Nog 100 posts ofzoquote:
Vandaagquote:
Nopequote:
Ik ben blij met haar vormen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dan zie je niks van de achtergrond![]()
Die koe is veullll te dik!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh TT en OP geeft verkeerd beeld.
Zou een slechte baas zijnquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil Fallout 4 en Titanfall.
quote:
En vliegen is zeker ook niet makkelijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaIk zit juist vaak achterin
Omhoog kijken is juist kut voor mij.
Of net iets achter het midden, ideaal
Nooit gedaan, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
En vliegen is zeker ook niet makkelijk?
Muse is leukquote:
Iedereen moet bij jou omhoog kijken, BBQquote:Omhoog kijken is juist kut voor mij.
Animal Crossingquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil Zelda en Animal Crossing.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen moet bij jou omhoog kijken, BBQ
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken je dit nummer? Misschien past het wel bij je huidige bui.
Je hebt van die deuren vlakbij een nooduitgang. Die hebben in mijn herinnering meer beenruimte. Tip voor als je mocht gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit gedaan, dus dat scheelt.
Moet je maar geen baggermuziek luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar het merendeel is kut.Kinderen voor kinderen, Birdy, Usher.
Jij weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Animal Crossing.
Dat heb ik vroeger echt uuuuuuuuuuuuuuren lang gespeeld.
Wacht maar tot je mij meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja. Dat moest de opticien ook al vanavond, die vroeg of ik zelf m'n bril even wilde opzetten.
Op dat soort momenten kan ik er wel even van genieten.
en daar verder fokkenquote:
Neequote:
Die tip heb ik vaker gehoord jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt van die deuren vlakbij een nooduitgang. Die hebben in mijn herinnering meer beenruimte. Tip voor als je mocht gaan.
Jouw UIquote:
is al van vorig jaarquote:
Ik wil nog een WII gaan halenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Jij weet![]()
Bij die nieuwe kan je burgemeester zijn![]()
Weet nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil nog een WII gaan halen.
Daar kun je het ook op spelen toch?
Weet ik niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
Die tip heb ik vaker gehoord jaMaar dan had je opeens ook ergens verantwoordelijkheid voor toch? Omdat je dan daar dus bij die deur zit.
Zo bagger is Timber niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je maar geen baggermuziek luisteren
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij meet![]()
Ik weet het ook niet meer precies, maar ik wil opzich wel lekker rustig achterover kunnen hangen zonder ergens alert voor te zijn, al is dat zonder beenruimte natuurlijk ook niet mogelijk.quote:
Juistquote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej.
Ik ken je van mijn fobo toch?
Ik stel je als een reus voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo bagger is Timber niet.
[..]Zal vast meevallen, heb bij m'n vorige meet ook wel een aantal mensen gemeet die een stuk kleiner waren.
ten opzichtige van jou is dat al snelquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stel je als een reus voor
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ten opzichtige van jou is dat al snel
Ben ik niet, ik ben lang, maar daar is het ook mee gezegd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stel je als een reus voor
Kom vechten dan reusquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben lang, maar daar is het ook mee gezegd.
Nouja, misschien is mijn lengte in jouw ogen wel 'reus-achtig'.
Beter nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben lang, maar daar is het ook mee gezegd.
Nouja, misschien is mijn lengte in jouw ogen wel 'reus-achtig'.
BBQ legt het wel uitquote:
een deur is 2m?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 meter 6, valt wel mee hoor.![]()
Ik pas nog normaal door een deur.
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 meter 6, valt wel mee hoor.![]()
Ik pas nog normaal door een deur.
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Tu est formidable eigenlijk want je bent het nog steeds.
Vous avez formidable ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stromae gone wrong?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:19 schreef HeaN82 het volgende:
LB, ik heb een groteKijk0nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ben een eckte ecto.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ben je een echte lange slungel, of ben je ook nog breed?
quote:
mijn huis is uit 1880. Fuck nieuwbouwquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier 2,30 inmiddels bij nieuwbouw. Verder meestal al wel 2.10/2.20.
Als dat al vulgair is..quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedereen dacht: "LB is 18 en gelijk vulgair."
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1880. Fuck nieuwbouw
Voor mij welquote:
nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedereen dacht: "LB is 18 en gelijk vulgair."
Hoe is dat nice?quote:
Oh?quote:
Weet ik nietquote:
ohwquote:
quote:
quote:
Heyquote:
Ik ga ook zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En toen was het hier opeens heel rustig.
Ik ben moequote:
Die hebben hun beste tijd toch allang gehad?quote:
Ja, had het ook niet erwacht, maar wat een energie nog die opa'squote:Op zaterdag 14 december 2013 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hebben hun beste tijd toch allang gehad?Zijn ze nog steeds wel in staat goede muziek te produceren?
Ik moet The Hobbit ook een keer zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja, dan moet je wel gaan ja.Ik ben nog niet moe, moet ook nog een film afkijken.
Wordt wel tijd dat ze er een keer een eind aan breien. Dat ze straks niet net als de Stones nog als een stel bejaarde onverstaanbare zombies op het podium staan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, had het ook niet erwacht, maar wat een energie nog die opa's
Hij is tofquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet The Hobbit ook een keer zien
2e deel is ook wel tofquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is tofBen benieuwd naar het tweede deel, terwijl ik dit deel nog niet eens helemaal af heb gekeken.
En het is ook alweer een eeuw geleden sinds ik de LotR films heb gezien.
Dus er zitten vast allemaal referenties in naar die films, die ik niet snap, of niet merk.
Ik kwam maar niet door de lotr boeken heenquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:50 schreef Murdera het volgende:
Vond het boek "the hobbit" beter dam de lotr boeken. Maar de film kut
Ik moet ze ook nog steeds lezen, ik kwam er ook maar niet doorheen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kwam maar niet door de lotr boeken heen
Deel 1 en 2 heb ik gelezen. Deel 3 had ik echt geen zin meer inquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik moet ze ook nog steeds lezen, ik kwam er ook maar niet doorheen.
twitter:neilyounglyrics twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 06:00:02Late one night I was walking in the valley of hearts. A spirit came to me and said: 'You gotta move to start.' -- Neil Young reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:neilyounglyrics twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 06:00:02Late one night I was walking in the valley of hearts. A spirit came to me and said: 'You gotta move to start.' -- Neil Young reageer retweet
The Godfather of Grunge
En ik ga hem volgend jaar voor de 9e keer zien
quote:
Vorige week uitgebracht, 1970 live album met Cinnamon Girl op pianoquote:
quote:There was a sound at the window then.
The captain started, his breath was still.
Slowly, he turned.
Ik kan wel een eitje bakken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
iemand die vanavond voor mij wil koken?
Dan houdt het op!quote:
quote:From behind the edge of the windowsill,
There appeared the delicate hand of a child.
His face was flush and timid.
He stared at the captain through frightened eyes.
quote:into the everblack
from where there's no coming back
six feet below the earth
rotting food for the fetid worms
quote:It finally came, he took a deep breath
It made him feel strong, and determined
To go back inside
quote:Tim had a baby
Otis was his name
White as a ghost totally insane
Otis loves the girls
Young and clean
Drowning in a bucket of gasoline
De muziek is lekker, die vocals hoeft van mij niet zoquote:
deze is lekker manquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De muziek is lekker, die vocals hoeft van mij niet zo
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was vet live
Die stem van die gast
Door?quote:
#yoloquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Nicotine valium vicodin marihuana xtc & alcohol!!!!
Nee #co-co-co-co-co-cocaaiiinneee!!!!!!!!!!!!quote:
LOLquote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Niks, dat is het juistquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan?
quote:
Ik dit nummer:quote:
We waren gewoon gesellie aan het praten en ineens de volgende dagen zegt ze niks meer, vraag ik of ze niet met me wil praten, zegt ze "Jawel, maar op vriendschappelijke manier"quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
We waren gewoon gesellie aan het praten en ineens de volgende dagen zegt ze niks meer, vraag ik of ze niet met me wil praten, zegt ze "Jawel, maar op vriendschappelijke manier"
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee #co-co-co-co-co-cocaaiiinneee!!!!!!!!!!!!
This song is about taking all the proper elements to make a festival worth fucking going
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Echt schijtirritant dit, elke keer als ik een internetpagina open blijft mijn muziek hangen!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga wel weer gewoon vanaf mijn platenspeler draaien!
Als jij nou eens iets uitkiest.quote:
quote:
Don.quote:
Oh, doe JJ Cale.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als jij nou eens iets uitkiest.Ik heb ook nog J.J. Cale of Bob Marley of Rolling Stones. En nog veel meer oude platen uit m'n vader platenkast.
Interessant.quote:
Die heb ik niet op vinyl..quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, doe JJ Cale.
Of Franz Ferdinand
Mijn collectie op de PC in de shuffle nuquote:
Naar films kijken lijkt me ideaal, al zou het niet mis zijn om eens met ze te schaatsen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat wil je met de club gaan doen dan?
Elke zaterdag bij jou thuis, met veel bier en tetten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Naar films kijken lijkt me ideaal, al zou het niet mis zijn om eens met ze te schaatsen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nee, ik durf niet in FB te reageren
In de gesloten inrichting mag je geen mensen uitnodigenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:07 schreef HeaN82 het volgende:
Elke zaterdag bij jou thuis, met veel bier en tetten?
quote:
Dan is het een kut idee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In de gesloten inrichting mag je geen mensen uitnodigen
[..]
Leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Naar films kijken lijkt me ideaal, al zou het niet mis zijn om eens met ze te schaatsen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, het was eigenlijk Brownie's idee. Ik zal het haar vertellen.
zit wat zand in je poepertje zuurpruimquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:08 schreef Rezania het volgende:
Kutkoters met kleine winkelwagentjes in supermarkten.
Huisvrouwen moeten hun 'kids' gewoon buiten aan de ketting laten, net zoals honden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit wat zand in je poepertje zuurpruim
Hun kind thuislaten lijkt me een betere optiequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huisvrouwen moeten hun 'kids' gewoon buiten aan de ketting laten, net zoals honden.
Dan slopen ze alles.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hun kind thuislaten lijkt me een betere optie
toen ik een jaar of 6 was kon ik prima alleen thuisgelaten worden zonder dat er dingen sneuveldequote:
Ach ja, je moet wat het hequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ook oké. Nu GTA IV aan 't installeren
Ik wacht tot mijn droger klaar is, struggles.quote:
hehequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn droger klaar is, struggles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, neen. Maar drogers doen er altijd zo lang over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
heheJe zit in een wasserette?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:26 schreef DrNick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2053118/1/101#134265201
Neem abo, pauperquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Wel ok want game. Lijkt echter wel op Hork. Ook al verschillen ze.quote:
quote:
Ik heb niet eens werkquote:
Ach, kost maar 40 euro per jaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet eens werkIk moet ook nog naar al die concerten van die stufi...
Dat bedoel ik, is toch weer een concert.quote:
Kleine prijs voor een net iets socialer leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, is toch weer een concert.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kleine prijs voor een net iets socialer leven.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kleine prijs voor een net iets socialer leven.
Bij mij gaat alles op aan instellingsgeld, hmm...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet eens werkIk moet ook nog naar al die concerten van die stufi...
GTAquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bij mij gaat alles op aan instellingsgeld, hmm...
Moet het grappig zijn dan? Ik vind dat blauwe ding gewoon kaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] >> [ afbeelding ] Maakt je post niet grappiger ofzo.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet het grappig zijn dan? Ik vind dat blauwe ding gewoon kaal.
Ik ook, ik post alleen met zo'n blauw dingetje als ik via mobiel post. Dan staat er namelijk geen andere standaard ingesteld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet het grappig zijn dan? Ik vind dat blauwe ding gewoon kaal.
Jij bent ook voor zigeuners en hoerenlopers, komt dat even mooi uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[ afbeelding ] = meest vercrackte pi. Voor zigeuners en hoerenlopers
Ik ben een zigeuner.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk zou er een standaard PI moeten zijn die niets getekend, de standaard zou moeten zijn:quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
Deze zou wel gewoon goed zijn als standaard PI:
Is [ afbeelding ] scheel ofzo? Er is gewoon iets raars mee.
Teleurstellend DD.quote:
Ja.quote:
Klaptosti's die zichzelf geweldig vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
En wie gebruikt er nou [ afbeelding ] Alleen Danny denk ik
Ik gebruik hem wel eens in een OP.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klaptosti's die zichzelf geweldig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |