corrie breukhovenquote:
Dat is conniequote:
ja dat bedoel ikquote:
Grutjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even naar buiten een ommetje maken.
Grutjes, wat klinkt dat bejaard
Help me ermee?quote:
Heb je Winter Glow?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Appeltje, wat voor thee zal ik drinken
Ja oké het was gewoon laatquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen
omgquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
gordon had haar nummer op tv gezegd en vriendin had haar toegevoegd en nummer aan mij gegeven
Neequote:
Dat ik spelfouten maak of dat ik droog sta?quote:
nog niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omghahah
Heb je wat tegen d`r gezegd?
weet je wat je moet zeggen;quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
gordon had haar nummer op tv gezegd en vriendin had haar toegevoegd en nummer aan mij gegeven
Spelfouten. Droog staan lijkt me niet zo grappig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ik spelfouten maak of dat ik droog sta?
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spelfouten. Droog staan lijkt me niet zo grappig.
Je bent echt bi?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?
Of gewoon zwartequote:
Ik heb een paar vriendinnen, maar die zijn echt allemaal bezet. Qua gayboys zou ik zo even niets weten. Sorryyy.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |