Story of my life.quote:
Gewoon stornerenquote:
in dat geval kon ik ook je vader zijn bijnaquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Hij is echt eng.Bij de kennismaking kreeg ik meteen een heel verhaal over zijn scheiding en z'n kinderen. Ik bleef netjes 'u' zeggen, zegt 'ie 'Zeg maar je hoor, zo veel verschillen we toch niet. Hoe oud ben je?' '19' 'Oh, kijk, ik 32, dat is toch niks!'
Gast, je kon m'n vader zijn.
Wil ik nuuu, ik heb het koudquote:
Maar jij kan een vuilniszak als bh dragen en dan ben je nog schattigquote:
Wtf did I just read.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha
Ik had laatst wel dat ik uit de douche kwam, had slechts een pyjamabroek aan terwijl ik een stijfje had. De overbuurvrouw stond eerst 5 tellen te staren, daarna ging ze maar snel weg
waatttquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar jij kan een vuilniszak als bh dragen en dan ben je nog schattig
Ik ga je niet knuffelen als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil ik nuuu, ik heb het koud
[..]
Maar jij kan een vuilniszak als bh dragen en dan ben je nog schattig
Wie zegt dat ik jou wil knuffelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga je niet knuffelen als je het niet erg vindt.
Maar succes met iemand vinden.
Dat lijkt me echt pijnlijk.quote:
Was raawwwrr.quote:
Pics ter vergelijking.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt pijnlijk.
Dan zijn mijn oren nog vele malen schattiger dan mijn tieten.
Die kijkt nu ergens anders naar of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was raawwwrr.
Buurvrouw kijkt me nu niet meer aan als ik langsloop
Jij legt het niveau ook te hoog. Voor je het weet krijg ik weer rekensommetjes voor mijn kiezenquote:
Ik gaf al een ander voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is sexy, is anders. En het gaat over het algemeen, dat oversized trui en trainingsbroek.
Maar ik ben weer een slijmbal, ik hou mijn bek al
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen naar bed ging en hij deed zijn broek uit en hij had dus best een kleine, en voordat ze had nagedacht had ze al ''OMG, WAT SCHATTIG!'' er uit gegooidquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo iets krijg ik ook ooit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen naar bed ging en hij deed zijn broek uit en hij had dus best een kleine, en voordat ze had nagedacht had ze al ''OMG, WAT SCHATTIG!'' er uit gegooidMoest heel awkward geweest zijn
Zolang er maar geen misverstanden zijn, he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou wil knuffelen
Heb al iemand gevonden die wel wil
Nee, ze kijkt wegquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die kijkt nu ergens anders naar of niet?
Ik zou niet weten wat ik zou zeggen bij het eerste keer zijn van iemands borsten. Weet ook niet meer wat ik de vorige keer zei, trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd 'A' antwoorden. Of 12.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij legt het niveau ook te hoog. Voor je het weet krijg ik weer rekensommetjes voor mijn kiezen
'hoi'quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zou zeggen bij het eerste keer zijn van iemands borsten. Weet ook niet meer wat ik de vorige keer zei, trouwens
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben echt blij dat Jhali weer terug is.
Soort van TV-Sherlock.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt hier ook![]()
En als m'n vader er dan eentje per ongeluk is vergeten dan mogen m'n broertje en ik achterhalen welke aflevering het precies was om die vervolgens te downloaden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen naar bed ging en hij deed zijn broek uit en hij had dus best een kleine, en voordat ze had nagedacht had ze al ''OMG, WAT SCHATTIG!'' er uit gegooidMoest heel awkward geweest zijn
Is het zo erg ja?quote:
Giraffenpak. Dat is gewoon grappig. Doe anders een bananenpakquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik gaf al een ander voorbeeld.
sorry was lunchen...quote:
13 cm toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
[..]
Is het zo erg ja?
Nou ja, je moet maar zo denken, als je al zo ver komt dat er kleren uit gaan heb je in ieder geval ergens iets goed gedaanquote:
Ik heb schapenpantoffels. FML.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon zo lieflijk en aandoenlijk uit, zo een meisje met haar haar in een knoedel bovenop d'r koppie met d'r handen zo in de mouwen van d'r veel te grote trui verstopt terwijl ze een dampende kop thee met beide handen vasthoudt en dan zo een wijde joggingsbroek aan en hele lelijke konijnenpantoffelsEn dan knuffelen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef Jhali het volgende:
[..]Dankje, ik ook.
Sig-waardig dit. Maar vind die van Ezell leuker dus ik hou deze, sorry.
Dat is bij jou niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou ja, je moet maar zo denken, als je al zo ver komt dat er kleren uit gaan heb je in ieder geval ergens iets goed gedaan
je hebt fansquote:
Ik hoef niet echt commentaar of zo, vind het ook achterlijk om iets te zeggen over iemands lul. Raak het maar gewoon aan of zo dat is dan wel een teken dat het je wel bevaltquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zou zeggen bij het eerste keer zijn van iemands borsten. Weet ook niet meer wat ik de vorige keer zei, trouwens
hoi iemandquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Ezell het volgende:
pfff, te laat voor ninja![]()
maar hoi iedereen
Ik hoop echt dat 'ie niet op FOK! zit, dan zou ik overgaan tot de lurkmodus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef essnhills het volgende:
Nee zeg appeltje, we hoeven toch niet nog meer enge creepo's hier
Is ook zo, toch. Maar jij zou wel een knuffelbeervader zijn dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval kon ik ook je vader zijn bijna
kloon aanmaken een optie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie niet op FOK! zit, dan zou ik overgaan tot de lurkmodus.
hoe eng is jouw buurman?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie niet op FOK! zit, dan zou ik overgaan tot de lurkmodus.
En terecht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was raawwwrr.
Buurvrouw kijkt me nu niet meer aan als ik langsloop
Ga nou maar aan je werkquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, eindelijk kan ik uit dit topic quoten.
En we zijn al bij post 50, hoera!
Ik ben dingen aan het fixenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat je blu-rays koopt en het bonnetje ter declaratie aan je vader geeft toch.
Vraag ik het wel aan Furdi.quote:
Ew, knuffelen met vaders. Moet kotsen van het idee. Of een zoen krijgen van je vader, ookal is het op je wang. EUGHJHJFHRLquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook zo, toch. Maar jij zou wel een knuffelbeervader zijn dan.
Ohmy.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee? Je moet toch wel weten met wiens DNA jij een soepje creëert met je eigen DNA. Ik houd er toch altijd wel een flinke test op na om te controleren of het allemaal niet te asymmetrisch is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt commentaar of zo, vind het ook achterlijk om iets te zeggen over iemands lul. Raak het maar gewoon aan of zo dat is dan wel een teken dat het je wel bevalt![]()
ja maar ik vind mijzelf te jong om jou als dochter te hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook zo, toch. Maar jij zou wel een knuffelbeervader zijn dan.
Gewoon verlekkerd kijken en voelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou gelijk mijn broek weer aantrekken en weggaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohmy.Lijkt me dat daar dus niets meer is gebeurd?
Kan ik er wat aan doen dat ik een erectie had?quote:
Waarom een bananenpak?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Giraffenpak. Dat is gewoon grappig. Doe anders een bananenpak
Knuffelen met mijn dochter, dat doe ik dagelijks... en geef haar ook kusjes...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ew, knuffelen met vaders. Moet kotsen van het idee. Of een zoen krijgen van je vader, ookal is het op je wang. EUGHJHJFHRL
Maar dat komt denk ik door de band met mijn eigen vader dat ik dat vind
Jawelquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohmy.Lijkt me dat daar dus niets meer is gebeurd?
gadver incest iewl.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Knuffelen met mijn dochter, dat doe ik dagelijks... en geef haar ook kusjes...
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Ezell het volgende:
ik lig nog in bed
ligt zo lekker
wil niet opstaan
dingen te doen
#hardknocklife
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee? Je moet toch wel weten met wiens DNA jij een soepje creëert met je eigen DNA. Ik houd er toch altijd wel een flinke test op na om te controleren of het allemaal niet te asymmetrisch is.
quote:
Veel te veel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dingen aan het fixen
2 voor 20 bij de freerecordshop. En goeie ook
maar bedquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stel je niet zo aansommigen zijn al een heel uur uit bed.
Goede papaquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
stahpquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon verlekkerd kijken en voelen.
Alles is beter in een bananenpakquote:
OK, sterkte...quote:
Is je zus ook jarig dan ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat leuk
heel veel mensen vieren dat Jezus jarig is. maar eigenlijk is het volgens de officiële lezing dat ik jarig ben.
Vroeger was ook alles beter. Nu snap ik wel waarom, toen spartelde ze nog niet tegen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]das wel heel snel je conclusies trekken
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!
#Omdatappel
Nee. Ik weeg ze eerst netjes af. Als het ermee door kan denk ik aan Tjacka en doe ik mijn ding.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
#Omdatappel
Ik zou dat wel willen hoor, knuffelen met mijn vader. Maar hij is altijd een beetje awkward. Een zoen geef ik mijn ouders standaard als begroeting. Wel op de wang, want op de mond met je ouders is jakkiebah.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ew, knuffelen met vaders. Moet kotsen van het idee. Of een zoen krijgen van je vader, ookal is het op je wang. EUGHJHJFHRL
Maar dat komt denk ik door de band met mijn eigen vader dat ik dat vind
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger was ook alles beter. Nu snap ik wel waarom, toen spartelde ze nog niet tegen.
Hehe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar ik vind mijzelf te jong om jou als dochter te hebben
maar zou appel knuffelen, no doubt
Daddy issuesquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goede papa
Ook vooral blijven doen voordat het te laat is en ze daddy issues krijgt en met random jongens bezig gaat omdat ze het gevoel van aandacht van een mannelijk figuur mistZie je zoveel, zo zonde.
Was dat ik mijn zusje van school af moest halen anders lag ik waarschijnlijk ook nog in bed.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die zegt: " Vroeger was alles beter" haat ik.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger was ook alles beter. Nu snap ik wel waarom, toen spartelde ze nog niet tegen.
Ik ben z'n bestiequote:
Echt hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou gelijk mijn broek weer aantrekken en weggaan.
Ja.quote:[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik een erectie had?
Ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goede papa
Ook vooral blijven doen voordat het te laat is en ze daddy issues krijgt en met random jongens bezig gaat omdat ze het gevoel van aandacht van een mannelijk figuur mistZie je zoveel, zo zonde.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
De enige reden waarom ik seks kan hebben
Ja lach maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
Herkenbaar probleem. Ben maar naar de woonkamer verkast. Wel dekentjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Ezell het volgende:
ik lig nog in bed
ligt zo lekker
wil niet opstaan
dingen te doen
#hardknocklife
Zo lief.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan ik je nog wel naar een paar FOK!sters wijzen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daddy issues
Potjandrie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
#Omdatappel
DM staat open.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan kan ik je nog wel naar een paar FOK!sters wijzen.
Sorry, zo bedoelde ik het niet, toch. Was meer als tip.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stahp
It's been a while
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, wel begrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is beter in een bananenpak
Jammere waarheidquote:
Ik lach niet. Ik ben dankbaar.quote:
Wijs maar aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was dat ik mijn zusje van school af moest halen anders lag ik waarschijnlijk ook nog in bed.
Huiswerk en allemaal zooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ben maar naar de woonkamer verkast. Wel dekentjes.
Wat moet je allemaal doen?
Ja, blijkbaar was je een naar kind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nooit mijn ouders een knuffel gegevenmijn moeder ook niet. Is dat vreemd?
Nou als ik mijn broek omlaag zou doen en ze (En dan heb ik het niet over Appel, no worries) zou ''grutjes'' zeggen met grote ogen zou ik dat alleen maar waarderenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
#Omdatappel
Nee. Ik haat aanraking. Daarom heb ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nooit mijn ouders een knuffel gegevenmijn moeder ook niet. Is dat vreemd?
Goed zo. Sla ze allemaal maar weg totdat ze 21 is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef MaleDuck het volgende:
Ben bezig met een formulier voor jongens die met mijn dochter willen daten:
[ afbeelding ]
Ik heb wel zo mijn kwaliteiten.quote:
Oh, shit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms denk je in de douche gewoon aan die ene speciale vrouw en dan gaat het vanzelfquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt hè.Is nog pijnlijker dan de borsten van een vrouw schattig noemen.
[..]
Ja.
Ga dan aan de gang, ik ben ook zo weer bezig, anders moet ik vanavond ook nog aan het werk...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Nou, wel goede broer.
[..]
Huiswerk en allemaal zooi.Maar vanavond wel afgesproken met vrienden, dus dat is wel leuk. Alleen moet ik zo wel echt beginnen, anders haal ik het niet op tijd.
Ik ook niet. Geloof niet dat ik er echt over inzit ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik stuur Peter op je af hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was je een naar kind.
Mijn moeder zei dat ik een geweldig kind wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar was je een naar kind.
Hoeft niet per se vreemd te zijn. Als je er later maar geen spijt van krijgt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Denk ook dat ik het zo ging toenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet, toch. Was meer als tip.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammere waarheid
[..]
Ik lach niet. Ik ben dankbaar.
Ik ben gewoon een soort vader voor meisjes.
[..]
Wijs maar aan.
En toch zit je op FOK!.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat ik een geweldig kind waszat nooit te zeuren, at goed, ging gewoon naar bed allesssss.
Dank je voor het compliment...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik haat aanraking. Daarom heb ik precies hetzelfde.
[..]
Goed zo. Sla ze allemaal maar weg totdat ze 21 is.
Oh, dat is naar. Hier ook, soort van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huiswerk en allemaal zooi.Maar vanavond wel afgesproken met vrienden, dus dat is wel leuk. Alleen moet ik zo wel echt beginnen, anders haal ik het niet op tijd.
Peterquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geloof niet dat ik er echt over inzit ook.
[..]
Ik stuur Peter op je af hoor.
Nah, dat heb ik niet. Heb sowieso geen band met mijn vader, zeggen hoogstens hoi tegen elkaar en dat is het dus daar mis ik niets aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoeft niet per se vreemd te zijn. Als je er later maar geen spijt van krijgt.
Voelde me derhalve toch soort van aangesproken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als ik mijn broek omlaag zou doen en ze (En dan heb ik het niet over Appel, no worries) zou ''grutjes'' zeggen met grote ogen zou ik dat alleen maar waarderen
Sort of cute. Kind a. Not sure.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms denk je in de douche gewoon aan die ene speciale vrouw en dan gaat het vanzelf
Dat ik lief ben geweest wilt niet zeggen dat ik niet sociaal autistisch ben.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voelde me derhalve toch soort van aangesproken.
Oei... en wat doet dat met je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voelde me derhalve toch soort van aangesproken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Jimbo het volgende:
Oeh ik lees daddy issues ?
Wie wat en waar? Ik geloof dat er werk aan de winkel is
Doe je wel voorzichtig. Ook hij heeft ervaring met lang haar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik niet. Heb sowieso geen band met mijn vader, zeggen hoogstens hoi tegen elkaar en dat is het dus daar mis ik niets aan
Ik heb geen daddy issues.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Doe je wel voorzichtig. Ook hij heeft ervaring met lang haar.
Je gunt het me nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk ook dat ik het zo ging toen
[..]
[..]
[..]
Nouja, het is niet wederzijds. Dus niet echt cute.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sort of cute. Kind a. Not sure.
Nee dan krijg ik weer bonjequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gunt het me niet
[..]
Nouja, het is niet wederzijds. Dus niet echt cute.
Awwhh. Lobiquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik niet. Heb sowieso geen band met mijn vader, zeggen hoogstens hoi tegen elkaar en dat is het dus daar mis ik niets aan
Jij bent lief.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ik lief ben geweest wilt niet zeggen dat ik niet sociaal autistisch ben.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik weer bonje
Ze is vandaag jarig en weet niks leuks te zeggenquote:
Ah nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
'Gefeliciteerd!'quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is vandaag jarig en weet niks leuks te zeggen
Dan kan ik het in ieder geval weer makkelijk bijbenen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef MaleDuck het volgende:
zo, het tempo lijkt er weer even uit...
Teringjood.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel erg lief en koetsie koetsie allemaal
Muto ik vind je een lul.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik voel me ongemakkelijk
quote:
Mijn moeder zou ik wel missen maar mijn vader denk nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Nouja, als je niet het gevoel hebt dat je iets mist, is het nog vol te houden. Sinds ik het huis uit ben, merk ik wel dat ik mijn ouders meer ben gaan waarderen en zij mij volgens mij ook. Onze band is wel sterker geworden. Tof om te zien. Maar is misschien ook een resultaat van die hele periode waar ik doorheen ben gegaan. Jij weet wel wat ik bedoel.
Mooie conclusie, maar ebt het gevoel al een beetje weg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is beetje awkward. Maar VA is nog steeds lief.
Thanksquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is beetje awkward. Maar VA is nog steeds lief.
Kun je niet iets heel tofs doen ofzo? Viert ze haar verjaardag ook vandaag en ben je uitgenodigd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is vandaag jarig en weet niks leuks te zeggen
wil je overal op reageren?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan kan ik het in ieder geval weer makkelijk bijbenen.
Heb ik iets gemist? Wat was de vraag?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Muto het volgende:
De wachttijden voor een antwoord van Appel lopen wel op. Hoeveel wachtenden heb ik voor me?
Hij vindt dat meisje lieeeeeef, dan kan je niet toch enkel met een 'gefeliciteerd' aanlopen kakken?quote:
Lijkt mij ook een goede uitdrukking tegen een jarigequote:
Klinkt wel vervelend, hoor. Is daar niet nog wat aan te doen, denk je? Waar komen de ruzies voornamelijk vandaan of heeft dat meerdere oorzaken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn moeder zou ik wel missen maar mijn vader denk nietSowieso wanneer we praten is het toch alleen maar ruzie.
Maar ben wel blij dat het beter gaat met tussen jou en je oudersen gewoon in het algemeen.
Dank je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah nee.Wat naar! Hopelijk komt het nog! Ik ga duimen voor je.
Ik wil iets leuks zeggen, opvallen.quote:
Ze is verhuisd naar ver.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kun je niet iets heel tofs doen ofzo? Viert ze haar verjaardag ook vandaag en ben je uitgenodigd?
Nee hoor. Ik had niks gevraagd. Algemene constatering.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wat was de vraag?
Ja, was gewoon even zo'n momentje. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooie conclusie, maar ebt het gevoel al een beetje weg?
'van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij vindt dat meisje lieeeeeef, dan kan je niet toch enkel met een 'gefeliciteerd' aanlopen kakken?
Nicequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een hele lijst met blu-rays gemaakt die mijn pa moet halen.
Allemaal Nicolas Cage
Beter dan niks zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij vindt dat meisje lieeeeeef, dan kan je niet toch enkel met een 'gefeliciteerd' aanlopen kakken?
ja tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een goede uitdrukking tegen een jarige
Dan kun je haar inderdaad de gehele dag vermijden en wachten tot je iets goeds hebt verzonnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OK, een klein piekje in je gevoelens...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, was gewoon even zo'n momentje. Kan gebeuren.
Nou dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Om mee te beginnen in ieder geval.
Stuur een bos bloemen met een lief kaartje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is verhuisd naar ver.
En ze viert haar verjaardag met familie vanavond na school.
Wanneer ben jij jarig? Dan ga ik jouw tactiek bij jou toepassen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou dan.Gewoon feliciteren en dan over taart lullen of zo.
Oh, gelukkig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had niks gevraagd. Algemene constatering.
Zeker, goed advies gegevenquote:
Gewoon kleine ergernissen voornamelijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt wel vervelend, hoor. Is daar niet nog wat aan te doen, denk je? Waar komen de ruzies voornamelijk vandaan of heeft dat meerdere oorzaken?
Lief van je, bedankt.
Heb je het zo goed kunnen analyseren, Eendje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OK, een klein piekje in je gevoelens...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig? Dan ga ik jouw tactiek bij jou toepassen.
Over taart lullen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, nu voel ik me er weer fijn bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je het zo goed kunnen analyseren, Eendje?
Hmm, dan houdt het op. Misschien komt het ooit nog eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon kleine ergernissen voornamelijkmaar heb geen zin om die band te verbeteren want ik mis er ook niets aan.
Ja, zoiets van:quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, nu voel ik me er weer fijn bij
Dank je voor de informatie die je hiervoor met mij wilde delen
Verwacht het niet maar wie weet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, dan houdt het op. Misschien komt het ooit nog eens.
Klinkt wel alsof je jezelf aan het uitnodigen bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zoiets van:
Gefeliciteerd! Wat voor taart heb je?
Mja, misschien maar doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nouja, momenten dat ik dichterbij kwam, deinsde ze wel achteruit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stuur een bos bloemen met een lief kaartje.
Hoe weet je trouwens dat het niet wederzijds is? Heeft ze je dat ooit verteld? Ben je een stalker en heeft ze je al tig keer af moeten wijzen? Want dan gaat de bloemenmogelijkheid even niet op.
2 minuutjes valt inderdaad mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.
Ik krijg bijna kramp van het snelle typen. Gaat nog best goed, toch?
Ik ga dit echt niet vergeten hoor.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verwacht het niet maar wie weet.
14.gifquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel erg lief en koetsie koetsie allemaal
Muto ik vind je een lul.
Ja, dat wel... en verschuift ook meteen de aandacht naar de taartquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof je jezelf aan het uitnodigen bent.
Oh, dan is het wel redelijk obvious, ja. Doe dan maar gewoon wat Ezeltje zegt, dan zit je veilig. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, momenten dat ik dichterbij kwam, deinsde ze wel achteruit.
Ook oogcontact enzo.
Ik had het een vriendin van haar verteld en vlak daarna nam ze ineens een grote afstand. Dus ja
Ja, vraag of ze zich ook jarig voeltquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een gesprek is toch veel leuker dan alleen een felicitatie.
Taart is lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat wel... en verschuift ook meteen de aandacht naar de taart
Nee, werk...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
Een aandachtstrekkend vrouwtje in de chat en het loopt storm hier.
Moeten jullie niet op TC zitten of iets
Of ze durft je niet aan te kijken omdat ze hopelijk verliefd is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, misschien maar doen
[..]
Nouja, momenten dat ik dichterbij kwam, deinsde ze wel achteruit.
Ook oogcontact enzo.
Ik had het een vriendin van haar verteld en vlak daarna nam ze ineens een grote afstand. Dus ja
Veel wel, maar niet allesquote:
1 minuut en 7 seconden. Keisnel.quote:
Favo taart?quote:
Namen willen we!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
Vast niet. 1x geweest en een ban opgelopen. Ik had zelfs niet de tijd om mijn broek omlaag te trekken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat?
Er is toch niet dag en nacht TC?
ooh jij bent er ook nog.quote:
43 seconden. Is goed.quote:
Alle soorten appeltaartenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Appelkruimel. Of kersenvlaai. Of chocoladetaart.
Ehm ehm ehmmm, ligt aan het moment, denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast niet. 1x geweest en een ban opgelopen. Ik had zelfs niet de tijd om mijn broek omlaag te trekken.
Sja, dat zit er even niet in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een gesprek is toch veel leuker dan alleen een felicitatie.
Ik weet het. Maar het is zo verdomde frustrerend dat ik voor het eerst in 6 jaar iemand echt leuk vind en het dan niet wederzijds is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel redelijk obvious, ja. Doe dan maar gewoon wat Ezeltje zegt, dan zit je veilig. Niets aan te doen.
Dat dacht ik eerst ook, jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of ze durft je niet aan te kijken omdat ze hopelijk verliefd is.
Trek niet te snel conclusiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat zit er even niet in.
[..]
Ik weet het. Maar het is zo verdomde frustrerend dat ik voor het eerst in 6 jaar iemand echt leuk vind en het dan niet wederzijds is.
[..]
Dat dacht ik eerst ook, ja
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm ehm ehmmm, ligt aan het moment, denk ik.Nu zou ik gaan voor chocoladetaart.
En die van jou?
Meeste vlaaien wel, inderdaad. Er was er eentje die ik niet lekker vind, maar weet even niet meer welke.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alle soorten appeltaarten![]()
Vlaaien zijn ook meestal wel lekker
dank je dat je zo pro-actief bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Muto het volgende:
Mijn lievelingstaart is appeltaart of appelkruimel. Ik zeg het uit mezelf, omdat toch niemand me het zou vragen.
Met of zonder slagroom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Muto het volgende:
Mijn lievelingstaart is appeltaart of appelkruimel. Ik zeg het uit mezelf, omdat toch niemand me het zou vragen.
ik open het soms, zie dat ik het niet volg en ga weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ben maar 1 keer in een TC geweest met mensen uit dit topic, mensen van vroegah
bij mij hangt het ook een beetje af waar ik trek in heb...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meeste vlaaien wel, inderdaad. Er was er eentje die ik niet lekker vind, maar weet even niet meer welke.Volgens mij met citroen of iets dergelijks.
Slagroom ernaast.quote:
Awh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is zo verdomde frustrerend dat ik voor het eerst in 6 jaar iemand echt leuk vind en het dan niet wederzijds is.
ik ben er nooit als er een TC gaande is, gok ik...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik open het soms, zie dat ik het niet volg en ga weer
quote:
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Het was nog ochtend en ik kleedde mij aan.
Wat ordinair van je
Chevrolet chevelle SSquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als jullie een klassieke auto zouden willen, welke?
Jaguar E-Type
Trabantje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jaguar E-Type
Met of zonder slagroom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:04 schreef Muto het volgende:
Met slagroom. Ernaast.quote:
De XJ rijd iig lekker, dus zou wel een Ftype oid willenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jaguar E-Type
Ik een adamskostuum.quote:
Oeh, ook lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
Zelfgemaakte kwarktaart met zelfgemaakte slagroom
Heb ik nog nooit op. Jij wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bij mij hangt het ook een beetje af waar ik trek in heb...
worteltjestaart?
Mag ik jouw plaats dan innemen want ik ben nog nooit op wintersportvakantie geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, ook lekker.
Ik had bedacht dat ik tijdens de wintersportvakantie allemaal taarten zou gaan bakken, omdat ik niet van wintersport houd (ja, logica), maar er zit geen oven in dat huisje. Nu kan ik alleen kwarttaart enzo, maar dat is niet zo denderend in de winter.
Dat doe ik nooit.quote:
Ik hoop het. Maar dat soort meisjes zijn zeldzaam.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.
Tsja, je kunt weinig veranderen aan de gevoelens van iemand anders, op die manier. Het is er of het is er niet. Je vindt heus wel iemand die nóg leuker is dan zij en die jou ook leuk vindt.
Maar het is met mijn schoonfamilie. Kan toch niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik jouw plaats dan innemen want ik ben nog nooit op wintersportvakantie geweest
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, ook lekker.
Ik had bedacht dat ik tijdens de wintersportvakantie allemaal taarten zou gaan bakken, omdat ik niet van wintersport houd (ja, logica), maar er zit geen oven in dat huisje. Nu kan ik alleen kwarttaart enzo, maar dat is niet zo denderend in de winter.
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dat soort meisjes zijn zeldzaam.
Heb je het wel lekker warm, veel om mee te knuffelen.quote:
Dat deed hij dus onder de douchequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt wel goed.Probeer afleiding te zoeken.
Dank je. Ik probeer mijn antwoorden te variëren zonder inhoudelijk inconsequent te woorden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat een leuke variatie in je antwoord
Is een optie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]logica ja
Je kan in die tijd wel je kwarktaart perfectioneren en mij later blij maken![]()
![]()
Nou qua woorden zit het goed xDquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Dank je. Ik probeer mijn antwoorden te variëren zonder inhoudelijk inconsequent te woorden.
Ja, verschillende keren, sommige varianten waren lekkerder dan ik verwachtte en anderen waren niet zo lekkerquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat deed hij dus onder de douche
bezweet wakker worden naast een tientonner is ook niet lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb je het wel lekker warm, veel om mee te knuffelen.
Dit is een waarschuwing, hè?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga brood eten, tot zo allen.
APPEL ALS IK TERUG BEN HOOP IK DAT JE AAN JE WERK BENT BEGONNEN.
Huehuehuequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat deed hij dus onder de douche
Doe ik ook. Morgen weer eens een meet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt wel goed.Probeer afleiding te zoeken.
Ok, goed bezig dan...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit.
[..]
Ik hoop het. Maar dat soort meisjes zijn zeldzaam.
Lijkt me echt zo'n konijnentaartje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, verschillende keren, sommige varianten waren lekkerder dan ik verwachtte en anderen waren niet zo lekker
Goed van je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik ook. Morgen weer eens een meet.
Gezellig.
Mwah het was best zoet...quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n konijnentaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |