Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihi, enkel lobbi voor jou en Nijn
De omschrijving van zijn solo serie is een belediging voor de Gambit fan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op.
Jammerlijk.
We hebben meer Doc Nemesis nodigGeen Fantomex.
Alleen lobi voor jou zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.
ik ook niet, maar nederland staat nu 19-16 voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
Oh, verder ben ik geen fan van een specifieke club
Ik ben goed met beesten en kinderen (praktisch hetzelfde) moet goedkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.
Daar oordeel ik nog niet over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik moet nog even zeggen dat ik ook lief ben
Met wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar nederland staat nu 19-16 voor
Misschien moeten we het even aan de rest vragen. Ben ik lief?quote:
Punisher heb ik gelezen, howard the duck zag er te vaag uit, alias is ook vet iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de SEX SC
[..]
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.
dames handbal wkquote:
2 jaar dacht ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoelang de garantie op samsung telefoons is ?
Ohquote:
quote:
Zonder je te dissen, maar mensen die fan zijn van Gambit verdienen het ook wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De omschrijving van zijn solo serie is een belediging voor de Gambit fan.
Ligt eraan waar je hem hebt gekocht volens mij. Ik had 2 jaar via T-mobile.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Is dat niet vaak iets als 2 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Heel Punisher max? Alle 70 ofzo issues?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Punisher heb ik gelezen, howard the duck zag er te vaag uit, alias is ook vet idd
is ook vrij moeilijk, d nos besteed er nog niet veel aadacht aan, maar na deze wedstrijd zijn ze door naar de 1/8 finale. dan hoop ik dat het op tv komt ipv een brakke livestreamquote:
Op alles minimaal 2 jaar. Wettelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet vaak iets als 2 jaar ofzo?
ik ook, zit nu op 1.5 jaar. De powerbutton van mn s3 hangtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |