S3quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, zit nu op 1.5 jaar. De powerbutton van mn s3 hangt
Hier is de wifi stukquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook, zit nu op 1.5 jaar. De powerbutton van mn s3 hangt
tot 40-45 denk ik. Tijd geleden, maar was wel flink blijven hangen dus neem aan dat ik t uer vet vondquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel Punisher max? Alle 70 ofzo issues?
Wat vond je er van?
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Let maar op. Die vliegt binnenkort door het raam.
koop dan ook een huaweiquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klote dingen. Niet vriendelijk. Garantie ver te zoeken. En samsung heeft 2 toetsen onderin.
Jouw mening.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klote dingen. Niet vriendelijk. Garantie ver te zoeken. En samsung heeft 2 toetsen onderin.
Dat heet een zolderkamerautistquote:
Komt door die tekenfilm. Wat zijn jou favoriete xmen dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder je te dissen, maar mensen die fan zijn van Gambit verdienen het ook wel.
Wat zal hij het zwaar hebben gehad tijdens zijn bansquote:
Hallo BSquote:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zal hij het zwaar hebben gehad tijdens zijn bans
Hoiquote:
lik mn reetquote:
kloptquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zal hij het zwaar hebben gehad tijdens zijn bans
Nouja, hij heeft een dom accent, een domme outfit (rare hoofdsok, roze soort van lichaamspantserquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt door die tekenfilm. Wat zijn jou favoriete xmen dan.
Want, je bent nu een vent opeensquote:
Leugensquote:
ik heb je gezien op tc doosquote:
okequote:
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:
Misschien omdat je een vrouwtje bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Oh ligt het daaraanquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien omdat je een vrouwtje bent
Knap welquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, volgens mij was mn rode vodka niet meer goed, Hij smaakte raar en heb verschrikkelijk koppijn nu
Kan bijna niet man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
godverdomme, volgens mij was mn rode vodka niet meer goed, Hij smaakte raar en heb verschrikkelijk koppijn nu
Dacht ik ook, maar mn kop zegt anders.quote:
jij vraagt, ik antwoordquote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |