Dat zijn niet mijn foto's skat, stukje naar boven scrollen dan zie je van wie ze zijnquote:Op woensdag 18 december 2013 22:52 schreef marietje1 het volgende:
ireth leuk de foto"s hihih en poes gelijk bezit genomen in de doos hihi
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef DrParanoid het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat jullie allemaal top zijn? Vragers omdat ze het durfen en 99% zeker verdienen (en omdat zie drempel overgestapt zijn), en aanbieders gewoon omdat.
Helden
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi, ik had mezelf opgegeven om een kerstpakket te ontvangen. Het ging mij niet om iets van geldelijke waarde maar gewoon iets waar aandacht aan besteed was. Want zo'n oppepper kan ik wel gebruiken.
Dus er werd aan de deur geklopt, ik deed de deur open in badjas en handdoek op het hoofd. Een mooie doos in roze kerstpapier. Eigenlijk al zo mooi dat ik hem bijna ingepakt hadden willen laten.
Er zat een heel lief kaartje bij waar de gever (mag ik je naam noemen, jawel toch ........) het pakketje omschrijft als een klein pakketje. Idioterie. Er kwamen 13 (grappig, geboren op de 13e en mn favo getal) cadeautjes uit. Dus klein, nee! Ik heb nog veel te doen in de komende 3u voordat ik naar mijn werk ga sjeezen. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik steeds 1 cadeautje mag uitpakken als ik een taak heb afgerond..
Momenteel zeg ik dus... Wat een toffe sneeuwpop lolie.. En posten over dit op FOK! Is ook wel een taak toch... Dus dan pak ik er nu nog even 1 uit
*tromgeroffel*
Woooooow tof!! Thee in super toffe blikjes van de TIGER... Bizar, echt toffe printjes en op vakantie in Denemarken vorig jaar ben ik echt 4 TIGERS ingeweest
freakyquote:Op donderdag 19 december 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wisten jullie dat FOK eigenlijk een zelfde soort iets is als de FBI, CIA etc... Ze beschikken ook over cameraatjes in je huis en volgen je ook overal want deze cadeautjes...
Whaha Fok is watching you!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wisten jullie dat FOK eigenlijk een zelfde soort iets is als de FBI, CIA etc... Ze beschikken ook over cameraatjes in je huis en volgen je ook overal want deze cadeautjes...
bij mij in de stad zit sinds kort een tigerquote:Op donderdag 19 december 2013 11:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi, ik had mezelf opgegeven om een kerstpakket te ontvangen. Het ging mij niet om iets van geldelijke waarde maar gewoon iets waar aandacht aan besteed was. Want zo'n oppepper kan ik wel gebruiken.
Dus er werd aan de deur geklopt, ik deed de deur open in badjas en handdoek op het hoofd. Een mooie doos in roze kerstpapier. Eigenlijk al zo mooi dat ik hem bijna ingepakt hadden willen laten.
Er zat een heel lief kaartje bij waar de gever (mag ik je naam noemen, jawel toch ........) het pakketje omschrijft als een klein pakketje. Idioterie. Er kwamen 13 (grappig, geboren op de 13e en mn favo getal) cadeautjes uit. Dus klein, nee! Ik heb nog veel te doen in de komende 3u voordat ik naar mijn werk ga sjeezen. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik steeds 1 cadeautje mag uitpakken als ik een taak heb afgerond..
Momenteel zeg ik dus... Wat een toffe sneeuwpop lolie.. En posten over dit op FOK! Is ook wel een taak toch... Dus dan pak ik er nu nog even 1 uit
*tromgeroffel*
Woooooow tof!! Thee in super toffe blikjes van de TIGER... Bizar, echt toffe printjes en op vakantie in Denemarken vorig jaar ben ik echt 4 TIGERS ingeweest
Naja ik zie in dit topic dat er nog mensen op de reservelijst staan, dus alle hulp is meegenomenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
Wat lief!quote:Op donderdag 19 december 2013 15:59 schreef maite9 het volgende:
Ik wil ook heel graag een pakket sturen! Mag het ook iets van bol.com zijn? Ik woon in België en dan wordt het meteen bij de ontvanger geleverd. Ik kan geen bericht sturen naar de topic opener omdat ik alleen mee lees en dus nog niets gepost heb. Ik hoor het wel!
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg net een PM. Een anonieme gever vertelde aan haar collega over deze actie en nu wil die collega ook een pakket versturen. Dat geloof je toch gewoon niet? Zo tof.
tofquote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg net een PM. Een anonieme gever vertelde aan haar collega over deze actie en nu wil die collega ook een pakket versturen. Dat geloof je toch gewoon niet? Zo tof.
ik wil graag wel een pakket maken, maar mij lukt het financieel niet. Maar als het nodig is wil ik het met hulp wel makenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:36 schreef WebHawk het volgende:
Begreep ik (via radioslut) dat er nog mensen zijn die een pakket willen maken maar daar een donatie bij kunnen gebruiken?
ja als jij sponsort wil ik het wel maken en opsturen. Ik weet niet of er nog paketten nodig zijn ???quote:Op donderdag 19 december 2013 18:04 schreef maite9 het volgende:
hè, gridjuh, dat wil ik wel doen! als ik het betaal en jij het maakt en opstuurt? of iemand anders die een donatie kan gebruiken? is leuker dan via bol.com!
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 19 december 2013 19:14 schreef maite9 het volgende:
@ gridjuh
mss kan jij een bericht sturen naar de topic opener? wie nog een pakket nodig heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |