quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar eens even lekker douchen dan.
Gewoon, een hele taart.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar wat is een stukje?
zorg voor een zwarte kater...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dan wel onder de ladder door taart rennend eten.
Blij dat dat in de Nederlandse cultuur niet zo is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In veel landen wel doormiddel van het uithuwen.
ik twijfelde een beetje, dus daarom vroeg ik hetquote:
Goed goed, moet eigenlijk andere dingen doen dan FOK!ken, maar dit is gewoon veel leuker. Oh en ik moet eigenlijk nog ontbijten, maar ik weet niet zo goed wat. Suggesties?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag op deze koude vrijdag?
ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat valt wel meeHeb genoeg mensen gezien
Jaquote:
Oké mensen die dik zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet.
Dik zijn lijkt me niet fijn.
ZO SNEL AL KLAAR.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jaen ik zie dat je nog niet weg bent
![]()
Ik ben een vlugge eter.quote:
ik weet niet wat je in huis hebt qua keuzesquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed goed, moet eigenlijk andere dingen doen dan FOK!ken, maar dit is gewoon veel leuker. Oh en ik moet eigenlijk nog ontbijten, maar ik weet niet zo goed wat. Suggesties?
Hoe gaat het met jou verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |