Animal Crossingquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil Zelda en Animal Crossing.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen moet bij jou omhoog kijken, BBQ
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken je dit nummer? Misschien past het wel bij je huidige bui.
Je hebt van die deuren vlakbij een nooduitgang. Die hebben in mijn herinnering meer beenruimte. Tip voor als je mocht gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit gedaan, dus dat scheelt.
Moet je maar geen baggermuziek luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar het merendeel is kut.Kinderen voor kinderen, Birdy, Usher.
Jij weetquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Animal Crossing.
Dat heb ik vroeger echt uuuuuuuuuuuuuuren lang gespeeld.
Wacht maar tot je mij meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja. Dat moest de opticien ook al vanavond, die vroeg of ik zelf m'n bril even wilde opzetten.
Op dat soort momenten kan ik er wel even van genieten.
en daar verder fokkenquote:
Neequote:
Die tip heb ik vaker gehoord jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt van die deuren vlakbij een nooduitgang. Die hebben in mijn herinnering meer beenruimte. Tip voor als je mocht gaan.
Jouw UIquote:
is al van vorig jaarquote:
Ik wil nog een WII gaan halenquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Jij weet![]()
Bij die nieuwe kan je burgemeester zijn![]()
Weet nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wil nog een WII gaan halen.
Daar kun je het ook op spelen toch?
Weet ik niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
Die tip heb ik vaker gehoord jaMaar dan had je opeens ook ergens verantwoordelijkheid voor toch? Omdat je dan daar dus bij die deur zit.
Zo bagger is Timber niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je maar geen baggermuziek luisteren
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij meet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |