je hebt fansquote:
Ik hoef niet echt commentaar of zo, vind het ook achterlijk om iets te zeggen over iemands lul. Raak het maar gewoon aan of zo dat is dan wel een teken dat het je wel bevaltquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zou zeggen bij het eerste keer zijn van iemands borsten. Weet ook niet meer wat ik de vorige keer zei, trouwens
hoi iemandquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Ezell het volgende:
pfff, te laat voor ninja![]()
maar hoi iedereen
Ik hoop echt dat 'ie niet op FOK! zit, dan zou ik overgaan tot de lurkmodus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef essnhills het volgende:
Nee zeg appeltje, we hoeven toch niet nog meer enge creepo's hier
Is ook zo, toch. Maar jij zou wel een knuffelbeervader zijn dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval kon ik ook je vader zijn bijna
kloon aanmaken een optie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie niet op FOK! zit, dan zou ik overgaan tot de lurkmodus.
hoe eng is jouw buurman?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie niet op FOK! zit, dan zou ik overgaan tot de lurkmodus.
En terecht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was raawwwrr.
Buurvrouw kijkt me nu niet meer aan als ik langsloop
Ga nou maar aan je werkquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, eindelijk kan ik uit dit topic quoten.
En we zijn al bij post 50, hoera!
Ik ben dingen aan het fixenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat je blu-rays koopt en het bonnetje ter declaratie aan je vader geeft toch.
Vraag ik het wel aan Furdi.quote:
Ew, knuffelen met vaders. Moet kotsen van het idee. Of een zoen krijgen van je vader, ookal is het op je wang. EUGHJHJFHRLquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook zo, toch. Maar jij zou wel een knuffelbeervader zijn dan.
Ohmy.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een vriendin van me vertelde dat ze met een jongen naar bed ging en hij deed zijn broek uit en hij had dus best een kleine, en voordat ze had nagedacht had ze al ''OMG, WAT SCHATTIG!'' er uit gegooidMoest heel awkward geweest zijn
Nee? Je moet toch wel weten met wiens DNA jij een soepje creëert met je eigen DNA. Ik houd er toch altijd wel een flinke test op na om te controleren of het allemaal niet te asymmetrisch is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt commentaar of zo, vind het ook achterlijk om iets te zeggen over iemands lul. Raak het maar gewoon aan of zo dat is dan wel een teken dat het je wel bevalt![]()
ja maar ik vind mijzelf te jong om jou als dochter te hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is ook zo, toch. Maar jij zou wel een knuffelbeervader zijn dan.
Gewoon verlekkerd kijken en voelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zou zeggen bij het eerste keer zijn van iemands borsten. Weet ook niet meer wat ik de vorige keer zei, trouwens
Ik zou gelijk mijn broek weer aantrekken en weggaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohmy.Lijkt me dat daar dus niets meer is gebeurd?
Kan ik er wat aan doen dat ik een erectie had?quote:
Waarom een bananenpak?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Giraffenpak. Dat is gewoon grappig. Doe anders een bananenpak
Knuffelen met mijn dochter, dat doe ik dagelijks... en geef haar ook kusjes...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ew, knuffelen met vaders. Moet kotsen van het idee. Of een zoen krijgen van je vader, ookal is het op je wang. EUGHJHJFHRL
Maar dat komt denk ik door de band met mijn eigen vader dat ik dat vind
Jawelquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohmy.Lijkt me dat daar dus niets meer is gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |