Okee maar niet meer uit vh die bij de mac werken en hartjes onder jouw foto zettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, dus? ik heb er ook meer uit VH die bij de mac werken.
nee, wel een jaar in manchester gezetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?JE LIJKT 23 OF ZO. DOE NORMAAL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik was even weg en de pagina stond daar nogquote:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?HoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ly
Fu
Ck
In
G
SHIT![]()
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?hahaha. Moet. Adem. Halen. Hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh okequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, wel een jaar in manchester gezeten
Jawel, dat heb ik wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Okee maar niet meer uit vh die bij de mac werken en hartjes onder jouw foto zettenWat maakt het uit dat ik dat weet, doe er niks mee.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look?Ik stel lang haar voor. Voor de rest zou ik je wel overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whyyy?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel lang haar voor. Voor de rest zou ik je wel overwegen.
Oh reallyquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel, dat heb ik wel.
Zou jij remmen voor Sharella?
oh.. okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |