abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134429009
ireth leuk de foto"s hihih en poes gelijk bezit genomen in de doos hihi
  woensdag 18 december 2013 @ 22:57:42 #102
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_134429366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef marietje1 het volgende:
ireth leuk de foto"s hihih en poes gelijk bezit genomen in de doos hihi
Dat zijn niet mijn foto's skat, stukje naar boven scrollen dan zie je van wie ze zijn :)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_134429625
haha oke sorry dacht die van jou was hihi
ja zie het hih van cindy leuk de poes in de doos
pi_134444194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef DrParanoid het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.

Helden :)
O+
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  donderdag 19 december 2013 @ 11:49:33 #105
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_134444293
Hihi, ik had mezelf opgegeven om een kerstpakket te ontvangen. Het ging mij niet om iets van geldelijke waarde maar gewoon iets waar aandacht aan besteed was. Want zo'n oppepper kan ik wel gebruiken. :)

Dus er werd aan de deur geklopt, ik deed de deur open in badjas en handdoek op het hoofd. Een mooie doos in roze kerstpapier. Eigenlijk al zo mooi dat ik hem bijna ingepakt hadden willen laten.
Er zat een heel lief kaartje bij waar de gever (mag ik je naam noemen, jawel toch ........) het pakketje omschrijft als een klein pakketje. Idioterie. Er kwamen 13 (grappig, geboren op de 13e en mn favo getal) cadeautjes uit. Dus klein, nee! Ik heb nog veel te doen in de komende 3u voordat ik naar mijn werk ga sjeezen. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik steeds 1 cadeautje mag uitpakken als ik een taak heb afgerond..

Momenteel zeg ik dus... Wat een toffe sneeuwpop lolie.. En posten over dit op FOK! Is ook wel een taak toch... Dus dan pak ik er nu nog even 1 uit :D

*tromgeroffel*

Woooooow tof!! Thee in super toffe blikjes van de TIGER... Bizar, echt toffe printjes en op vakantie in Denemarken vorig jaar ben ik echt 4 TIGERS ingeweest :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  One tough cookie donderdag 19 december 2013 @ 12:06:57 #106
169210 liesje1979
pi_134444843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi, ik had mezelf opgegeven om een kerstpakket te ontvangen. Het ging mij niet om iets van geldelijke waarde maar gewoon iets waar aandacht aan besteed was. Want zo'n oppepper kan ik wel gebruiken. :)

Dus er werd aan de deur geklopt, ik deed de deur open in badjas en handdoek op het hoofd. Een mooie doos in roze kerstpapier. Eigenlijk al zo mooi dat ik hem bijna ingepakt hadden willen laten.
Er zat een heel lief kaartje bij waar de gever (mag ik je naam noemen, jawel toch ........) het pakketje omschrijft als een klein pakketje. Idioterie. Er kwamen 13 (grappig, geboren op de 13e en mn favo getal) cadeautjes uit. Dus klein, nee! Ik heb nog veel te doen in de komende 3u voordat ik naar mijn werk ga sjeezen. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik steeds 1 cadeautje mag uitpakken als ik een taak heb afgerond..

Momenteel zeg ik dus... Wat een toffe sneeuwpop lolie.. En posten over dit op FOK! Is ook wel een taak toch... Dus dan pak ik er nu nog even 1 uit :D

*tromgeroffel*

Woooooow tof!! Thee in super toffe blikjes van de TIGER... Bizar, echt toffe printjes en op vakantie in Denemarken vorig jaar ben ik echt 4 TIGERS ingeweest :)
*O*
  donderdag 19 december 2013 @ 12:29:54 #107
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_134445387
Wisten jullie dat FOK eigenlijk een zelfde soort iets is als de FBI, CIA etc... Ze beschikken ook over cameraatjes in je huis en volgen je ook overal want deze cadeautjes...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_134445825
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wisten jullie dat FOK eigenlijk een zelfde soort iets is als de FBI, CIA etc... Ze beschikken ook over cameraatjes in je huis en volgen je ook overal want deze cadeautjes...
freaky :o
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134445983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Whaha Fok is watching you! ;)
pi_134446096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef YskaFredriksson het volgende:

*tromgeroffel*

bij mij in de stad zit sinds kort een tiger O+ heerlijke dingetjeswinkel!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 19 december 2013 @ 12:59:46 #111
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134446173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
Naja ik zie in dit topic dat er nog mensen op de reservelijst staan, dus alle hulp is meegenomen :D
Kaleidoscopiklimax
  One tough cookie donderdag 19 december 2013 @ 13:09:06 #112
169210 liesje1979
pi_134446481
Ik kreeg net een PM. Een anonieme gever vertelde aan haar collega over deze actie en nu wil die collega ook een pakket versturen. Dat geloof je toch gewoon niet? Zo tof. *O*
pi_134446498
Leuk O+
Ja doei.
pi_134452917
Ik wil ook heel graag een pakket sturen! Mag het ook iets van bol.com zijn? Ik woon in België en dan wordt het meteen bij de ontvanger geleverd. Ik kan geen bericht sturen naar de topic opener omdat ik alleen mee lees en dus nog niets gepost heb. Ik hoor het wel!
pi_134453632
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:59 schreef maite9 het volgende:
Ik wil ook heel graag een pakket sturen! Mag het ook iets van bol.com zijn? Ik woon in België en dan wordt het meteen bij de ontvanger geleverd. Ik kan geen bericht sturen naar de topic opener omdat ik alleen mee lees en dus nog niets gepost heb. Ik hoor het wel!
Wat lief!
pi_134454097
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg net een PM. Een anonieme gever vertelde aan haar collega over deze actie en nu wil die collega ook een pakket versturen. Dat geloof je toch gewoon niet? Zo tof. *O*
O+ O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_134454155
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
tof O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134454346
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
ik wil graag wel een pakket maken, maar mij lukt het financieel niet. Maar als het nodig is wil ik het met hulp wel maken
pi_134457182
hè, gridjuh, dat wil ik wel doen! als ik het betaal en jij het maakt en opstuurt? of iemand anders die een donatie kan gebruiken? is leuker dan via bol.com!
pi_134459691
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:04 schreef maite9 het volgende:
hè, gridjuh, dat wil ik wel doen! als ik het betaal en jij het maakt en opstuurt? of iemand anders die een donatie kan gebruiken? is leuker dan via bol.com!
ja als jij sponsort wil ik het wel maken en opsturen. Ik weet niet of er nog paketten nodig zijn ???
pi_134459763
@ gridjuh

mss kan jij een bericht sturen naar de topic opener? wie nog een pakket nodig heeft?
pi_134460117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:14 schreef maite9 het volgende:
@ gridjuh

mss kan jij een bericht sturen naar de topic opener? wie nog een pakket nodig heeft?
Heb ik gedaan
pi_134460198
fijn!
pi_134467851
Ik blijf dit het mooiste en ontroerende topic vinden van fok.
Een diepe buiging voor allie lieve mensen die een pakket doneren.
pi_134469725
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef maite9 het volgende:
fijn!
Ja ze kunnen nog pakketten gebruiken....kun je mij even een prive berichtje sturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')