Oh ja het is bijna kerst hehquote:
Ik ook nietquote:
best vaak eigenlijk. paar keer per jaar toch welquote:
Howard the Duckquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de SEX SC
[..]
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.
Is het te eten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best vaak eigenlijk. paar keer per jaar toch wel
Jou ken ik eigenlijk heul nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Howard the Duck. Fantomex is trouwens net kanker.
ik vind het wel lekker ja, maar het moet best een tijdje sudderen. liefst in rode wijn ofzoquote:
Hihi, enkel lobbi voor jou en Nijnquote:
Nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Howard the Duck. Fantomex is trouwens net kanker.
Hallo ik ben Mikey,quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou ken ik eigenlijk heul nog niet
Hoi, ik ben ess, spamslet van deze SC. aangenaamquote:
Je vergeet te zeggen dat je lief bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ess, spamslet van deze SC. aangenaam
Ik bedoelde het personage Fantomex die in steeds meer series opduikt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gelezen.
Ik bedoelde trouwens niet Howard the DuckGeen idee waarom ik dat typte. Ik bedoelde Dead of Night (Manthing, Devilslayer en werewolf by night.)
Slet is altijd goed, Voor welke club ben je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoelde het personage Fantomex die in steeds meer series opduikt.
Valt wel mee tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat je lief bent.
Ik moet nog even zeggen dat ik ook lief benquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slet is altijd goed, Voor welke club ben je?
Beetje afwisseling toch?quote:
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihi, enkel lobbi voor jou en Nijn
De omschrijving van zijn solo serie is een belediging voor de Gambit fan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het viel me al op.
Jammerlijk.
We hebben meer Doc Nemesis nodigGeen Fantomex.
Alleen lobi voor jou zeker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.
ik ook niet, maar nederland staat nu 19-16 voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
Oh, verder ben ik geen fan van een specifieke club
Ik ben goed met beesten en kinderen (praktisch hetzelfde) moet goedkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lobi terug dan. Van mij, waarschijnlijk niet van Nijn, want bij hem is lobi schaars.
Daar oordeel ik nog niet over.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik moet nog even zeggen dat ik ook lief ben
Met wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar nederland staat nu 19-16 voor
Misschien moeten we het even aan de rest vragen. Ben ik lief?quote:
Punisher heb ik gelezen, howard the duck zag er te vaag uit, alias is ook vet iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de SEX SC
[..]
Wel Howard the Duck, Alias, Thor Vikings, of Punisher Max? Dat zijn wel de beste Max titels.
dames handbal wkquote:
2 jaar dacht ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoelang de garantie op samsung telefoons is ?
Ohquote:
quote:
Zonder je te dissen, maar mensen die fan zijn van Gambit verdienen het ook wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De omschrijving van zijn solo serie is een belediging voor de Gambit fan.
Ligt eraan waar je hem hebt gekocht volens mij. Ik had 2 jaar via T-mobile.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Is dat niet vaak iets als 2 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Jimbo het volgende:
Heel Punisher max? Alle 70 ofzo issues?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Punisher heb ik gelezen, howard the duck zag er te vaag uit, alias is ook vet idd
is ook vrij moeilijk, d nos besteed er nog niet veel aadacht aan, maar na deze wedstrijd zijn ze door naar de 1/8 finale. dan hoop ik dat het op tv komt ipv een brakke livestreamquote:
Op alles minimaal 2 jaar. Wettelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet vaak iets als 2 jaar ofzo?
ik ook, zit nu op 1.5 jaar. De powerbutton van mn s3 hangtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |