SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij maar rotterdamquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk hoor. In Engeland wonen.
Rotterdam, de stad waar alles toegankelijk is maar spuuglelijk. En de enige oudbouw wat industrie is (Op Kralingen na)quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit echt geweest
Een keer was ik 6 en 1 keer naar Feyenoord jaren geleden.
Hoeoz is de foto raar dan? Te close-up?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:07 schreef Crack_ het volgende:
De foto is raar Spatie maar voor de rest vind ik het je wel leuk staan (denk ik dus)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel lang haar voor. Voor de rest zou ik je wel overwegen.
Oh, nou klinkt niet alsof ik er een keer geen moetquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam, de stad waar alles toegankelijk is maar spuuglelijk. En de enige oudbouw wat industrie is (Op Kralingen na)
Het is dat mijn schoonheid er bijna dagelijks te vinden is.
Waxen die shit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
Spatie je moet jezelf eens scheren gozer
brazillian waxquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, nou klinkt niet alsof ik er een keer geen moet
Schoonheid ben je ja![]()
[..]
Waxen die shit.
huhuhuhuhuhuhuhuhu?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens ik heb cachie wel op skype![]()
Inderdaad. MSN was toffer toch.quote:
je hebt t weer over mij hequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam, de stad waar alles toegankelijk is maar spuuglelijk. En de enige oudbouw wat industrie is (Op Kralingen na)
Het is dat mijn schoonheid er bijna dagelijks te vinden is.
ik op mn schootquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Trouwens ik heb cachie wel op skype![]()
We zouden een schitterend stelletje zijn ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sla je verwarming met een pener.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:16 schreef Jhali het volgende:
Heel leuk dat er een verwarming in mijn kamer hangt, als er nu ook gewoon even warmte vanaf komt zou fijn zijn.
Gewoon gaan, zolang je maar niet zegt dat je een jood bent zul je het er best leuk hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Waxen die shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |