Dat je nog niet zwaar depressief bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja. 18 jaar droog. 5 maanden niet. Nu weer 4
Je had eens moeten wetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je nog niet zwaar depressief bent.
Tsja, niet serieus te nemenquote:
Ja, je bent echt depressief geworden omdat je op je 18de nog maagd was?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je had eens moeten weten
Jouw date is eetbaar?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je durft een hap uit mijn date te nemen?
Of allebeiquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je bent echt depressief geworden omdat je op je 18de nog maagd was?
Waarom loop je hier dan de hele tijd wanhopig te doen? Je doet alsof het het belangrijkste levensdoel is wat je kan hebben.quote:
Denk jij je eigen dingen maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom loop je hier dan de hele tijd wanhopig te doen? Je doet alsof het het belangrijkste levensdoel is wat je kan hebben.
Moeten we iets aan doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
Ik sta ook al ruim 3 maanden droog nu
Moet kunnen zo af en toequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wordt wel zout dan. Ook nog kaas erbij.
je zou inderdaad denken dat meiden van hun stoel afgleiden na het lezen van mijn naam maar helaasquote:
Wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moeten we iets aan doen.
Pak een natte washand.
Ja, zo happyquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zou inderdaad denken dat meiden van hun stoel afgleiden na het lezen van mijn naam maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |