Ik kan eventueel ook nog sponsoren, laat maar iets weten! Als de wachtlijst dan weg is, met veel plezier!quote:Op donderdag 26 december 2013 03:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dit altijd een geweldig topic gevonden, maar zat zelf altijd iets krap. Nu kan ik het me eindelijk veroorloven. Ik heb me hier niet eerder gemeld, omdat ik buiten dit topic om al wat andere Fokkers een pakketje heb gestuurd, maar kan het niet laten om hier toch mee te doen.
Ik kan anderhalf pakketje samenstellen (Ansu, ik kan dus met jou meedoen), dan is iedereen van de wachtlijst voorzien, of niet?
Morgen ben ik overdag aan het werk en kan dan niet reageren, maar ik ontvang graag een PM met lijst en adresgegevens, en ook van Ansu meer informatie over hoe ik kan helpen.
Oh, ik kan niet wachten om vrijdag op pad te gaan om een pakket te maken.
quote:Op donderdag 26 december 2013 01:54 schreef diana1980 het volgende:
Super genoten! Het was zo ontzettend lekker.
Ik stuur je straks even een PM en Liesje heb de jouwe ontvangen! Moge het voor iedereen maar leuke feestdagen wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:47 schreef maite9 het volgende:
[..]
Ik kan eventueel ook nog sponsoren, laat maar iets weten! Als de wachtlijst dan weg is, met veel plezier!
Leuk!!quote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wij gaan vandaag de cadeautjes uitpakken van het pakket!![]()
![]()
Wat een gaaf pakket is dat zeg!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef diana1980 het volgende:
Wauw...we zijn er stil van dit is echt teveel!
Diep diep geraakt zijn we van dit mooie pakket! dit vergeten we nooit meer.
Vanuit het diepst van ons hart! dankjewel <3
http://s294.photobucket.c(...)lideshow/Kerstpakket
Hierbij een link ik kreeg het niet anders voor elkaar,
Graag gedaan, We (ik tenminste) vond het leuk om het samen te stellen en het doet me goed, dat het pakket goed is gevallen bij julliequote:Op woensdag 25 december 2013 23:43 schreef GimmeGore het volgende:
Bos81, Littledrummergirl en Radioslut nogmaals bedankt. Als ik zie hoe blij mijn vriend is met dingetjes uit jullie pakket dan weet ik waarom ik ons heb opgegeven (hij kon na een aardige tijd in de WW best een oppepper gebruiken, ook al geeft hij dat niet makkelijk toe)
dat is cool uit het buitenland ! Gaat ook nog best snel als het morgen aankomt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn pakket is zojuist met de ferrypost vertrokken en zal morgen tussen 8 en 9 ergens bezorgd worden
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:40 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is cool uit het buitenland ! Gaat ook nog best snel als het morgen aankomt.
is nog steeds cool uit het buitenland en nog steeds snelquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]mijn ouders nemen het mee. Had het eigenlijk op willen sturen, maar dat kwam met dat gewicht en alles neer op 40/45 pond
dat was iets té gortig.
Snelle actie van jullie!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:25 schreef Ansu het volgende:
Het pakket van maite9 en mij is af! Zitten alleen wel wat breekbare dingen in dus moet nog even wat opvulling vinden en ik hoopte dat hij onder de tien kilo zou zijn
helaas, dik 15 kilo haha dus dat gaat hem niet meer worden!
Hopelijk is de ontvanger er blij mee!
Ja her andere pakketje werd vandaag ook verzorgd, dan hebben we hopelijk iedereen die een steuntje kon gebruiken dit jaar kunnen helpen!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:25 schreef Ansu het volgende:
Het pakket van maite9 en mij is af! Zitten alleen wel wat breekbare dingen in dus moet nog even wat opvulling vinden en ik hoopte dat hij onder de tien kilo zou zijn
helaas, dik 15 kilo haha dus dat gaat hem niet meer worden!
Hopelijk is de ontvanger er blij mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |