Nog 100 posts ofzoquote:
Vandaagquote:
Nopequote:
Ik ben blij met haar vormen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dan zie je niks van de achtergrond![]()
Die koe is veullll te dik!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh TT en OP geeft verkeerd beeld.
Zou een slechte baas zijnquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil Fallout 4 en Titanfall.
quote:
En vliegen is zeker ook niet makkelijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaIk zit juist vaak achterin
Omhoog kijken is juist kut voor mij.
Of net iets achter het midden, ideaal
Nooit gedaan, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
En vliegen is zeker ook niet makkelijk?
Muse is leukquote:
Iedereen moet bij jou omhoog kijken, BBQquote:Omhoog kijken is juist kut voor mij.
Animal Crossingquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil Zelda en Animal Crossing.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen moet bij jou omhoog kijken, BBQ
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken je dit nummer? Misschien past het wel bij je huidige bui.
Je hebt van die deuren vlakbij een nooduitgang. Die hebben in mijn herinnering meer beenruimte. Tip voor als je mocht gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit gedaan, dus dat scheelt.
Moet je maar geen baggermuziek luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar het merendeel is kut.Kinderen voor kinderen, Birdy, Usher.
Jij weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Animal Crossing.
Dat heb ik vroeger echt uuuuuuuuuuuuuuren lang gespeeld.
Wacht maar tot je mij meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja. Dat moest de opticien ook al vanavond, die vroeg of ik zelf m'n bril even wilde opzetten.
Op dat soort momenten kan ik er wel even van genieten.
en daar verder fokkenquote:
Neequote:
Die tip heb ik vaker gehoord jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt van die deuren vlakbij een nooduitgang. Die hebben in mijn herinnering meer beenruimte. Tip voor als je mocht gaan.
Jouw UIquote:
is al van vorig jaarquote:
Ik wil nog een WII gaan halenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Jij weet![]()
Bij die nieuwe kan je burgemeester zijn![]()
Weet nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil nog een WII gaan halen.
Daar kun je het ook op spelen toch?
Weet ik niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
Die tip heb ik vaker gehoord jaMaar dan had je opeens ook ergens verantwoordelijkheid voor toch? Omdat je dan daar dus bij die deur zit.
Zo bagger is Timber niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je maar geen baggermuziek luisteren
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij meet![]()
Ik weet het ook niet meer precies, maar ik wil opzich wel lekker rustig achterover kunnen hangen zonder ergens alert voor te zijn, al is dat zonder beenruimte natuurlijk ook niet mogelijk.quote:
Juistquote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej.
Ik ken je van mijn fobo toch?
Ik stel je als een reus voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo bagger is Timber niet.
[..]Zal vast meevallen, heb bij m'n vorige meet ook wel een aantal mensen gemeet die een stuk kleiner waren.
ten opzichtige van jou is dat al snelquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stel je als een reus voor
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ten opzichtige van jou is dat al snel
Ben ik niet, ik ben lang, maar daar is het ook mee gezegd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stel je als een reus voor
Kom vechten dan reusquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben lang, maar daar is het ook mee gezegd.
Nouja, misschien is mijn lengte in jouw ogen wel 'reus-achtig'.
Beter nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben lang, maar daar is het ook mee gezegd.
Nouja, misschien is mijn lengte in jouw ogen wel 'reus-achtig'.
BBQ legt het wel uitquote:
een deur is 2m?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 meter 6, valt wel mee hoor.![]()
Ik pas nog normaal door een deur.
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
2 meter 6, valt wel mee hoor.![]()
Ik pas nog normaal door een deur.
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Tu est formidable eigenlijk want je bent het nog steeds.
Vous avez formidable ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stromae gone wrong?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:19 schreef HeaN82 het volgende:
LB, ik heb een groteKijk0nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ben een eckte ecto.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ben je een echte lange slungel, of ben je ook nog breed?
quote:
mijn huis is uit 1880. Fuck nieuwbouwquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier 2,30 inmiddels bij nieuwbouw. Verder meestal al wel 2.10/2.20.
Als dat al vulgair is..quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedereen dacht: "LB is 18 en gelijk vulgair."
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn huis is uit 1880. Fuck nieuwbouw
Voor mij welquote:
nicequote:Op zaterdag 14 december 2013 02:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Iedereen dacht: "LB is 18 en gelijk vulgair."
Hoe is dat nice?quote:
Oh?quote:
Weet ik nietquote:
ohwquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |