gadver incest iewl.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Knuffelen met mijn dochter, dat doe ik dagelijks... en geef haar ook kusjes...
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef Ezell het volgende:
ik lig nog in bed
ligt zo lekker
wil niet opstaan
dingen te doen
#hardknocklife
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee? Je moet toch wel weten met wiens DNA jij een soepje creëert met je eigen DNA. Ik houd er toch altijd wel een flinke test op na om te controleren of het allemaal niet te asymmetrisch is.
quote:
Veel te veel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dingen aan het fixen
2 voor 20 bij de freerecordshop. En goeie ook
maar bedquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Stel je niet zo aansommigen zijn al een heel uur uit bed.
Goede papaquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Knuffelen met mijn dochter, dat doe ik dagelijks... en geef haar ook kusjes...
stahpquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon verlekkerd kijken en voelen.
Alles is beter in een bananenpakquote:
OK, sterkte...quote:
Is je zus ook jarig dan ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat leuk
heel veel mensen vieren dat Jezus jarig is. maar eigenlijk is het volgens de officiële lezing dat ik jarig ben.
Vroeger was ook alles beter. Nu snap ik wel waarom, toen spartelde ze nog niet tegen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]das wel heel snel je conclusies trekken
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!
#Omdatappel
Nee. Ik weeg ze eerst netjes af. Als het ermee door kan denk ik aan Tjacka en doe ik mijn ding.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet; Oh jee, wat heb je een grote! Goeie grutjes!
#Omdatappel
Ik zou dat wel willen hoor, knuffelen met mijn vader. Maar hij is altijd een beetje awkward. Een zoen geef ik mijn ouders standaard als begroeting. Wel op de wang, want op de mond met je ouders is jakkiebah.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ew, knuffelen met vaders. Moet kotsen van het idee. Of een zoen krijgen van je vader, ookal is het op je wang. EUGHJHJFHRL
Maar dat komt denk ik door de band met mijn eigen vader dat ik dat vind
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger was ook alles beter. Nu snap ik wel waarom, toen spartelde ze nog niet tegen.
Hehe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja maar ik vind mijzelf te jong om jou als dochter te hebben
maar zou appel knuffelen, no doubt
Daddy issuesquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goede papa
Ook vooral blijven doen voordat het te laat is en ze daddy issues krijgt en met random jongens bezig gaat omdat ze het gevoel van aandacht van een mannelijk figuur mistZie je zoveel, zo zonde.
Was dat ik mijn zusje van school af moest halen anders lag ik waarschijnlijk ook nog in bed.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen die zegt: " Vroeger was alles beter" haat ik.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger was ook alles beter. Nu snap ik wel waarom, toen spartelde ze nog niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |