Heyquote:
Ik ga ook zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En toen was het hier opeens heel rustig.
Ik ben moequote:
Die hebben hun beste tijd toch allang gehad?quote:
Ja, had het ook niet erwacht, maar wat een energie nog die opa'squote:Op zaterdag 14 december 2013 02:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die hebben hun beste tijd toch allang gehad?Zijn ze nog steeds wel in staat goede muziek te produceren?
Ik moet The Hobbit ook een keer zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja, dan moet je wel gaan ja.Ik ben nog niet moe, moet ook nog een film afkijken.
Wordt wel tijd dat ze er een keer een eind aan breien. Dat ze straks niet net als de Stones nog als een stel bejaarde onverstaanbare zombies op het podium staan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, had het ook niet erwacht, maar wat een energie nog die opa's
Hij is tofquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet The Hobbit ook een keer zien
2e deel is ook wel tofquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is tofBen benieuwd naar het tweede deel, terwijl ik dit deel nog niet eens helemaal af heb gekeken.
En het is ook alweer een eeuw geleden sinds ik de LotR films heb gezien.
Dus er zitten vast allemaal referenties in naar die films, die ik niet snap, of niet merk.
Ik kwam maar niet door de lotr boeken heenquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:50 schreef Murdera het volgende:
Vond het boek "the hobbit" beter dam de lotr boeken. Maar de film kut
Ik moet ze ook nog steeds lezen, ik kwam er ook maar niet doorheen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kwam maar niet door de lotr boeken heen
Deel 1 en 2 heb ik gelezen. Deel 3 had ik echt geen zin meer inquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik moet ze ook nog steeds lezen, ik kwam er ook maar niet doorheen.
twitter:neilyounglyrics twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 06:00:02Late one night I was walking in the valley of hearts. A spirit came to me and said: 'You gotta move to start.' -- Neil Young reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:neilyounglyrics twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 06:00:02Late one night I was walking in the valley of hearts. A spirit came to me and said: 'You gotta move to start.' -- Neil Young reageer retweet
The Godfather of Grunge
En ik ga hem volgend jaar voor de 9e keer zien
quote:
Vorige week uitgebracht, 1970 live album met Cinnamon Girl op pianoquote:
quote:There was a sound at the window then.
The captain started, his breath was still.
Slowly, he turned.
Ik kan wel een eitje bakken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
iemand die vanavond voor mij wil koken?
Dan houdt het op!quote:
quote:From behind the edge of the windowsill,
There appeared the delicate hand of a child.
His face was flush and timid.
He stared at the captain through frightened eyes.
quote:into the everblack
from where there's no coming back
six feet below the earth
rotting food for the fetid worms
quote:It finally came, he took a deep breath
It made him feel strong, and determined
To go back inside
quote:Tim had a baby
Otis was his name
White as a ghost totally insane
Otis loves the girls
Young and clean
Drowning in a bucket of gasoline
De muziek is lekker, die vocals hoeft van mij niet zoquote:
deze is lekker manquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De muziek is lekker, die vocals hoeft van mij niet zo
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was vet live
Die stem van die gast
Door?quote:
#yoloquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Nicotine valium vicodin marihuana xtc & alcohol!!!!
Nee #co-co-co-co-co-cocaaiiinneee!!!!!!!!!!!!quote:
LOLquote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Niks, dat is het juistquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan?
quote:
Ik dit nummer:quote:
We waren gewoon gesellie aan het praten en ineens de volgende dagen zegt ze niks meer, vraag ik of ze niet met me wil praten, zegt ze "Jawel, maar op vriendschappelijke manier"quote:
Whahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
We waren gewoon gesellie aan het praten en ineens de volgende dagen zegt ze niks meer, vraag ik of ze niet met me wil praten, zegt ze "Jawel, maar op vriendschappelijke manier"
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee #co-co-co-co-co-cocaaiiinneee!!!!!!!!!!!!
This song is about taking all the proper elements to make a festival worth fucking going
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Echt schijtirritant dit, elke keer als ik een internetpagina open blijft mijn muziek hangen!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga wel weer gewoon vanaf mijn platenspeler draaien!
Als jij nou eens iets uitkiest.quote:
quote:
Don.quote:
Oh, doe JJ Cale.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als jij nou eens iets uitkiest.Ik heb ook nog J.J. Cale of Bob Marley of Rolling Stones. En nog veel meer oude platen uit m'n vader platenkast.
Interessant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |