Oh ja het is bijna kerst hehquote:
Ik ook nietquote:
best vaak eigenlijk. paar keer per jaar toch welquote:
Howard the Duckquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de SEX SC
[..]
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.
Is het te eten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best vaak eigenlijk. paar keer per jaar toch wel
Jou ken ik eigenlijk heul nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Howard the Duck. Fantomex is trouwens net kanker.
ik vind het wel lekker ja, maar het moet best een tijdje sudderen. liefst in rode wijn ofzoquote:
Hihi, enkel lobbi voor jou en Nijnquote:
Nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Howard the Duck. Fantomex is trouwens net kanker.
Hallo ik ben Mikey,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou ken ik eigenlijk heul nog niet
Hoi, ik ben ess, spamslet van deze SC. aangenaamquote:
Je vergeet te zeggen dat je lief bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ess, spamslet van deze SC. aangenaam
Ik bedoelde het personage Fantomex die in steeds meer series opduikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gelezen.
Ik bedoelde trouwens niet Howard the DuckGeen idee waarom ik dat typte. Ik bedoelde Dead of Night (Manthing, Devilslayer en werewolf by night.)
Slet is altijd goed, Voor welke club ben je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoelde het personage Fantomex die in steeds meer series opduikt.
Valt wel mee tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat je lief bent.
Ik moet nog even zeggen dat ik ook lief benquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slet is altijd goed, Voor welke club ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |