Oh ja het is bijna kerst hehquote:
Ik ook nietquote:
best vaak eigenlijk. paar keer per jaar toch welquote:
Howard the Duckquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de SEX SC
[..]
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.
Is het te eten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best vaak eigenlijk. paar keer per jaar toch wel
Jou ken ik eigenlijk heul nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Howard the Duck. Fantomex is trouwens net kanker.
ik vind het wel lekker ja, maar het moet best een tijdje sudderen. liefst in rode wijn ofzoquote:
Hihi, enkel lobbi voor jou en Nijnquote:
Nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Howard the Duck. Fantomex is trouwens net kanker.
Hallo ik ben Mikey,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou ken ik eigenlijk heul nog niet
Hoi, ik ben ess, spamslet van deze SC. aangenaamquote:
Je vergeet te zeggen dat je lief bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ess, spamslet van deze SC. aangenaam
Ik bedoelde het personage Fantomex die in steeds meer series opduikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gelezen.
Ik bedoelde trouwens niet Howard the DuckGeen idee waarom ik dat typte. Ik bedoelde Dead of Night (Manthing, Devilslayer en werewolf by night.)
Slet is altijd goed, Voor welke club ben je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoelde het personage Fantomex die in steeds meer series opduikt.
Valt wel mee tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat je lief bent.
Ik moet nog even zeggen dat ik ook lief benquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slet is altijd goed, Voor welke club ben je?
Beetje afwisseling toch?quote:
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihi, enkel lobbi voor jou en Nijn
De omschrijving van zijn solo serie is een belediging voor de Gambit fan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op.
Jammerlijk.
We hebben meer Doc Nemesis nodigGeen Fantomex.
Alleen lobi voor jou zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.
ik ook niet, maar nederland staat nu 19-16 voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
Oh, verder ben ik geen fan van een specifieke club
Ik ben goed met beesten en kinderen (praktisch hetzelfde) moet goedkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.
Daar oordeel ik nog niet over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik moet nog even zeggen dat ik ook lief ben
Met wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar nederland staat nu 19-16 voor
Misschien moeten we het even aan de rest vragen. Ben ik lief?quote:
Punisher heb ik gelezen, howard the duck zag er te vaag uit, alias is ook vet iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de SEX SC
[..]
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.
dames handbal wkquote:
2 jaar dacht ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoelang de garantie op samsung telefoons is ?
Ohquote:
quote:
Zonder je te dissen, maar mensen die fan zijn van Gambit verdienen het ook wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De omschrijving van zijn solo serie is een belediging voor de Gambit fan.
Ligt eraan waar je hem hebt gekocht volens mij. Ik had 2 jaar via T-mobile.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Is dat niet vaak iets als 2 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Heel Punisher max? Alle 70 ofzo issues?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Punisher heb ik gelezen, howard the duck zag er te vaag uit, alias is ook vet idd
is ook vrij moeilijk, d nos besteed er nog niet veel aadacht aan, maar na deze wedstrijd zijn ze door naar de 1/8 finale. dan hoop ik dat het op tv komt ipv een brakke livestreamquote:
Op alles minimaal 2 jaar. Wettelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet vaak iets als 2 jaar ofzo?
ik ook, zit nu op 1.5 jaar. De powerbutton van mn s3 hangtquote:
S3quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, zit nu op 1.5 jaar. De powerbutton van mn s3 hangt
Hier is de wifi stukquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, zit nu op 1.5 jaar. De powerbutton van mn s3 hangt
tot 40-45 denk ik. Tijd geleden, maar was wel flink blijven hangen dus neem aan dat ik t uer vet vondquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel Punisher max? Alle 70 ofzo issues?
Wat vond je er van?
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Let maar op. Die vliegt binnenkort door het raam.
koop dan ook een huaweiquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klote dingen. Niet vriendelijk. Garantie ver te zoeken. En samsung heeft 2 toetsen onderin.
Jouw mening.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klote dingen. Niet vriendelijk. Garantie ver te zoeken. En samsung heeft 2 toetsen onderin.
Dat heet een zolderkamerautistquote:
Komt door die tekenfilm. Wat zijn jou favoriete xmen dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder je te dissen, maar mensen die fan zijn van Gambit verdienen het ook wel.
Wat zal hij het zwaar hebben gehad tijdens zijn bansquote:
Hallo BSquote:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zal hij het zwaar hebben gehad tijdens zijn bans
Hoiquote:
lik mn reetquote:
kloptquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zal hij het zwaar hebben gehad tijdens zijn bans
Nouja, hij heeft een dom accent, een domme outfit (rare hoofdsok, roze soort van lichaamspantserquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt door die tekenfilm. Wat zijn jou favoriete xmen dan.
Want, je bent nu een vent opeensquote:
Leugensquote:
ik heb je gezien op tc doosquote:
okequote:
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:
Misschien omdat je een vrouwtje bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Oh ligt het daaraanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien omdat je een vrouwtje bent
Knap welquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, volgens mij was mn rode vodka niet meer goed, Hij smaakte raar en heb verschrikkelijk koppijn nu
Kan bijna niet man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, volgens mij was mn rode vodka niet meer goed, Hij smaakte raar en heb verschrikkelijk koppijn nu
Dacht ik ook, maar mn kop zegt anders.quote:
jij vraagt, ik antwoordquote:
Hoiquote:
tegen vrouwelijke figuren jaquote:
?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
Heuj, nu hebben we helemaal geen TP meer![]()
De topic pointerquote:
Ook tegen de jongens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tegen vrouwelijke figuren ja
Huh, Wat een schande!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
De topic pointerDe 'Feel the love
'
quote:
Ik heb daar geen ruimtequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
FRIENDS WITH A MONSTER
THATS UNDER MY BED
Geen ideequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Huh, Wat een schande!
Waarom is die weg
Als je een paar uur lang niet post mag je daar wel vanuit gaan jaquote:
Holaquote:
komt vanzelf danquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
Als ik net zoveel geluk heb in de liefde als op financieel gebied ben ik een gelukkig man.
Komt allemaal een keer goed!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
Als ik net zoveel geluk heb in de liefde als op financieel gebied ben ik een gelukkig man.
Nou zoveel geluk is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef Adames het volgende:
[..]
komt vanzelf dan
gewoon flessen champagne in de vip lounge
rustigquote:
rustigerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou zoveel geluk is het nou ook weer niet
[..]
rustig
daar?
Bekend ietsquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een paar uur lang niet post mag je daar wel vanuit gaan ja
Moest je niet uit?quote:
Nicequote:
ja zit fok-it onder je bed ja ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
FRIENDS WITH A MONSTER
THATS UNDER MY BED
waarom zou ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niceniet meer met cafemeisje dus?
Rawr.quote:
Eitje gebakken. jij?quote:
JAquote:
Boerenkoolquote:
Went wel na evenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ohja omdat ik veel te lang droog sta
Lekker. met rookworst en spekjes?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Boerenkool
Ik mag geen ei bakken
Hoi Eland,quote:
Nee zonder spekjes en met nep hamburgerquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. met rookworst en spekjes?
Waarom dat niet?__
ik gisterenquote:
Oh ja vergeten dat je vega wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee zonder spekjes en met nep hamburger
Omdat we geen afzuigkap hebben en mijn vader het heel erg vind stinken
Fag-it en Gok-it komen ook voorbij dus waarom nietquote:
Mijn vader heeft de keuken zelf gemaakt. En hij moet nog steeds een afzuigkap maken. Na acht jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja vergeten dat je vega was![]()
Afzuigkap zit toch standaard in je keuken?Wel jammer want eieren
Oh gawd, je vader is er zo 1 van help mijn man is klusser?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de keuken zelf gemaakt. En hij moet nog steeds een afzuigkap maken. Na acht jaar.
Maar ze willen nu de keuken verbouwen dus tja
Bevrucht zijn ze ook niet verkeerd overigens.quote:
Jij eet foetussen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevrucht zijn ze ook niet verkeerd overigens.
Allebeiquote:
Ja oke, als je het zo zegt..quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij eet foetussen?
nasty
kipquote:
Zo lang zeg, pfoeh.quote:
Etenquote:
Dat je nog niet zwaar depressief bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja. 18 jaar droog. 5 maanden niet. Nu weer 4
Je had eens moeten wetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je nog niet zwaar depressief bent.
Tsja, niet serieus te nemenquote:
Ja, je bent echt depressief geworden omdat je op je 18de nog maagd was?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je had eens moeten weten
Jouw date is eetbaar?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je durft een hap uit mijn date te nemen?
Of allebeiquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je bent echt depressief geworden omdat je op je 18de nog maagd was?
Waarom loop je hier dan de hele tijd wanhopig te doen? Je doet alsof het het belangrijkste levensdoel is wat je kan hebben.quote:
Denk jij je eigen dingen maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom loop je hier dan de hele tijd wanhopig te doen? Je doet alsof het het belangrijkste levensdoel is wat je kan hebben.
Moeten we iets aan doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
Ik sta ook al ruim 3 maanden droog nu
Moet kunnen zo af en toequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wordt wel zout dan. Ook nog kaas erbij.
je zou inderdaad denken dat meiden van hun stoel afgleiden na het lezen van mijn naam maar helaasquote:
Wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moeten we iets aan doen.
Pak een natte washand.
Ja, zo happyquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zou inderdaad denken dat meiden van hun stoel afgleiden na het lezen van mijn naam maar helaas
Afgleiden, ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zou inderdaad denken dat meiden van hun stoel afgleiden na het lezen van mijn naam maar helaas
Dat is wel een pijnlijke ja.quote:
ZO LANG STA IK DUS DROOGquote:
Je zou er bijna afgeleid van rakenquote:
Uhuh.. ik denk dat ik liever nog een paar maandjes wachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geheime manier. Uniek in NL
Dat bedoelt ze niet maar oke.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ZO LANG STA IK DUS DROOG
DAT IK HET NIET MEER WEET
Ja probeer je er maar uit te lullenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ZO LANG STA IK DUS DROOG
DAT IK HET NIET MEER WEET
Appeltje, wat voor thee zal ik drinkenquote:
Heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even naar buiten een ommetje maken.
Grutjes, wat klinkt dat bejaard
Gezellig, heldere maanquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel zin in
Groeten aan Corrie van hiernaast gr grquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb corrie op whatsappquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groeten aan Corrie van hiernaast gr gr
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groeten aan Corrie van hiernaast gr gr
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gezellig, heldere maan
Tante Corriequote:
corrie breukhovenquote:
Dat is conniequote:
ja dat bedoel ikquote:
Grutjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Help me ermee?quote:
Heb je Winter Glow?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Appeltje, wat voor thee zal ik drinken
Ja oké het was gewoon laatquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen
omgquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
gordon had haar nummer op tv gezegd en vriendin had haar toegevoegd en nummer aan mij gegeven
Neequote:
Dat ik spelfouten maak of dat ik droog sta?quote:
nog niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omghahah
Heb je wat tegen d`r gezegd?
weet je wat je moet zeggen;quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
gordon had haar nummer op tv gezegd en vriendin had haar toegevoegd en nummer aan mij gegeven
Spelfouten. Droog staan lijkt me niet zo grappig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ik spelfouten maak of dat ik droog sta?
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spelfouten. Droog staan lijkt me niet zo grappig.
Je bent echt bi?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?
Of gewoon zwartequote:
Ik heb een paar vriendinnen, maar die zijn echt allemaal bezet. Qua gayboys zou ik zo even niets weten. Sorryyy.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik helemaal niet.
De bal is rond.quote:
Misschienquote:
Is lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ook.Dat drink ik echt nooit.
Allemaal? ALLEMAAL?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb een paar vriendinnen, maar die zijn echt allemaal bezet. Qua gayboys zou ik zo even niets weten. Sorryyy.
Ik ben nog niet naar buiten geweestquote:
Ja niet lacherig bedoeld hoorquote:
Snap ik welquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet lacherig bedoeld hoorHad dat alleen echt niet bij jou verwacht
Heb weleens wat homofobe opmerkingen voorbij zien komen van jouquote:
Dat is dan ook de grapquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb weleens wat homofobe opmerkingen voorbij zien komen van jou
Ja, dat zal dan wel inderdaadquote:
Kan je er niet voor zorgen dat een stel het uitmaakt zodat ik er kan zijn voor comfort en dat ze dan inziet hoe leuk ik ben?quote:
Vanaf mijn 14e of zo.quote:
Je hebt het nooit verteld tegen Hypo ofwel?quote:
Dat is alleen in films zoquote:
Die wist het alquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het nooit verteld tegen Hypo ofwel?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je er niet voor zorgen dat een stel het uitmaakt zodat ik er kan zijn voor comfort en dat ze dan inziet hoe leuk ik ben?
Ohquote:
Weet niet wat ze jou heeft verteld maar ze wist het al maanden voordat wij wat haddenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhIk kan me iets anders herinneren, maargoed, never mind
Ik kan me herinneren dat ze een keer tegen mij zei dat ze vermoedde dat je gay/bi wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet niet wat ze jou heeft verteld maar ze wist het al maanden voordat wij wat hadden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weet je wat je moet zeggen;
Hallo mevrouw Breukhoven, ik had gisteravond seks met mijn vriend en ik Connie komen toen ik u op tv zag.
blufquote:
Zal dan welquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze een keer tegen mij zei dat ze vermoedde dat je gay/bi wasMaar dat zal wel iemand anders geweest zijn dan
Altijd interessantquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal dan welAlhoewel ik niet zou weten wie daar geïnteresseerd in zou wezen
Wie niet. Iedereen weet toch dat je een roodharige hottie bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal dan welAlhoewel ik niet zou weten wie daar geïnteresseerd in zou wezen
Mijn handen verkleumdquote:
Ging op een bankje zittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar buiten geweestMaar ik ga zo denk ik een rondje fietsen ofzo
picsquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie niet. Iedereen weet toch dat je een roodharige hottie bent.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige rooie hier?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben je rood?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige rooie hier?
jij ginger?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige rooie hier?
Roodblond hè?quote:
Ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |