Spannunnnntquote:Op maandag 16 december 2013 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Het littlebospakket gaat zaterdag op reis![]()
Voor deze updates doen we het dan ookquote:Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Omg! Vanmiddag is ons kerstpakket bezorgd![]()
![]()
![]()
Het zag er van de buitenkant al zoooooooo mooi uit!
[ afbeelding ]
En na het openen kwam dit tevoorschijn
[ afbeelding ]
Ik heb er werkelijk geen woorden voor... Zo lief!!
De cadeautjes bewaren we voor de kerst.. Dan is dat voor m'n zoontje ook nog een échte superkerst!
Dankjulliewel Cathmar en ioko, namens m'n zoontje, baby to be, m'n vriend en mij![]()
![]()
Uiteraard volgt er dan met/na kerst nog een update!!!
![]()
![]()
![]()
het is met liefde bij elkaar gezocht, dan is het altijd perfectquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef SunshineEva het volgende:
Vandaag de laatste spullen gekocht, en alles ingepakt. Morgen gaan we het pakket brengen.
Toch wel even getwijfeld, wat zouden ze er van vinden, is te veel, is het te weinig, is de verhouding eten/cadeau's wel goed.
Dan ben ik gelukkig niet de enige die dat gevoel heeft. Bij "mijn" gezin spelen wat allergieën, dat is nog best moeilijk met de boodschappen enzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef Wolken het volgende:
Ik heb hetzelfde dilemma hoor! Mijn ontvanger is iets anders dan de meeste mensen, maar ik hoop dat wat ik voor hem heb gekocht goed is.
Dat is het het allerbelangrijkstequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef SunshineEva het volgende:
[..]
Maar idd het is met liefde gemaakt en goed bedoeld.
Uuuh, wel 2 balletjes met wat glitter... Maar geen echte discobollenquote:Op maandag 16 december 2013 13:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zitten er discoballetjes tussen?
Oh tof, ben heel benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:
Wie o wie? Anonieme gevert..
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...
Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz
En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.
Dank je wel.
Dat klinkt echtquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:26 schreef seasushi het volgende:
Wie o wie? Anonieme gevert..
Waanzinnig bedankt! Er stond een gigantisch pakket bij de buren op me te wachten. Helaas waren ze niet thuis toen ik het op kwam halen, maar ik kon door het raam van de voordeur het pakket naar me zien lachen...
Vanavond met dochter en hond mochten we dan openmaken! Schildersdoeken, verf, penselen, pastelkrijt, schetsblokk, 2 paar dikke huissokken, grote bekers, gevuld met chocolaatjes!. Hondesnoepjes, speeltjes en bot. Doucheschuimen, kerstpopknutselspullen, kaarsen enz enz enz
En geen enkele verwijzing naar de gulle gever, maar wat een zorgvuldig uitgezocht pakket..
Ik weet niet of je je bekend wilt maken, maar ik wil je wel zeggen dat wij 3 en er ontzettend blij mee zijn.
Hopelijk lukt het me eens om een fatsoenlijke foto te uploaden, maar nu eerst nog een chocolaatje en de hond een hondekoekie.
Dank je wel.
Top, thnx voor je aanbod! ^^quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef Adnap het volgende:
Mocht een taxi nodig zijn, ik reis regelmatig van NH naar Flevoland en terug. Dus die kerstballen en zo kunnen wel in mijn Adnap
Wat leuk, je mag mij een PM sturen en dan koppel ik je aan iemand van de reservelijst en krijg je de adresgegevens van iemand.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
Wat een goed initatief! echt mooi om te lezen!
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen?
Leuk idee!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 00:06 schreef aadspagaat het volgende:
Wat een goed initatief! echt mooi om te lezen!
er blijken dus heel wat leuke mensen op fok te zitten! ik geef mijn kerstpakket altijd aan mijn moeder die het ook niet zo breed heeft. Maar wil eigenlijk wel nog iemand blij maken hier, maar aangezien het te laat is voor een kerstpakket en ik ook niet echt goed ben in het samenstellen wordt het wat anders. ik ben bereid om een bioscoopbon/musicalbon of iets in die catogorie tot 30eu cadeau te doen, mocht iemand dat leuk vinden! moet ik dat hier gewoon melden of iemand een dm sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |