abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134341533
Het littlebospakket gaat zaterdag op reis O+

Tot die tijd kijk ik lekker.mee met de uitpakfotos van alle andere mmooie paketten _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134343136
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Het littlebospakket gaat zaterdag op reis O+

Spannunnnnt *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  One tough cookie maandag 16 december 2013 @ 22:55:04 #28
169210 liesje1979
pi_134349234
Wat weer heerlijk allemaal. O+
Volgens mij ben ik weer bij met PM en ik heb de OP ook nog even nagelopen en Nectarientje een hartje gegeven. Die ze verdient.

Verder gaat het nog steeds wel ok met de pakketten, zo fijn dat alles nu langzaamaan een beetje binnen begint te komen.
Helaas heb ik nog niet iedereen kunnen koppelen want er melden zich nog steeds mensen aan om een pakket te mogen ontvangen maar niet echt meer om te geven. Dus heb ik sinds de vorige update nog niet echt nieuwe koppelingen kunnen maken.
Maar misschien komen er nog wat pakketten vrij als mensen hun eigen pakket binnen krijgen. *O*
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:24:07 #29
85962 ioko
I Appear Missing
pi_134362343
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Omg! Vanmiddag is ons kerstpakket bezorgd *O* *O* *O*

Het zag er van de buitenkant al zoooooooo mooi uit!
[ afbeelding ]

En na het openen kwam dit tevoorschijn
[ afbeelding ]

Ik heb er werkelijk geen woorden voor... Zo lief!!

De cadeautjes bewaren we voor de kerst.. Dan is dat voor m'n zoontje ook nog een échte superkerst!

Dankjulliewel Cathmar en ioko, namens m'n zoontje, baby to be, m'n vriend en mij O+ O+

Uiteraard volgt er dan met/na kerst nog een update!!!

*O* *O* *O* *O*
Voor deze updates doen we het dan ook :). Al moet ik de credits aan Cathmar geven, zij heeft al het werk gedaan. Ik hoef alleen straks de rekening te betalen. En dat doe ik met plezier. Ik hoop dat jullie er met z'n allen een leukere kerst door krijgen. En aangezien ik zelf net vader ben geworden, denk ik dat dat wel snor zit, zo met een kleintje op komst. ~:)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_134374733
Door wat problemen zal mijn pakket pas na de kerst (op de zaterdagochtend vroeg) worden bezorgd bij mijn begunstigde ;( -O- Is overlegd met Cat en Lies en ik baal écht enorm, maar gelukkig kunnen mijn ouders het pakket aan de deur afleveren. Lichtpuntje: alles wat ik teveel had gehaald en niet in de doos paste past nu wel in de tas! *O*

Voorproefje omdat 't nog zo lang duurt:

Al paste het ook niet in de tas! :') *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 17-12-2013 22:32:03 ]
Ja doei.
pi_134378665
Vandaag de laatste spullen gekocht, en alles ingepakt. Morgen gaan we het pakket brengen.

Toch wel even getwijfeld, wat zouden ze er van vinden, is te veel, is het te weinig, is de verhouding eten/cadeau's wel goed.
pi_134378737
Het komt uit een goed hart en is met liefde gedaan, hoe kan het niet goed zijn? ;)
pi_134378761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef SunshineEva het volgende:
Vandaag de laatste spullen gekocht, en alles ingepakt. Morgen gaan we het pakket brengen.

Toch wel even getwijfeld, wat zouden ze er van vinden, is te veel, is het te weinig, is de verhouding eten/cadeau's wel goed.
het is met liefde bij elkaar gezocht, dan is het altijd perfect O+
pi_134378820
Wat vanelle zegt dus _O-
pi_134378936
Helemaal mee eens O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134380287
Ik heb hetzelfde dilemma hoor! Mijn ontvanger is iets anders dan de meeste mensen, maar ik hoop dat wat ik voor hem heb gekocht goed is.

Ik heb trouwens wel by far de lelijkste doos verstuurd :@ . Ik had geen kleinere dozen op het werk en ook was mijn inpakpapier halverwege de doos op. Mijn collega's waren me al aan het uitlachen en konden niet beloven dat het papier wat er nu omheen zat er ook op blijft zitten.

Maar het pakket is onderweg *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_134381764
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Ik heb hetzelfde dilemma hoor! Mijn ontvanger is iets anders dan de meeste mensen, maar ik hoop dat wat ik voor hem heb gekocht goed is.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die dat gevoel heeft. Bij "mijn" gezin spelen wat allergieën, dat is nog best moeilijk met de boodschappen enzo.

Maar idd het is met liefde gemaakt en goed bedoeld. En ik denk dat het ook met liefde ontvangen wordt.
pi_134382238
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef SunshineEva het volgende:

[..]
Maar idd het is met liefde gemaakt en goed bedoeld.
Dat is het het allerbelangrijkste :)
pi_134382941
Het gaat nog altijd om de gedachte! Ons pakket was zo geweldig gevuld voor de feestdagen O+ en dat door iemand die ons niet kent O+
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:18:37 #40
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134385269
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Zitten er discoballetjes tussen? :@
Uuuh, wel 2 balletjes met wat glitter... Maar geen echte discobollen :(
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_134385663
Wie o wie? Anonieme gevert..
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...

Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz

En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.

Dank je wel. :*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134385666
Ik kan helaas de foto's niet zien! Iemand een idee hoe dat komt? Dat is nou juist het leukste van dit topic, de foto's en de blije reacties
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134385991
Vandaag samen met mijn dushi Jaleesa alles rond gemaakt voor onze ontvanger, ben benieuwd :D
  One tough cookie dinsdag 17 december 2013 @ 22:55:06 #44
169210 liesje1979
pi_134387287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...

Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz

En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.

Oh tof, ben heel benieuwd naar de foto's! *O*

Mijn pakketje gaat morgen op de post.
pi_134387806
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:

Dat klinkt echt O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 17 december 2013 @ 23:07:24 #46
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_134387961
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Adnap het volgende:
Mocht een taxi nodig zijn, ik reis regelmatig van NH naar Flevoland en terug. Dus die kerstballen en zo kunnen wel in mijn Adnap
Top, thnx voor je aanbod! ^^
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_134389704
Mocht het nog nodig zijn... mijn reisschema:
morgen Oosterhout-Nieuwegein
donderdag Oosterhout - Leidschendam
vrijdag Oosterhout - Nieuwegein

allen retour waarbij ik vrijdag al een pakket afgeef in de buurt van Oss
All management is Strategic Management.
pi_134390666
Wat een goed initatief! echt mooi om te lezen!
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen? :)
Funkmode!
  One tough cookie woensdag 18 december 2013 @ 00:12:15 #49
169210 liesje1979
pi_134390856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen? :)
Wat leuk, je mag mij een PM sturen en dan koppel ik je aan iemand van de reservelijst en krijg je de adresgegevens van iemand. *O*
  woensdag 18 december 2013 @ 00:12:35 #50
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134390869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
Leuk idee!!! O+ Stuur Liesje even een pm, die heeft nog wel wat ontvangers over als ik me niet vergis! :Y
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')