quote:
Haha die volg ik op twitterquote:
Pas 2 dagenquote:
Hierquote:
Moment JA DIT IS KLEINE BROWNIEquote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA WAAR GEEF ME HAAR DIT IS DE POLITIE SPREEK IK MET LITTLEBROWNIE?
JA GODVERDOMME IS DIT EEN HOAX WANT DAT KAN IK ECHT NIET HEBBEN HOOR ANDERS BEL IK DE BRANKWEER WEL FF HALLO SPREEK IK MET DE BRANKWEER JA DIT IS DE POLITIE KUNT U MIJ HOREN???quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moment JA DIT IS KLEINE BROWNIE
IK HERHAAL DIT IS GEEN HOAXquote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME IS DIT EEN HOAX WANT DAT KAN IK ECHT NIET HEBBEN HOOR ANDERS BEL IK DE BRANKWEER WEL FF HALLO SPREEK IK MET DE BRANKWEER JA DIT IS DE POLITIE KUNT U MIJ HOREN???
no shitquote:
Angie Varona.quote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
wow wow wie is dat in de OP? Die heeft nog eens een klein smal middeltje
Wat bedoel je?quote:
Ik heb ook niemand uitgenodigdquote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde mensen uitgenodigd..
quote:Op zondag 1 december 2013 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
Zeikerd je bent nog niet eens in de tig.
Arme jij..quote:Op zondag 1 december 2013 22:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand uitgenodigd
Ouders enzo
Jaquote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Arme jij..
Ik heb ook de hekels aan verjaardagen vieren voor veel familie..
Hiquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een bakkie bij mn moeder gedaan en dat was het weer voor dit jaar qua familie.
Hoe gaat het?quote:
Met mn verjaardag eh.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens kerst en nieuw jaar?
Jij bent ook binnenkort jarigquote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Met mn verjaardag eh.
Eerste Kerstdag bij mn schoonouders. Dat is Chilldag met een hoofdletter C. Alles heel rustig en chill, geen haast, geen stress, niet stijf in pak, onderuit op de bank etc: heerlijk.
Ook goedquote:
De 4de.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent ook binnenkort jarig
Da's zeker fijn
Mooiquote:
Decemberquote:
Simcityquote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooi
Ik ook wel een beetje, zit een beetje op youtube te kijken naar mensen die simcity spelen.![]()
Super tof spel wel jaquote:
Vroegâh paar keer gespeeld maarquote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Super tof spel wel jaHeb Sim City 2000, 3000 en 4 ook veel gespeeld
Had 5 ook gekocht begin dit jaar, maar toen zaten er toch nog best wat bugs in
quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
"Nog even deze quest uitspelen en dan iets anders doen."
Twee uur later.Ben nog steeds bezig met die quest.
Zou geniaal zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Maringo het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat ze een spel maken wat SimCity met Civilization mengt.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
"Nog even deze quest uitspelen en dan iets anders doen."
Twee uur later.Ben nog steeds bezig met die quest.
Ik wel vaakquote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vroegâh paar keer gespeeld maar
Speel wel simsquote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel vaakIk speel eigenlijk amper games maar met Sim City kon ik best wel uren bezig zijn.
Weet ik veel dat die dungeon zo groot zou zijn.quote:
En dan iedereen met iedereen laten neuken, gewoon de hele stad vreemd laten gaan.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die dungeon zo groot zou zijn.Maar victory is mine, dus.
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan iedereen met iedereen laten neuken, gewoon de hele stad vreemd laten gaan.
Of je verveelt je gewoon doodquote:
Ja, daar zit ook wel wat in.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of je verveelt je gewoon dood
Ik laat het kind geen huiswerk makenquote:
Hoiiquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik laat het kind geen huiswerk maken
Jaquote:
Ik heb dat momenteel met Civilization.quote:Op zondag 1 december 2013 23:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel vaakIk speel eigenlijk amper games maar met Sim City kon ik best wel uren bezig zijn.
Een berggeit ook.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
Hele dungeon vol gevaarlijke vijanden, vijf keer bijna doodgegaan, nergens epische muziek. Word ik buiten aangevallen door een berggeit, gelijk epische muziek erbij.
Watquote:Op zondag 1 december 2013 23:54 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat intimideert mij. Wat een klootzak
Nee.quote:
Ik lig in bed en hij gaat op mn borst zitten met zn rug naar me toe.. denkt zeker dat die meer is dan mijquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lig in bed en hij gaat op mn borst zitten met zn rug naar me toe.. denkt zeker dat die meer is dan mijklootzak.
Roze shirts, comic sans, Bieber, erg close. WAT EEN HOMMO'S!quote:
Thanksquote:
Ik weet het nog als de dag van gister.quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Thanks
Dat was dus m'n laatste post als 17-jarige
quote:Op maandag 2 december 2013 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Thanks
Dat was dus m'n laatste post als 17-jarige
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet het nog als de dag van gister.
Thanksquote:
Met elke post die we maken wordt het slechter en slechter.quote:Op maandag 2 december 2013 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mooie tijden.. mooie tijden.
Vroeger was alles beter
Dood is dood, na een paar maanden geeft niemand een neuk meerquote:Op maandag 2 december 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
Iemand deelt op Facebook dit bericht:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20121012_00331819
"Canada is in shock na de dood van de 15-jarige Amanda Todd. Ze had in een video op facebook uitgelegd hoe ze gepest werd op school. De premier van British Columbia reageerde verontwaardigd."
En ik heb echt zin om er dit op te reageren:
[ afbeelding ]
Maar ik denk niet dat ze dat begrijpt
Nouja de zelfmoord van Amanda Todd is in vorig jaar helemaal een hype geweestquote:Op maandag 2 december 2013 00:50 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
Dood is dood, na een paar maanden geeft niemand een neuk meer
Check*quote:
Huh?quote:Op maandag 2 december 2013 08:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat? Ik ben toch een spelltsjekker?
wot?quote:
Watquote:
huh ben je jarig geweest?quote:
Ik ben jarigquote:
oh lolquote:
quote:
Geen, ik had nog een boel te regelenquote:Op maandag 2 december 2013 09:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat was je pokémonfeit van gister?
quote:Op maandag 2 december 2013 09:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen, ik had nog een boel te regelen
Ik zal er vandaag 2 doen
ik wil best in een pikachupak op je schouder zittenquote:Op maandag 2 december 2013 09:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zulke vrinden had
1 down. LB wil vast wel Misty zijn, we need 1 morequote:Op maandag 2 december 2013 09:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik wil best in een pikachupak op je schouder zitten
Ikquote:
Juh maar dan missen we een Mistyquote:
Oké oké, misty danquote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh maar dan missen we een MistyDie is veel moeilijker te vinden ;_;
p.s
al cadeaus?
Centjessss ❤️_❤️quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, das altijd goed. Kopen wat je zelf wilquote:Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oké oké, misty dan
Had gister geld gekregen van menschensVerder niks
quote:Op maandag 2 december 2013 10:47 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:
ey gozahquote:
Thanksquote:
die leef je weet togquote:
Verschrikkelijk lekker wel mangquote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat een verschrikkelijke zangeres is Ariana Grande.
Leuk ditquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jeetje, 18 alweer. Weet nog dat ik 18 werd... [ afbeelding ]
Luek.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar BBQ ik wou dus wat zeggen maar ben het vergeten
(Laatste post van gister)
Bazennummerquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if ( 8 === 10 ) { alert("Lekkah bezug!"); } else { // What should we do if the condition is false? Fill in here: alert("Jammer man"); } |
quote:Op maandag 2 december 2013 12:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb 'm van jou. Bedankt daarvoor
quote:Op maandag 2 december 2013 12:23 schreef Roburtt het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik moet voor bij else zo'n console.log erin doen, maar weet niet waar.
quote:
quote:Fill in here:
Ja nee had alert ipv console.log lalquote:
Irritantquote:
1 2 3 4 5 | if ( 8 !== 10) alert("I am right") else console.log("Nee G") |
Ach, van fouten leer je.quote:Op maandag 2 december 2013 12:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja nee had alert ipv console.log lal
Je vergeet ook een paar haakjes.quote:Op maandag 2 december 2013 12:30 schreef Roburtt het volgende:
Jammer dat je verplicht dingen in moet voeren
[ code verwijderd ]
Is het fout omdat je "I' am wrong" moet gebruiken
Was goedgekeurdquote:Op maandag 2 december 2013 12:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je vergeet ook een paar haakjes.
Uiteraard.quote:Op maandag 2 december 2013 12:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan DonnieDarkno deze post aanpassen?
Ja!
Maar jij bedoelde die { } haakjes die voor zo'n string moeten?quote:
Niet voor een stringquote:Op maandag 2 december 2013 12:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar jij bedoelde die { } haakjes die voor zo'n string moeten?
Oh ja nee foutje. Kloptquote:Op maandag 2 december 2013 12:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet voor een string
Elke if / else / function / loop (while,for,foreach) moet voorzien zijn van die haakjes. Puur en alleen al voor het overzicht, en sowieso om te voorkomen dat de code in de war raakt.
We zijn allemaal nerdsquote:Op maandag 2 december 2013 12:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik stop al.Straks wordt dit weer een nerdtopic.
[..]
Stiekem wel hè.quote:Op maandag 2 december 2013 12:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
We zijn allemaal nerds
Goed nummer hè?
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 12:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stiekem wel hè.
Ja, bazennummer![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Tu est formidable eigenlijk want je bent een nog steeds
Vous avez formidable ofzo
quote:Op maandag 2 december 2013 13:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik kan geen Frans.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik kan geen Frans.
Karma.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef GekkePoes het volgende:
Iemand wilde een stokzaag lenen die in een hoekje stond en ik zei "sorrie die is kapot, kan je beter laten staan " (stokzaag is een halfrond handzaagje aan een stok van 3 meter) . ik was even binnen en zie dat ie toch word meegenomen, buurman begint takken te zagen, breekt dat ding af en mist hem op een halve centimeter
Maar het betekent geweldigquote:
En hem nu nog een paar hoeken na gevenquote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef GekkePoes het volgende:
en stokzaag lenen die in een hoekje stond en ik zei "sorr
Ze is legaal nuquote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat had ik wel door.![]()
Jij bent ook geweldig.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat had ik wel door.![]()
Jij bent ook geweldig.
n00bquote:
Krijg een error bij else als ik bij if een console.log doequote:
quote:Op maandag 2 december 2013 15:18 schreef d4v1d het volgende:
gvd.
Kijk je zo in iemands PoHi en zie je een leuk topic.. Reageer je en kom je er achter dat het topic al een maand oud is
Kijk dan naar le datumquote:
Dan doe je iets niet goed.quote:Op maandag 2 december 2013 15:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Krijg een error bij else als ik bij if een console.log doe
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | confirm("Ik ben er klaar voor") var age= prompt("Wat is je leeftijd"); if (age <= "12") { console.log("Op eigen risico"); } else (age >= "12") { console.log("Ga maar verder"); } |
Bohh ik heb batmanquote:Op maandag 2 december 2013 15:25 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dr. House, Jack Sparrow en Elton John. I'm doomed.
En nu zonder die enter na de If en na de Else.quote:Op maandag 2 december 2013 15:26 schreef Roburtt het volgende:
[ code verwijderd ]
Oops, try again! It looks like you didn't check for the user's age.
Bij else krijg ik beide logs.
Hm dan krijg ik wel alleen de goeie log, maar nogsteedsquote:Op maandag 2 december 2013 15:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En nu zonder die enter na de If en na de Else.
Ik heb snoop dogg in mn team..quote:Op maandag 2 december 2013 15:25 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dr. House, Jack Sparrow en Elton John. I'm doomed.
Ruilen voor walter white?quote:
In je teamquote:
Ja maar Walter is zo slim om je te laten struikelen zodat de zombies bezig zijn met mij consumeren en niet meer achter hem aan gaanquote:Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent gek man, Walter is baas. Walter produceert drugs, Snoop consumeert.
Nog steeds geen goed haakjesgebruik.quote:Op maandag 2 december 2013 15:26 schreef Roburtt het volgende:
[ code verwijderd ]
Oops, try again! It looks like you didn't check for the user's age.
Bij else krijg ik beide logs.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | confirm("Ik ben er klaar voor"); var age= prompt("Wat is je leeftijd"); if (age <= "12") { console.log("Op eigen risico"); } else if(age >= "12") { console.log("Ga maar verder"); } |
Oops, try again! There was a problem with your syntax.quote:Op maandag 2 december 2013 15:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds geen goed haakjesgebruik.
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |