De smart TV functies zitten al op de blu rayquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wel minimaal 50inc met smartTV en 3D nemen
ik ga me irriteren aan een uiquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je wat nieuws zoeken inderdaad...
ik hou van vastigheid... dus mijn ui is al jaren hetzelfde
TRquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
is dat een hint?quote:
blijf je met paarden ook binnen?quote:
Die paarden gaan altijd bij haar naar binnen. xd xdquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf je met paarden ook binnen?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die paarden gaan altijd bij haar naar binnen. xd xd
snap je
Al 8 maanden niet meer paardgereden. Nooit gedacht dat het zo ver zou komenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf je met paarden ook binnen?
waarom zo lang niet meer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al 8 maanden niet meer paardgereden. Nooit gedacht dat het zo ver zou komen
Don't forget to act normal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die paarden gaan altijd bij haar naar binnen. xd xd
snap je
Nou om een lang verhaal kort te houden. Paard waar ik op reed was wegens omstandigheden verkocht en ik heb geen tijdquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zo lang niet meer?
Ik ben niet zo hard to get dus baby kom.quote:
hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hard to get dus baby kom.
Wat een slet
Wauwiequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Pff, gisteren stond er in de Volkskrant een stukje over de eerste Nederlandse vrouwelijke voetbalster die verkocht is aan een buitenlandse ploeg. Stond ook een foto van die vrouw bij.. Staat vandaag in de krant dat het de verkeerde foto was en dat 't zij helemaal niet was
Was echt op pagina 2.
Haha, wat kut.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Pff, gisteren stond er in de Volkskrant een stukje over de eerste Nederlandse vrouwelijke voetbalster die verkocht is aan een buitenlandse ploeg. Stond ook een foto van die vrouw bij.. Staat vandaag in de krant dat het de verkeerde foto was en dat 't zij helemaal niet was
Was echt op pagina 2.
Gewoon vet lullig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
WauwieLijkt me toch wel dat je zoiets even 20keer dubbelcheckt
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Was echt op pagina 2.
Ja, zoieeeeetsquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, wat kut.Zal vast iets verkeerds zijn gegaan bij het aanleveren van beeldmateriaal bij de vormgeving.
Watquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Spatie heeft zijn haar afgeschoren![]()
Aan school werken zal niet lukken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef Ezell het volgende:
En nu ga ik nuttige dingen doen.
Misschien tot vanavond.
Iets met uit zijn comfortzone gaan.quote:
Waar is die?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met uit zijn comfortzone gaan.
Soms, soms moet je er in blijven. Vraag hem zelf maar om pics
Oh, daar is ze wel sexy ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:41 schreef JRRY het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)_music?search_algo=2
lekker beyonce gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |