achjee 't is wat meid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan school werken zal niet lukken.
[ afbeelding ]
En dit liedjequote:
Ik heb die van Jhali jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iedereen hier elkaars Skype nou ineens?
neuh, ik ben ook gestopt met skype te gebruikenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Wel een vooruitgang ten opzichte van TC, maar nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Kom vechten dan!quote:
Ik heb alleen Spatie en VA en David en nog 2 andere users niet van deze SC.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'erquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Pff, gisteren stond er in de Volkskrant een stukje over de eerste Nederlandse vrouwelijke voetbalster die verkocht is aan een buitenlandse ploeg. Stond ook een foto van die vrouw bij.. Staat vandaag in de krant dat het de verkeerde foto was en dat 't zij helemaal niet was
Was echt op pagina 2.
quote:
Was zelfs Schaken in plaats van Lens dacht ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'er
Ik ook niet. Eigenlijk helemaal geen contract met Fok!kers buiten Fok! om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |