achjee 't is wat meid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan school werken zal niet lukken.
[ afbeelding ]
En dit liedjequote:
Ik heb die van Jhali jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iedereen hier elkaars Skype nou ineens?
neuh, ik ben ook gestopt met skype te gebruikenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Wel een vooruitgang ten opzichte van TC, maar nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Kom vechten dan!quote:
Ik heb alleen Spatie en VA en David en nog 2 andere users niet van deze SC.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'erquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Pff, gisteren stond er in de Volkskrant een stukje over de eerste Nederlandse vrouwelijke voetbalster die verkocht is aan een buitenlandse ploeg. Stond ook een foto van die vrouw bij.. Staat vandaag in de krant dat het de verkeerde foto was en dat 't zij helemaal niet was
Was echt op pagina 2.
quote:
Was zelfs Schaken in plaats van Lens dacht ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'er
Ik ook niet. Eigenlijk helemaal geen contract met Fok!kers buiten Fok! om.quote:
Wel met Tjacka. Ik zie jou als mijn concurrent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was zelfs Schaken in plaats van Lens dacht ik.
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk helemaal geen contract buiten Fok! om.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Laats ging een PSV'er naar een Oostblokploeg. Had zijn nieuwe ploeg netjes een bericht gezet op hun website, maar met een foto van een hele andere PSV'er
Oh jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Het was dus een foto van een speler die niet eens bij PSV zit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]! Van je eigen team nog wel.. dat is al helemaal erg
Geen contract nee? Ik wel, een straatverbod met DrNick, hij mag niet dichter dan 500m bij mij in de buurt komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet. Eigenlijk helemaal geen contract met Fok!kers buiten Fok! om.
Dit is lichtelijk stalkerig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
De 4e die op je profielfoto heeft gereageerd
Dude ik kijk gewoon op je Facebook omdat ik iemand zocht en toen zag ik die reactie met dat hartje, verder nietquote:
Blij dat ik geen FOK!kers meer op FB hebquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iedereen op FOK! zowat
Maar een hartje doen er wel meer, dus dat zegt niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dude ik kijk gewoon op je Facebook omdat ik iemand zocht en toen zag ik die reactie met dat hartje, verder niet
Ja, maar zij woont in vhquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar een hartje doen er wel meer, dus dat zegt niks
Wat een late reactie!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was dus een foto van een speler die niet eens bij PSV zit.
Niks mis mee. Inclusief een enkelband?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geen contract nee? Ik wel, een straatverbod met DrNick, hij mag niet dichter dan 500m bij mij in de buurt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |