ik wiil niet dik zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Taart is fijn. Dik is fijn. Bijna hetzelfde.
Hallo appeltjequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb een schoonfamilie nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar het is met mijn schoonfamilie. Kan toch niet.
Dik zijn is niet fijn. Zweten bij elke stap die je zet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat valt wel meequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dik zijn is niet fijn. Zweten bij elke stap die je zet.
Constant kwijlen bij het zien van lekker eten.
ja, durf risico te nemenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hardlopend taart eten op vrijdag de 13e?
is dat positief?quote:
hai mopquote:
Dat werkt niet op die manier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een schoonfamilie nodig
Ja, maar wat is een stukje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van een stukje taart wordt je heus niet dik.
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dik zijn is niet fijn. Zweten bij elke stap die je zet.
Constant kwijlen bij het zien van lekker eten.
ik wil meer dan een stukjequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van een stukje taart wordt je heus niet dik.
Succes met je stijfje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar eens even lekker douchen dan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar eens even lekker douchen dan.
Gewoon, een hele taart.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar wat is een stukje?
zorg voor een zwarte kater...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan wel onder de ladder door taart rennend eten.
Blij dat dat in de Nederlandse cultuur niet zo is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In veel landen wel doormiddel van het uithuwen.
ik twijfelde een beetje, dus daarom vroeg ik hetquote:
Goed goed, moet eigenlijk andere dingen doen dan FOK!ken, maar dit is gewoon veel leuker. Oh en ik moet eigenlijk nog ontbijten, maar ik weet niet zo goed wat. Suggesties?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag op deze koude vrijdag?
ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat valt wel meeHeb genoeg mensen gezien
Jaquote:
Oké mensen die dik zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet.
Dik zijn lijkt me niet fijn.
ZO SNEL AL KLAAR.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaen ik zie dat je nog niet weg bent
![]()
Ik ben een vlugge eter.quote:
ik weet niet wat je in huis hebt qua keuzesquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed goed, moet eigenlijk andere dingen doen dan FOK!ken, maar dit is gewoon veel leuker. Oh en ik moet eigenlijk nog ontbijten, maar ik weet niet zo goed wat. Suggesties?
Hoe gaat het met jou verder?
kom tc xxxquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In veel landen wel doormiddel van het uithuwen.
Ja, ik ook, maar weiger op een of andere manier me aan te kleden en op de fiets te stappen. 1 graden geeft de meter namelijk aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed goed, moet eigenlijk andere dingen doen dan FOK!ken, maar dit is gewoon veel leuker. Oh en ik moet eigenlijk nog ontbijten, maar ik weet niet zo goed wat. Suggesties?
Hoe gaat het met jou verder?
Nouja, dat is ook weer overdreven. Ze zijn niet vies. Meestal.quote:
Neen, moet veel eten voor m'n gains. Spieren kweken mattie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij propt alles naar binnen zoals dikkertjes doen?
Eieren, kaas, witte bolletjes. SOEP.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet wat je in huis hebt qua keuzes
Ik heb het dan ook niet over de mensen die er niks aan kunnen doen. Maar ik zie zovaak mensen janken dat ze te dik zijn en een uur later een bossebol naar binnen werkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook weer overdreven. Ze zijn niet vies. Meestal.
En sommige mensen kunnen er niets of weinig aan doen. Niet de excuusdikkerdjes, maar mensen die bijvoorbeeld aankomen door medicijnen en niet mogen sporten of iets.
Je hebt geluk, ik moet weer weg. Zusje naar school brengen en dan wat boodschappen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een ongelukkig lot. Voor jou én voor mij.
Is rustig eten niet beter voor de ontwikkeling dan..... mattiequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, moet veel eten voor m'n gains. Spieren kweken mattie.
Huh... vraag om advies... ik stel een vraag... meteen een bedankje...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eieren, kaas, witte bolletjes. SOEP.
Ik ga soep eten. Bedankt, Eendje!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
60% kan er niks aan doen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de mensen die er niks aan kunnen doen. Maar ik zie zovaak mensen janken dat ze te dik zijn en een uur later een bossebol naar binnen werken
Veel te koud.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar weiger op een of andere manier me aan te kleden en op de fiets te stappen. 1 graden geeft de meter namelijk aan.
Qua ontbijt zou ik gewoon een broodje nemen. Of je moet dat cornflakes gedoe lekker vinden.
Met mij gaat het verder wel goed. Weekend weer voor de deur die ik weer eens niet weet in te plannen.
Dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook weer overdreven. Ze zijn niet vies. Meestal.
En sommige mensen kunnen er niets of weinig aan doen. Niet de excuusdikkerdjes, maar mensen die bijvoorbeeld aankomen door medicijnen en niet mogen sporten of iets.
Stuur me taart, gaarne.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De echte oplettende mensen hier weten dat ik banketbakker ben.
Ja, oké, dat werkt dan niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de mensen die er niks aan kunnen doen. Maar ik zie zovaak mensen janken dat ze te dik zijn en een uur later een bossebol naar binnen werken
En dan zeuren dat ze niemand kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik moet weer weg. Zusje naar school brengen en dan wat boodschappen doen.
Tot zo / straks
Mijn hersenen gingen even aan door jouw vraag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huh... vraag om advies... ik stel een vraag... meteen een bedankje...
Graag gedaan
Je hebt mijn telefoonnummer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet gaan.Kusje voor je lieve zusje!
Neequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Veel te koud.![]()
Oei, nog helemaal geen plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké, dat werkt dan niet, inderdaad.
Ik heb dus iemand op Facebook die een keer een foto deed posten... heel d'r bakkes onder de slagroom van een bossebol (bossebolgevecht ofzo) om 10 uur in de morgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan zeuren dat ze niemand kunnen krijgen.
jij ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Fok is toch maar een vreemd iets eigenlijk.
Het zou wel 90% van de problemen in deze SC oplossenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Blij dat dat in de Nederlandse cultuur niet zo is.
Kan ook fijn zijn toch. Heb ik zo vaak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee
Alleen zondag staat volgeboekt omdat mn ouders 25 jaar getrouwd zijn.
Klopt...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Leuk knopje danquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn hersenen gingen even aan door jouw vraag.
Al helemaal als je er mod bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Grutjes, dan vraag je er gewoon om.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus iemand op Facebook die een keer een foto deed posten... heel d'r bakkes onder de slagroom van een bossebol (bossebolgevecht ofzo) om 10 uur in de morgen.
Mijn ogenen maar klagen dat ze te dik zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dus iemand op Facebook die een keer een foto deed posten... heel d'r bakkes onder de slagroom van een bossebol (bossebolgevecht ofzo) om 10 uur in de morgen.
Mijn ogenen maar klagen dat ze te dik zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dan vraag je er gewoon om.
Stuur per postduif.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat die onderweg stuk gaat
Ja, denk je? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou wel 90% van de problemen in deze SC oplossen
Zal bij mij wel weer anders liggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ook fijn zijn toch. Heb ik zo vaak.![]()
Leuk! Gefeliciteerd!
Aangezien het hier meestal over het gebrek van een partner/problemen met ouders gaat. Staat je bruid/bruidegom op je 18de voor je klaar zijn die punten in ieder geval opgelost.quote:
Smooth.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon langskomen
Tot straks misschienquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga toch maar even iets anders doen dan. Tot misschien strakjes.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien het hier meestal over het gebrek van een partner/problemen met ouders gaat. Staat je bruid/bruidegom op je 18de voor je klaar zijn die punten in ieder geval opgelost.
succes met je worddocumentquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, ik ga toch maar even iets anders doen dan. Tot misschien strakjes.
Wanneer niet dan?quote:
succes...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 104 posts maken vandaag
Soms komen ze aanwaaien..quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar ik denk dat mensen toch liever zelf een partner kiezen dan dat ze zo vroeg al voorzien zijn.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dan vraag je er gewoon om.
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]Plaatje kapoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder te klikken,quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef Xeor het volgende:
https://www.dropbox.com/s/x804hq1290379vm/Untitled.jpg
Klik maar op de link
Net even gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zonder te klikken,
Je hebt het plaatje opgeslagen?
lolwatquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef Xeor het volgende:
Klik maar op de link
Wow. Hebben ze een schimmelinfectie of zo. Dat zwarte ziet er niet goed uit xDquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef Xeor het volgende:
Klik maar op de link
Neuh, maar wel raarquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gevaarlijk om te klikken
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Hebben ze een schimmelinfectie of zo. Dat zwarte ziet er niet goed uit xD
das paint jonguhquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Hebben ze een schimmelinfectie of zo. Dat zwarte ziet er niet goed uit xD
Van wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
Deel 3 klaar, dus maar aan de gang met deel 4
deadlines vandaagquote:
moet dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Moet nog een kerst ui maken/krijgen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mijn UI word te lelijk.
Jij zou een kersteend kunnen nemen.
Was het niet eerder kalkoen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]er wordt al genoeg eend gegeten met kerst
Wel minimaal 50inc met smartTV en 3D nemenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus we hebben een blu ray speler maar mijn pa krijgt hem niet werkend.
misschien omdat de tv 1080i is max. En niet 1080p
Ik denk dat we een nieuwe TV krijgen
veel mensen vinden kalkoen niet luxe genoegquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Was het niet eerder kalkoen?
#Arme-eenden
Ik eet gelukkig geen van beide.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
veel mensen vinden kalkoen niet luxe genoeg
ik vond dat beestje leuker als uiquote:
Ben hem beu eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik vond dat beestje leuker als ui
Dan moet je wat nieuws zoeken inderdaad...quote:
Alleen mag die wel eens HD worden. Net als de mijne dat ook wel eens mag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je wat nieuws zoeken inderdaad...
ik hou van vastigheid... dus mijn ui is al jaren hetzelfde
Duck hunt is geen HDquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Alleen mag die wel eens HD worden. Net als de mijne dat ook wel eens mag.
En daar komt nog eens de kerst bij straks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn borst en schouders worden breder, mijn armen gespierder.
Alleen gaat mijn broek ook strak zitten.
Stomme pens.
Ja, weer 3 dagen vretenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En daar komt nog eens de kerst bij straks.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
http://www.filmvacatures.nl/?action=plist&id=26&reset=1#p45447
:")
De smart TV functies zitten al op de blu rayquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wel minimaal 50inc met smartTV en 3D nemen
ik ga me irriteren aan een uiquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je wat nieuws zoeken inderdaad...
ik hou van vastigheid... dus mijn ui is al jaren hetzelfde
TRquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
is dat een hint?quote:
blijf je met paarden ook binnen?quote:
Die paarden gaan altijd bij haar naar binnen. xd xdquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf je met paarden ook binnen?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die paarden gaan altijd bij haar naar binnen. xd xd
snap je
Al 8 maanden niet meer paardgereden. Nooit gedacht dat het zo ver zou komenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf je met paarden ook binnen?
waarom zo lang niet meer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al 8 maanden niet meer paardgereden. Nooit gedacht dat het zo ver zou komen
Don't forget to act normal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die paarden gaan altijd bij haar naar binnen. xd xd
snap je
Nou om een lang verhaal kort te houden. Paard waar ik op reed was wegens omstandigheden verkocht en ik heb geen tijdquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zo lang niet meer?
Ik ben niet zo hard to get dus baby kom.quote:
hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hard to get dus baby kom.
Wat een slet
Wauwiequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Pff, gisteren stond er in de Volkskrant een stukje over de eerste Nederlandse vrouwelijke voetbalster die verkocht is aan een buitenlandse ploeg. Stond ook een foto van die vrouw bij.. Staat vandaag in de krant dat het de verkeerde foto was en dat 't zij helemaal niet was
Was echt op pagina 2.
Haha, wat kut.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Pff, gisteren stond er in de Volkskrant een stukje over de eerste Nederlandse vrouwelijke voetbalster die verkocht is aan een buitenlandse ploeg. Stond ook een foto van die vrouw bij.. Staat vandaag in de krant dat het de verkeerde foto was en dat 't zij helemaal niet was
Was echt op pagina 2.
Gewoon vet lullig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
WauwieLijkt me toch wel dat je zoiets even 20keer dubbelcheckt
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Was echt op pagina 2.
Ja, zoieeeeetsquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, wat kut.Zal vast iets verkeerds zijn gegaan bij het aanleveren van beeldmateriaal bij de vormgeving.
Watquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Spatie heeft zijn haar afgeschoren![]()
Aan school werken zal niet lukken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef Ezell het volgende:
En nu ga ik nuttige dingen doen.
Misschien tot vanavond.
Iets met uit zijn comfortzone gaan.quote:
Waar is die?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met uit zijn comfortzone gaan.
Soms, soms moet je er in blijven. Vraag hem zelf maar om pics
Oh, daar is ze wel sexy ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:41 schreef JRRY het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)_music?search_algo=2
lekker beyonce gvd.
achjee 't is wat meid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan school werken zal niet lukken.
[ afbeelding ]
En dit liedjequote:
Ik heb die van Jhali jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iedereen hier elkaars Skype nou ineens?
neuh, ik ben ook gestopt met skype te gebruikenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Wel een vooruitgang ten opzichte van TC, maar nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Kom vechten dan!quote:
Ik heb alleen Spatie en VA en David en nog 2 andere users niet van deze SC.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'erquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Was echt op pagina 2.
quote:
Was zelfs Schaken in plaats van Lens dacht ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'er
Ik ook niet. Eigenlijk helemaal geen contract met Fok!kers buiten Fok! om.quote:
Wel met Tjacka. Ik zie jou als mijn concurrent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was zelfs Schaken in plaats van Lens dacht ik.
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk helemaal geen contract buiten Fok! om.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'er
Oh jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Het was dus een foto van een speler die niet eens bij PSV zit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Van je eigen team nog wel.. dat is al helemaal erg
Geen contract nee? Ik wel, een straatverbod met DrNick, hij mag niet dichter dan 500m bij mij in de buurt komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk helemaal geen contract met Fok!kers buiten Fok! om.
Dit is lichtelijk stalkerig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
De 4e die op je profielfoto heeft gereageerd
Dude ik kijk gewoon op je Facebook omdat ik iemand zocht en toen zag ik die reactie met dat hartje, verder nietquote:
Blij dat ik geen FOK!kers meer op FB hebquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iedereen op FOK! zowat
Maar een hartje doen er wel meer, dus dat zegt niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dude ik kijk gewoon op je Facebook omdat ik iemand zocht en toen zag ik die reactie met dat hartje, verder niet
Ja, maar zij woont in vhquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar een hartje doen er wel meer, dus dat zegt niks
Wat een late reactie!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was dus een foto van een speler die niet eens bij PSV zit.
Niks mis mee. Inclusief een enkelband?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen contract nee? Ik wel, een straatverbod met DrNick, hij mag niet dichter dan 500m bij mij in de buurt komen.
Okee maar niet meer uit vh die bij de mac werken en hartjes onder jouw foto zettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dus? ik heb er ook meer uit VH die bij de mac werken.
nee, wel een jaar in manchester gezetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?JE LIJKT 23 OF ZO. DOE NORMAAL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik was even weg en de pagina stond daar nogquote:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?HoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ly
Fu
Ck
In
G
SHIT![]()
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?hahaha. Moet. Adem. Halen. Hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh okequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, wel een jaar in manchester gezeten
Jawel, dat heb ik wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Okee maar niet meer uit vh die bij de mac werken en hartjes onder jouw foto zettenWat maakt het uit dat ik dat weet, doe er niks mee.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?Ik stel lang haar voor. Voor de rest zou ik je wel overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whyyy?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel lang haar voor. Voor de rest zou ik je wel overwegen.
Oh reallyquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel, dat heb ik wel.
Zou jij remmen voor Sharella?
oh.. okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar rotterdamquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk hoor. In Engeland wonen.
Rotterdam, de stad waar alles toegankelijk is maar spuuglelijk. En de enige oudbouw wat industrie is (Op Kralingen na)quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit echt geweest
Een keer was ik 6 en 1 keer naar Feyenoord jaren geleden.
Hoeoz is de foto raar dan? Te close-up?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:07 schreef Crack_ het volgende:
De foto is raar Spatie maar voor de rest vind ik het je wel leuk staan (denk ik dus)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel lang haar voor. Voor de rest zou ik je wel overwegen.
Oh, nou klinkt niet alsof ik er een keer geen moetquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam, de stad waar alles toegankelijk is maar spuuglelijk. En de enige oudbouw wat industrie is (Op Kralingen na)
Het is dat mijn schoonheid er bijna dagelijks te vinden is.
Waxen die shit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
Spatie je moet jezelf eens scheren gozer
brazillian waxquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nou klinkt niet alsof ik er een keer geen moet
Schoonheid ben je ja![]()
[..]
Waxen die shit.
huhuhuhuhuhuhuhuhu?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens ik heb cachie wel op skype![]()
Inderdaad. MSN was toffer toch.quote:
je hebt t weer over mij hequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam, de stad waar alles toegankelijk is maar spuuglelijk. En de enige oudbouw wat industrie is (Op Kralingen na)
Het is dat mijn schoonheid er bijna dagelijks te vinden is.
ik op mn schootquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens ik heb cachie wel op skype![]()
We zouden een schitterend stelletje zijn ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sla je verwarming met een pener.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:16 schreef Jhali het volgende:
Heel leuk dat er een verwarming in mijn kamer hangt, als er nu ook gewoon even warmte vanaf komt zou fijn zijn.
Gewoon gaan, zolang je maar niet zegt dat je een jood bent zul je het er best leuk hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Waxen die shit.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Waxen die shit.
| Forum Opties | |