Oh, doe JJ Cale.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als jij nou eens iets uitkiest.Ik heb ook nog J.J. Cale of Bob Marley of Rolling Stones. En nog veel meer oude platen uit m'n vader platenkast.
Interessant.quote:
Die heb ik niet op vinyl..quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, doe JJ Cale.
Of Franz Ferdinand
Mijn collectie op de PC in de shuffle nuquote:
Naar films kijken lijkt me ideaal, al zou het niet mis zijn om eens met ze te schaatsen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat wil je met de club gaan doen dan?
Elke zaterdag bij jou thuis, met veel bier en tetten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Naar films kijken lijkt me ideaal, al zou het niet mis zijn om eens met ze te schaatsen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nee, ik durf niet in FB te reageren
In de gesloten inrichting mag je geen mensen uitnodigenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:07 schreef HeaN82 het volgende:
Elke zaterdag bij jou thuis, met veel bier en tetten?
quote:
Dan is het een kut idee!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In de gesloten inrichting mag je geen mensen uitnodigen
[..]
Leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Naar films kijken lijkt me ideaal, al zou het niet mis zijn om eens met ze te schaatsen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh, het was eigenlijk Brownie's idee. Ik zal het haar vertellen.
zit wat zand in je poepertje zuurpruimquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:08 schreef Rezania het volgende:
Kutkoters met kleine winkelwagentjes in supermarkten.
Huisvrouwen moeten hun 'kids' gewoon buiten aan de ketting laten, net zoals honden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit wat zand in je poepertje zuurpruim
Hun kind thuislaten lijkt me een betere optiequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huisvrouwen moeten hun 'kids' gewoon buiten aan de ketting laten, net zoals honden.
Dan slopen ze alles.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hun kind thuislaten lijkt me een betere optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |