*proest* die zit er al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
(ik hoop dat je ergens wat te eten gevonden hebt, Hengelo heeft Mac in het centrum)
quote:Op zondag 22 december 2013 19:09 schreef gridjuh het volgende:
[..]
maakt niet uit..ik heb ook alleen de voornaam en adres gegevens, maar het pakket is heel zwaar, en mijn sponsor heeft ook nog iets wat ze wil brengen.
maar die Wilt zeker weten of ze dan wel thuis is, vandaar
dat is zeker waar! ik vrees dat het daar wel op uit gaat draaien, want volgens de tracktrace code heeft het nog steeds niet bewogen. heb het verstuurd met dhl, heb ik normaal goede ervaring mee, maar ik geloof dat ze nu ook kerstreces hebben ofzo, want ze doen dus sinds vrijdag al niks meer, zo lijkt het .quote:Op zondag 22 december 2013 17:12 schreef marietje1 het volgende:
[..]
anders heben zed toch een leuk oud en nieuw feest paket is ook leuk
maar het is niet jou schuld jij kan er niks aan doen denk dat de ontvanger daar wel begrip voor heeftquote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dat is zeker waar! ik vrees dat het daar wel op uit gaat draaien, want volgens de tracktrace code heeft het nog steeds niet bewogen. heb het verstuurd met dhl, heb ik normaal goede ervaring mee, maar ik geloof dat ze nu ook kerstreces hebben ofzo, want ze doen dus sinds vrijdag al niks meer, zo lijkt het .
toch jammer.
DHL of DHL4YOU? Laatste doet er altijd 4 dagen over.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dat is zeker waar! ik vrees dat het daar wel op uit gaat draaien, want volgens de tracktrace code heeft het nog steeds niet bewogen. heb het verstuurd met dhl, heb ik normaal goede ervaring mee, maar ik geloof dat ze nu ook kerstreces hebben ofzo, want ze doen dus sinds vrijdag al niks meer, zo lijkt het .
toch jammer.
maar ik denk wel dat ze dan maar tot uur of 5 rijden misschien 7 want het is wel kerst avondquote:Op maandag 23 december 2013 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DHL of DHL4YOU? Laatste doet er altijd 4 dagen over.
Morgen is trouwens ook nog een gewone werk/bezorgdag.
De meeste bedrijven zullen iets sneller/vroeger rijden morgen, maar dan nog zou het goed moeten komen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef marietje1 het volgende:
[..]
maar ik denk wel dat ze dan maar tot uur of 5 rijden misschien 7 want het is wel kerst avond
ooo, ik ben ook benieuwd!!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:04 schreef gridjuh het volgende:
whoehoeeeee!!!! Ons pakket is een 20 minuten geleden bezorgd!
Ben zoooooo benieuwd wat ze er van vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |