eerder dan marietje hebben aangemeld. Ik heb een hoop meer PMs zien langskomen dan vragers die hier meeposten, zeg maar. En dat is prima, want het is geen verplichting om je hier te melden.
ja dat bedoel ik ook, vaste users als in de zin van 'eerder aangemelde' users :)
pi_134417720

Is per vanavond onderweg naar zijn ontvanger! Het kadopapier was halverwege het inpakken op :(
pi_134418107
goedeavond
ik wil ook niet voor dringen echt niet en snap best dat er anderen voor mij zijn en ik mag super blij zijn als het mogelijk is ik er 1 zou krijgen dit jaar maar vind het super de mensen die jullie al geholpen hebben en super zeg en ik gun het iedereen dus nog maal ik wil niemand voor het hooft stoten en snap dat anderen eerder waren gr marietje
pi_134418425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:21 schreef marietje1 het volgende:
goedeavond
ik wil ook niet voor dringen echt niet en snap best dat er anderen voor mij zijn en ik mag super blij zijn als het mogelijk is ik er 1 zou krijgen dit jaar maar vind het super de mensen die jullie al geholpen hebben en super zeg en ik gun het iedereen dus nog maal ik wil niemand voor het hooft stoten en snap dat anderen eerder waren gr marietje
Aaah! Niet schuldig voelen! :) Ligt niet aan jou hoor. Er is gewoon zoveel *; dat we soms wat te snel willen en daardoor dingetjes/mensen vergeten.

Vind je je weg al een beetje op fok?
  woensdag 18 december 2013 @ 20:25:38 #87
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134418464
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Aaah! Niet schuldig voelen! :) Ligt niet aan jou hoor. Er is gewoon zoveel *; dat we soms wat te snel willen en daardoor dingetjes/mensen vergeten.

Vind je je weg al een beetje op fok?
Ik probeer haar nu wegwijs te krijgen in het dm-systeem, waarschijnlijk is ze zich de plu geschrokken van dat nieuwe venstertje in haar scherm ineens :P
pi_134418503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef DrParanoid het volgende:

Ja! O+
pi_134418541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:25 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik probeer haar nu wegwijs te krijgen in het dm-systeem, waarschijnlijk is ze zich de plu geschrokken van dat nieuwe venstertje in haar scherm ineens :P
Hihihihi! _O-
pi_134418733
hihi was al aan het kijken wat het was hahah maar me zoontje word net huilend wakker
pi_134419029
ik kom zo meteen terug even met me zoontje bezig
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 21:21:22 #92
169210 liesje1979
pi_134422334
Mijn pakket is ook onderweg. Welkom Marietje.
pi_134422512
Zojuist ons pakket bij de buurvrouw op kunnen halen :) wat een super mooi pakket!! Heel veel lekkers en ook nog een mooie snijplank en wokpan (waarvan onze serieus aan vervanging toe was). Verder <3 love the mini marsmellows!!!!

Gever, super bedankt namens ons beide. Je hebt ons super blij gemaakt ermee, en de poezen met de doos.....

One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 21:48:04 #94
169210 liesje1979
pi_134424388
Whoooooopwhoop Cindy. *O*
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 21:49:03 #95
169210 liesje1979
pi_134424462
Een ontvanger wilde graag anoniem een beetje voorpret delen. Bij dezen dus:

quote:
Gever:

Hallo!

Heb je een dezer dagen je diepvries een beetje leeg? dan tuf ik even naar XXXXXXXXXXXX.

groet. XXXXXXXXXXXXX

--------------------------------
Ontvanger:

Hoi!

Dank voor je PM, ik had 'm een paar dagen geleden al gezien, maar nog geen mogelijkheid om echt inhoudelijk te reageren. Hartstikke leuk! Nu komt 't echt dichtbij!!!

Toen je me vroeg wat voor soorten vlees, heb ik zo uit m'n hoofd een aantal dingen opgenoemd die ik lekker vind en vaak/vaker eet, maar nu wordt 't wel span-nend...
Wat zit er allemaal in?!

Mijn agenda is nogal druk aankomende week, dus het is ook even kijken naar wanneer je langs kunt komen, haha Maar: ik heb vrijdag en zaterdag nog niks staan, kun jij dan ook om de Tas Vlees langs te brengen? Mogelijk dat ik nog iets afspreek met m'n vriend, maar een deel van het pakket is ook voor hem, dussss

Hoe groot/veel is het eigenlijk?

Ik moet nl. nog wel wat friet overhuizen naar m'n vriend; de frietjes die ik gekocht had waren toch 'n minder succes uit de oven. En vriend heeft wel een friteuse dus die mag ze opmaken

Oeh, spannend...

Groetjes,

Een trouwe FOK!ster, die het FHF-forum een geweldig initiatief vindt!
Maar hier toch anoniem wil blijven...

--------------------
Gever:

Van mij hoeft er niks in het forum te staan hoor. vlees onderweg of ontvangen ofzo.. ik hoef niet zo nodig publieke schouderklopjes.

Zaterdagochtend ergens? Niet al te vroeg. Ik heb het verder ook druk, maar zaterdag is prima...

Tot nu toe een pakketje of 8

even uit mijn hoofd, duitse biefstuk, tartaar, biefstuk, runderworstjes, biologisch gehakt chipolata worst en verder weet ik het zo even niet.

er komt woensdag of donderdag nog een lading, dus ik kijk even of daar nog wat leuks voor je bij zit. .

Mijn nummer is XXXXXXXXXXXXXXXXXXX. Misschien makkelijker om van de week even zo iets af te spreken over zaterdag.
pi_134424831
quote:
yeah poezelfoto :)
pi_134426262
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Cindy1988 het volgende:
Zojuist ons pakket bij de buurvrouw op kunnen halen :) wat een super mooi pakket!! Heel veel lekkers en ook nog een mooie snijplank en wokpan (waarvan onze serieus aan vervanging toe was). Verder <3 love the mini marsmellows!!!!

Gever, super bedankt namens ons beide. Je hebt ons super blij gemaakt ermee, en de poezen met de doos.....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
toffe wok idd :D en een ontzettend tevreden kat _O-
pi_134427935
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 22:38:33 #99
169210 liesje1979
pi_134428060
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
Is dat zo? Want dat zou wel tof zijn hoor, we kunnen nog wel wat pakketjes gebruiken. *O*
  woensdag 18 december 2013 @ 22:45:41 #100
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134428580
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:23 schreef Cindy1988 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuk pakket! O+ en hier zaten de katten ook gelijk in de dozen :P
pi_134429009
ireth leuk de foto"s hihih en poes gelijk bezit genomen in de doos hihi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')